Yusuke Hasegawa, otkrio je da je Honda redizajnirala svoj novi motor i da je 90 posto stvari novo, u odnosu na prošlogodišnji motor.
Japanski proizvođači nadaju se kako će ove sezone uspjeti napraviti veliki korak naprijed, ali šef Honde Hasegawa, odbija razgovarati o bilo kakvim predviđanjima i rezultatima za ovu sezonu.
”Radili smo jako puno tijekom zimske stanke. Sustav tokena je ukinut i to znači da smo mogli iskoristiti sve naše ideje koje smo imali za hibridni motor. Od prvog motora u 2015. htjeli smo u potpunosti redizajnirati naš motor, jer se bolid dramatično mijenjao tijekom protekle dvije godine. Sada kada nema više sustava tokena redizajnirali smo ga kako bi motor u potpunosti odgovarao bolidu.”
”Promijenili smo centar gravitacije na motoru koje je sada puno niže. Naravno, očekuje nas još puno posla i razvijanja. Vrlo sam ponosan na sve koji su sudjelovali u dizajniranju ovog novog motora. Ne želim govoriti o nikakvim predviđanjima, ali naš glavni cilj je približiti se vodećima i nastaviti razvijanje u pravom smjeru,” rekao je Hasegawa.
Yusuke tvrdi da je 90 posto motora novo, ali hoće li to biti dovoljno da se uhvati Mercedes tek ćemo vidjeti.
”Svaki dio motora smo redizajnirali, osim šarafa i nekih standardnih dijelova. Ne znam koliko je Mercedes napredovao, ali ciljamo na to da imamo jednu od najboljih pogonskih jedinica u nivou s Mercedesovom. Ne znam koliko snage njihov motor trenutno razvija. Ali mislim da nismo daleko od Mercedesove pogonske jedinice s početka 2016. Mislim da ćemo uhvatiti priključak početkom sezone,” izjavio je šef Honde.
Čim sam vidio mali usis zraka iznad glave pilota počeo sam slutiti na loše. Volio bih da sam ovaj puta u krivu, ali nekako više ne dajem kredita Hondi. U jednom Indyu ne mogu uhvatit močni Chevrolet već zadnje dvije sezone, vrlo sam skepitčan da se mogu približiti jednom Mercedesu. Na žalost nekako više vjerujem da se Renault približio Mečki, a Honda jednostavno nema pravo rješenje sa novim konceptom.
Moćni chevrolet -“jedan mercedes”?????😷
Mislim da je centar gravitacije u središtu planete zemlje! Englezi koriste termin “center of gravity” ili skraćeno CoG. U hrvatskom jeziku je to samo jedna riječ: TEŽIŠTE! Dakle, hrvatski prijevod bi bio: Promijenili smo težište na motoru koje je sada puno niže. Budući da je hrvatski vrlo ekonomičan jezik to se moglo jednostavnije reći sa: Težište motora je sada puno niže.
Samo da se ne ponovi 2015. Mislim da bi u tom slucaju bilo hebeno za ekipu.
Da mi je neko pricao da ce Honda ovako da se gubi ne bi mu verovao
znači po performansama još nisu niti na razini prošlogodišnjeg mercedesovog motora, a Marcedes je ove godine prema mnogim pisanjima strašno napredovao na tom polju.. :/
Ma to ne mozemo znati do prvih provjera. Sve te price o jacini motora su zasad rekla-kazala jer nitko ne zna sto je konkurencija sastavila ispod haube,a uostalom jacina motora nece znaciti puno ako ce se neki kvariti vise od ostalih. Izdrzljivost motora posebice sad kad ce brzine biti vece je jako bitna stavka i kao kod guma one momcadi koje ce ih bolje cuvati ce biti u velikoj prednosti
Znači motor ima 90 % šanse za “dječje bolesti” .
Samo da nebudete brzi ko Virgin 2010 kad vec izgledom licite na njih.Zelim vidjet Mclaren pri vrhu tamo di zasuzuju biti.