Na Velikoj nagradi Maleziji je prekinut Mercedesov pobjednički niz koji traje od prošlogodišnje Velike nagrade Belgije, a cijelo je vodstvo njemačke momčadi shvatilo da je Ferrari postao ozbiljna prijetnja. Sebastian Vettel je odličnom vožnjom i mudrom strategijom došao do svoje prve pobjede za Ferrari, dok je Mercedesov dvojac zauzeo preostala dva mjesta na postolju.
Mercedesov neizvršni predsjednik Niki Lauda tvrdi kako momčad sada mora zajedničkim naporima ustrajati u borbi protiv probuđenog Ferrarija.
”Sada svi skupa moramo surađivati da bi bili ispred Ferrarija i Vettela, nema više unutarnjih međusobnih borbi”, rekao je Austrijanac aludirajući na borbu za naslov između Rosberga i Hamiltona.
Tijekom 2014. Mercedesovi vozači su različitim danima posjećivali tvornicu u Brackleyju, a sada su svi zajedno obavili ključni sastanak pred Veliku nagradu Kine. Lauda kaže kako su se svi okupili da bi mogli temeljito proučiti sve pogreške u Maleziji.
”Ovog puta smo svi prisustvovali, analizirali smo utrku kao jedna velika grupa i sada smo dobro pripremljeni za Kinu.”
Dodajmo i kako je Nico Rosberg na svom Twitter profilu objavio sliku s Lewisom Hamiltonom na putu prema tvornici, a iz svega se može zaključiti kako je cijela momčad neugodno iznenađena Ferrarijevim napretkom.
Good team factory visit today. Coming up with a plan to beat the red cars in shanghai! @MercedesAMGF1 @LewisHamilton pic.twitter.com/JfKkprHkdR
— Nico Rosberg (@NicoRosberg) April 2, 2015
Ja pak mislim da je ovaj sastanak vrlo logičan i da bi mogao biti ukidanje vozača 1 i vozača 2 u svim okolnostima. A pouka je Malezija u kojoj su oba bolida pozvali istovremeno u boks jer je vozač broj 1 trebao ostati ispred vozača broj 2 i dodatno gubio pozicije dok se promjena guma obavljala na bolidu broj 1. Za to vrijeme su ostavili Vettela samog naprijed u čistom zraku i dogodilo se što se dogodilo umjesto da su jedan bolid ostavili uz njega i riskirali promjenu taktike. Rizik kao rizik, možda bi se isplatio, možda ne, ali nisu… Read more »
Ne lose kako se sezona odvija. Ferrarijevci se dizu, a i zacepljena su usta kukavcima koji su po citav dan kukali kako su ovo neposteni uvjeti natjecanja.No ne vidim da su se posuli pepelom oni sto su ovo nazivali Mercedes F1 prvenstvom,govorili o nepravdi prema ostali timovima,sronjkili po vazdan o tokenima i kako je to bilo toboze postenije i pravednije u vrijeme dominacije Ferraria i Red Bulla. Samo cu ovo opet ponoviti (uvjeti su za sve bili isti). Da se razumijemo daleko od toga da sam ja zadovoljan u kojem smjeru F1 ide,ali pljuvati po svemu i proglasavati smecem samo… Read more »
Prihvati ili ne prihvati tuđe komentare, čiji god jesu. Ove psiho-karakterne analize tko je kakav i koliko star ti uopće ne trebaju. jel pošteno suditi nekoga po godinama i grupirati ovako forumaše na djecu i “pametne”? Sam ostajem i dalje kod mišljenja da ova pravila nisu dobra za F1. Preskupo, pa je sve ograničeno, od broja krugova na treninzima, do brzine u utrci. Konstantni downsizing je doveo do povećanja troškova, na štetu utrkivanja. Vozači puno manje griješe kad ne voze svaki krug na rubu, a to je 2/3 utrke. Uz ovakvu cijenu PJ, niti ne mogu samo tako povećati okretaje,… Read more »
@dakako Digao se Ferrari ili ne, pa ćak i da se daljnja čuda počinju događati, i Ferrari nastavi kako je počelo, ništa ne mijenja na stvari. NErazvoj, i nemogućnost testiranja vozila prije nego se pošalju u utrku i na pistu, te svekojake “štednje”, pa da F1 više slići utrkama izdržljivosti nego Formuli i dalje doprinosi NEatraktivnosti ovog sporta. A umjesto da priznaju TU pogrešku i vrate se korak nazad, donosioci pravila fantaziraju o nekakvim dodatnim utrkama prije same utrke, mijenjaju specifikacije guma kako im se sprdne, a šlag na tortu dodaje i sam “šef” onemogučavajući nekim stazama da budu u… Read more »
Citajte s razumjevanjem molit cu.
Da Zeus sasvim je posteno suditi nekoga po godinama i karakteru,ja nikoga nisam uvrijedio,a majke mi ni ne smaram kao ovi gore od mene opisani!
Meni se čini da če biti ono Nico Lewis is faster then you, let him trough
To je postao jos od Belgije posle Luinog placa
Rosberg sluzbeno postao drugi vozac.
Ako je sluzbeno onda je i zasluzeno.
Uzbuna,lažna ili prava,vidjet ćemo uskoro.Jedno je sigurno.Nisu više tam negdje na horizontu sami i nije im svejedno,dobili su po surli od Vettla,i jedva čekam Kinu,gdje se nadam dvoboju dva na dva.To bi moglo biti gadno i nadam se opetovanom uspjehu Ferrarija. 😀
Panika, reklo bi se…….Sastanak Politbiroa……………..Ross bi to sredio brzo…… vidjet će se kako se snalaze kad lovac pritisne………….
Ovo mi sve izgleda kao mazanje očiju, tipa sad smo u egalu, prvenstvu je napeto kad ono dođu u kinu i osvoje pole sa preko pola sekunde prednosti.
Pa lako bi se moglo dogoditi da će ga osvojiti, ali utrka je ono što se gleda. Pobjedom u Maleziji nije odmah zacementiran pole position u Kini.
Paa … imali su pole i u Maleziji 🙂
Mercedes je još uvijek ispred, no Ferrari je u prednosti zbog euforije u momčadi 😛
dobro je lauda rekao dosadile su više unutarnje momčadske bitke, rosberg nema agresivnost i ne može ništa lewisu,, bilo bi bolje da bude rat s ferrarijem i još nekom ekipom,za dobrobit f1
navijač sam ferrarija odkad znam za sebe ali još nisam probavio dolazak švabe s. vettela, lik mi je antipatičan
Pravi fan Ferrarija bi ga volio 😉
Da si pravi fan Ferrarija otkad znaš za sebe volio bi ga, sad više manje od nekog drugog to je druga stvar, ukus itd… da nisi fan Fernanda Alonsa?! ehehehehe… Vozači odlaze-dolaze… Forza Seb & Kimi Forza Ferrari…
Ja jesam fan Alonsa i navijam za njega od 2003 a rođen sam samo dvije godine prije 😉
A momčad za koju navijam je Ferrari 🙂
Mislim da ne treba mijesati kruske i jabuke…ja sam to radio prije,za vrijeme M.S-a i sad sam siguran da sam bil u krivu…Ferrari je svetinja,legendarna momcad,nekadgube nekad pobjeduju ali su tu od samog pocetka. Cjenio sam Vettela i kao vozaca RB-a jer nije auto sam vozio,Alonso je bio siajan placljivko,Massa ne dorastao,Kimi “aj don giv a fak”…njega moras voljet jer je osvojio zadnji naslov…
I nakon svih njih bit ce netko drugi…treci…cetvrti…a za koga ce vozit? Za FERRARI lipi moj…za FERRARI…
cheers mate!
I ja sam navijač Ferrarija jako dugo (preko 20 godina) i nikad mi nije bilo važno tko vozi za ekipu, bitnije mi je da su konkurentni i da mogu pobjeđivati! Ferrari je samo jedan ,a vozači dođu i odu!
.krky…my man!
.Hrvoje..nisi ti onda bas neki navijac. Prije si mrzitelj.
lakše malo s terminologijom. čovijek je reko da mu je idalje antipatičan.
realno svi mi ferarijevci nismo voljeli vettla kako god okreneš. e sad nekima treba duže nekima kraće kad je obuko crveno.
meni je bio jako antipatičan al ajde, odlučio sam se ne opirati i brzo sam promjenio percepciju.. pogotovo kad vidiš kako se obnaša i kako radi posao..
iskreno nije to meni isti vettel iz red bulla. 😀
frustrirani, gle, tvoj komentar je 4.4, Ham br. mora da si sretan sada!?
Zašto tako govorite,ja isto navijam za Ferrari i ne obožavam ni vettela ni kimia. Navijam za Alonsa šta bi ja sad trebao navijat za mchondu,nema šanse Ferrari forever in hart
P.S. Kako metnuti sliku?
s
“Tijekom 2014. Mercedesovi vozači su različitim danima posjećivali tvornicu u Brackleyju”-Znači i sami priznaju da su radili podjelu što je vidljivo iz aviona još od GP Spa.A da ne govorim na svakoj presici i postolju odnos između Rosberga i Hamiltona te njihovo ponašanje,govor tjela itd.u oči se ne pogledaju.Mene osobno više živcira Rosberg jer je ispao kao neka pičkica ne pruža nikakvu borbu s Hamiltonom samo nešto fantazira u zadnje vrijeme.
Nisam siguran koliko je relevantno to što su vozači u različitim danima posjećivali tvornicu. Pa Vettel i Kimi u različitim danima posjećuju tvornicu.
Svi se okupili da kažu Rosbergu kako je sad definitivno u službi Hamiltona, odnosno da je vozač broj 2. Odnio vrag šalu, spašavaj šta se može 😀