Pirellijev šef za motosport, Paul Hembery, misli kako će Formula 1 u 2016. godini biti puno zanimljivija i priznaje kako je izbor mješavina guma ove sezone bio previše konzervativan.
Navijači, a i sudionici, se slažu kako je nedjeljna utrka za VN Brazila bila više kao povorka. Svjetski prvak Lewis Hamilton ju je nazvao dosadnom te je većinu utrke proveo iza momčadskog kolege Nice Rosberga koji je, kao i Hamilton, imao istu strategiju.
Pirelli je na sebe preuzeo krivicu jer neke utrke u 2015. nisu bile inspirirajuće.
“Možda smo bili malo previše konzervativni ove godine, vidjeli smo previše strategija s jednim zaustavljanjem. Ovo nije ono što želimo i ono što je traženo od nas, a to je da se ide na dva ili tri zaustavljanja,” rekao je Hembery za UOL Esporte.
Hembery kaže kako je problem za Pirelli bio vaganje između zahtjeva za degradacijom guma i između činjenice da je testiranje strogo ograničeno.
“S manjkom testiranja bili smo ograničeni u promjenama koje smo mogli napraviti.”
No, Hembery kaže kako će se stvari popraviti s istim pravilima u 2016. godini, a potom se pravila mijenjaju za 2017.
“Pravila će se jako promijeniti, iako još ne znamo što će se promijeniti. Razumljivo je da mora porasti broj testiranja. Nema kompanije na ovom svijetu koja bi mogla napraviti ovo što mi radimo bez testiranja,” dodao je Hembery.
A da naprave gume od kartona kojima padnu perfomanse kad se smoče?
ovo s gumama ima smisla, ali da bi zaživjelo u punom obimu trebalo bi vratiti i nadolijevanje goriva, onda bi bilo moguće izabrati više strategija i ta raznovrsnost bi povećala gledljivost
Najveći je problem što gume nemaju cliff (liticu) točku nakon koje ne drže ništa. Ove današnje možeš voziti dok se ne raspadnu. Trebali bi uvesti ponovo dotakanje goriva i trku startaš s količinom kojom si se kvalificirao.
Mora bit je… frustrirajuće voziti štedeći gume, a bit brži od kolege kojem gledaš auspuh………… Par krugova na repu iodu gume…… Shi*
Meni je svejedno bude li 1 ili 6 zaustavljanja ako vozači moraju štedjeti gume 90% utrke.
spot on!
Upravo to, ko po jajima; jednom blokiraš kotač i možeš u box po nove. Tu je problem.
Problem je u tome što nemoraju doljevati gorivo, pa taktiku određuju prema tome što je isplativije. Da vozači imaju goriva za samo nekoliko krugova, tjerali bi oni do max. na jednom setu, jer i onako moraju po gorivo, a osim toga bolidi bi bili lakši i gume se nebi tako jako trošile. Prije (kad je bilo doljevanja goriva) smo znali vidjeti da prednost ima onaj ko duže ostane na stazi krug ili dva sa lakšim bolidom i starim gumama, a sad ako je netko 2-3 sek iza, ode krug-dva kruga prije u box, naprvi prednost od 2-3 sek., i još… Read more »