Villeneuve: Vozači bi trebali šutjeti i držati se svog posla

Svjetski prvak iz 1997. godine, Kanađanin Jacques Villeneuve, mišljenja je da bi vozači trebali šutjeti i ne miješati se u posao onih koji donose odluke u Formuli 1 jer to nije njihov zadatak. Ovakav stav se bitno razlikuje od onog koji trenutno gaji dosta vozača.

Villeneuve traži da vozači rade svoj posao bez obzira na to kakav je pravilnik trenutno na snazi.

“Način na koji se vozači žale je užasan za Formulu 1. To nije njihov problem. Trebali bi samo zašutjeti. Nije njihov problem koliko je show dobar ili loš na televiziji. Trebali bi se samo držati svog posla.”

“Koliko bi vaših kolega iz učionice moglo donijeti nekakve odluke? Ne puno. Pogledajmo grupu od 20 vozača. Uzmite možda dvojicu, a ostatak bi jednostavno trebao šutjeti. Prema tome, zašto biste im željeli dati moć?”

Jacques kaže da Formula 1 mora prestati mijenjati pravila kako bi se poboljšao show te dodaje da, poput ostalih sportova, stvari ne mogu uvijek biti zanimljive.

“Trebali bi prestati mijenjati pravila. U tenisu i nogometu se pravila nisu mijenjala 100 godina, čak i kada je dosadno, a ljudi ih svejedno poštuju.”

FIA je prije nekoliko dana odlučila vratiti stari format kvalifikacija. Villeneuve smatra da se stvari ne bi trebale previše komplicirati.

“Jedan krug u kvalifikacijama je bio odličan. Trebamo nešto old school. Nešto normalno. Ponekad ćete imati odlične kvalifikacije, ponekad dosadne, ali tako vam je to.”

23 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avalon

bem ti , šta god izjavi jacques villeneuve dočeka se na nož ovde . čak i kad “plastično” pokuša objasnit “Koliko bi vaših kolega iz učionice moglo donijeti nekakve odluke? Ne puno.” ispada da ga rijetki razume . ajde , odgovorite na jednostavno pitanje jacquesa … valjda je u vašem razredu od 30ak učenika bilo bar 20 sa izuzetnim liderskim osobinama zar ne ? ili možda tek 2 – 3 max . nekad davno stewart je bija recimo “vođa” vozača koji je čak organizira štrajk zbog manjkave sigurnosti . u novije vrime je to bija webber , a sad svaki… Read more »

iceman258

Jel on tebi šta u rodu kad ga toliko braniš? Nije stvar u tome kakav je vozač bio,tip lupeta uvijek i gotovo.

F12013

Hvala na trudu za odgovor, ali puno je drugih vozača zaslužilo bolid kao taj Williams…I kada razmišljate o kvaliteti vozača, uvijek se prvo zapitajte kog biste doveli u momčad da ste šef tima, stavite se u tu poziciju. Vjerujem da velika većina ljudi ne bi uzela Jacquesa u svoj tim..

avalon

F12013 …. “I kada razmišljate o kvaliteti vozača, uvijek se prvo zapitajte kog biste doveli u momčad da ste šef tima, stavite se u tu poziciju. Vjerujem da velika većina ljudi ne bi uzela Jacquesa u svoj tim..” stvarno ? ajde recimo da si ti bija šef nekog tima 1996. … pojavi se momak od 25 i u prvoj sezoni završi drugi , u sljedećoj , svojoj drugoj osvoji titulu . u 33 trke tj 24 jer je ima 9 odustajanja u te 2 sezone ostvari 11 pobjeda , 14 X završi na podiju ti ka šef tima ne bi… Read more »

F12013

Zašto ga nije uzeo Ferrari, zašto ga nije uzeo Mclaren, zašto ga nije ponovno uzeo Williams, ako je tako dobar vozač, nitko se nije polakomio za prvakom?
Ne omalovažavam ga, ali teško je ne pobjediti u svim tim utrkama koje spominješ, kad imaš bolid kao danas Mercedes, nije zahtijevalo nekakve posebne vozačke vještine koje će te dići iznad konkurencije, za razliku od Schumachera čiji su Bennetton i Ferrari u to doba bili inferiorniji u odnosu na Williams, a ipak se držao u prvenstvu do samog kraja…

avalon

F12013 … baš mi je simpa ovako raspravljat dok još nije zavručilo , počelo lito … ma da , potražija bi zašto JV nije uzeja neki top tim ako ti potražiš/otkriješ kakve i koliko “duge” ugovore sa McL , ferrariem imali hakkinen , coulthard , MS … irvine je u ferrari doša/potpisa ugovor taman 1998. tj godinu prije nego je JV napustija williams , hakkinen je u McL vozija i 2001. šta bi moglo značit da je i on 98. potpisa novi 4 godišnji ugovor jer pd 1994. do 1997. je isticalo 4 godine . coulthardu je 98. bila 3.… Read more »

F12013

I ja volim ovako raspravljti avalon, super argumenti, naučim i neke nove stvari. Možda sam bio malo radikalan kada sam rekao da su umjetni prvaci, ali ne mogu se oteti dojmu da na listi svj.prvaka JV bi zauzeo jedno od par zadnjih mjesta…Nije loš vozač, dapače, ali sigurno nije u kategoriji Senne. Schumachera, Hakkinena, Prosta, Mansella, Piqueta…Svaki svj.prvak je zaslužio naslov, jer je skupio najviše bodova u sezoni, to je činjenica… O sposobnosti mi je teško suditi, to samo znaju inženjeri s telemetrijskim podacima koji mogu na osnovu podataka uspoređivati performanse vozača. Mi možemo samo steći dojam, ovakav ili onakav…BAR… Read more »

zox

Loše gledaš statistiku. Kakva je to ranglista bolji od “kimi , hakkinen , nico rozberg , button , coulthard , massa , rubens , webber”, po broju odvoženih utrka i broju pobjeda. Pola njih više nisu smjeli da voze ili nisu mogli naći poslodavca, vjerojatno zato što su bili dobri… Statistika ti je kao bikini, otkriva sve ali ne i suštinu…

avalon

zox … slažem se u potpunosti . stvarno loše gledam ma zapravo sam pokuša zamaskirat da “uzdignem” hilla ali sam ulovljen 🙁 kad objektivno pogledam kimi , massa , button , rozberg ili ne sme vozit ili nemogu nač poslodavca , a npr hakkinen posli 1998/99. kad je osvojia 2 titule uzastopno i 2000. kad je završija 2. vjerovatno nije moga nač poslodavca jer su mu te 3 zadnje sezone rezultatski bile katastrofalne pa ko bi ga angažira ako je želija ostat ? webber sa 37 i 12 sezona , coulthard sa 37 i 15 sezona sebe te rubens sa… Read more »

Jim Clark

Mislim da se tvoj stari nebi slozio s tobom..
mene cak iznenaduje sto su vratili stare kvalifikacije al opet ovo nije F1 kakva je bila nekad pa ni ovo puno ne znaci…. RIP FIA

yolle

sad kad malo bolje pogledam gdje su i što rade pojedini bivši f1 vozači i na koji način ti pojedinci “lupetaju” sa svojim izjavama dođe mi zlo (čast izuzecima) i onda se opet pitam zašto ti “pametnjakovići” nisu ostali u f1 na bilo koji način pa pokušali promijenit nešto ili ono što je bilo dobro većini (vozačima,momčadima,gledateljima…) unaprijedit do savršenstva moje osobno mišljenje je da su Bernie i Charlie Whiting (ako sam dobro napisao) ipak prestari i da im je krajnje vrijeme za mirovinu, treba nove “krvi” u f1 i to pod hitno pa neće onda bit svih tih gluposti… Read more »

Leo

I bivši vozači bi trebali šutjeti barem neki …

F12013

Nisam pratio F1 kad je Villeneuve osvojio prvenstvo, ali nikad mi nije ostavio dojam nekog posebnog vozača. A godine u Sauberu i BAR-u su uglavnom bile sramoćenje i poniženje za jednog prvaka…Nek neko napiše nešto pohvalno o njemu ako toga ima, ja ne znam. Vjerojatno i je najgori svj. prvak u F1.

Neutralni

Niti ja tad nisam pratio F1,al mislim da je Senna (R.I.P.) preživio Villeneuve nema šanse da bi došao do titule,a nebi ni D.Hill

F12013

Baš sam iz znatiželje pogledao VN Kanade 1997, Schumi na poleu, Villeneuve drugi, nakon dva kruga Jacques se izvrti kod zida prvaka pred domaćom publikom, game over. Jadni Kanađani koji su tu utrku masovno posjetili. I da, Damon Hill je jedan od tih umjetnih prvaka, ali ipak je bolji od Villeneuva.

Desmosedici

Nemojte podcjenivati Damona Hilla. On je kasno došao u F1 sa 32 godine. Ipak je napravio solidnu karijeru i postao Svjetski prvak. Nije ga Schumi baš tako glatko pobijeđivao. Da nije onog sudara 1994. kojeg je skrivio Schumi, Hill bi bio prvak. A momčadski kolege su mu bili Coulthard, Villeneuve i Mansell kad se vratio iz Indya a koje je glatko dobijao. Kad je napustio Williams solidne utrke je imao u nekonkurentnom Arrowsu, pa kasnije i u Jordanu.

avalon

bravo Desmosedici ! točno i objektivno ! samo jbga , ovde mnogi ne gledaju šta je vozač vozija ili u koliko je trka tokom karijere nešto postiga već se vodi nekakvim osobnim afinitetima . ni mene hill nije “kupija” svojom “karizmom” ali da je bija loš … nije . jer npr hill je odvozija 115 trka i ostvarija 22 pobjede , a npr kimi je odvozija 233 trke i ostvarija 20 pobjeda … 2 manje od hilla , a ima 118 trka više odvoženo ! ista stvar je i sa JV . rokkie sezone je završija 2. , a već… Read more »

avalon

PS …” FIA je prije nekoliko dana odlučila vratiti stari format kvalifikacija. Villeneuve smatra da se stvari ne bi trebale previše komplicirati.” je li FIA stvarno zakomplicirala Q i zar mnogi ne bi potpisali mišljenje JV da ne treba previše komplicirat Q ? nešto je krivo izjavija ? da je ovo izjavija neko koga forumaši vole dobija bi podršku “do neba” , a JV je popljuvan …

Pero_Zdero

Sinko i ti si bio vozač, pa što nisi prešutio ovu hrpu budalaština? 🙂

modesto

da u pravu je pravila su se od 199 mijenjala svake sezone i opet ce.treba vratit letece krugove jer način kvcalifikacija je dosadan ,nastanu guzve i mnogi rade 20 krugova a 1 krug nemas pravo napravit grešku

Tuzlaensis

Najgori prvak ikad

hrcfaca

Koju si ti sad glupost izjavio. Pa kako da šute kad vide da sve odlaziu krivom smjeru!!! Ali bitno da si ti njima objasnio.

Messa

Ma da.. šuti i vozi.. ništa gluplje pročitao odavno nisam.. poredit F1 i tenis..

Related Posts