Scuderia Toro Rosso ove godine nastupa s prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijeve pogonske jedinice koju momčad iz Maranella u 2016. neće razvijati, tako da vodstvo ekipe iz Faenze želi što više bodova u prvom dijelu sezone dok ostali proizvođači pogonskih jedinica nisu donijeli nadogradnje na ovogodišnje specifikacije. Toro Rossovi vozači su nekoliko puta pohvalili Ferrarijev pogon u svojim bolidima za koji su rekli da razvija puno više konjskih snaga od Renaultovog koji su koristili prošle sezone, a postojale su glasine da je pogonska jedinica u Toro Rossu snažnija od Renaultove i Hondine za 2016. Međutim, Mercedesovi podaci s GPS-a govore da su sve pogonske jedinice za 2016. snažnije od godinu dana stare Ferrarijeve.
“Ovo možda niste znali, ali motor s najmanje snage na gridu je zapravo Ferrarijev u Toro Rossu”, kaže Mercedesov šef tehnike Paddy Lowe za ESPN. “Renault i Honda nisu daleko od Ferrarija i Mercedesa, tako da sada više nema velike razlike među pogonskim jedinicama.”
Ključ uspjeha nove generacije F1 motora je učinkovitost. Mercedes se nedavno pohvalio kako njihov pogon ima 45-postotnu efikasnost, što je veliki napredak u odnosu na 29% koliko su imali V8 motori. Lowe dodaje da slične iznose vidimo i kod njihovih konkurenata.
“Čak i najgori motori u Formuli 1, na koje se ljudi užasno puno žale, i dalje su fantastično učinkoviti. Oni su jedan ili dva posto manje efikasni od najboljih motora.”
Ako su ove tvrdnje istinite, ekipa iz Faenze se još jednom može pohvaliti odličnim karakteristikama svog jednosjeda. Upečatljiv rezultat je šesto mjesto Maxa Verstappena na Bahrain International Circuitu, stazi koja dosta zahtijeva od pogonskog sustava.
“Ako se nalazite iza tvorničkog Ferrarija, možete vidjeti da oni imaju više snage, ali moramo biti sretni s onim što imamo jer je motor pouzdan, a za nas je to dobar početak”, rekao je Verstappen nakon kvalifikacija u Bahreinu.
Meni ovaj novi Ferrarijev motor ne djeluje znatno jači od onog iz ’15. Moguće da postoji veća razlika, al je onda valjda kompenzirano agresivnijim aerom. I nadam se da je istina ovo da će tek oslobodit sav potencijal. Ipak im fali još do Mercedesa
Po čemu ti ne djeluje,kako si to zaključio,baš me sad zanima?
Pa kad on zna…stručnjaka ima tu na lopate.
Haha pa nije da sam radio proračun, kažem samo na temelju dojma onak na pogled, površno… Nije ni da me toliko interesira iskreno. Pri pretjecanju sam vidio protiv Haasa npr, ali i bilo koga drugog. Hoću reć, nije izgledalo kao da lete po pravcu u odnosu na Haas koji ima prošlogodišnji motor (jel ima?). Uostalom imaš speed trap pa gledaj. Iako to nije najbitniji pokazatelj (brzina na pravcu), mislim da je važnije da je bolid uravnotežen kao paket, dobro stoji s potrošnjom guma i sl. Ali nije loše za pretjecanja normalno i za obranu imat i taj segment
Možda po dojmu nije,al zavisi od staze do staze,mislim da Ferrari još ne ide punom snagom radi ovih problema sa turbom. Al ok,poštujem tvoje mišljenje.
Horner je u intervjuu za službenu str. F1 izjavio da je prednost Toro Rossa pred RedBullom u PU za otprilike 0,7 sekundi. Tko govori istinu: Lowe ili Horner?
Neka kolege forumaši procijene.
Motorsport prenosi: Ferrarijev kvar na Vettelovu motoru nije u injektoru ili nekoj drugoj mehaničkoj komponenti,nego u upravljačkoj elektronici ispušnog ventila koja je uzrokovala poremećaj parametara istog uslijed spore vožnje u krugu zagrijavanja na VN Bahraina.
Nadalje,Ferrari će na VN Španjolske donijeti novu i poboljšanu verziju pogonske jedinice na kojoj bi se riješio problem turbine i elektronike te povećala ukupna snaga i popravila pouzdanost.
Odličnee vijesti FerrariHR! Nadam se da je ovo potvrda mog osjećaja da Ferrari kreće žestoko od Španjolske😃.
I ja se nadam kolega,da se vrati sav uloženi trud i da vozači pokažu šta znaju. A i mi ćemo bit zadovoljniji😉
Kakva je ovo glupost..
Pa izgleda dakle da je Renault sa one ‘skalamerije’ od PU kako su govorili iz RedBulla, za 6 ili 7 tokena prestigao Ferrarijevu pogonsku jedinicu koja uopste nije bila nepouzdana i u 2014. (Ferrari 3 odustajanja, Mercedes 4). Izgleda da nešto ne štima kod srebrnih strijela, možda se nisu nadali ovakvom Rosbergu pa prebacuju fokus na nešto drugo?
Meni tu nešto ne štima.. po tome ispada da je Renault sa samo 7 potrošenih tokena prestigao po snazi prošlogodišnji ferrarijev motor?!
Intersantno,svako malo neki biser,pa kako je Hamilton imao problema proć Verstapena..i sam je preko radio veze rekao da ima problema sa Verstapenom i da ga nemože proć.
Ja ipak mislim da Honda ima najslabiji motor.
ma takve izjave me ne zanimaju…ali samo mi je žao što jedna takva ekipa nije mogla dobit ovogodišnu specifikaciju motora…
Rekao bih da je ovo još jedna izjava vrste “Hamilton je gubio sekundu po krugu”. Ako je to istina, znači da Mclaren ima sranje od šasije pošto je njihov motor jači od Toro Rossovog. Također, to znači da je RedBullova šasija lošija od Toro Rossove, što čisto sumnjam. Volio bih da me netko demantira.
p.s Pitam se zašto uvijek Mercedesovi gps podaci nešto govore? Imaju li i drugi gps podatke ili Mercedes iz “nekog” njihovog razloga s tim podacima izlazi u javnost?
Mislim da on govori o motoru s unutarnjim izgaranjem, a ne o cijeloj pogonskoj jedinici…
Mclaren navodno ima najbolju šasiju,a Toro Rosso sigurno nema drugu najbolju tako da je zaostatak po šasiji oko 0.3-0.4 s, a po ovome TR ima najgori motor, dakle i tu je zaostatak 0.1-0.2 s, dakle TR bi trebao biti iza MclH oko 0.5 s, a zapravo su ispred 0.5 s
Da McL ima najbolju šasiju to su samo izjave iz McL od prošle godine i to valjda da više krive Hondu za neuspjeh, te izjave nisu potvrdili ničim. Recimo RB je prošle godine imao lošu p.jedinicu ali su zato brzinom u zavojima i sporijim sektorima pokazivali da im je šasija vrhunska. Ovi su bili pušiona u svim pogledima. Sad kako je Honda popravila snagu i isporučila p.jed. u nekom rangu renoa ili recimo Ferraria prošlogodišnjeg, sad se i oni ušutili.
Izgleda da se neko boji ukidanja zabrane razvoja od 2017. i pokušava prikazati konkurente jednakim da ne bi došlo do toga.
Ja ne vidim šta je tu čudno ,pa to je prošlogodišnja specifikacija motora a u ostalom Verstappen dole navodi da kada voze iza tvorničkog Ferrarija vidi se da oni imaju više snage ,dok je njima bitno da je motor pouzdan i to im za sada ide u prilog.
Opet lažete, sram vas bilo.
Šta će drugo reć Ferrarijev izravni konkurent,nego da je najslabiji motor,vidi slučaja,upravo iz Maranella. Jasno da je to prošlogodišnji,al nije baš ni toliko loš koliko ga svi oće prikazat,a novi od nekih momčadi nisu ni toliko dobri pa smo onda na mrtvoj točki. Zasada,dobro rade posa Toro Rosso,ne kažem da su vrh,ali pomrsili su mnogima račune. Nemora nužno bit da će bit sve lošiji i lošiji radi pogona. Ovo mi se sve čini da je po izjavama iz Mercedesa koje su točno tempirane kontrola štete koja ih je iznenadila jer očito su poljuljani temelji dominacije. Hamilton nemože stignit Verstapena,onda se… Read more »
Ja sam uvijek tvrdio da Nico nije ništa sporiji i lošiji vozač od Lewisa. Tko će biti prvak glavnu ulogu će odigrat “politika” momčadi a na vozačkoj razini agresivnost i bezobrazluk.
pokvareni lazov monstrum
a ko laže taj i krade :-))
trebao bi Bernie dovesti Mamića da im malo komentira njihove izjave…