Turvey impresioniran potencijalom McLaren Honde, a Yelloly lakoćom vožnje F1 bolida

Oliver Turvey je danas bio za upravljačem McLaren Honde tijekom prvog dana sezonskih testiranja koja se održavaju na stazi pored Barcelone. 28-godišnji Britanac je do sada ovogodišnji bolid vozio samo u simulatoru, a danas je prvi puta isprobao MP4-30 te je rekao da ekipa iz Wokinga ide u dobrom smjeru.

Iako je prvi dio dana bio isprekidan zbog problema sa senzorima te dugačkim periodom promjene postavki bolida tijekom ručka, tvrdi da je ohrabren napretkom koji je bolid pokazao tijekom vremena koje je on proveo u njemu.

“Osjećam da je novi smjer dobar. Mislim da on bolid čini boljim za vožnju te da dugoročno predstavlja dobro rješenje. Ovim konceptima treba vremena za razvijanje, ali siguran sam da u ovom paketu ima još potencijala. Ovo je do sada bila uzbudljiva godina kada govorimo o razvoju bolida pa mislim da postoji potencijal za budućnost”, rekao je Turvey.

Jenson Button će sutra preuzeti bolid na posljednjem danu prvih sezonskih testiranja.

Svoj debi u Formuli 1 je danas ostvario Nick Yelloly koji je na stazi Circuit de Barcelona-Catalunya testirao Force Indijin VJM08. Britanac tvrdi da je vožnja F1 bolida bila lakša od očekivanog. Yelloly je do sada obavljao rad u simulatoru, a danas je na stazi odvozio 109 krugova te je bio šesti od devet vozača.

“Bilo je lakše nego što sam očekivao. Vožnje u simulatoru su mi dosta pomogle. Najveća promjena je za mene bio servo upravljač, koliko je samo lagano u usporedbi s GP2 bolidom fizički. Mislio sam da će biti teže, ali zapravo je bilo dosta lagano tako da je to bilo lijepo. Odlično je raditi sa svim inženjerima, imate ih jako puno u usporedbi s GP2, a to je jedna od glavnih razlika. Stvarno sam uživao u F1 bolidu i jedva čekam vratiti se u njega.”

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Zeus

Nick skoro da je rekao GP2 bolidi su fizički teži za vozit, odlično…volan se nauči u simulatoru, kao moderni joystick, kad pohvataš sve botune, sami idu.

vlado

Turvey bi bio dobar politicar. Mozda je opet do mene ali njegova izjava je nekako bljak. Ako nista drugo, barem se sada ne spominje vremenski okvir u kojem ce se iskoristiti sav pontencijal tj. pobjede, borba za titulu. Mozda 2016, 2017, 2018… A nickova izjava je iskrenija. Modesto, citas li ti sta je nick izjavio? 🙂 U kojem smjeru sve ovo ide, a? hehehehe 😉

zonosso

“Bilo je lakše nego što sam očekivao.” Mislim da ta rečenica sve govori. Današnja f1 je totalno s*anje.

Sasa M

Mislim da ovakve izjave dolaze upravo zbog postojanja simulatora. Danas su te igracke toliko napredne da vjerno prikazuju ponasanje bolida na stazi. Vjerovatno se i vozaci vise pripremaju za voznju, pa kad dodju u bolid nije im nista strano i svi osjecaji su im poznati upravo zbog postojanja simulatora. U Top Gear-u na kraju je najbrzi krug imao Ricciardo. Ja ne bih rekao da je on najbolji od svih tamo vozaca. Hamilton je svoje vrijeme tamo postavio prije 2 godine cini mi se. Sa pojavom turbo motora vozaci su morali postati osjetljivi na papucici gasa. U tome im je pomogao… Read more »

Mrav074

A kakve veze ima simulator sa voznjom Daewoo Liane?! Ona nit ima turbo nit ima snage. Na njoj je kontrola gasa ON/OFF

Sasa M

Htio sam reci da su vozaci postali precizniji u voznji upravo zbog simulatora. Dosta vremena provode tamo. Kako kazu da ovi bolidi imaju vise obrtnog momenta vjerujem da sam balans bolida ima vecu ulogu. Kako energija pri kocenju i pri ubrzavanju mijenja opterecenje na prednjoj i zadnjoj osovini vozaci na to moraju vise obracati paznju. Dakle, kad je Ricciardo vozio Lianu sigurno mu je to iskustvo pomoglo. Iako auto nema snage kao bolidi u F1, ona i dalje ima masu i posjeduje neku energiju, a pri voznji na limitima mogucnosi vozila vjerujem da svaka nova vjestina daje prednost.

Related Posts