Kraj za McLaren Hondu nakon samo 7 krugova

Jenson Button je danas odvozio samo 7 krugova prije nego što je njegov bolid pogodio još jedan problem. McLaren je potvrdio da se radi o kvaru na hidraulici koji zahtijeva promjenu motora. Problematični MP4-30 je tijekom prvog testa u Jerezu kompletirao samo 79 krugova, a situacija je bila nešto bolja na drugom okupljanju kada je McLaren odvozio 124 kruga.

Drugi test obilježili su Hondini problemi s MGU-K generatorom, a potom i nesreća Fernanda Alonsa na posljednjem danu drugih predsezonskih testova.

Nakon 9 dana testiranja ekipa iz Wokinga ima tek nešto više od 200 kompletiranih krugova. Uoči nove sezone ostala su samo tri dana, a Buttonu bi u obavljanju testnih dužnosti trebao pomoći rezervni vozač Kevin Magnussen. Međutim, postoji mogućnost da se McLaren u sljedeća tri dana ipak posveti trkaćem vozaču Buttonu koji je uoči nove sezone odvozio manje od 100 krugova.

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Slayaarrr

testiranja i jesu zato da bi se testirale slabe tocke. normalno da ce vratit bolid u box ako vide da neki parametri nisu kako bi trebalo bit da se utvrdi tocno gdje je greska. na utrci ce ga ostavit dok motor ne izgori ali na testiranju je cilj vidjet gdje je problem i kako ga rijesit. svaki dio poslje testiranja se raskapa i gleda koliko je istrosen.

onlyFernandoAlonso

Sjetimo se RB prošle godine i izjave Hornera koji je rekao da nije prosao dan da nisu imali problema sa bolidom i ako ti sta optimizma uljeva a to je da je Honda definitivno napravila više kilometara od pola momcadi na gridu prošle godine na testiranjima…
Nadam se da će preostala 3 dana proći u boljem znnaku i da ce se riješiti uzroci problema…Go Alonso

croatic f1

Dosad sam se stvarno trudio misliti pozitivno i nadati se da će se McLaren Honda uspjeti “probuditi” do Australije, ali nakon ovog (još jednog) debakla na testiranju, polako gubim sve nade. Kad momčad nije u stanju kompletirati niti 10 krugova u jednom danu i kada nije u stanju proći bar jedan dan bez nekakvog kvara, to je stvarno zabrinjavajuće. Ne razumijem kako je Honda uspjela napraviti tako loš PU, ne kažem da sam očekivao da će sve ići glatko, naprotiv, očekivao sam “porođajne muke”, ali da će biti ovako velike i ovako dugotrajne, tome se nisam nadao. Iskreno, polako se… Read more »

wilson

Renaultova problematika je bila uglavnom pregrijavanje. Ako se sjećate, doslovce su se bušile rupe u karoseriji radi hlađenja, što kod Honde nije slučaj. Na prvom testu su rijetko koristili ERS, sistem je bio neusklađen. Na drugom testu su bili problemi sa MGU-K, pa Alonsov udes, sada hidraulika. Niti jedan dan bez problema, čak ni kada je Fernando odvozio pedesetak krugova. I ako uzmemo u obzir da su Hondini inžinjeri imali bar neki uvid u Mercov motor, ovo je ipak previše, vrlo zabrinjavajuće. Problem je da radi, po njihovim izjavama, sitnih problema bolid stoji u garaži, nastali problem se donekle riješi… Read more »

Habi

Mislim da ako taj cijeli paket proradi da bi bolid mogao bit jako brz. Moguce da se ganjali performanse na veliku stetu pouzdanosti. Imat tako ljepo i usko upakiran zadnji kraj u prvoj godini s Hondom nije bilo nimalo lako za izvest.

onlyFernandoAlonso

upravo to i s time dolaze i problemi koji se moraju što prije riješiti…

turboJopa

Kada pogledam probleme kakve je Renault imao prošle godine netreba Hondu tek tako izbaciti.Horner je za BBC pregled sezone rekao:Nije bilo dana da nismo imali problem ne samo mi nego sve momcadi koje koriste Renault motore su bile suocene s izazovom kako napraviti da cijeli sistem da radi kako treba i mislim da su ti testovi došli prerano za Renault kada uzmemo u obzir u kojem stadiju razvoja Renault bio u to vrijeme sa svojom pogonskom jedincom,a što se tice kilometraže mislim da je rekao da su napravili 1706 kilometara naspram Mercedesovih 5000.Došli smo u Melbourne bez prevelikih ocekivanja ako… Read more »

Ross Brawn

Honda je zeznula stvari gore nego lani Renault, ne očekujem dobar početak sezone za Mclaren.

stari lisac

Pa i nije tako. Koliko je krugova uspio prošle godine odvesti RBR?

Dalinho

Možda i je, renault je imao velike probleme sa pregrijavanjem, a na hondi se sve jednostavno kvari.

F1-333

I ja se nadam da će sve funkcionirati u Austriji, ali ako uzmemo u obzir dva dana testiranja u Bahrain 2014. i te probleme koje su imali i sada im se ponavljaju, nisu uspjeli riješiti a ma baš nista. Ostala mi je samo nada, da će biti sve u redu.

Related Posts