Renault je podržao Ferrari te dodaju da odmrzavanje razvoja motora neće dovesti do velikog povećanja troškova. Sastanak Komisije Formule 1 zakazan je kasnije ovog mjeseca na temu (i prijedlog) odmrzavanja razvoja motora kako bi se omogućile modifikacije tijekom sezone.
Ferrari, Renault i Honda slažu se s tom idejom dok je Mercedes protiv te su čak rekli da će blokirati takav prijedlog. Pravdaju se da će kasne promjene pravila za 2015. samo dovesti do velikog povećanja troškova koje će zadesiti i kupce motora. Renault, naravno, nije tako siguran u to te smatraju da je s pažljivim planiranjem moguće omogućiti promjene u sezoni a da to ne bude iznimno skupo.
Renaultov voditelj trkaćih operacija Remi Taffin rekao je za Autosport:
“Što se tiče razvoja, motor se svakako razvija tako da će raditi i računala i dinamometri. Potpuno je jasno da ćemo trošiti novac i sredstva koje imamo. Ako se radi o uvođenju nadogradnje u sezoni onda se radi samo o nekoliko dijelova tako da to neće dovesti do velikog trošenja novaca.”
Taffin upozorava da bi troškovi mogli drastično porasti ako proizvođač započne paralelne razvojne programe svojih motora.
“Ako za početak sezone odaberete plan A a nakon srpnja plan B onda bi to moglo koštati mnogo – jer sve morate udvostručiti.”
FIA i F1 nije tu radi napretka, co2 emisija, ušteda i zelenih fora nego radi love. Povrat uloženog kapitala uz lijepu dobit.
Ove godine imamo primjer kako izgleda kad uvijek isti pobjeđuje, a drugi ne može ni prić’ prvom. Pa tko će to gledat? Jedino navijač ovog koji pobjeđuje, no frustracija ostalih će dovest stvar da nitko od ostalih neće gledat “te koji pobjeđuju”.
Ja se vozim na biciklu, jedna imagirana konjska snaga, do mene čovjek u Puntu sa sto KS-ova i mi se idemo utrkivat. Ne znam osobu koja bi to pratila. 20 puta svaki vikend.
Potpuno se slazem s tobom!!!
Šest uzastopnih godina dominacije za redom Ferrari, četiri uzastopne godine RB…. nikada se nije dizala tolika buka koliko za ne puno prvenstvo u kojem dominira Mercedes… Bilo bi pošteno odmrznuti razvoj motora svim momčadima osim Mercedesa, a njima na bolid dodatno staviti 50 kg utega. Ponavljam, niti jednogodišnja dominacija… ne tri, ne pet ili šest… razumio bih da se ovolika buka diže nakon nekoliko godina dominacije, ovako stvarno mi nije jasno. Mercedesovi navijači došli na svoje, napokon.. i treba ih biti sramota što im team razvaljuje druge timove… “Nebi nam trebalo biti drago što s toliko prednošću to čine”. Kada… Read more »
“nikada se nije dizala tolika buka koliko za ne puno prvenstvo..”
Nikada tolika dominacija nije bila toliko intenzivna.
13 pobjeda od 16.
Od čega 9 puta 1-2 !!!!
Pa više niko i ne sumnja u pobjede Mercedesa, svi već samo gledaju tko će biti treći, i dalje, dakle od ostatka. Odnosno the best of the rest 🙁
A sta bi ti da svake godine drugi pobjedjuju ,pa ovdje se radi o velikim novcima da bi se netko igrao djecjeg vrtica!!!
13 od 16 pa ? ovde 2 vozača ZAJEDNO imaju 3 pobjede više od seba SAMOG 2013. … 10 od 16 ( 155 bodova isprid drugoga na kraju prvenstva ) , a tako je bilo i 2011. ako se ne varam … seb 10 od 16 ( 122 boda isprid 2. na kraju prvenstva ) . sad trenutno LH ima 92 boda isprid 3. ricciarda . koliko će bit do kraja prvenstva to će mo tek vidit . jedina razlika između dominacije RB 2011./13. je šta smo svi čekali da vidimo ko će bit 2. , a sad ko će… Read more »
@west
Momak ne stavljaj mi u usta ono što nisam rekao.
A kako se radi inače o velikim novcima (očito ti znaš kolko je to “veliki novci”),
neka onda i dozvole razvoj motora i neograničeni buđet.
Pa neko se onda vidi uistinu kolko ko može, & neka se onda utrkuju.
A pričice o dječjem vrtiću ostavi za poslije škole.
Nitko tebi nestavlja u usta ono sto nisi rekao vec je rijec o onome sto bi ti volio da bude ! Sto se tice velikih novaca to je relativan pojam kako za koga.Usput nemoj biti licemjeran pitao bih te da Williams pobjedjuje kako bi razmisljao ,momak!!!
Isto, dragi moj. Istina, drago mi je kad vidim vozače Williamsa da im “ide”, i da su dobro plasirani. Ali isto tako navijam za dobru utrku, sa i kada najbolji i imaju dostojne protivnike. Ove godine Mercedes NEMA protivnika ! Monotonija dominacije kakva je ova ubija sport i draž utrkivanja. Meni bi bilo glupo da znam da sam skoro sto posto uvijek prvi, a i bez da me iko može ugroziti, pa ćak i stići. Praktički neka Mercedesi (ili Williams ako bi to bio slučaj ), se lijepo baškare negdje uz piće, ili negje bilzu podija 1-2, dakle prvo i… Read more »
E vidis meni je i takva “bez soli” odlicna!!!
Tjaah…pobodys nerfect :zub:
Tvoje pravo i opcija.
Meni ne smeta to. Naprotiv, drago mi je da je neko happy.
Kao i još mnogo njih ovdje.
Moje je pravo da želim utrke sa više kvalitetnih protivnika, a ne monopol.
Fino se razvila rasprava, dečki, napredujete, svaka čast 🙂 Ima svih opcija i pro i kontra, i svaka ima svoju pozitivnu i negativnu stranu. No ima još nešto : kad nešto nevalja ili se loše razvija, kao ova sezona u smislu i u kontekstu tih novih pravila, stavi se ad acta, odnosno ide se na nešto drugo. Nebitno dali su ta pravila i dogovori bili znani koliko vremena prije, stvar “ne šljaka” i ne pokazuje se kao full pozitivna. Kad gledate neki film ili seriju, i to ne valja – zar jednostavno ne okrenete na drugi kanal, ili promijenite dvd… Read more »
Mercedesu je ovo najbolji film ili serija koju su u životu gledali. 🙂 . Inače, još nema Mercedes 9 uzastopnih pobjeda.
Radi se o nama, a ne o Mercedesu. (btw, navijam za Williams)
Ali nijedna ovakva dominacija nije dobra za napredak i uspješnost spektakla.
Ako nema konkurencije ili je nikakva, među akterima, događaj gubi na kvaliteti.
Gledatelji smo mi.
protivnici mercedesa se ponasaju kao neozbiljan skolarac, znaci profesor najavi test mjesec dana unaprijed i zada sve uvjete koji moraju biti ispunjeni u tom testu i umjesto da se pripremi za test dan po dan pomalo on ide sve u zadnji cas pa ne prođe dobro i onda ga moli da mu da sansu da to ispravi to je neozbiljno i neodgovorno,ova pravila su dogovorena prije cetiri godine i nema nikakvog opravdanja,sto se tice dominacije mecke, u f1 uvjek neko dominira i uvijek neko napravi bolji auto od ostalih sto se tice prijasnih godina jedini razlog sto bi gledali borbe… Read more »
😀 blizu si.. no u ovom slučaju se radi o testu najavljenom prije dva dana, no profesor je bio vrlo loš pedagog pa mu je na testu popadalo više od 50% učenika, što znači da se po novom pravilniku školstva ponavlja test, dok god ne bude više od 50% pozitivnih ocjena. Drugim riječima sustav ne dopušta profesorima da svojom nestručnošću “nagrađuju” učenike negativnim ocjenama.. kao što je to nekad bio slučaj. No naravno takav sistem nije bez rupa, pa se sada par frajera u razredu sjete kako se nisu pripremili, te pritisnu ostatak razreda da preda prazne testove kako bi… Read more »
Profesora si je svatko sam birao za test koji je najavljen prije par godina.
🙂
Ne slažem se sa Mercedesom,i mislim da bi bilo dobro razvijati motor(PU),sad kad minimalno imaju 1.2 sec prednosti ispred svih,oni ne žele da im se itko priblizi,jadno…
ko radi taj i griješi tako da njihova recenica da ce blokirati prijedlog je ponovno jadna.
MERCEDES JE PRIJE 3 GODINE KRENUO SA RAZVOJEM 1.6 TURBO MOTORA I U OSTALOM IMAJU 1200 ZAPOSLENIKA I CIMAJU SE NA RAZVOJ MOTORA,da im slucajno konkurencija ne dode blizu….
Jel ko branio ferrariju da krene sa razvojem kad i mercedes? I da li im je netko branio da ulože više novaca u razvoj umjesto da se snobovski slikaju na “la ferrari” skijanju? Naravno da nije.
Ja sam za to da ovi jači timovi budu tu negdje svi , po snazi motora i svim ostalim komponentama , pa da se već jednom pokaže ko je najbolji vozač na gridu , znači da se vidi čisti kvalitet ,kada svi imaju (donekle) ujednačene bolide. Ali nisam ja tu da odlučujem kako će bit niti bilo ko drugi ovdje. 😀
Kud si ti navalio i koga to zanima. :nemampojma: Ne radi se o vozačima,kojima ne fali ništa,več o bolidima koji su promašeni u mnogočemu. 🙁
Znam,znam ali da se već jednom raziješi ko je najbolji vozač na gridu jer gotov svaki se raspravlja o tome.
Ako već planiraju odmrzavanje, onda bi to logično bilo za 2016. jer sada je već kasno. Zanimljivo kako uvijek fia mora dati dozvolu renaultu za dorade jer ne naprave motor kako treba od prve. Pa sami su si krivi što nisu uložili dovoljno sredstava u razvoj motora, a znali su nekoliko godina unaprijed kakva su pravila i koliko dugo će biti na snazi. To je kao da sad dozvole liverpoolu kupnju nekoliko potrebnih igrača van prijelaznog roka.
.u ovoj situaciji treba razumjeti i jednu i drugu stranu.
Ali, zdravo seljački rečeno, ako je u samom startu FIA odlučila i kroz F1 krenuti u razvoj hibridnih agregata u konačnici komercijaliziranih kroz auto industriju, onda mi nikako nije logično da ista ta FIA na bilo koji načlin sputava taj isti razvoj, u toj istoj F1.
eto…
…skoro pa jedini nacin da f1 izadje iz letargije i kojoj se sad trenutno nalazi…..
Renault je podržao Ferrari dok je Mercedes protiv odmrzavanja razvoja motora… pa to je normalno jer kako kaže jedan aforizam ” ko ima 4 asa u rukama ne traži da se karte iznova dile ” . a ko sad figurativno ima 4 asa u rukama ? 😉
Vladimir Mihaljek Miha 😀
Kao stari pokeraš pitam se,kako su im ta 4asa dospjela u ruke makar i figurativno.Kad ih več imaju trebali bi s njima postupati razumno,jer bi im se moglo dogodit da s takvom prednošču,postanu sami sebi svrha. 😉
Kad si već počeo pokeraški, ima jedno pitanje – da li Honda blefira ili ima Flash Royal u rukama!?? 😆
Ja sam zadnji koji bi na to imao odgovor a kako držim da je Honda sezonu u prednosti,mislim da je ona glavni razlog Mercedesovog nepopuštanja,barem do momenta kad sama ne otkrije karte. 😉
kakvog li iznanađenja!
Podržavam prijedlog o odmrzavanju razvoja motora, mislim da nikom nije u interesu gledati toliku dominaciju, ali.. Pitam se koliko bi i to pomoglo, jer mišljenja sam da Renault i Ferrari ipak nisu u stanju napraviti motor poput mercedesovog.. Približiti se vrlo vjerovatno, ali parirati mercedesu nema šanse.. Švaba je to ipak a znamo svi da kad oni nešto naprave da je to najbolje na svijetu.. počevši od II. svjetskog rata, pa u svemu su bili premoćni, najbolji tenkovi, balističke rakete, mg34(mitraljez) pa i atomsku bombu su oni počeli prvi razvijati.. to je jednostavno posebna nacija koja kad nešto radi, radi… Read more »
o čemu ti pričaš, o F1 ili autoindustriji? Koliko ja vidim njemački auti negledano kineze su najkvarljiviji. Što se tiče samih motora u automobilima, koji su to njemci radili bolje i pouzdanije motore od japanaca? Koliko vidim jedino Porsche može parirati najboljim svjetskim jurilicama. Audi Mercedes i Bmw jesu nekakav pojam za premium brend ali da su suavršeni i nedostižni nisu. Međuostalim motor nije ono što u bolidu F1 donosi trofeje ( primjer npr Red Bull s Renaultom). A ako pričaš o F1 pa ni tu se nisu pokazali do ove godine, i tolike domincije sigurno nei bilo da nije… Read more »
“Koliko ja vidim njemački auti negledano kineze su najkvarljiviji. Što se tiče samih motora u automobilima, koji su to njemci radili bolje i pouzdanije motore od japanaca? Koliko vidim jedino Porsche može parirati najboljim svjetskim jurilicama.”
– pa jesi li ti lud,zbunjen ili normalan? pogledaj malo na cestu pa češ vidjet kolko se koji švabo kvari i kolko dugo vlasnici voze švabske aute, a da nije F1 nebi bilo pola toga u današnjim autima
Mercedes je mercedes a sve ostalo su auti!!!
proizvodili su oni motor i u sezonama 2010. – 2013. pa ? renaultov motor u RB je dominira , a di su bili McL i mercedes pogonjeni njihovim motorima ? jedini ko je parira ( i to donekle ) je bija ferrari . blizu vrha jesu ..oduvik ali da su najbolji …čak gledajući i kroz rat koji spominješ ka dokaz njihove premoči..najbolji tenkovi su popušili od ruskog T 34 u največoj tenkovskoj bitci u povjesti kod kurska , u pomorskim bitkama su im englezi bez nekih večih problema potopili bismarca , spitfire i američki mustang P 51 su bili bolji… Read more »
najbolji tenkovi su popušili od t34 kod Kurska? Da t34 jeste bio najbolji saveznički tenk, ali daleko od njemačkih tenkova.. prednost t34 je bila jednostavnost izrade pa ih je bilo u puno lakše proizvesti i jedina njihova prednost je bila brojčanost.. A bitka kod Kurska je izgubljena zbog toga što su Njemci napali utvrđene položaje, kužiš zakazala je taktika a ne da je ruski tenk odnio pobjedu naspram njemačkog.. Bismarck i Prinz Eugen su sami isplovili, engleski izviđački avion ih je ugledao i javio cijelo engleskoj floti da krene na 2 njemačka broda.. a to što je Bismarck potopio HMS… Read more »
Tigrovi su popušili od t34 iz jednog vrlo banalnog razloga.Bili su preteški za rusko blato i kao takvi lake mete za izuzetno precizne 90mm t34 topove.
T34 je imao 76 mm top a ne 90, ali velim brojčanost je presudila.. oko 1400 Tigrova naspram 85 000 t34 😉
Imaš pravo,pomješal mi se brojčanik,kasnije je bio valjda 85mm.Neču širit temu jer smo debelo :offtopic:
Baratate nepotpunim podacima. najbolji tenk 2. svjetskog rata je bila pantera,a ne tigar ( top veće probojnosti, lakše održavanje, veća brzina, bolji prednji oklop). T 34 je bio prevaga zbog bronosti,a ne kvalitete. kada se govori o t 34 ne možete govoriti o jemu kao jednome modelu. jer t 34 sa 76mm topom je bio topovska hrana za pantere u tigrove, pa dorađene pz4. Drugi model je pak bio t34-85 sa 85 mm topom i koji se smatra potpuno novim tenkom jer je promijenjeno skoro 50% tenka, od topa do kupole, radioveze i oklopa. Evo podaci za tigra: Kill ratio… Read more »
Ajdemo se vratiti sa rata na automobilsku industriju… Njemački ADAC godinama vodi statistiku o broju intervencija koje imaju po proizvođači i modelu. Malo je njemačkih automobila u prvih 10 (imaju zahtjev za određen minimalni broj registriranih vozila po proizvođaču i modelu godišnje!). Na listi nema, npr. Subarua jer je broj intervencija toliko mali da može biti statistička pogreška. Inače godinama vodi Toyota! Vidljiv je uspon Koreanaca, a ostali Europski proizvođači isto tako nisu baš visoko na listi!
A što se tiče rata (2. svjetskog!) najstrašnije konvencionalno oružje su imali Rusi (da ne kažem Sovjeti!), a to je bio višecjevni bacač raketa, tkzv. Kačuša. Njima su Sovjeti pokrivali površine terena u kvadratnim kilometrima koje bi naprosto preorali, tako da nijedna mehanizacija ni osoba ne bi ostala netaknuta! Što se tiče tenkova, možemo mi pričati kaj hoćemo, ali gledajući samo karakteristike tenkova, ne uzimajući u obzir teren i klimatske prilike možete tvrditi da su njemački tenkovi bili najbolji. No nisu bili sposobni boriti se u uvjetima ruske zime, jer im se smrzavala tekućina za hlađenje i ulje u motorima… Read more »
PavleF1..kakav brblj a 😉 84 000 T 34 naspram 1400 tigrova . šta bi tek rusima njemci radili da se na bojištu pojavija panzer VIII ? sa svojih 188 tona gazija bi 27 tona “teški” T 34 , ne bi treba ni koristit neki od 2 instalirana topa ( 128 i 75 mm ) .. ma možda bi ih i koristija s obzirom da je T34 “vozija” 53 kmh , a panzer VIII 20 kmh . T 34 je bija temelj ruskog “oklopa” ( zato ih je toliko i proizvedeno ) i do pojave tigra ( 1042. ) i pantera… Read more »
@avalon pa ne moraš ti to meni pisati, znam ja to sve vrlo dobro.. ajde malo si zaboravio spomenuti za bitku kod Kurska i ruske pričuvne oklopne snage koje su brojale cca još 1500 tenkova al dobro ajde ništa za to.. Njemci su napali najveće i najbolje utvrde, dotad nikad viđene u ratovanju, puno je tu faktora odlučilo, mine, ljudstvo, tenkovi, artiljerija, protutenkovski topovi, avijacija, da ne duljim previše.. ono što je bit svega i nepobitna činjenica je da su po tehnologiji Njemci bili ispred svog vremena i to ne može nitko osporiti koliko god se trudio.. I da se… Read more »
PavleF1… “njemački stroj gazi sve pred sobom, i neće ga se tako skoro moći zaustaviti ” hm , smjela tvrdnja na osnovu jedne sezone dominacije . kad se pogleda statistika od 1994. do 2014. ( 20 godina koliko mercedes učestvuje sa motorima u F 1 u šta su uračunate i zadnjih 5 sezona kad je zastupljen i motorom i šasijom ) osvojili su 3 konstruktorske ( + ova 2014. = 4 ) i 4 vozačke ( + ova = 5 …tu ne računam 1954./55. ) dok je renaultov motor nekom drugom bolidu ili renaultov bolid osvojia u zadnjih 20 godina… Read more »
pa ovo za japanca bi se čak i moglo dogoditi, oni su pametan, pedantan i fanatičan narod što su bezbroj puta dokazali, ne bi se čudio al francuzi i talijani neće sigurno zaustaviti.. iz Ferrarija i dalje čujemo izjave tipa “moramo se poboljšati na svim područjima” , zvuči poznato? A Renault.. pa oni su i za V8 tražili odmrzavanje jer su zaostajali za konkurencijom, i opet nisu imali motor kao Mercedes unatoč dominaciji Red Bulla.. Daj ajde gade mi se ti francuzi, prijatelj mi ima peugeot 308 novi kupio ima ga god dana i prodaje ga jer je smeće od… Read more »
zbog ovoga volim ovi portal … nema dokaza ma koliko bija točan koji može pokolebat nečije suprotno mišljenje ili ga “pokrenit” da provjeri iznesene podatke . za sve rezultate koje sam naveja u zadnih 20 sezona , a iz kojih je vidljivo da je mercedesov motor ima najmanje uspjeha tebe boli kur pa i dalje “sviraš” svoje …siguran si da francuzi ni taljani neče zaustavit mercedes uprkos tome šta su u zadnjih 20 godina bili bolji , uspješniji pa je mercedes treba njih zaustavljat . sad kad se posli 4 sezone desilo da je merc uspija zaustavit renault priča o… Read more »
Da skratim priču, ja sam napisao kako su Švabe sposobni narod i da kad nešto rade, to rade najbolje, onda si došao Ti da pobiješ moju tvrdnju/mišljenje i da mi dočaraš kako sam totalno u krivu i kako su ustvari Švabe nesposobni naspram Talijana i Francuza (smijeh) .. Ok, svi su imali isto vremena da se pripreme za nova pravila, pa eto vidimo šta su napravili sposobni Talijani i Francuzi, a šta nesposobni Nijemci.. Da prije motor nije bio toliko važan, dok od ove godine vidimo da itekako je, zašto to kažem.. pa rekao si da je Red Bull super… Read more »
Ubacit ću se malo ko padobranac:Ako uspoređujemo WW golf ili Polo sa Fiat Bravom i Puntom onda mislim da ipak Njemac radi za klasu bolji automobil,ali ako se uspoređuje sa Renaultom,Peugeotom(Francuzom)e onda se ne bih složio i nebih išao u World War II… Kažeš nemaju šanse a kakve su im šanse ako je zamrznut razvoj tek onda su nikakve,ako bi se odmrznulo onda barem možemo se nećemu nadat.
Upravo ta mogućnost hvatanja konkurencije fanove i gledatelje drži u neizvjesnosti, nije bitno na kraju hoće li netko uspjeti stići vodeće i koliko brzo, nego da imaju tu mogućnost. Ako znaš da već na početku sezone ne mogu nikako promijeniti određene stvari, ne očekuješ slijedeći vikend s nestrpljenjem, nego slijedeću sezonu i kako kažeš, najljepše vrijeme za nas Ferrarijevce, zimsku pauzu i nadu za slijedeću “bolju”, “pobjedničku” sezonu. 🙂 😉
Ne bi trebali odmrznuti razvoj motora ako već nisu do sada odlučili ali bi trebali maknuti glupo pravilo o potrošnji goriva.
Mene u toj priči puno toga bode u oči.Dali su svi imali iste uvjete?Dali je pravilo o zamrzavanju razvoja donešeno s nekim razlogom?U trkačem svijetu to nema nikakvog smisla osim ako se neko ne protežira.Neču nikog uvlačit u nekakve teorije zavjere,već budem i ja umislio da živimo u zemlji zvanoj Utopija gdje vlada idila i gdje svi imaju istu šansu.Nadam se da će napravit neki kompromis. :chill:
Ako pogledaš unatrag 10-ak godina,stalno se mjenjaju nekakva pravila npr.: prelazak na uže noseve,prelazak na V8 pa na V6,ukidanje blawn difuzora,mjenjanje dobavljača guma,mjenjanje smjese guma usred sezone….itd.u biti kad pogledaš to je normalno za F1
Ovo sve kaj si nabroio su zapravo sitnice u odnosu na ovo što se dešava danas.Završila je stara era i ove sezone počela nova era F1,dakle promjena kakvu ne pamtim,a pamtim dugo.Dosad su se timovi gradili godinama kako bi došli do vrha,danas jedan tim od prve u sridu.Prevelika je to razlika da me nebi natjerala na postavljanje kojekakvih pitanja.No da opet ne zabrijem u krivo,kad sve staviš na hrpu,kaj smo dobili?Po meni daleko ispod očekivanog.
ja sam za samo da se izjednace momcadi,al nebi trebalo odmrzavat razvoj motora,svi su imali iste sanse,svi su znali za nova pravila,kako je tako je,da je ferrari na merc mjestu ili red bull sa renault,niko nebi dopustio,naravno da merc neda,kad je najbolje slozio motor;))))) i ako jedan glasa protiv ja mislim da nije bitno koliko ih je za,neprolazi dalje….
mecka ima sve u svojim rukama glasaju li oni protiv sve pada u vodu iako je omjer 3:1
A, kao da ne košta puno novaca voziti sa zamrznutim motorom. Koja je to tek tehnologija kad uspijeva sve ostati zamrznuto, unatoč zagrijavanju komponenti. To sve mora izdržat najmanje 3 utrke, nije ni čudo što su ovako skupe ove zamrznute PJ. Koji vrag rade Talijani? De Longhi, Webasto, a rezultata nigdje… 😀
Učinkovitost novih pravila, zamrzavanje razvoja motora, ograničenje količina, ograničenje potrošnje goriva, a i gume se šparaju također, se već i polako vidi.
U Austinu i nisu baš presretni što Vettel (možda i) neće u kvalifikacjie.
Dobiva novi (šesti) motor, pa je kažnjen.
Stvarno ne znam zašto.
https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fhr.wikipedia.org%2Fwiki%2FSarkazam&ei=tUlSVNvvBaKCzAOViYBg&usg=AFQjCNEVUSd4H7LlQhjBRTdJzPWk2nLUbg&bvm=bv.78597519,d.bGQ
:thumbs: 🙂 😉
Ma ja vjerujem da ce postupit kako i treba i da ce odmrznit ovaj razvoj.Znaci taj sastanak ce bit kasnije ovog mjeseca znaci onda sutra ili prekosutra ali ja mislim da ce to bit petak i da ce ispravnu odluku donit jer 3:1.Tako da je sve kristalno jasno.
glupost je pravilo da ne mogu raditi na motoru, koliko bi sad godina svi trebali imati 50KS manje nego mercedes?
Da je to samo 50KS ali ponekim kalkulacijama Renault zaostaje oko 100 a Ferrari nesto manje ali ne puno i zbilja ne vidim kad su vec u mercedesu u tolikoj prednosti zasto se toliko boje odmrzavanja motora ocito pusu na hladno ali neka svi skinu rukavice pa da vidimo tko je jaci.
Vidjelo se u Kanadi kada Rosbergu nije radio ERS i jedva su ga prestigli znači prije če bit 100 nego 50 …
Zivimo u demokratskom svijetu i Mercedes je nadajacan 2:1, Salu na stranu svi znamo da je Merc u velikoj prednosti u odnosu na Ferari i Renault a treba tek vidjet kako ce izgledat Honda stoga bi bilo bolje za dobrobit sporta i kompetitivnost same F1 da se odmrzne razvoj motora bar bi cekali napetije iducu sezonu.
4 Mercedesova tima (Merc, Lotus, Williams, Force India)
vs. ostalih
3 Ferrari tima (Ferrari, Haas, Sauber)
2 Renault tima (RB, ToroRosso)
1 Honda (McLaren)
..Marrusiju i Caterhaim ne računam.
Možda će biti “demokratskog” pripetavanja. 😉