Domaćin VN Austrije, staza Red Bull Ring, ubilježila je alarmantan financijski gubitak u 2016., tvrdi austrijski poslovni tjednik Trend.
Staza u Spielbergu vratila se u kalendar Formule 1 2014. godine ponajviše zahvaljujući vlasniku i promotoru Dietrichu Mateschitzu. Međutim, ako su napisi medija istiniti onda je budućnost utrke pod velikim upitnikom.
Austrijski list tvrdi kako je Red Bull Ring ove godine ubilježio gubitak od 30 milijuna eura, a to je ponajviše zbog slabe prodaje ulaznica i strmog pada trenda posjećivanja utrka od 2014.
Brojke govore za sebe. Godine 2014. utrku je posjetilo 95 tisuća ljudi, dok je ove godine taj broj tek 40 tisuća. Financijski gubitak 2015. godine iznosio je 18 milijuna eura, a alarmantan gubitak ove godine rezultirao je smanjenjem cijena ulaznica za iduću godinu, tvrde izvori bliski vodstvu staze.
Možemo to okrenuti i ovako. Zašto neke staze podržavaju MotoGP ali ne i F1? Zašto MotoGP utrke gledam na rubu stolice ili na koljenima, a F1 prespavao ili zaboravim. Zašto je sustav napredovanja vozača bolji u MotoGPu nego u F1? Čak mi je i formula E bolja od F1.
eto nije ni došla u f1 odmah ispada
a sve zato što je F1 postala previše komplikovana, politička, izmonopolizirana, sukobi interesa, mržnja medju ljudima i timovima, i vozačima nekim čak. Nema pozitivne atmosfere, nema druženja, nema slaganja od Mercedesa do Manora, niko nikom ne želi izać u susret, svi samo na svoj mlin teraju, svi su sebični, svako sebi…zato i jest ovako u F1 kako jeste. Zato ce i nakon 2017 Malezija otpasti, isto radi ovoga.
I NEKOME JE OVAKVA F1 ZANIMLJIVA? e jebem ja tog u glavu kome je ovakva F1 zanimljiva.
Svašta si ti tu nabrojao, ali ti je nekako uspio promaknuti glavni razlog slabe posjećenosti određenih utrka. Nije Austrija slabo posjećena zbog toga što je F1 previše politička (jer onda bi tribine zjapile prazne još od početka 70-ih), niti je razlog ne slaganje timova i njihovih vozača. Razlog je nadasve jednostavan i leži u tome što su karte preskupe za prosječnog čovjeka. Ako recimo obitelj od četvero članova odluči otići na GP vikend u 2017. morat će iskeširati prosječnu hrvatsku mjesečnu plaću. Ako još uzmemo u obzir da istok Austrije nije okružen nešto posebno bogatim državma i da u relativnoj… Read more »
Bio u austriji na trci i nisu karte skuplje neg u madarakoj pod br.1 Pod br 2. Madarska je okruzena jos vecom bjedom od austtije! Pod 3, 2014 su karte u austriji bile skuplje nego li 2015 i 2016 pagle cuda bilo duplo vise gledatelja. Pod 4, gledatelja iz hrv. Dode mozda 500 na tu utrku, a da imje poklonit karte doslo bi istih 500 ljudi… F1 propada, vecinom zbog glupis pravila fie, manje zanimljivosti natjecanja, sporijih i tisih bolida, raznih ogranicenja i sl. To sam na ovom forumu govoria prije godinu dana govorit cu opet. Nadam se da ce… Read more »
Ne znam gdje ti nabavljaš karte, ali koliko ja pratim cijene karata Mađarska je uvijek bila jeftinija od Austrije. Pri tome govorim o cijenama ulaznica za tribine, najjeftinija tribina Mađarske je uvijek barem 30-40 eura jeftinija od najjeftinije tribine Austrije. Evo npr. za 2017. u Mađarskoj se nudi tribina na šikani za 85 eura za sva tri dana, dok je za tribinu u Austriji potrebno izdvojiti cca. 140 eura. Ti možda misliš na karte za GA koje su više manje na svakoj stazi jednako skupe, ali GA mi se nekako uvijek činila kao riskantna opcija jer mi je puno dat… Read more »
Haha tribina za 3 dana 85 eura? Niti za djete neces je nac. GA ti je 90 pa dalje a ne tribina… Karte uvik kupin na samoj itrci jer do zadnjeg dana neznam dal cu ici na utrku ilne.najgore mi je bilo kad sam stiga u monte carlo inisam moga nac kartu jer su sve bile lrodane al hvala bogu ima svercera. Cjene karata su svugdje li la tako da razlike od par desetaka eurane igraju ulogu 55 tisuca gledatelja manje u drzavi iz koje je red bull i u kojoj je prosjecna placa 2tisuce eura. A sto se tice… Read more »
Tvoj prika dobro kaže, nama fanaticima F1 je kao droga i mi čemo nekako naći načina za otić na pokoju utrku, ali takvi fanatici čine manjinu pratitelja F1. Većinom su to casual gledatelji koji pogledaju utrku tu i tamo i ne vise po ovakvim portalima. Kad netko takav poželi otići na utrku brzo će se predomisliti kada izračuna koliko će ga to koštati i tu F1 gubi mnogo potencijalnih gledatalja na stazi. Da i ja rezimiram, problem cijene se najviše odnosi na casual gledatelje koje će takva cijena odbiti od utrka (imam nekoliko takvih primjera u svojem društvu). Što se… Read more »
Bome istina. nemogu virovat da je takva cijena bia nam na dosta trka al nisan nikad nista slicno vidia. Sican se bia sam u madarskoj 2013g i cijene su bile jedne za madare a druhe za ostale i to au bile po 50 posto nize. A gle meni je problem sa mojim casual frendovima jer nece niko doc i rec e ideno dogodine ajmo uzet karte smjestaj itd itd. Ja sam jedne godine u subotu u 8h navecer skuplja ekipu da idemo u monzu, a inace sam iz zadra pa racunaj koliko mi treba hah. Onda vozi cijelu noc da… Read more »
Al svejedno, cijena karata je dosta velika al kao sto je reka kolega otici ces na trku dvije godisnje i po trci ti je nekih 300tinjak eurica i to je to.nije strasno ko voli…
Jer nez kako drukcije objasnit toliko enorman pad gledanosti od preko 50 posto kroz dvije godine u austriji oko koje su sve ajmo rec bogatije drzave s f1 tradicijom, vozacima, momcadima…
@stoka
ajde molim te javi mi se na zekohonda@gmail.com , treba mi par odgovora svezi monaca.
Moram ti odgovorit na ovo jer nisi u pravu. Utrka F1 nije kao jedna od nogometnih utakmica i cijena ulaznice nikad nije igrala veliku ulogu jer 95% F1 fanova gleda samo 1 utrku uzivo u cijeloj sezoni i to onu njima u blizini pa se uvijek nekako spremalo sa strane za nju. Meni osobno je Hungaroring najblizi i uvijek sam kroz godinu poneku euro stavljao sa strane bas da mogu ici taj vikend,ali zadnjih par godina ne idem jer sam izgubio zanimanje zbog ovih novih bolida i dominacije Mercedesa. F1 je zadnjih godina izgubila onu svoju draz i to je… Read more »