Daniel Ricciardo pobijedio na VN Mađarske

Daniel Ricciardo pobijedio je na napetoj VN Mađarske za Red Bull i time uzeo svoju drugu pobjedu u Formuli 1. Izvrsnom obranom u završnici utrke, na 30 krugova starim gumama, Fernando Alonso je drugim mjestom ostvario rezultat sezone. Najveći proboj dana napravio je Lewis Hamilton, koji je nakon starta iz bokseva i izlijetanja sa staze u prvom krugu došao do trećeg mjesta i uzeo tri boda momčadskom kolegi Rosbergu, koji je završio četvrti. Pobjednik je odlučen u 68. krugu kad je Ricciardo pretekao Alonsa za vodstvo i pobjedu.

45 minuta prije starta utrke pala je kiša. Staza je posljedično u 14 sati bila mokra i svi vozači su startali na intermedijama. Daniilu Kvyatu bolid se ugasio na startu formacijskog kruga te je odguran prema boksevima.

Sa startne crte većina vodećih je dobro krenula, uz iznimku Ricciarda koji je izgubio dva mjesta. U drugom zavoju Hamiltonu su kočnice otkazale te se okrenuo za 180° i oštetio prednje krilo. U prva tri kruga Nico Rosberg je napravio razmak od šest sekundi do drugoplasiranog Valtterija Bottasa. Krug kasnije je usprkos mokroj stazi DRS uključen. Drugi sektor je od starta bio suh, dok je prvi bio poprilično mokar te su čak i na intermedijama vozači su izlijetali sa staze i odlazili široko u zavojima.

U osmom krugu Marcus Ericsson naletio je na mokar dio astroturfa, izvrtio se i udario u zid. Sigurnosni automobil na stazu je izašao gotovo odmah, a vozači su pohrlili u bokseve. Ricciardo je, s petog mjesta, bio prvi koji je ušao u boks, s obzirom da su prva četvorica promašila ulazak u boks. Iako je staza bila vlažna, većina vozača je prešla na gume za suho, uz iznimku Jensona Buttona, koji je stavio nove intermedije, a njegov momčadski kolega Kevin Magnussen nije ni ušao u boks. Te su se odluke pokazale pogrešnima. U 11. krugu najavljeno je povlačenje sigurnosnog automobila, no odmah zatim Romain Grosjean se izvrtio, također u trećem zavoju, te je sigurnosni automobil ostao vani. Kad je utrkivanje nastavljeno McLareni su skupo platili pogrešku te su morali još jednom u bokseve kako bi se vratili na slikove.

Od 15. do 21. kruga najbrži krug je rušen u svakom krugu, no u 22. krugu Sergio Perez je na startno-ciljnom pravcu izgubio kontrolu, zabio se u zid te je sigurnosni automobil još jednom izašao na stazu. U boks su otišli Ricciardo, Massa i Bottas te su prva šestorica bili Alonso, Jean-Eric Vergne, Rosberg, Vettel, Hamilton i Ricciardo. Za vrijeme drugog izlaska sigurnosnog automobila pored staze je bolid parkirao i Kamui Kobayashi.

Nastavkom utrkivanja Alonso se odvojio od iduće petorice, što mu je omogućila nemogućnost Rosberga da pretekne Vergnea. U 33. krugu Rosberg je otišao u boks, stavivši još jedan set mekših guma, Hamilton odvezao najbrži krug, a Vettel je skoro skončao na isti način kao Perez, ali je bolid okrenuo za punih 360° i nastavio voziti, iako s obrušenim gumama.

Svoj posljednji ulazak u boks Alonso je obavio u 38. krugu i na bolid stavio mekše gume, a krug kasnije Hamilton je montirao tvrđe. Utrka je idućih deset krugova tekla mirno, dok Rosberg nije došao na sekundu od Hamiltona, kad su zbog razdvojenih strategija iz Mercedesa zamolili Hamiltona da ne zadržava Rosberga, ali Hamilton nije poslušao i rekao je: “Neću usporiti za njega. Ako dođe dovoljno blizu, može slobodno proći.” Na kraju nije došlo do pretjecanja, već je Rosberg otišao u boks, montirao još jedan set mekših guma te iz momčadi dobio odobrenje da stišće do kraja. U međuvremenu su se Alonsove gume počele degradirati te mu se Hamilton počeo približavati, a Ricciardo, koji je u 54. krugu ušao u boks, je počeo hvatati obojicu. U 63. krugu je Alonsa od Ricciarda dijelilo devet desetinki sekunde s Hamiltonom u sredini, a u istom krugu je Alonso presjekao zavoje 6 i 7. Hamilton se požalio, ali kazne nije bilo. Rosberg je u tom trenutku bio dvije i pol sekunde po krugu brži od Ricciarda.

U posljednjim krugovima Ricciardo je prošao i Hamiltona i Alonsa, dok su Alonso, Hamilton i Rosberg ostali u formaciji te je utrka tako završila.

 1. Daniel Ricciardo  Red Bull-Renault   1:53:05.058
 2. Fernando Alonso   Ferrari                 +5.225
 3. Lewis Hamilton    Mercedes                +5.857
 4. Nico Rosberg      Mercedes                +6.361
 5. Felipe Massa      Williams-Mercedes      +29.841
 6. Kimi Raikkonen    Ferrari                +31.491
 7. Sebastian Vettel  Red Bull-Renault       +40.964
 8. Valtteri Bottas   Williams-Mercedes      +41.344
 9. Jean-Eric Vergne  Toro Rosso-Renault     +58.527
10. Jenson Button     McLaren-Mercedes     +1:07.280
11. Adrian Sutil      Sauber-Ferrari       +1:08.169
12. Kevin Magnussen   McLaren-Mercedes     +1:18.465
13. Pastor Maldonado  Lotus-Renault        +1:24.024
14. Daniil Kvyat      Toro Rosso-Renault     +1 krug
15. Jules Bianchi     Marussia-Ferrari       +1 krug
16. Max Chilton       Marussia-Ferrari       +1 krug

Odustali:
Esteban Gutierrez u 34. krugu
Kamui Kobayashi   u 26. krugu
Sergio Perez      u 22. krugu
Nico Hulkenberg   u 16. krugu
Romain Grosjean   u 11. krugu
Marcus Ericsson   u  8. krugu

Najbrži krug: Nico Rosberg
1:25.724 u 64. krugu

Slijedi ljetna pauza. Za četiri tjedna vozi se VN Belgije.

454 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
SefoRBR

Alonso je majstor vožnje. Tata i primjer svim ostalim vozačima na gridu. Ricciardo, izvrsna vožnja i zaslužena pobjeda. Mercedesovi bolidi jaki kao i obično, vozači nešto manje. Vettel prvo peh sa SC-om, onda smiješna greška koja ga je koštala. Utrka u kojoj nismo previše vidjeli od njega.

otto

Zato od moderatora i novinara vidimo svašta.Izgleda da ste shvatili kako treba zakuhati cirkus i s tim si naravno povečati promet.Par komentara i da vidiš.Klikova ko u priči.Jbg veči promet,veča zarada,no ako je i od vas,previše je.
Alonso nije majstor,več vrhunski majstor!

senna66

S obzirom da je vozio u bitno sporijem bolidu i na gumama starim 30 krugova Alonso je za mene vozac utrke. Ricciardo je bio fenomenalan, buducnost neupitna. Lewis odradio dobar posao.

Forza Ferrari!!!

mironet

Ah da, da ne zaboravimo tim radio upucen Lewisu Nico je na drugacijoj strategiji propusti ga.Lewisov odgovor nema propustanja za Nicu i odjednom od onih pola sec Lewis radi prednost od 2 sec..Ali ima boga ima,reko ja juce to bas mi je drago samo zato jer ne zele da Lewis pobjedi Nicu..

avalon

ima boga , ima … ti si veliki vjernik ? jer u zadnjim komentarima stalno spomiješ boga i to kako ga ima 🙂 valjda ga ima jer n apostolju je LH izjavija kako je na početku trke napravija grešku “nagazivši” još nezagrijane kočnice pa je malko izletija ali…valjda g aje taj bog kojeg stalno spominješ spasija tj pomoga mu da je razbije bolid . da se to desilo opet bi bila neka sabotaža zar ne ? 😉

mironet

Naravno da mu je pomogao bog i njegova vjestina,mozes zakljucit sta svabe zele po team radiu upucenog Hamiltonu..

avalon

a šta su želili lani po tim radiju upućenom nici ? 🙂 vjerovatno se sad ne možeš sitit ali …. 😉 btw , zašto njemce uporno nazivaš švabama u svojim komentarima ? ako stalno spominješ boga valjda si i vjernika , a ka takav treba bi znat onu zapovjed ” voli bližnjega svoga kao samog sebe” čaga se izgleda ne držiš . no ako nisi vjernik pa to za tebe ne važi čemu onda opetovano spominješ boga ?

mironet

Švabe mi nisu bližnji,tako da neznam o čemu ti to,pronadi si članak od prošle sezone nadi moje komentare i tek onda mi možeš odgovarat kad pročitaš šta sam tada pisao o toj zapovijedi kad je Hamilton morao stedjet gorivo na to mislis ako se ne varam?

avalon

pardon , zaboravija sam da si vjerovatno plemić pa su ti englezi bližnji ali …negdje sam načuo da su englezi i njemci germanskog porjekla pa…. evo idem odma tražit TVOJE komentare od prošle sezone jer znam da će to bit korisno utrošeno vrime .

otto

Tomislav Gogič?Novinar?Sramota i dokaz nekompetencije ovog portala!

Alonso560

Utrka sezone, Fernando Jesus Alonso
Forza Alonso! Forza Ferrari!

choobra

Uvijek ste bili i ostali ”posebni”….

Mateo300
Zeus

Ajde, dečki, jedna trka za radost Ferrarijevaca, a nije vam smetalo prošlih sezona kad se hvalilo na sva usta od strane navijača RB-a? Da se razumijemo, meni to najmanje smeta, ali šta sad skačete zbog nezadovoljstva Sebovom utrkom i vrijeđate čovjeka?Šta je to krivo napisao? Jel vam smeta radost navijača, to što je Alonso dobar vozač, Sebov plasman, ili sve zajedno? U ovoj situaciji ste vi provokatori i loši gubitnici.

Dalinho

Gdje je Red bullovac?
Red bull mu daje krila – pardon, pobjede, a njemu ni traga danas…

Redbulovac

Fucka se meni za Ricciarda.U Red Bullu za mene postoji samo jedan covjek.
Vettel=Red Bull
Red Bull= Vettel
Ricciardo je samo prolaznik kao i Webber i ostali Koji doðu u Red Bull dok je Vettel tamo.

ino11

utrke:ricci-vettel 9:2
pobjede:ricci vettel 2:0
postolja:ricci vettel 5:2 službeno a bez diskvalifikacije 6:2
kvale:ricci vettel 7:4
bodovi:ricci vettel 131-88=43boda to znaci da vettel mora pobjediti i bit drugi da bi ga dostigao,a ricci odustat 🙂
i reci mi po čemu je vetel bolji?i na kraju vettel nije 3 puta uša u q3 pozz

Ivan Sinj

tješi se ti tješi……neka Vettel uzme snimke Alonsovih vožnja ove i predhodnih godina i učiti,učiti i samo učiti kako se vozi sa lošim bolidom

Redbulovac

Titule:Vettel-Ricci 4:0
Lujep pozdrav

ino11

pa ricciardo nije imao priliku osvojiti naslov loll i nauči pisat nije lujep pozdrav nego lijep pozdrav 🙂

Redbulovac

Koliko ce vas dizat u nebo tog Ricciarda kad Vettel iduce godine obrise pod s njim?Obriso bi i ove ali nije motiviran i vozi preko one stvari.

Zeus

Redbulovac, šta bi onda trebalo reći za Alonsovu motivaciju? Znači ako se nema dobar bolid, ne treba se niti truditi? Nije Seb bez motivacije, ima tu puno faktora. Vidi se da je već na ti sa bolidom, bit će još prilika. Uostalom ta greška šta se izvrtio ga je koštala možda Riccijevog mjesta. Bio je brži cijeli vikend, ali jbg.

Redbulovac

Zeus

Neznam ,Alonso je mozda drugaciji tip covjeka ,neznam.Ali znam da Vettel poslije 4 uzastopne titule mozda ne osjeca onu glad.Budimo realni Vettel zaostaje 120 bodova za vodecim u poretku.Svakoga bi to demotiviralo.

avalon

Redbulovac…. ne bi , ne bi . alonsa izgleda ništa ne može demotivirat . a siti se koliki su mu se smijali kad je spominja borbu , samuraje itd . međutim on već 5. godinu pokazuje strašnu borbenost , vozački karakter u bolidu koji nije loš ali ni toliko dobar da mu omoguči ravnopravniju borbu za češće postolje , a kamoli titulu . vidi zadnje 3 trke , nema šansi ali sve prave ljubitelje F 1 ( volili ga ili ne ) oduševljava svojim vožnjama …u engleskoj sa sebom , njemačkoj sa danielom , a ovo danas je bila poezija… Read more »

otto

Redbulovac=Mamlaz
Mamlaz=Redbulovac

Redbulovac

Otto

Kao prvo ,evo ti plus jer si me nasmijo.
Kao drugo ,zasto Sam ja mamlaz??
Ja samo navijam za svoj tim I svog vozaca.

Karikaturist

Ti ne navijaš za svoj tim nego za “svog vozača”.
Pogledaj si svoj komentar od odozgo,da navijaš za tim,ne bi ovako omalovažava Rica.
Treba bi promjenit ime.

otto

Posvađao si se s pola portala,a s drugom polovicom se ne slažeš.Opusti se.

ino11

Slazem se sa svima osim redbullovca 🙂

Zeus

Dobar je redbulovac, normalno je da mu smeta Ricci, kad navija isključivo za Seba. Nije vrijeđao Riccija, samo ima mišljenje, da će slijedeće godine Seb biti bolji. Skrušeno je ispovijedio svoje grijehe prije dvije tri trke, za to + 😀

tsunami

massa ne samo da je odvozija više od jednog kruga u utrci nego je čak i osvojio bodove, i to peto mjesto.

SALAZAR

i još je ispred Bo77asa 😀

JFK

Kad ste se već dotakli Williamsa koji im kokot bi da idu na mediume – pogotovo u Massinom slučaju – nije bilo potrebe!? Na primjeru Hamiltona se vidjelo da je to bio krivi izbor. Nije mogao preteći Alonsa, a imao je daleko superiorniji bolid.

joker 4

alonso i hamilton klasa za sebe ko jos misli da je rozberg brzi od hamiltona onda nema poima od f1 alonsoooooooooooooooooooooo fantastikoooooooo
rikiii strasno lik je strasno simpatican i brz jesam li reka brz

tsunami

aj stari probudi se.hamilton ne bi vidio cilj da nije bilo dva safety cara

joker 4

hamilton mu je pokazao kako se prolazi toro roso nedaj boze da rozberg mora starta zadnji

mironet

Tsunami ima boga,a i jocker4 ti je dao pravi odgovor hehehe,namucit ce se i Nico a i svabe sa Lewisom hehehe,lako im je bilo sa Michaelom i Nicom,pa su si mislili ma Michael ima 7 naslova vise mu netreba neka poduci mladog Nicu kako se vozi koliko se sjecam i Michael je imao vise kvarova od Nice….KEEP FIGHTING MICHAEL…

HeatBlast -.-

ne bi ni Alonso vidio podijuma da nije SC i da nije pomoci Vergnea, koji zadrzavao Mercedese i RBR… shut up please

Zeus

Heat, stvarno si uporan, objasni nam, pa da se svi dobro nasmijemo, kako je to SC pomogao Alonsu? A, JEV mu je donio prednost od 5 sekundi koje su se izgubile izlaskom SC-a. Opet te sad pitam, MAJSTORE, kako je SC pomogao Alonsu?

avalon

mironet…. MS je ima više kvarova od NR !?!?!? a ko je onda napisa danas u 08:44 “svabo nikada nece sabotirat svog drzavljanina u to budi siguran” hahahahaha…. inače , komentar ti je odličan … “u mercedesu su mislili da Michael ima 7 naslova vise mu netreba”… biser do bisera , svaka čast . poanta je da ima boga zar ne ?

John Coltrane

Zaboravio si reći da je brz 😀

Dan is the man

Bravo Ricci i Fernando!!! :party: :party: :party: :klanjam: :klanjam: :klanjam:

geotec

odlicna utrka, posebne cestitke alonsu to sto radi je nevjerojatno. odlicna utrka i za ricciarda i hamiltona, raikkonen napokon do bodova 🙂

king lewis

Odlicna utrka,stvarno puna iznenadenja,Hamilton jednostavno radi cuda sa ovih zadnjih mjesta,ipak bilo bi nerealno da je presao i Alonsa,sto se tice Ricciarda mislim da se poceo opasno rugat Vettelu u Red Bullu,Rosberg los i to je dobro,stizanje mic po mic i TITULA!!!!!!!!

override667

I kaze Rosberg nisam ja trazio da me pusti nego su mi iz boxa javili da ce me Lewis pustit.. A na komentar da je lewis reko da ce ga pustit kad dodje blizu kaze ne znam, moramo to interno rjesit, promjenio boju glasa i skoro je pustio suzu..
A SC ko SC.. Nekad ti pomogne,nekad bas i ne.. Treba imat srece u svemu tome pod uvjetom da svoj posao i momcad i vozac odrade kak spada..

mironet

Gdje si ti to pronasao da su mu rekli da ce ga Hamilton propustit,pa prvo trebaju pitat Hamiltona za to a ne donosit odluke sami…

override667

Ma Nico je to reko… Nakon utrke ga je novinar pitao par pitanja a medju njima i to.. Reko je da nije on to trazio da ga puste nego su mu iz boxa javili da ce ga Lewis pustit.. Ne ide sve u eter u komunikaciji izmedju vozaca i boxa.. Iz boxa je javljeno Hamiltonu da ga pusti a sad da li je to trazio Nico ili je odluka momcadi vise i nije bitno..

mironet

Pa dobro to su mu rekli ok.i sta je Lewis napravio kad je na radio dobio poruku da propusti Nicu da je na drugacijoj strategiji i da ce morati jos jednom u box,sta je Hamilton odgovorio?

override667

A reko im je da ce ga pustit kad Nico dodje do njega.. Nije bas da mu je mogo doc na 0.5 sekundi pa da ga pusti.. Stalno je bio izvan sekunde.. Da ga je mogo pustit jeste ali i komentatori su rekli da je sekunda i nes previse za gubit vremena jer je Nico predaleko.. Da je timski i nije.. Al sta je tu je..

wilson

Sjajna utrka. Kisa zapaprila prvi dio utrke. I dobro je tako. Daniel odvozio odlicno, Lewis sjajno a bome Alonso maestralno s obzirom na bolid i gume stare tridesetak krugova. Cak je i za Laudu najvise imresionirao Fernando. I da, dokaz da motor na ovakvoj stazi nije presudan. Bravo svima koji su zavrsili utrku. Sve u svemu,napeta utrka uoci ljetne stanke. Nakon toga Spa. Jedva cekam.

rovaccccc

Vettel jos jednom pokazao da je brzi od svih :-):-):-):-):-):-):-):-)
Naprijed sampione :-):-):-)

thebear38

Koliko licemjera na ovom portalu … kad Seb nije poslusao timske odredbe postao je smece, gad i ne znam sto sve ne. Danas Luigi napravi isto to i ispada heroj …

SefoRBR

Neki bi očito radije bili licemjeri nego rasisti 🙂

ino11

hamilton je rekao da ce ga pustiti tek kad mu se skroz preblizi tako da…

thebear38

Aha … i to opravdava odbijanje timske odredbe …

ino11

zasto bi hamilton propusta rosberga a rosberg je punu sekundu iza hamiltona i jos se hamilton boria za pobjedu…

thebear38

Jer je to trazio tim … koji dio ne kuzis?

Mateo300

To sam ja isto govorio za massu !! Kad nije pustio Bottasa u Maleziji postao je heroj………..

John Coltrane

Potpuno pogrešna i subjetkivna usporedba. Rosberg na 1.5 sec udaljenosti cvili da ga Ham pusti, a ne može mu se približiti

thebear38

Ako nisi shvatio govorim o timskoj odredbi … dobio je odredbu i nije poslusao … on je heroj a Seb smece … bljuv

Realist

Zato jer su to potpuno druge situacije. U situaciji s Vettelom i Webberom bio je međusobni dogovor da će “krstariti” do cilja, a Vettel to nije poslušao, te time na nepošten način prešao Webbera koji je očekivao da bi do kraja trke trebao samo lagano voziti.
Današnja situacija s Hamiltonom i Rosbergom je potpuno drugačija; polovica je sezone i bore se za svaki bod više koji mogu dobiti, a ta odredba koju su donijeli je bila vrlo nesigurna, jer je još bilo sumnje hoće li Hamilton moći izdržati na tim gumama.

thebear38

Jel Luigi dobio iz boxa … propusti nicu … dobio … nepostivanje timske odredbe … kraj price

mironet

Zasto licemjeri,a sta oni u mercedesu rade Lewisu,unistavaju mu bolid,dajte ljudi progledajte malo sta mu rade pa nebi ga niti ja propustio.samo naprijed Lewis pokazi malom svabi i ostalim svabama kako se vozi,pa mozda dobijes kaznu sa krugom zaostatka za vodecim Nicom,pa kad se i sa krugom zaostatka popnes na postolje onda ces im valjda dokazati da si bolji vozac od Nice

thebear38

O cemu ti pricas … ocito … nugatino i masta mogu svasta … ajde navedi jedan link koji ce pokriti tvoje tvrdnje. Vec par dana pricas isto pricu bez dokaza. Dokazi svoje tvrdnje ili prekini laprdati bez veze. Najlakse je napisati glupost … dokazi !!!!

Mateo300

:thumbs:
napokon jedan normalan um na ovom portalu

ino11

sta bi sad hamilton triba stat da bi propustio rosberga pa 1 sekund nije mali zaostatak to da je bilo 3-4 desetinke propustija bi,a da ga je propustija sebe bi uništija jer bi mora usporit da ga propusti,nzn kako bi sad objasnija,čvrsto stojim iza hamiltonove odluke pozz

thebear38

Ti cvrsto stojis iza Lugijeve odluke … koji si ti faktor u svemu tome. Nije poslusao team order … sto ti, o stijeno mocna, nije jasno???

Dva pitanja za tebe …

F1 je ekipni sport ili sport pojedinca?
Da li je Luigi poslusao team order?

Ne filozofiraj u odgovorima?

mironet

thebear38 f1 je ekipni sport,ali samo u iznimnim situacijama…npr.proslih godina dok je bila neizvjesna borba izmedu ferrarijevog vozaca i vozaca rb-a,i onda ako dode do situacije kakva je bila 2010 za Massu u njemackoj da propusti Alonsa to je druga stvar jer se Alonso borio protiv Vettela,a ovo danas dok se dvojica iz istog tima bore za prvenstvo tu brate mili nema timskih odredbi,gle niko normalan nebi tu odredbu poslusao,da je propustio Rosa.ispred ovaj bi mu pobjego i kad bi izasao na svjezim gumama na stazu Hamilton se nebi mogao branit a ovako su Rosbergove gume ipak malo vise trpjele… Read more »

thebear38

Odgovor si dao do prvog zareza. Tocka … sve dalje je opravdanje za Luigija koji nije postivao odredbu … opet licemjerstvo. Za Seba sve najgore … za Luigija 100 opravdanja …

thebear38

I opet pitam … da li se Luigi oglusio na team order? Odgovori sa DA ili NE.
Ili imas potrebu opravdavati covjeka koji je sebe stavil ispred tima od kojega trazi placu od 85 milijona eura.

John Coltrane

Miješaš dvije potpuno različite situacije u svojoj mržnji. Seb i Webber su dobili odredbu da pređu na sporiji mod, što je Webber napravio, a Seb nije – i onda s tako bržim setupom pretekao Webera, dakle blaćenje Seba je tu bilo zato što je postupio izrazito nesportski i gnjusno, na prevaru pobijedio Webbera.
A Hamilton je rekao da će ga propustiti, da nema problema, ako bude brži i ako ga stigne. Naravno, Rosberg, pošto je lošiji vozač, nije mu se uspio približit i nije ga prešao, tako da nije ni došlo do situacije da Hamilton mora puštat Rosberga.

thebear38

A da mi odgovoris na pitanje? Koji dio pitanja nisi razumio kada si odlucio odgovarati? Team order je bio : “Luis, let Nico pass”. Jel negdje vidis uvjet brzine ili bilo cega drugog. Nemoj filozifirati. Napravio je isto ko i Seb … tocka. Odgovori na direktno postavljeno pitanje.

ino11

1-u ovom slucaju je sport pojedinca jer se boru medusobno za naslov, da ga je propustio sigurno nebi zavrsio na postolju, inace je formula 1 timski sport…
2-hamilton je pristao pustiti rosberga, ham je bio vrlo brz kada bi propustao rosberga izgubio bi jako puno vremena jer je imao prednost od 1 sekunde i to nije skroz blizu da ga propusti, jer bi bas morao usporiti i za to bi imao posljedice…

thebear38

Kada to nekome odgovara onda je ekipno, a kad ne odgovara onda je pojedinacno … stvarno licemjerno. Kad TO ide u korist Luigija onda sudobre i nema nikakvih uvjeta da se postuju. Ovaj put nisu bile u njegovu korist i nisu se trebale postivati.

John Coltrane

Kao što rekoh, do situacije za prestizanje nije došlo, tako da se Lewis nije oglušio na momčadske odredbe. I također, kao što rekoh, uopće nije isto kao situacija sa Sebom.

thebear38

Tim je rekao … Propusti Nicu … Luigi nije to napravio … Stvarno se nije oglusio na team order … Niti MS nije bio u situaciji da pretekne RB u Austriji pa je RB pustio radi TO. Ne zelis priznati cinjenicu da je Luigi odigrao kurvinski jer mu se radilo o poziciji. Da li bi tako cvrsto branio da je situacija bila obrnuta?

Situacija sa Sebom je ista … NEPOSTIVANJE TIMSKE ODREDBE … a to sto vi opisujete dogadjaje u kojima se dogodilo je vase nerazumijevanje pitanja …

John Coltrane

Ne, problem je što si ti izvukao tu jednu rečenicu,a prikladno si zaobišao Lewsiov odgovor. Dakle, Mercedes nije sjevernokorejska momčad gdje su vozači pijuni koji se pokoravaju volji velikog vođe, već postoji nešto što se zove KOMUNIKACIJA. A komunikacija znači da obje strane kažu svoje, zatim se donosi odluka. I tako je donešena odluka da ipak nije pametno propuštati sporijeg vozača. Tim: “Propusti Nicu” Lewis: “Hoću (dakle nije se oglušio na odredbu), ali ako se dovoljno približi, ako bude brži.” Tim: “OK”. Naravno, ovaj drugi dio komunikacije si izostavio, kako bi opravdao svoje pogrešne zaključke – kao što je i… Read more »

thebear38

Upravo zbg toga sto su se dogovarali tim je jos dva puta rekao Luigiju da propusti Nicu jer je na drugacijoj taktici. Ako vec navodis KOMUNIKACIJU navodi do kraja … i opet ti nije jasna poveznica … NEPISTIVANJE MOMCADSKE ODREDBE …

thebear38

Kod druge poruke prema Luigiju Nico je bio na 0.650 i na pravcu. Da je zelio pustiti mogao je … ali nije … majstor je ukljucio DRS i full gas … samim time se oglusio na TO pa koliko ga ti branio. Jednostavno je odigrao prljavo. A sto se tice izostavljanja u komentarima … pogledaj sto sam ja pisao, a sto ti i ovi sto brane Luigija.

thebear38

Dear John … tvoj miljenik te izdemantirao do bola … kaze Luigi … Bio sam u pravu kada sam ignorirao timske odredbe … neka si ti mene uvjeravao u kontru … drugi put se nemoj tako blamirati … 🙂

mironet

Thebear38 tebi stvarno nije jasno nakon svih ovih odgovora da Hamilton nije ignorirao timske odrebde naglasavam NIJE IGNORIRAO TIMSKE ODREDBE…lijepo je odgovorio timu da kad mu se Nico priblizi da ce ga propustit…a sada ti meni odgovori dali mu se Nico uspio priblizit..?

thebear38

Ti jednostavno ne zelis vidjeti pored ociju … sam Luigi kaze da je ignorirao TO, a ti opet tvrdis da nije … odgovor na pitanje ti je u komentaru 36.7.14. To sto ne citas je tvoj problem …

mironet

E pa nije tu odgovor,dobro kazes i sam Hamilton je rekao da nije poslusao,a dali si procitao do kraja clanak tamo gdje pise da ni njemu nije jasno zasto je dobio tu poruku da se i on bori za poziciju u istom krugu procitaj clanak malo bolje i pazljivije i procitaj si sta kaze Lauda,i opet ti kazem nije isto kad se dva vozaca razlicitih ekipa bore za prvenstvo pa da onaj koji ima vise bodova a vozi se iza svog kolege koji je daleko bodovno iza njega i nema nikakve sanse da osvoji prvenstvo to je skroz druga prica… Read more »

thebear38

Gle stari … pricamo o dvije razlicite stvari. Ja govorim iskljucivo o tome da nije postivao TO. I o nicemu drugome. Nisu bitni razlozi zasto je to napravio. Uporno pises opravdanja za to sto je napravio. TO je bila glupost, ali je izdana i trebala se ispostivati. Ako je tako kako ti pricas, zasto je TO u mercu izdana u Maleziji prosle godine. Nije odlucivala o nicemu, osim u internom poretku.

mironet

Etu se slazem sa tobom al pronadi taj clanak od prosle sezone i procitaj si moje komentare pa ces shvatit,ali opet ti kazem kao i vecina njih nije ista situacija tada ni jedan ni drugi se nisu borili za nista a i bio je pocetak sezone tek druga utrka od 19 u sezoni,a ovo je vec proslo pola sezone i njih dvojica se bore za prvu poziciju za prvenstvo sta ti tu nije jasno? i pazi sta ti kazem dobro zapamti…Lewis ce i u spa-u imat neki problem vec ce svabe naci nesto da ga udalje od Nice isto kao… Read more »

thebear38

TO je TO … nije ispostivao i to je to. Dosta mi je vise … ti jedni ja drugo … uzivaj pajdo

mironet

Al ti opet ne kuzis ono je bio pocetak sezone i nije bilo u redu da se Nico iza njega vozi sa pola gasa,tada Nico nije imao sto izgubit a Hamilton ovdje ove godine im puno za izgubit

Groff

Ricci je genije. Fantastično osvajanje prvog mjesta.
Alonso fantastičan, rezultat koji je cijeloj ekipi dobro došao kao poticaj. Možda nešto iskemijaju do Belgije.
Hami je Hami…možda je mogao i bolje no nećemo cjepidlačiti.

Stream je bio grozan, pola trke gledao sam smrznute slike…

override667

Za razliku od nogometa na Sportskoj tv F1 radi odlicno.. Sat vremena prije utrke i sat poslije imas sta gledat..

Ivan Sinj

Taman slušaj pok ponovljenu snipku Rosbergovog plakanja zašto ga Hamilton ne propusta?!WTF? Jel Niko normalan,Dabogda ne osvojio naslov,jadu jadni

Mrav074

To suside, tako mu i ja zelin. Ono je prejadno za cut

alfo

Pa po njegovom sad bi svi trebali počet propuštat. Ma nek ide u kur*c !!

GrofDracula

cuo si samo ono sto si htio cuti….

Ivan Sinj

također

Realist

Alonso vozač utrke. Čovjek radi nemoguće stvari s kantom od bolida. Već lagano počinju sumnje da je možda on najveći svih vremena. Ricciardo spletom okolnosti pobijedio, ali ipak dokazao da je za barem jednu klasu bolji vozač od Vettela. Hamilton također dokazao da je barem za klasu bolji vozač od Rosberga.
Trka sve u svemu jako zanimljiva.

Leo

Nije Riciardo pobijedio spletom okolnosti,čovjek je to zaslužio isto kao i Alonso 2. mjesto

Realist

Ne, nego samo spletom okolnosti: kada je izašao onaj 1. safety car na stazu on se našao u pravo vrijeme na pravom mjestu te je odmah otišao u boks i zbog toga pobijedio.

otto

I ti stvarno misliš da vozači sami određuju kad če ko u box?

Zeus

Otto, trebao si dodat, “u ovakvim situacijama”, kao što je SC. Ne vide vozači GPS pozicije gdje je tko na stazi. Odlučuju jedino koliko dugo mogu još po njihovoj procjeni, kad ih se iz boksa upita, kakve su gume. Recimo JB sam odlučuje koje će gume koristit. Jbg, da si i grafiku i ovo šta sam napisao stavio, netko bi ti zalijepio minus. Koje niske strasti…

otto

A jbg bilo i nažalost bit če.Ljudi vide što žele vidjeti a ne ono što zapravo jest.Stari moj minusi me sekiraju ko lanjski snjeg,a dobivam ih nekima nerazumljivih razloga.Primjerice,kako neko može navijati za Vettla a istovremeno Alonsa doživljavati kao extra klasu i masa sličnih stvari i pritom nisam nesretan Vettlovim plasmanom.Neoprostivo!

mironet

U nekim situacijama sami odreduju,npr.ako oni u boxu odrede 18 krugova na meksim gumama a vozac osjeti da u 12 vise nema gripa tada on sam odlucuje ulazak u box s time da javlja da su mu gume otisle p tim se prebacuje na plan b,c,d, ili kako to vec oni imaju,isto tako biraju i gume ali slusaju opet i tim iz boxa primjer ti je Buttonov team radio kad ih je pitao jesu li sigurni da su napravili pravi potez ponovo montirajuci inter gume…

otto

Ovdje se radi o točno određenoj situaciji.Ušli su oni kojima se poklopilo.Ovo što sam napisao-Kad če tko-dogovor je tim-vozač prema tome kako situacija nalaže.Ako je pozvan Riki,nema Vettel.Ulazi onaj koji je pozvan a ne onaj kome se prohtije.

alfo

Upravo to kao što su spomenuli oni na Sport Klubu , Rosberg je danas pokazao da zna da vozi super trke samo u dobrim uslovima.

ivanh

da su Hamu zeznuli strategiju, govorilo bi se o uroti…pa daj molim te pogle gdje se nakon Safety c. vratio NIco a gdje Lewis… da ne spominjem strategiju sa gumama…joj joj joj….

f120

hahahaha da alonso naveci svih vremena dugo se ovako nisam nasmijao mozda je najbolji među danjasnjim vozacima ali najveci nije nit ce ikad biti jer vozi u eri f1 u kojoj bi svaki klipan koji dođe iz f3 ostavrio dobre rezulate ako dođe u solidan auto sto donekle doakzuje kvyat

Realist

Alonso konstantno već nekoliko godina izvlači 200% iz bolida, dok mu se momčadski kolege bore za 10. mjesto, on se bori za postolja. Znači čak i u ovo doba Formule 1 kada je bolid najbitnji, on uspijeva činiti razliku samo svojom vožnjom. Po meni je to dovoljno da bude pretendent za titulu najboljeg svih vremena.
A vi nostalgičari koji mislite da su Senna i Prost i Fangio bili nadljudi, smirite se, ja ne vidim po čemu to Alonso nije bolji od Senne, vi to govorite samo zato što gajite simpatije prema njemu zato što je tragično poginuo.

mika

U velikoj prednosti je u odnosu na Kimija ali to pripisujem dvogodišnjoj konfiguraciji auta koji vozi. Nema sumnje vrhunski je vozač u rangu Hamiltona, Vettela i Kimija. Da bi se Alonso našao među najboljima trebao bi pridonjeti razvijanju auto što niti jedan današnji vozač ne radi, jer ne mora, zato su ti stari lavovi poput Senne, Prosta, Schumachera ispred Alonsa i ekipe.
Vidim da nisi gledao Sennu i ekipu zato nemoj pričati gluposti.

thebear38

… pa ovaj Ferdo je stvarno svemirac. Do danas je izvlacio 120% a sad i 200% iz bolida. Nitko mi do sad nije uspio objasniti kako iz necega sto se sastoji od 100% izvuci 120% ili 200% … budi drug pa mi ti to objasni

mironet

f120 ma o cemu ti trabunjas

mika

Šatro realist, onda si mogao reči da je Alonso spletom okolnosti uzeo drugo mjesto, znamo da bi to bila glupost ali u stilu tvojeg nicka sasvim realna.

Realist

Nije spletom okolnosti, već rizikom i odličnom vožnjom, Alonso ništa nije profitirao od safety car-a, za razliku od Ricciarda.

mika

A nije profitirao sukobom Hamilton-Rosberg jer je i to splet okolnosti. Hamilton je mogao poslušati box a nije.

SefoRBR

Nitko iz ove niti iz budućih generacija neće biti najveći vozač svih vremena.

Realist

Neće vama nostalgičarima, ali realistima..

SefoRBR

Oprosti ali ja ne mogu usporediti ovo sa ’50.-tim godinama prošlog stoljeća. Naravno, nisam gledao uživo ali ako samo malo razmisliš o činjenici koliko je tada vozača gubilo živote na stazama, o tome da je razina sigurnosti bila ravna nuli, i kad shvatiš da su ti vozači zapravo imali pravo na samo jednu grešku u karijeri. I sad svemu tome dodaj 5 naslova Juana Manuela Fangia.

JFK

Jedan je jedini najveći svih vremena – A.S. – RIP.

Alonsooo

Svaka cast za trku, ovako nesto je se cekalo dugo..Svaka cast Ricciardu za pobjedu, Alonsu kapa dole za drugo mjesto, izvlaci max.iz bolida, nadam se da ce odrzati ovakav tempo, ma makar jos jednom na postolju, a takodjer i za Lewisa i Rosberga svaka cast, drzi momci formu, a borba se za naslov nastavlja izmedju njig. Pozz svima. FORZA FERRARI, FORZA ALONSO

wilson

Malo sunca i za nas,navijace Ferrarija. Komentar na mjestu:)

Alonsooo

Ovo smo cekali od Australije, napokon da i ovo docekamo, al’ svaka cast i za druge momcadi. Hvala 😀

objektivan

Alonso zasluzuje barem jos jedan naslov svjetskog prvaka…
Ovo danas je bilo za udzbenike…

Speed

Lewis legendo! Svaka čast! Negdje pročitah da je Rosberg jučer rekao da neće imati dovoljno adrenalina jer je Lewis iza, mislim da ga je imao i previše! A dobro si mu odbrusio nekoliko puta, zašto bi ga pustio naprijed kad ti se ne može približiti! Čestitke Ricciardu i Alonsu koji su odvozili zbilja odlično! It’s HAMMERTIME!

F1 4ever

Utrka je bila odlična…Ricciardo nisam ovo ocekivao , Alonso odličan mogo je bit prvi , Hamilton je bio fantastican covjek se ubio da bi doso do postolja, Rosberg dobar,
Vettel da se nije okrenuo utrka bi bila jos zanimljivija…..i zadnjih 10 krugova sam skoro dobio infarkt kolko je bilo napeto :))))) šala

otto

Dobra trka.Čestitke Ricciardu,Alonsu i Hamiltonu.Taktike su mi bile u najmanju ruku čudne,no valjda znaju što rade.

F12012

Tako neki dan razmisljam, Alonsu 32 godine, nezasluženo loš bolid vozi, njegovo vrijeme je prošlo…
A, onda nakon ove utrke shvatim da mu je ovo najbolja sezona u karijeri, do sada.
Je li nakon ove utrke moguće da netko sruši Mercedes ? Bilo bi zanimljivo da su stvarno RBR i Ferrari brži od njih u utrci…
Ricciardo sigurno budući prvak !

Alonsooo

Mozda, ipak cuda su moguca, da neko srusi Mercedes.

F12012

I Brawn je počeo padati u drugoj polovici 2009…
Samo što ih Vettel nije uspio dostići.
Čini mi se da su vidljive ozibljne borbe na relaciji Rosberg-Hamilton na stazi do kraja godine 😀

Kage

Nemoj ureći čovjeka. Ako je jedna stvar sigurna u formuli 1 to je da ništa nije sigurno. Toliko puno vozača zaslužuje barem šansu da se bore za naslov a mnogi se neće niti naći u toj poziciji 🙁

F12012

Ovakav talent, želja i prirodna brzina se ne mogu ureći 🙂

ino11

eto alonsu je prekosutra 33.rođendan 🙂

F12012

Naravno 🙂
Tek od ove sezone mi je jasno zašto je jednom upitan o odlasku u mirovinu za primjer dao Schumachera 🙂

otto

Ne mu je sretan!

Zeus

“k” fali 😀 ko šamar budali!

otto

Dogodi se,no ne umanjuje važnost.
Nek mu je sretan!

QFlash

Ricciardo je danas pobjedio dva PRAVA svjetska prvaka, svaka mu dala večeras !

seva

mislim da ce lewis najeb… sljedecu utrku,,ljudi mu govore makni se niku(da niko moze pprofitirat) a on ne slusa..

mislim da mu ne gine opet nekakav kvar ali ovaj put morat ce mu podmetnut u utrci jer su jedino tako sigurni da ce upalit

otto

Je.Drugi put če mu smjestit samospičkavanje gde nikad nikom uspjelo nije.

SALAZAR

Ima li netko link s utrkom da pogledam još jednom bez zastajkivanja streama 😀

F1 4ever

pa zakaj ne gledas na sloveniji XD

Tuzlak

Imas uvijek na thepiratebayu torrent, obicno 6h nakon utrke postavljen u FullHD rezoluciji sa Skya, tako da uzivas u odlicnom snimku

SALAZAR

Hvala !!!
Dosad nije bilo problema , ali mi je ova grmljavina uništila dan;
Stream nikako da krene 😀

F1 4ever

pa na sloveniji isto gledam u HD samo sto je komentator koma

ino11

imaš na rtl 2 danas navecer utrku

alfo

Fantastična trka !!! Ovo je ono što sam priželjkivo da Rosberga nešto poremeti da budem iskren samo sam se nado da ne pobijedi a na kraju ga nema ni na postolju !! Hamilton pokazao svoju klasu , a Ricciardo je jedan veliki talenat svaka mu čast na pobijedi. Takođe sjajna trka i od Alonsa. Vettel razočaro al čitave sezone je gotov ovakav. #GOLEWIS !!!

vettel

ricciardo i alonso zašlužuju naklon do poda,svaka cast..taške dane proživljamo mi koji navijamo za vettela 🙁 na stranu peh sa sejftijem vettel je odvezao jako lošu rezignirajucu utrku..u red bullu ga trebaju stisnut jer tako više ne ide.

Ivan Sinj

Plus na komentar,jako dobar objektivan o još od navijača vettela

HeatBlast -.-

zaboravio si Hamiltona, vreo seat i hladne kocnice cjelu trku 😉

Zeus

:hahaha: stavili su mu male švabe da potpaljuju sjedalo i da pušu u kočnice cijelu trku :rofl:

faktor92

Kakav si ti to navijač Vettala,kad nakon svih famoznih utrka prošlih sezona i nakon svih kvarova ove sezone odlučuješ da ga netko treba pritisnuti ?? To su ti kvazinavijači koji imaju dovoljno memorije za dvije utrke možda tri ostalo sve ide u zaborav

tsunami

“The problem for Rosberg is that when you are in that one-second range, you’re in dirty air from the car in front and you can’t get on the throttle, so you can’t stay close enough to overtake, so you do need a little help from your team-mate.”

Mrav074

Excuses, excuses… Kako je Ricci moga se drzat unutak 0.4sec od Hamia dobrih 5 krugova

JFK

I Kimi je vozio iza Masse 0.4s – 0.8s preko 10 krugova.
Lewis nije imao razloga propustiti Rosberga jer ga ovaj nije ni sustigao.

Gogić Tomislav

Vettel opet dokazao klasu, vidi se da je 4 naslova osvojio iskljucivo zbog svog vozackog umijeca! Malo sutra hahaha

Tuzlak

Pitanje je samo koliko je ocajan vozac onda Weber…

Gogić Tomislav

Mozda se varam, ali mislim da Webberu nisu dopustili da iskoristi svoj puni potencijal.

seva

@tuzlak

ocajan je otprilike kao Barichelo,iako je po meni barichelo jos sporiji/losiji vozac..

Perica9

Lijepo molim. Vettel nije imao dominantan bolid 2010-2012 2013. przinajem imao je vecu dominaciju od mercedesa ali samo on ne Webber!

seva

pa covjece koju si to formulu gledo??!!
pa vettel je imamo pune 4 godine najbrzi bolid ,a to sto mu se alonso uspio prbilizit je samo dokaz alonsove genijalnosti

mika

Istina tih godina nije imao najbolji bolid ali je imao auto u kojeg ima povjerenja a to je pola pobijede. Čak je Ferrari imao 2010 bolji auto ( bez kvara ).

vettel

gledaj vettel je sest i pol sezona odvezao na vrhunskom nivou ali ove sezone je stvarno jako jako loš..nema to neke veze s autom jer kad je bio u torro rosu vozio je vrhunski i pobjeđivao je sve momcadske.

ino11

mislim njegovih kolega bourdais(vozač nikakav) a webber spor….

GrofDracula

i ti si onda kao nepristran novinar

BrumBrum

Jao nama ako su ovakvi ljudi novinari na F1 portalu :facepalm:

thebear38

Pa ti si pravi novinar … istinski nepristran … koji papundek …

Gogić Tomislav

Svi smo mi ljudi i svi imamo svoje favorite 😉

thebear38

Onda obrisi ovo novinar i pisi kao obican smrtnik …

HeatBlast -.-

kakav si ti novinar matere ti :hahaha:

seva

vettel je dokazao klasu isto ko sta je i schumacher kad je vozio protiv rosberga i “razvaljivo” ga

Mateo300

Ako su nam takvi ljudi novinari na portalu,onda je portal u ku***

faktor92

LIjepo kad nam svoje mišljenje izraze ljudi koji s engleskog jezika prevode članke i nazivaju sebe novinarima.Krasno je čuti vaše mišljenje kladim se da imate poteškoća s razumijevanjem običnog auta a kamoli nekog trkaćeg.Činjenica da se timovi tj. ljudi koji znaju otimaju za Vettela dok ljudi poput tebe izjavljuju to što izjavljuju.

Redbulovac

Ti nisi novinar ti si obicno piskaralo.I ti ces da sudis cetverostrukom uzastopnom prvaku bijednice jedan????!!!!

Zeus

E, nemoj se čudit da za ovo vrijeđanje dobiješ opomenu. Demantirati činjenicama, ne vrijeđanjem :gandalf:
Slažem se da se podcjenjuje Seba. Gore je mika dobro napisao. Povjerenje u bolid je pola pobjede.

bassikrasan

Vettelovci a nije vam smetalo kad je bivsa garnitura glorificirala Red Bull i Vettelka. Amo tornjajte se ako vam se ne svida!

Mrav074

Alonso maestraaaaaalno brania podij od 2 nadmocna merca sa novijim gumama bravo!!! Ricci pokaza da je talent ipo, Hami izvuka odlican kraj nakon loseg pocetka utrke, a Rosbergu od srca zelin da nikad ne osvoji titulu pa nek place mami na ream radio smecar jedan

R.Kubica

Bravo Rici, bravo Alonso, bravo Hamdo….Botas los, Vettel-u pobjeda ispred nosa otisla, kao i u Kanadi. Massa dobar. Sve u svemu trka 10/10.

Chik

Filjipe ima više sreče danas, Botas jednostavno splet nesretnih okolnosti

votka

Bravo Riči,vrhunski!!!! Ali ne kužim po kojem zakonu Button nije dobio kaznu za unsafe release, Sauber je trebao osvojiti bodove,jako nepošteno,dvostruki kriteriji opet na djelu.

vettel

kao od hockenheima je dogovor s sucima da se kažnjavaju samo teški incidenti da ne ubijaju utrkivanje

votka

Ma kako da ne,misliš ne kažnjavaju se vozači iz top momčadi,a posebno engleske ekipe,pa tako je oduvijek više manje. 😡

Mateo300

Prvi SC uništio Vettelovu,Rosbergovu i Bottasovu utrku !!! 🙁

SefoRBR

Mislim da si je Vettel sam uništio utrku onim izlijetanjem u zadnjem zavoju.

Mateo300

To je bilo kad se već spustio do 5. mjesta…da nije bilog 1. SC,bio bi na 2. i rejoinano bi se na istom mjestu ili na 3.

vettel

vettel si je sam uništio utrku svojom lošom vožnjom

SefoRBR

a što, na petom mjestu nije mogao voziti brzo? sam si je kriv, nigdje ga nije bilo.

Matek14

alonso je bio u istoj toj ekipi 😉 (samo toliko)
a vettel je opet dokazao klasu sjajnom piruetom.. jbg, nije ovo umjetničko klizanje.. da je, sad bi bio 1. 🙂

Possi

da se erikson izvrito 3 sekunde ranije alonso bi pobijedio

faktor92

Vettel je došao zadnjim kotačem na komad umjetne tvrde trave koju je FIA postavila tek ovu utrku i zbog koje je Perez izletio.Da ste gledali SKY F1 onda bi vidjeli intervju sa Charliem Whitingom u kojem ga je Brundle pitao zašto se na nekim utrkama kažnjava izlazak sa staze u nekim ne.Njegov odgovor je da na nekim stazama vozači dobivaju na vremenu a na nekim gube na vremenu prilikom izlaska sa staze,te da su tu umjetnu travu postavili tako da vozači gube na vremenu.Na to novinari su konstatirali da bi upravo ta “trava” mogla biti kobna za vozače u uvjetima… Read more »

hamilton32

Lewis,BRAVOOOO!!!!! S zadnjeg mjesta na 3 poziciju, kapa da poda,majstore! Cestitke Alonsu,Ricciardu, velicanstveni vozaci sva trojica 🙂 Odlicna utrka :=) Go LEWIS!

Mateo300

Ne bi bilo tog 3. da nije onako bezobrazno izgurao Rosberga u zadnjem krugu !!! :lud:

Chik

Izgurao je i Rosberg u zadnjih par godina pa šta?

mclaren f1

neka ga je izgurao ovo nije sport za curice

Perica9

A Vettel 2012. Abu Dhabi?

Mateo300

Vettel je bio u puno puno težoj situaciji….2012 RB nije bio toliko nadmoćan kao i ovaj Merc…. A Vettel je pao na zadnje nakon što ga je Ricciardo razbio od DRS znak pa je Vet morao sve ponovo………

mclaren f1

kakve veze ima nadmoćnost bolida s ovime?

vettel

hamilton na kraju odlican rezultat ali i puno srece odmah u prvom krugu kad je udario u ogradu..više ga taktika spasila nego neka super dobra vožnja.realno mercedesovi vozaci nisu odvezli nešto posebno

kimi-f1

šta reći?
ferrari pogodio strategiju
vettlel bacio pobjedu iz ruku onom piruetom
rosberg mlitav
alonso heroj utrke
kimi nije bio loš, šteta što nije imao brzine na pravcu za massu

Tuzlak

Ferrari ni blizu odlicne strategije. Vettel bacio pobjedu, WTF???

pero iz bukurešta

Vettel bacio pobjedu?
Koju si utrku ti gledao?

kimi-f1

pa vettel je tamo bio ispred ricciarda i na istoj strategiji (valjda, mozda sam nesto zaboravio, ali u ovakvoj utrci tesko je popamtiti sve9

Mrav074

Jedini je Ricciargo pogodia strategiju, a Vettela pirueta sigurno nije kostala pobjede s obzirom na zaostatak. Izgubia je 6-7 sek max

ZX10R

Bravo RICARDO !!!
ALONSO JE DOKAZAO DA JE NAJ NAJ
BOLJI VOZAČ NA GRIDU !!!
VAMOS FERNANDO !!!
FERARRI !!!!

Matya157

Neka Lewis rađe starta sa začelja, ipak dolazi na postolje od tamo ! 😀
Čestitke Ricciardu, Alonsu, peh za Bottasa.

mironet

Bravo mali svaka pohvala,najvece cestitke mom fanu ALONSU yes yes go Alonso forzza ferrari uhuuuu,..a sada oni od juce samo cu vam reci vidite da ima boga…svaka cast Hamiltonu vrhunska vozna start iz boksa radi piruetu i zavrsava 3 fantasticno,pohvalio bi jos i kimija napokon donio nesto bodova svaka cast e i da ne zaboravim i Vettel radi odlicne piruete,,cestitke svoj trojici vuuhuuhuu Alonso Alonso ….

Ivan Sinj

Koja si ti faca kad je Alonso tvoj fan,respekt

mironet

Sta ti nije jasno?

Mr.Spaceguy

Prije utrke rekoh da je ovo najdosadnija staza uz monako u kalendaru. Sad sam pojeo svoje riječi. Gledao sam stream koji je štekao svako malo ali hvala bogu imao sam zvuk i mogu reci da je ovo jedna od najboljih utrka koje sam ikada gledao. Alonso po enti put pokazao da je najbolji vozač, Hamilton i Ricciardo odlični, Rosberg je zakazao. Moram pohvaliti i Raikkonena koji je odvozio vrlo dobru utrku.

Mrav074

Ko prizna pola mu se prasta 😉
Ovako bi svaka utrka tribala zavrsavat, da se trojoca bore za pobjedu. Savrsena utrka

_marko_

svaka čast Ricciardo!!!
kralj!!!
Ricciardovo pretjecanje Hamiltona je svetska top klasa.

Hamilton odlično, no malo me razočaral jer nije uspel preteći Alonsa u očito sporijem autu.

Vettel i Rosberg žrtve prvog SCa. šteta dobro su krenuli no SC je lutrija pa neko dobi a neko izgubi.

Tuzlak

Jesi li ti primijetio da je i Alonso bio zrtva prvog SC pa opet je na postolju…

_marko_

da Alonso je izgubil na prvom ali je kod drugog malo dobil.
Nema kaj Alonso je ovu utrku odvozil odlično. Po mom je jako dobro obranil drugo mesto protiv Hamiltona, koji je po meni moral preći. Imal je brži auto u tom času.

Zeus

Svi osim Riccija i Williamsa su bili u istoj situaciji kod drugog SC-a, tako da nije Alonso ništa dobio tim SC-om. Ricci je imao puno bolje gume, isplatila im se strategija, uz sreću da je bio iza Buttona, i uspio odmah ući u boks, dok je vodeća četvorka morala cijeli krug još napravit. Bottas je tu najviše izgubio, a još više sa mediumima. Tko god je izabrao mediume, pogriješio je, bile su sporije i nisu duže trajale. McM zeznuo sa interima, a Ricciju promjena na soft u tom trenutku je odlučila utrku.

gosuasus

Lewis je maestralan u ovim runovima s zadnjeg mjesta. Kapa do poda! :klanjam:

Čestitke Ricciardu i Alonsu također. Alonso svaku utrku u bodovima, zaista impresivno!

ino11

bravooo ricciii momcadi bi se trebale potuci za tebe 🙂 🙂 🙂 alonso odličan,lewis odličan,kimi se vraća,vettel podbacio….

objektivan

Steta sto velicanstveni danas alonso nije izdrzao do kraja, ali i on i Ricciardo su zasluzili pozicije 1 i 2 zbog svega sto rade ove sezone…svaka im cast…i ocekujem da se sljedece sezone ovako bore za naslov…

Tuzlak

Odlicna utrka. Cestitke trojki na celu. I opet debili iz Ferrarija su upropastili Fernanda. Imao je pobjedu u rukama, prva je greska bila cekati krug tokom prvog SC da ga se pozove u boks a imao je priliku da udje kao i Ricciardo. Druga greska mekane gume umjesto mediuma za zadnji stint.

Ivan Sinj

Mislim da nebo izdržao da je uze midium,pa Hamilton ga nije uspio u puno bržem autu prestic na midiumu

Zeus

Nije mogao u boks, pokazana je grafička analiza prve četvorice gdje su bili u trenutku izlaska SC-a. Rosberg je prolazio cilj, a Alonso 4. u tom trenutku je točno prošao boks. Nikako nije mogao ući, a poklopilo se super za ostale iza, posebno JB-u i Ricciju, samo su u McM-u zeznuli s interima.

jakov vulić

Toooooooooooo Alonso kako mi je drago !!!!!!!!!! Čestitke Riccardu !!!!

Vendetta

Da je bilo kiše nebi tvoj alonso došao niti do postolja mora samo naučiti voziti po kiši imao je sreču ,srečkovič još jedan krug i Rosberg stiže obadvoje i ako je bio čitavih 14 sekundi iza.

Ivan Sinj

Vendeta provokatori,Pojedi se od ljubomore

Chik

Alonso je jedan od boljih po kiši, stvarno mi nije jasno ovakvih pacijentalnih istupa?

kimi-f1

ć

alonso5

hahahaha moj Vendeta pa jesi vidio poslije izlaska prvog SC na kisnoj stazi je Alonso odma preskocio Vettela na ravnici

Zeus

Vendetta opet gluposti lupeta. Drugo ni ne zna. :hahaha:

Brian O'Conner

@Vendetta tebi je alonso očito nabio komplekse 😀

Ivan Sinj

U zadnjem krugu ostanem bez struje,aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!¡nika više nisam psova u zivotu

PU106A

LEWIS BOG STAZE!!!

jakov vulić

I Alonso !!!!!

objektivan

I miljenik srece danas…

Zeus

Sreče su imali kod prvog SC-a Ricci i Button, ovi naprijed su bili svi u istoj kaši. Koji si troler, maestro odvozi 31 krug na softu, uspije Lewisa zadržati iza sebe, pa ima sreće :facepalm:

F1 Karthikeyan

Cini se da je Zoran Vakula bio Mclarenovom boxu a Vettel odlucio izvez piruetu za publiku 😀

otto

je.Ono samo da pokaže Perezu kak se to radi.

Matek14

Daniel Ricciardo :klanjam: :klanjam: :klanjam: :klanjam:
FERNANDO ALONSO :klanjam: :klanjam: :klanjam: :klanjam:
Lewis Hamilton :klanjam: :klanjam:

formula 1 :love:

Related Posts