U tijeku je drugi dan posljednjih predsezonskih testiranja u Barceloni koja završavaju u nedjelju 1. ožujka.
U podne je debi na stazi Circuit de Barcelona-Catalunya imao Force Indijin VJM08 kojeg danas testira Nico Hulkenberg.
Najbrže vrijeme prvog dijela dana postavio je Felipe Nasr na mekanim gumama. Sekundu sporiji bio je Mercedesov Nico Rosberg, ali Nijemac je svoje vrijeme zabilježio na srednje tvrdoj komponenti.
Testne dužnosti za McLaren obavljao je Jenson Button koji je do kraja dana odvozio čak 101 krug. Ovo je najveći broj krugova koje je britanska ekipa odvozila u jednom danu na ovogodišnjim predsezonskim testiranjima. 20 minuta kraja pokazana je crvena zastava kada se McLarenov MP4-30 zaustavio na stazi.
Crvenu zastavu u 15:20 izazvao je Daniil Kvjat kada se njegov Red Bull zaustavio u prvom zavoju.
Mercedes je na svoj W06 konačno stavio mekane gume, a Nico Rosberg je odvozio novo najbrže vrijeme otkako su momčadi stigle u Barcelonu. S 1:22.792 bio je sedam desetinki brži od Felipea Masse koji je jučer postavio najbrže vrijeme dana na mekanim gumama.
Rezultati u 18:00:
1. Nico Rosberg Mercedes 1:22.792 106 2. Valtteri Bottas Williams 1:23.995 +1.203 90 3. Felipe Nasr Sauber 1:24.071 +1.279 141 4. Sebastian Vettel Ferrari 1:25.339 +2.547 143 5. Jenson Button McLaren 1:25.590 +2.798 101 6. Pastor Maldonado Lotus 1:26.705 +3.913 140 7. Max Verstappen Toro Rosso 1:26.766 +3.974 139 8. Daniil Kvjat Red Bull 1:26.965 +4.173 84 9. Nico Hulkenberg Force India 1:28.412 +5.620 77
toto wolff potvrdio da nisu jos promjenili motor s kojim su poceli testiranja jos u jerezu znaci jedan motor je presao preko 5000km
Jel bez ikakvog diranja motora, ili je to ka kad kazu da su sa golfon II prisli po milje km sa istin motoron, a od motora orginal samo blok? XD
To ti je ko Triggerova metla u mućkama. 13 godina, ali samo što je sve na njoj promjenio više puta 😀
Hahahaha
jao ferrarijevci u soku samo citam neke utjesne komentare,samo se pitam sto ce biti kad mecka nagrmi sve do kraja,ok nije ni ferrari na maksimumu ali budimo realni daleko su oni od mecke ako uhvate red bull ili williams mogu se tuc nogom u guzicu
Samo da nebi Merc kad sve “nagrmi” do kraja gledao Ferrari-evu stražnjicu (dok ga obilazi za krug lol)
tjesi se tjesi hahahah je vas gust gledati bespomocne kako se tjesite hahaha, a da bude gledal kad ga bude pretjecao za puni krug hahah
Nisu ferrarijevci u soku znali smo da je tijekom zime nemoguce sustic mercedesa a znali smo da se mozemo priblizit samo je pitanje koliki ce bit zaostatak a ferrari moze puno brze od ovoga a i mecka moze naravno brze ali kad tad ce ferrari sustic mecku i onda slijedi dominacija hehe FORZA FERRARI!!!
Blatis Ferrari, a nick ti je oznaka jednog njihovog legendarnog motora…
hmmmm………… ovoga sam se i bojao!!!
Ja ne vjerujem, koje ste Vi plači pi.ke. Jedan krug su odveli na soft gumama, vjerovatno s gotovo praznim tankom, i svi ste se predali. Tko je rekao da Williams i Ferrari ne mogu ispod 1.23. Ja osobno vjerujem da mogu, bar na taj jedan krug u istim uvjetima.
A na duže stinteve razlika je mala (bar za sada),
Mislim, da ne budem krivo shvačen, Merc je No1. ali ne nedostižan kao lani.
Dao bi se okladiti da će biti do kraja sezone pobijeđeni na fer način, onako, pravo sportski, ma zna Ferrari na što mislim.
Nitko ne kaže da ne mogu ispod 1:23… ali koliko Mercedes može, zar misliš da je Ferrari preko jedne zime toliko približio Mercedesu koji naravno nisu spavali, realno ako Ferrari bude unutar otprilke 0,6 sekunde to je za početak odlično s obzirom našta su izgledali prošle sezone. Uglavnom, Mercedes ima itekako dobru prednost…
Tako je ali mecka je i dalje bezobrazno brza ali to se moze sustic kroz sezonu prosle godine nije moglo jer je kreten tombazis zrtvovao PU i da je sve bilo savrseno i dalje bi bili sporij 0.5 sec po krugu radi PU jer je razvoj bio zamrznut sad je PU puno bolji ali ocekuje se da kimi i vettel izvlace 110% iz bolida kao sto je nekad alonso heeheh.
Neka misli tko šta oče, ja ostajem pri svom dok me ne razuvjere na stazi, Mercedes prvi, Ferrari drugi i to jako blizu, Williams treći, tik do F, i RB 4.
Bar početak sezone. Ako bude drukčije ja ću priznati svoju krivu procjenu.
Šta se brinete. Biće Ferrari ispod 0.3 zaostatka, a ostalo će vozači nadoknaditi. Još kad Mercedesove vozače uhvati panika…
Ono sto je Mećka isprobavala u Jerezu naravno nije ganjala vremena,e to radi Ferari u Barceloni
Mclarenu nikako da prode dan bez problema bas kad su skupili neku pristojnu kilometrazu i prvi u jednom danu napravili 100 krugova opet se bolid pokvario ipak korak naprijed s obzirom sta se sve dogadalo Mclareni tokom testiranja.
Mercedes konacno skinio rukavice i pokazao da su vrlo vjerojatno opet prvi favorit prvenstva .
Bas sad kad je Mećka pokazala zube ovi drugi nisu ganjali vremena aferim trko se danas sam sa sobom
Vidi se da je mecka jaka i moze jos brze i svi su pretpostavljali da je mecka najbrza samo je pitanje koliko? Ferrari ne treba omalovazavat zato jer je tu allison i kroz sezonu bolid moze puno napredovat, a ferrari jos nije na mekim gumama zakucao bolid do limita pa preostaje da vidimo koliko moze FORZA FERRARI!!!
Mogu brže ali po meni nemaju puno “lufta”
Rukavice su bacene!
Tek sad kad je napokon Mercedes stavio mekane gume vidi se koliko su zapravo brži, a vjerujem da mogu još brže. Ne mogu vjerovati da je Mclaren odvozio ćak 97 krugova. Mogli bi oni možda i doči do cilja u Australiji. 😀
Ima dosta vremena gdje sam čitao da će bolidi biti brži otprilike manje-više 3 sekunde od prošle sezone, eo Rosberg je skoro 3 sekunde brži od Hamiltonovog PP 2014. Sigurno može i jooooš brže. Znam samo da će Mercedes opet našamarat sve, a nama ostaje borba za drugo mjesto iako trenutno mislim da je to Williams pogotovo po brzini. Ferrari je pouzdan jako i odlično izgleda u sporijim zavojima ali ipak mislim da im fali brzine još, uglavnom izgledaju obečavajuće. Sve ćemo vidjet u Australiji ali polako se vidi gdje je otprilike tko, Mercedes sigurno ima pola sekunde ispred Williamsa,… Read more »
i tako, sad kad je Rosberg spustio vrijeme na 1:22.7 postaje sve jasno…
i sad su nekako zašutili svi koji su tvrdili kako je Ferrari nevjerojatno jak, kako je našao sekundu i pol i kako će se borit s Mercedesom za naslov…
prvi sam koji želim zanimljivu sezonu i dobar Ferrari, ali onakva svršavalja na vremena prvih testiranja u Jerezu su bila pretjerivanje….
Zasto onda sad ti svrsavas na vremena u Barceloni? To nije pretjerivanje?
Ljudi moji jeste li vidjeli Rosbergovo vrijeme?
Netko je napisao neki dan da će vrhunsko vrijeme biti ispod 1.24 , ne znam kak bi onda ovo nazval (vrhunsko nevrijeme).
Ovosezonska priča polako dobiva svoj oblik za sve nas koji smo priželjkivali extra napetu sezonu.
Najviše me razveselio McL, jer konačno su provozili i vrijeme nije za baciti s obzirom na tegobe.
After witnessing Rosberg’s blistering run trackside, KARUN CHANDHOK suggests it’s not all doom and gloom for Mercedes’ rivals. “I was out watching Rosberg’s quail run through Turns 7, 8 and 9 and it looked like a properly quick, committed lap. The car was working well. “I still think that while his lap was seven-tenths faster than Massa’s yesterday, the track’s had another day of rubber. So I would argue that Williams could probably get within three or four tenths of that time. ” Apsolutno se slažem sa Karunom. Još ako je realno da Sauber na istim gumama zaostaje samo pola… Read more »
3 sekunde brže od pole pozicije iz 2014.I da ne idu turbaci i to po zimi, ove godine će se već skidat V8 vremena.
svi ostali su napredovali za oko 3-4 sekunde, pa bi bilo pomalo čudno da Mercedes nije…
još 7 krugova i došli smo do brojke 100 🙂 🙂 🙂 🙂
Evo..sad je i mečka pokazala zube..hehe
Mclaren se diže! Come on McL!
McLaren vozi bez ERS-a..zato toliki broj krugova..
izvor?
Iz prve ruke..lol
Ajde bar nešto… Mclaren je nadam se riješio sve probleme pa se nadam da se neće često kvariti… malo me iznenadilo koliko su u jednom komadu prošli i to još bez kvarova… Sad samo još treba poraditi na brzini bolida … ali i to je napredak… Go Alonso , go Mclaren Honda
realno za ocekivati je da nemaju probleme jer su stavili novu pj preko noci
Jel ja to dobro vidim??? Button zasad 64 krugova!!! pa to bi trebalo znaciti da danas nemaju kvarova….tko bi rekao!!! 😀
I ne samo to, spustili smo se ispod 1,26
I to samo 2,5 desetinke sporiji od ferrarija…nadam se da su sredili ers…mogli bi ih skinuti do australije…
Force India bolje da je ostala na prošlogodišnjem bolidu.Gledajući prošle testove bili su brži s poboljšanim prošlogodišnjim specifikacijama bolida,također bi uštedjeli dosta novaca i malo bi smanjili dugovanja 😀
Fernando je javlja navijačima !
Ajd dobro odmori, i budi spreman za Utrku !
https://www.youtube.com/watch?v=pxuVHLjuwkk
Kako mu nisu obrve izgorile od strujnog udara xD
🙂
Pff, te “čekinje” ni Chuck Norris ne može rješit, kakva struja… 😀
Aaa, kako se ovoga nismo ranije sjetili. Svaka cast
Solidnih 69 krugova do rucka 🙂 cini se da je allison opet kimiju slozio dobar bolid,makar je danas vettel za volanom ali kimi sretan ko malo dijete 🙂
Opa 44 kruga do ručka, to je čudo neviđeno .
Moglo bi biti nekaj od nas.
mući, nemoj coprat
Caterhama necemo gledat ovu sezonu?
možda ti ovo nešto znači http://www.motorsport.com/f1/news/caterham-assets-go-up-for-auction
Vidia sam na njihovoj stranici. Steta
ovom ferrariju nema pomoci mogu oni mjenajti ljude koliko hoce ali dok ne promjene filozofiju koja glasi iskopiraj druge pa kako bude nece na zelenu granu
.budimo strpljivi. 1.29 je svakako vrijeme od kojega Ferrari može bolje. Neznamo koji program imaju za danas.
a ne govorim ja o tome nego gledam sad slike novo krilo i onih nosaca kamera identicno mercedesu a dam se kladiti da se toga sami nisu sjetili,i sto se tice ti vremena samo za usporedbu rosberg je isto bio na duzem stintu kao i vettel i za razliku od vettela on je radio 1.26 konstanto jedno 12 ak krugova za redom
Pa vjerovatno je to optimalna pozicija. Tesko je u F1 napravit nesto a da nema slicnosti sa nekim drugim bolidom
Kakvo kopiranje? Zar stvarno misliš da se takav dio može napraviti za jedan dan?
U svakom slučaju ni stare pozicije kamera im se ne razlikuju puno. Samo što su bili malo zaobljeniji.
Što se tiče prednjeg krila, Lotus je prvi smislio onakve dijelove. Odnosno Allison, koji je sada u Ferrariju…
Neznam o čemu se tu govori.Kopiranje?Možda se po uzoru na Mercedes konačno stavili 4 kotača a Vettel je vrijeme spustio ispod 1,26.
Treba reći da mclaren vozi sa svojom inačicom dijela koji je stvarao probleme. McLaren will revise Honda’s MGU-K system with its own components for this week’s final pre-season Formula 1 test, while Honda works on solving the problems that ruined its previous outing. The seal problem is understood to be a key difficulty that affected other manufacturers when they first designed engines for F1’s current V6 hybrid turbo formula, one for which AUTOSPORT sources say there is no ‘quick fix’. McLaren intends to use the internal expertise it gained from developing its own Kinetic Energy Recovery Systems when KERS was… Read more »
Pa i da ostane njihov dio, ako funkcionira i ne stvara probleme… Covjece koje su to sile unutra kad su svi imali problem sa tim brtvama. Mislin ono jedna brtva da stvara problem u 2015. godini
15 krugova!!! Wuhuuuu duplo san sretniji nego jucer hahaa
Mora da su makli warp jezgru i vratili bateriju
Dobit će na pouzdanosti sa baterijom, al kako će bez warp jezgre doći do pobjedničke brzine? Postoji način. Kad se neka letjelica približi nekom velikom planetu pod nekim kutom, svojom gravitacijom planet katapultira letjelicu daleko u svemir koja putuje bez upotrebe goriva. Sad naša varijanta nalaže da se približimo Mercedesu pod određenim kutom, tako da oni nas katapultiraju ispred ostalih bolida. Ali tu opet postoji nerješiva zagonetka. Kako se približiti Mercedesu?
Hahaha citam komentar i mislin se kako cu napisat da se triba zavrtit oko merca kad ono ti to vec pokria lol. Pa ja bi za priblizit im se preopteretia bateriju da izvuce jednokratno iz ers-s dodatnih 100ks. Dovoljno je da dođemo za pola bokida ispred merca, taman da gravitacija povuce bolid. Onda nakon trece rotacije napravit slingshot i nakon toga motor moze odradit posao sam do kraja utrke
e, al se to mora napravit na najdužem pravcu, jer dolazi do jednolikog ubrzanog gibanja, pa ako si blizu zavoja izletiš sa staze, a kad si van staze il’ presječeš šikanu, preticanje ne vrijedi i moraš se vratit na poziciju prije izlaska sa staze
Več kad su makli “Warp jezgru”, možda su pustili “tractor beam”, pa se s njom “zakače” za space shuttle, pardon, Mercedes.
Ne bi hvala, svi znamo,kako su 2 shuttlea zavrsila svoju karijeru…
Dajiro ima Ciki pravo, traction beam radi kod svih, Borg ima najjaču, tu bi trebali asimilirat Japanci 😀
Pa svaki Mcl. uhvati svoj Merc. ne oba za jedan Merc.
Batton za Rosberga (njih dvojica bi se džentlmenski dogovorila)
A Alonso za Lewisa (njih dvoje bi se poklali)
P.S. A “ludi” Japanci još bi je i napravili, velesila u tehnologiji.
Hm, dok s dr. strane, ne znaju napraviti “običnu brtvu”
Sad tko je tu lud???