Ricciardo danas očekuje veliki dobitak u kvalifikacijskom modu rada

Red Bull Racing ovog vikenda prvi puta nastupa s novom specifikacijom Renaultove pogonske jedinice na oba svoja bolida. Austrijska momčad se nada velikim stvarima jer je staza Gilles Villeneuve jedna od onih na kojoj je vršna snaga motora važan aspekt kod postizanja dobrog vremena po krugu. Daniel Ricciardo je drugi slobodni trening završio na petom mjestu sa sekundom zaostatka za najbržim vremenom. Jedan od razloga je smanjena snaga motora pa Australac očekuje bolje performanse u nastavku trkaćeg vikenda.

“Još nismo vozili u kvalifikacijskom modu pa ćemo iz toga dijela sutra dobiti još malo. Dosad se sve čini u redu, ali u subotu ćemo vidjeti malo veći pomak. S tim bismo trebali biti puno manje od sekunde zaostatka za Mercedesom. Nadam se da možemo dobiti dosta vremena. Mislim da će nas to staviti puno bliže Ferrarijima.”

Na pitanje je li zaostatak za Mercedesom manji svakom novom utrkom, Daniel kaže:

“Vidjet ćemo sutra. Danas su imali veliku prednost, ali mi sutra imamo dosta toga za pokazati na svim područjima. Ako budemo unutar pola sekunde, to će biti pristojno. A onda nikad ne znate što se može dogoditi u utrci.”

“Stvarno je zabavno pritiskati do samih granica i voziti po rubnjacima. Ne mislim da smo danas izvukli sve, ali to je petak, učimo. Ako odradimo dobar posao preko noći, bit ćemo jako blizu Ferrariju. S pravim krugom možemo biti ispred njih.”

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
kenco

The suspected teams are RBR, Mercedes, Toro Rosso, and Force India.

The trick is that they are heating the brakes before the FIA is checking the tyres, then the tyre pressures are falling under the limit because they have coolings in the rims.

As soon as the car is driving the tyre pressures are increasing a bit and stay at the limit.These coolings are probably the reason why Mercedes can’t or doesn’t want to say why Rosberg struggled in Monaco.

Ima li neko jos kakvu informaciju ovome ?

Boomerang

Za sada FIA smišlja načine kako zabraniti nešto što je legalno. Možda izmisle nešto, kao i inače… Problem je u tome što su felge napravljene tako da vrlo dobro odvode toplinu i ne prenose je na pneumatik. Trenutno u tome ne mogu naći nešto što bi zabranili, ali rade na tome.

iceman258

Pretpostavljam da će mečke biti naprijed, ako se ne pokače opet. Ne bi bilo loše vidjeti borbu dva ferrarija sa redbulovima za postolje, još kad bi se netko treći umiješao…

kenco

Pa bas su Ferrari i Mecka vozili sa punom snagom 😀 Vi se cuvate a oni ce pokazati sve sto imaju, malo mi jebto smijesno 😀 Ali vidjecemo danas 😛

FerrariHR

Aj budi pametan sad,kažu da nisu išli dokraja,a Ferrari i Mercedes jesu. Znači kad odvrnu dokraja oni će bit već u Belgiji a ostali neće ni startat😂 Ja ipak po snazi dajem prednost i Mečki i Ferrariju.

F12013

Prebrzo se otpisuje Ferrari. Čim se spomene Red Bullova šasija, odmah ispada da je Ferrarijeva kanta. RB šasija je najbolja, ali siguran sam da i Ferrarijeva ima nekih dijelova u kojima je naprednija od RB-ove… Ali još nije na toj razini, ali je vrlo blizu. A i sumnjam da je TAG Heuer motor u velikom deficitu za Ferrarijevim trenutno… Adrian Newey je tu sa svojim gotovo nepromijenjenim tehničkim timom cijelo desetljeće. Ferrari je svoj tehnički tim mijenjao u više navrata zadnjih deset godina… Tako da mislim da se i to treba uzeti u obzir.

dFixxx3r

red bull je yebeno čudo !

F1BLfan

Ode Ferari polako ali sigurno na trece mjesto, dosadilo im biti drugi 😀

katic7

Jedva cekan kvalifikacije 😎🔜

garfield

Idemoooooooo Rikardo najbolji vozac danasnjice. I idemoooo Red Bul najbolji tim koji od 2010 do danas ima najbolju sasiju samo ih sada *ebe motor ali malo po malo Renault ce biti sve bolji.

Related Posts