Honda se nakon ERS-a posvećuje ostalim komponentama pogonske jedinice

Hondin voditelj F1 projekta Yusuke Hasegawa je zadovoljan napretkom koji je njegov tim stručnjaka napravio sa sustavom za obnovu energije, koji je prošle sezone pravio velike probleme u McLarenovom MP4-30. Japanci su preko zime napravili dobar posao sa svojom RA616H, ali pred njima je još dosta posla kako bi pogonska jedinica bila kompetitivna.

“ERS je puno bolji nego prošle godine, ali znamo da s motorom tek trebamo sustići ostale momčadi. Nismo zadovoljni situacijom, ali drago nam je što možemo pokazati napredak”, rekao je Hasegawa.

“Prerano je za spominjanje točnih brojeva ili pozicije, ali očigledno je da nismo ni sretni niti zadovoljni trenutnom pozicijom. Poboljšati se sigurno možemo s pristojnim skokovima pa smo sretni zbog toga. Naravno da će i šasija dobivati poboljšanja, ali mi možemo pridonijeti pogonskoj jedinici. Važno je pokazati da možemo napredovati u koracima. To je naš cilj.”

McLaren Honda se nakon tri Velike nagrade nalazi na osmom mjestu s jednim osvojenim bodom.

16 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
MJ512

Ja mislim da bi McLaren Honda mogla spremiti nešto veliko za 2017. Posebno, nakon što se je pojavila informacija da bi novi pravilnik za 2017. trebao biti jako sličan onome što je McLaren predložio. Nadam se da ćemo ih vidjeti u borbi za vrh 2017. (iako ne navijam za njih) i da će uspjeti riješiti sve probleme koje imaju. 🙂

juzerKicker

Mislim da je ocito po red bull vs renault, mercedes vs wiliams vs manor da sada glavni problem postaje sasija i da imaju mercedesov motor vjerojatno bi bili negdje na razini williamsa, ako i tamo. U svakom slucaju ja mislim da ce se do ljetne stanke loptica kompletno prebaciti sa honde na mclaren. Vise nitko iz mclarena ne daje izjave kako je motor katastrofa i da to treba rijesiti sto im je sigurno bilo super, kriviti motor i usputno reci da i sasija moze bolje. A honda je eto najbitnije stvari rijesila i grabi dalje, a sasija tek pokazuje svoje… Read more »

fap

A po cemu ti znas da je motor dobar a sasija losa.Jos ispade i genijalac.Pa nije Mclaren neki tamo tim iz nize lige Mclaren je vrh bio i bice.Pa ni iz honde ne kazu da imaju dobar motor ako ti uopste i citas tekst nego da su resili jedan problem i da prelaze na drugi

juzerKicker

Hvala bogu pa imam sky sport f1 gdje emisija prije i poslije traje duze od same utrke i gdje se mogu cuti hrpe pametnih analiza i izjave svih mogucih ljudi iz f1 koje se ovdje sturo prenesu i to par komada.

Po mjerenjima brzine se vidi da motor sad vec nesto moze, po rezultatima se vidi da sasija ne moze.

Prosle godine se ricciardo (sa renault motorom koji se smatrao jednako los kao sada hondin) cak borio sa hamiltonom i pretekao ga na jednoj utrci (nakratko) cim je bilo malo kisovito, mclaren se bori sam sa sobom po suncanom.

wilson

Činjenica je da imaju puno posla na kompletnom bolidu. Vjerojatno motor i nije toliko loš, niti šasija toliko dobra koliko se smatra.

dux

2017 Mclaren između prve tri ekipe, pošto se priča da će njima najviše odgovarati nova pravila, nadam se da su “ispucali” loše šasije i motore, ajjmmoooo Mclaren-Honda 🙂

F12013

Još uvijek je Hondin motor najslabiji, ali mi je teško procijeniti koliko je daleko od konkurenata. Na pravcu u Kini uopće nije loše izgledao, nisu prolazili pokraj njih poput metka… Ako je sada ERS donekle sređen, znači da motor s unutarnjim izgaranjem, tj. ICE još uvijek nije na nivou…Hasegawa je barem realan, za razliku od svog prethodnika. Nadam se da će na kraju godine biti barem na razini Renaulta, iako bih htio puno više… A mislim da Mclarenova šasija jednostavno ne može iskoristiti puni potencijal uz ovako slab motor…Kada bi motor bio jači, mislim da bi tek tad bio otključan… Read more »

AlonsoForever

majstor objasnio! 😀

Chronosus

U Kini u prvih par krugova dok nije još bio omogućen DRS su napadali Renault momčadi na pravcu, a i dalje tijekom utrke kad bi ih netko napao na pravcu s DRS-om su se vraćali i napadali nazad, tak da ne bi rekao da je tolka razlika između Renaulta i Honde.
S druge strane, u brzim zavojima nisu baš izgledali posebno dobro.

fap

To sto je Mclaren bio dobar na pravcima a losu krivinama nije dokaz dobrog motora ni lose sasije,nego da je Mclaren verovatno maksimalno oborio svoja prednje i zadnja krila i tako dobio manji pritisak sto rezurltira vecom brzinom ali i nestabilnijim autom u krivinama

mm

Mclaren na razini renoa,makar na kraju godine,pa ja ne vidim nikakvu dominaciju Renoa u odnosu na Mclaren da tako govoriš!

F12013

Nije dominacija, ali je korak ispred, a mogao bi nakon Kanade biti i par koraka ispred…Ne vjerujem da Honda do kraja godine može stići Ferrari i Mercedes, ali biti na razini Renaulta smatram da bi bio uspjeh…
Iduće godine se ukidaju tokeni i tek tada vidim Hondu koja može napasti Ferrari i Mercedes…

mm

Pa Reno nema još ni boda a Mclaren bar 1 bod..po meni je Mclaren bolji od Renoa,mislio sam da će Reno krenuti bolje u sezonu..

F12013

mm, pa ne mislim ja ovdje na momčad Renault u odnosu na Mclaren, nego Hondin motor u odnosu na Renaultov…

mm

Neznam,ali po čemu ti vidiš razliku između Renoa i Mclarena? Po čemu bi MClaren mora stići Reno,ja ne vidim neku razliku.

dux

Imam dojam da je ove godine Honda već izjednačena sa Renaultovim motorom,izgleda da Mclaren ima probleme sa šasijom. Da je ove godine Hondina PU u Red Bullu oni bi vjerovatno bili jednako dobri ili bolji.

Related Posts