Allison ne vjeruje da Ferrari u Kini može doći do pobjede

Ferrarijev tehnički direktor James Allison ne vjeruje da će njegova momčad performanse s VN Malezije imati i za dva tjedna u Kini. Jučerašnja pobjeda je prva za Ferrari od VN Španjolske 2013., a Britanac vjeruje da im je uvelike pomogla visoka temperatura na Sepangu.

“Znam samo jednu polovicu jednadžbe, a to je naš bolid. Velike zasluge trebaju ići momcima koji su u zračnom tunelu radili na hlađenju, kao i onima za crtaćim stolom – zajedno su napravili inovativan paket na našem bolidu. Staza je dosta gruba i vruća, a to predstavlja veliki problem za gume. Mi imamo sreće što je bolid nježan prema njima, ali prilično sam siguran da će u Kini biti teško učiniti nešto impresivno poput ovoga u Maleziji.”

Mercedes je imao veće probleme s degradacijom guma, ali Allison sumnja u pobjedu da Hamilton i Rosberg nisu otišli u boks nakon izlaska sigurnosnog automobila.

“Mislim da smo vjerojatno bili malo brži od njih u utrci, ali vidjeli ste da je Mercedes zastao u prometu i da je teško prošao bolide koji su bili sekundu i pol sporiji. Ako ste jednu ili dvije desetinke brži, što je možda bio slučaj s nama, onda je jako teško pretjecati; Mercedesi su imali priliku podijeliti svoju strategiju pa nas pobijediti barem s jednim bolidom. Sigurnosni automobil nam je pružio priliku da ih preskočimo na relativno bezbolan način.”

56 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
SpeedyDS1998Senna

Ponovit cu sto sam napisao i za onaj clanak o Arrivabeneu,svidja mi se mirnoca,ne pretjerano ocekivanje i prizemljenost ove ekipe i uzimanje u obzir svega Ovako ce sigurno stic do lijepog rezultata i pomrsit racune Mecki – a cini mi se da je Lauda jedini svjestan da cak i oni (Merc GP) trebaju malo se prizemljit,s obzirom da lete visoko U svakom slucaju,ako se ponovi (a da bar se ponovi) ova Malezija i par puta ove sezone i hrpetina podija opcenito,pa da se bori Vettel za naslov Kimiju zelim takoder puno srece i smatram da i on moze (a i… Read more »

mrvnr

sve pet, ali što kimi nije već postigao nešto veliko u propetom konjiću prvi puta kada je bio tamo

SpeedyDS1998Senna

Jos kad bi i ponovili to,na to sam mislio
Jer ne mozes zivit samo na staroj slavi,tako svako moze…Nek se ponovno popnu na postolje ili on il Vettel nevazno samo da Ferrari opet bude na vrhu,gdje i pripada.

Ferrariforever

.Allison je poznat po svojim odmjerenim izjavama. Međutim, isto tako sigurno več od prije trestiranja u barceloni zna gdje je Ferrari sa svojom formom pa bi ovo mogli nazvati spuštanjem lopte kako bi se u ekipi sačuvala mirnoća u slučaju slabijeg rezultata. Ma bolje i to nego lažna obečanja.

zjurina

Neka samo, bolje ostat na recimo takvom “suzdržanom” stavu, pa se onda opet ugodno iznenaditi. … 🙂

Formulas

https://www.youtube.com/watch?v=R0EyAFhMnTU
dajte si zamislite ovakve završetke utrka u F1…….predobro

zjurina

lol…gledaš i ne vjeruješ !

Fakat – the closest and greatest finish in car racing history!

Jedino što se to u današnjoj F1 teško može dogoditi 🙁

Ferrariforever

.nevjerojatno…ovo se više nikad neće dogoditi.

Formulas

Imam jedno pitanje za sve vas!! Dali je netko primjetio nešto u vezi brzina i ravnih djelova staze i forme Ferrarija po tom pitanju naspram bolida sa Mercedesovim PU? Lani su momčadi s Mercedesovim PU na ravnom radili razliku i bez nekih većih problema obilazile bolide tipa Ferrrari. Mercedes je na ovoj utrci radio prednost u djelu staze u kojem motor i neigra neku veliku ulogu kao sam bolid , ovjes, aerodinamički paket itd. Koliko sam ja uspio primjetiti Ferrari je radio bolja vremena na prvom sektoru i u zadnjem su imali podjednaka vremena jer zadnji sektor sadrži nekoliko zavoja… Read more »

vettel

meni izgleda da mercedes ima više douwnforca od ferrarija pa su zato nešto sporiji.. u australiji je kimi imao više krila i manji top speed od vettela.. ferrari još zaostaje po pitanju potrošnje goriva,u maleziji je bio sigurnosni automobil pa se anuliralirao nedostatak nešto vece potrošnje u odnosu na mercedes..mercedes je prošle sezone radio velike greške samo što su imali toliko dominantan bolid da su mogli racunat na prvu i drugu poziciju bez obzira gdje startaju naravno pod uvjetom da nije bio neki kvar ali sad je tu ferrari koji ce kažnjavat takve greške.

mzf1

Ferrarijev novi sustav hlađenja tome sigurno pridonosi. Sad radijatori na sebi imaju krilca koja usmjeravaju zrak unutar samog sustava hlađenja pa je dosta efikasniji. Onda su potrebni i manji usisnici a time se smanji drag, i eto većeg top speeda čak i bez drastičnih povaćavanja snage motora. Ostali idu na to da protok zraka kroz hladnjak ne bude previše isprekidan tako da to bolje iskoriste iza na izlazu iznad difuzora.

NFSformulafan

Kako je lijepo čitati konačno lijepe vijesti za ferrari… sve čestitke novom timu..i drugim momčadima želim puno dobrih vijesti…pa da se TRKAMO !

Dani

Jao tko će čekati ta dva tjedna? Daj netko daljinski da ubrzamo vrijeme.

aprenrecaj

da Berni zna koliko volimo f1 utrke bi bile svaki tj.,pa i bivša Juga bi imala makar jednu utrku,da se mene pita … negdje u slavoniji

Javor666

ili u vojvodini,a

alonso5

Ja cak mislim suprotno a to je da ce im Kina vise odgovarat nego Malezija pa Alonso je prosle.godine bio 3 a dobar dio utrke je bio 2 a predprosle godine je pobjedio.Isto muslim da ce degradacija igrat veliku ulogu upravo zato sto je hladnije jer se i tad gume trose.

frustracijamat

pa naravno da ne nemoze,pobjeda je rezultat velike degradacije guma,koja ponajvise nastaje zbog loseg balansa bolida radi manjka krugova koje lujo nije mogo odvozit na treningu sto je rezlultiralo manjkom povratnih informacija koji se stela set up,,plus djelomicno kriva taktika..

a ne nikakva vetelova magija,opet ste zaboravili da mu je kolega bio npr riki pobjedu nebi vidio,opet zaboravljate neke osnoven stvari kao i onih 4 godina u red bullu..

zanima me samo odnos raikonena i vetela prvoj trci kad ovaj nece imat problema,,
iako raikonen jako lose vozi zadnjih sezona pa me nebi cudilo da izgubi i od vetela

aprenrecaj

ma daj kakav Riki,pa njega obilaze dječaci sa jedva završenom osnovnom školom …. vidi se po tvojim komentarima da ne voliš Vettela i nikako da probaviš to da je ipak jedan od najboljih ali kad tad ćeš shvatiti!!vidim da je kod tebe …. e da je Lh napravio više krugova ili da je Rici njegov momčadski kolega …….on ne bi pobijedio već sam ti rekao prije par dana …. ovdje nema “što bi bilo kad bi bilo” čovijek je pobijedio po 40. put i nemožeš svih 40 puta reći e da je bilo ovako ili onako ….. lik se bori,daje… Read more »

frustracijamat

jesi gledao ti uopce sezonu 2014???????
o cemu ti pricas?

aprenrecaj

a jesi pratio sezone 2013,2012,2011,2010???’tako da ja tebe mogu pitati o ćemu ti pričaš?možda je Rici i bolji od njega ali dokle god ne skupi više pobjeda i više naslova za mene nije bolji isto tako vrijedi za sve ostale vozaće

ciki-f1

Frustracijo, dao sam ti + samo jer si me nasmija do suza, al doslovno.
Svaka čast na ovome, treba znati ukomponirati sve te gluposti zajedno…

frustracijamat

ma odlicna logika nema sta,znaci vetel je bolji onda od sene????

sta se niko od vas tuduma nije zapito kako to da bivsi vozaci i f1 ing stavljaju sennu na prvo mjesto ,a scumi ima duplo vise naslova,pobjeda,polova cega god hoces…

pa shvatite vise da f1 nije kup da svi vozeu identicnom auto

Sasa M

Ne znam otkud takvi zakljuci. Ko je pominjao poredjenje Senne i Schumachera sa Vettelom. Ono sto si trebao shvatiti je da je timu potreban neko kao Vettel kako bi mogli postici rezultate. Mislim da se ne moze ni porediti Vettel sa ovom dvojicom, niti oni medjusobno. Ima dosta faktora koji su uticali na to kako su sva trojica funkcionisali. Senna je imao bolji osjecaj u autu, mogao osjetiti bolje svaku promjenu staze. Schumacher je to smatrao poslom i njemacki ga odradio strogo profesionalno. Ferrari je u njegovim godinama napravio ogroman broj testnih kilometara. Koliko znam imali su 3 tesntne ekipe… Read more »

stari lisac

@white Rabbit
Colina McRae ima 3 naslova svjetskog prvaka u WRC-u i to 3 godine zaredom 1995, 1996 i 1997. Sva tri naslova osvojio je sa kultnim Subaru Impreza WRX autom… Kad već daješ podatke, provjeri na Wikipediji, tamo ti sve piše….

Sasa M

Ne mozes reci da je samo bolid zasluzan za pobjedu. Ko je razvijao taj bolid? Vettel i Raikkonen. Znaci ako se bolid poboljsa, kao sto jest, vozaci su ti koji ga voze i moraju reci sta zele od bolida kako bi inzenjeri to pokusali popraviti. Za to treba da imaju tehnicko znanje(na vozace mislim). Covjek ima 4 naslova prvaka i svi to pripisuju Adrianu. Za vrijeme Vettelovog boravka u Red Bull svake godine je Red Bull od samog pocetka sezone bio pri vrhu. Cak i prosle godine su, sa slabijim motorom bili od Australije odmah na vrhu. Ali ove godine… Read more »

stari lisac

@sasa M Imaš pravo… Ovogodišnji Ferrari je u potpunosti proizvod prilagođen Sebastianu Vettelu. Od kada je Vettel došao u Ferrari, oni su počeli raditi na novom bolidu… Njegove instrukcije su dovele do toga da je Ferrari tako nježan prema gumama i da motor dobro radi… Čim je došao, na kraju sezone, odmah je otišao među konstruktore motoras i naučio ih kako da slože jaču pogonsku jedinicu. Bez njega oni to ne bi znali… Zatim je sjeo sa Jamesom Allisonom i objasnio mu osvnove aewrodinamike bolida, trako da je obvaj nacrtao bolid bez problema. Zatiom je Vettel otišao do imženjera koji… Read more »

aprenrecaj

a dobro lisac ti si sad otišao u jednu sasvim drugu krajnost … naravno da Vettel nije ništa od toga napravio jer to i nije njegov posao,njegov posao je voziti bolid najbolje što je moguće,a to mu ide jako dobro,njegov posao je isto tako reći inžinjerima šta treba učiniti da bi bolid bio još brži,a i to mu ide jako dobro,naravno da je dosta toga prešlo i iz RBR,tako da je to još jedna vitaminska injekcija za Ferrari!!za ovu pobjedu Vettela i ne smatram nekim junakom,on je to samo rutinski odvezao do kraja,brzo i bez pogreške,a za takve pobjede je… Read more »

stari lisac


ma malo sam izkarikirao da pojačam utisak… Naravno da je ovo prvenstveno bolid Jamesa allisona, za kojeg znamo da stvara vrhunske bolide, još k tome i nježne premna gumama…
A što se tiče Kimija, Kimi je odvezao vrhunsku utrku i po meni, također bio junak te trke… Svi mladci su odvezli dobro, Max i Carlos posebno…

Sasa M

Moja je namjera bila da ukazem na to da Vettel nije nista dobio na gotovo od Red Bull-a i Neweya. Smatram da je on itekako te naslove zasluzio svojim radom. Malo mi je zasmetalo to sto neki kazu da je za sve sto je osvojio Vettel zasluzan bolid, a sve sto je osvojio Ricciardo je cisto njegova zasluga i sposobnost. Nisam htio reci da je Vettel svima u Ferrariju rekao sta i kako da rade, ali finalni proizvod koji je izasao na stazu je sigurno dobrim dijelom oblikovan od strane vozaca. Smatram da je vozac taj koji moze da usmjeri… Read more »

stari lisac

@sasa M Činjenica je da je Sebastian Vettel osvojio naslove u dominantnim bolidima (dobro – 2010-tu se možda može isključiti iz te priče dominacije). No uvijek sam tvrdio da su svi svoje naslove osim, možda Lewisa 2008, osvojili zasluženo. No, tvrditi da je Vettel odgovoran za tu dominaciju bolida, a ne Adrian Newey (koji nije radio bolid za 2014 i 2015, već je samo nadgledao dizajn i konstrukciju) je više nego apsurdno. Utjecaj Seabastiana Vettela na bolid Ferrarija vidjeti će se 2016, te malim dijelom i ove sezone… To je bolid Jamesa Allisona. Jer da su vozači toliko bitni, ne… Read more »

dado4

ljudi boli me srce, ja kao alonsov navijac moram priznati da mi je drago zbog pobjede vettela,ne zbog merca nego sto je ferarri tamo gdje im je mjesto. idem se napit…

west

Realna izjava.

dino_sa

aah ovo je igra politike kako No.1 kaze nebi me cudilo da wiliams okusi sampanjac zajedno sa toro roso ili cak red bullom .

otto

Imaš pravo.Kako je krenulo,možda i Ava srkne koji gutljaj. 😛

kimi car

Allison zna 🙂 🙂 Lik je faca,no zanima me što će reći ako bi se ponovila “situacija”????? 🙂 Vjerojatno će opet ponoviti da ne očekuje pobjedu na sljedećoj utrci 🙂 ?

jozo0607

covjek je realan

Supermarkovk

kina je lewisova utvrda 😛

thebear38

Po cemu … jer pobjedjuje svake trece godine? Ako je radi toga … onda ovu i sljedecu gubi 🙂

kimi-fan

Lewis je bas izgubio naslov u Kini.

Dani

Nije nego u Brazilu.

Supermarkovk

2007-pp i vodstvo do danka neiskustvu
2008-pp i pobjeda
2009-tona obilaženja po kiši, ali se i vrtio kao ringišpil na stazi 🙁
2010-opet tona obilaženja, zbog krive taktike s gumama
2011-pobjeda
2012-sa 7 na 3 mjesto, tad je button bio bolji
2013-pp i 3 mjesto, rosberg outclassed
2014-pp i pobjeda, rutinski 😀

more2come

nikad se nezna ali teoretski tesko

RINDT JOCHEN 1970

Ma naravno da je Mercedes jos u VELIKOJ prednosti, ali bitno je da se Ferrari primaknuo. Na kraju krajeva Arivabene je rekao da cilj za ovu godinu jes. 2-3 pobjede ako se ne varam……(ja bi osobno volio da ih bude 10 a od toga 9 Vettelovih) ali ipak mislim da su ove 2-3 realniji cilj….. Neka, neka Ferrari se dize…. Jeli rano prognozirat pobjedu Kimia u Spa????? Da stavimo vec danas koju kunu dok je koificjent velik!!! 🙂

Iceman 7

Ako dotad ne pobjedi na Spa će sigurno 😀 (Kimi)

kimi car

Spominjano je i nekakvo “pješačenje” ako bude 4 🙂

otto

Nebi Mercedesa unaprijed proglasio pobjednikom Kine,jer su prvi put osjetili čari poraza,koji nije bio uzrokovan njihovim kvarom.Malo panike,postavljanja pitanja a Vettel i Kimi su prokleto jak protivnik,osobito sad kad je i psihološka prednost na njihovoj strani.

sennacher

Ali su Vettel i Kimi jača vozačka postava nego Hamilton i Rosberg. Nemojte se odmah posvađat sa mnom jer ne želim umanjivati njihove vozačke kvalitete, nego mi se čini da u Mercedesu jako moraju paziti kako će njih dvojica (ili jedan od njih) reagirati na određene taktičke odluke koje bi mogle utjecati na njihov međusobni poredak. Govorim to na osnovi jučerašnje utrke, odnosno, što bi Mercedesu smetalo ako je već zvao jedan bolid u box tokom SC-a, da je jedan ostavio naprijed uz Vettela. Pozvali su obojicu, a kasnije je ispalo da je popušio i prvi, a osobito drugi, pa… Read more »

dFixxx3r

lijepo napisano senaher

ciki-f1

Užitak mi je slušati Alisona dok priča, djeluje tako skromno i sramežljivo i ostavlja da djela
govore više od riječi.

gosuasus

U top 5 su oba Ferrarija ako ne bude problema na bolidu samo je pitanje koji po redu.

stari lisac

Pametan je taj James Allison… Naravno da će u Kini biti teže ponoviti ovako sjajan rezultat… Drugačija je konfiguracija staze i ne odgovara Ferrariju toliko koliko odgovara Mercedes AMG-u… No, možda ipak pili naopako… AJde, treba vidjeti!

sennacher

Pa naravno da je bilo kome najteže ponoviti gotovo najbolji mogući rezultat.
Sviđa mi se kod Ferrarija što se odupiru euforiji kod svake dobre vijesti, ali ipak, tako je bilo nakon dobrih vremena na testiranjima “koja ništa ne znače”, tako je bilo nakon postolja u Australiji ali “s 30 sekundi zaostatka”….
Ferrari ima svojih aduta, a i trenutni napredak je očit. Bolid izgleda dobro, kažu da će biti i brži, ali mene posebno vesele jučerašnji boksovi 2,4-2,5 sec što mi je nekako najviše šepalo u Australiji.

sennacher

Ni ja nisam vjerovao jučer ujutro u ono što se kasnije dogodilo još isto jutro.

Mr.Spaceguy

Nevjerujem niti ja, ali vjerujem da će biti 3 i 4. Samo da se kimiju ne pokvari bolid ili pukne guma.

Iceman 7

hahaha ako Nasr ili Ericsson opet udare Kimija prestat će im Ferrari isporučivat motore 😀

Zeus

Massa ga je zacopro sms-om.

Related Posts