Lewis Hamilton najbrži na drugom slobodnom treningu

Dok je na prvom treningu Nico Rosberg bio ispred Lewisa Hamiltona, na drugom su Mercedesovi vozači zamijenili pozicije te je Hamilton bio brži od Rosberga, a obojica su se spustili ispod 70 sekundi.

Ovaj je trening također prošao bez većih incidenata, a znatno je povećan broj odvoženih krugova u odnosu na prvi trening. Na prvom treningu nitko nije odvozio više od 36 krugova, dok su na drugom svi osim Kamuia Kobayashija i Pastora Maldonada odvezli barem 36. Potkraj treninga je zaprijetila kiša, ali pala je samo u tragovima. Vožnja je nastavljena.

Treći je ponovno bio Fernando Alonso, a odmah iza njega su bila oba Williamsa. Nakon velikog izlijetanja na prvom treningu, Sebastianu Vettelu je promijenjena podnica te je na ovom treningu odvozio šesto vrijeme. Sedmi je bio Jenson Button, a Daniel Ricciardo je osmim vremenom potvrdio povratak Red Bulla nakon 13. i 15. mjesta na prvom treningu. Deveti, deseti, jedanaesti i dvanaesti opet su bili Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne, Kimi Raikkonen i Daniil Kvjat. Nakon šestog i sedmog mjesta na prvom treningu, Force Indije su na drugom treningu pale u poretku, ostvarivši trinaesto i sedamnaesto mjesto. Esteban Gutierrez ponovno je bio četrnaesti, a Pastor Maldonado je ovaj put bio brži od svog momčadskog kolege Romaina Grosjeana. Adrian Sutil također je krenuo s normalnim vožnjama, nakon problema s turbom na prvom treningu. Chilton je na ovom treningu, za razliku od prvog, bio brži od Bianchija, a na dnu su bila dva Caterhama.

 1. Lewis Hamilton    Mercedes             1:09.542  37 krugova
 2. Nico Rosberg      Mercedes               +0.377  50 krugova
 3. Fernando Alonso   Ferrari                +0.928  40 krugova
 4. Valtteri Bottas   Williams-Mercedes      +0.977  44 kruga
 5. Felipe Massa      Williams-Mercedes      +0.979  39 krugova
 6. Sebastian Vettel  Red Bull-Renault       +1.265  39 krugova
 7. Jenson Button     McLaren-Mercedes       +1.271  44 kruga
 8. Daniel Ricciardo  Red Bull-Renault       +1.378  36 krugova
 9. Kevin Magnussen   McLaren-Mercedes       +1.394  45 krugova
10. Jean-Eric Vergne  Toro Rosso-Renault     +1.430  39 krugova
11. Kimi Raikkonen    Ferrari                +1.432  45 krugova
12. Daniil Kvjat      Toro Rosso-Renault     +1.719  45 krugova
13. Sergio Perez      Force India-Mercedes   +1.754  36 krugova
14. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari         +1.949  42 kruga
15. Pastor Maldonado  Lotus-Renault          +2.223  30 krugova
16. Adrian Sutil      Sauber-Ferrari         +2.264  42 kruga
17. Nico Hulkenberg   Force India-Mercedes   +2.393  39 krugova
18. Max Chilton       Marussia-Ferrari       +2.687  43 kruga
19. Romain Grosjean   Lotus-Renault          +2.720  46 krugova
20. Jules Bianchi     Marussia-Ferrari       +2.737  36 krugova
21. Kamui Kobayashi   Caterham-Renault       +3.495  24 kruga
22. Marcus Ericsson   Caterham-Renault       +4.054  48 krugova

Treći trening vozi se u subotu u 11 sati.

42 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mr.Spaceguy

Kao i proslu i pretproslu utrku.

otto

I koji je ono tramvaj brži?Obični ili niskopodni?

Ferrariforever

.zijev..

r.u.m.

http://www.youtube.com/watch?v=N-oux9EBbn0 Ste čuli kako je Šumiju inžinjer javio:nemoj se trkat uništit češ gume makni se 3 sekunde od Hakinena

r.u.m.

Stavite + ili – koja F1 od ovih vam se više sviđa ova prva Struja Formula ili ova druga i treča u kojoj čuvaju Pirelice da ne moraju prerano u box

Zeus

Bridgestone, sa kanalima 😀

Perica9

1:09 :O

ProkletiGad

Ajmo merdje

HeatBlast -.-

Omilena staza konacno u kalendaru 🙂
joj tacno me napali da odvozim long run od 100-200 krugova 😀

Mr.Spaceguy

100-200?

Tow Pie Pie

100-200 = -100

m/(-_-)m/

HeatBlast -.-

eeee jeste biseri… kad crtica stoji izmedju 2 broja to znaci od (broj) do (broj), u ovom slucaju “od 100 do 200 krugova”… svakakvih likova na forumu, majko mila :facepalm:

SilverArrow

Nažalost dobro su napisali. Može se napisati “od 100 do 200” ili “100 – 200”, u drugom slučaju crtica znači “od/do”.

ProkletiGad

@heat a ti jos veci kad ne kuzis zaj

Tow Pie Pie

To znači 100 krugova u rikverc.

Mr.Spaceguy

@Heat hvala sto si mi objasnio, bez tebe bih i dalje zivio u neznanju

Mr.Spaceguy

Kad bi barem Ferrari ovakav bio i u utrci…

Guedes

Ferrari rastura na treninzima ali kad dođu quale tu sve stane….

r.u.m.

1. +0,928 2. +1,432 Ako je to rasturanje onda…

KOve

Misli na ostatak grida (bez Mercedesa)!

r.u.m.

Misliš?

Saul Goodman

Alonsov race pace bolji od Vettela barem neke utjeha , Kimi klasika 🙂

Marko Novosel

Pa naravno da je Red Bull je naš najjači konkurent s njima ćemo se boriti sutra za postolje , Mercedesi su ipak prejaki još tak da njih očekujem 1 i 2 , a za postolje FER-RB-WILL

vettel

renault i ferrari s punim tankovima možda niti nece uspijet svladat uzbrdicu 😛 jebem ti pravilo o zamrzavanju razvoja potpuno novih motora prije prve utrke..oni bi htjeli uzbudljivu f1.ali da cim manje potroše..ne ide to tako.

Renault_F1_team

ispravak novinaru
ni Maldonado nije odvezao 36 krugova

objektivan

Sve očekivano jedino je malo iznenađenje relativno slab red bull…pitanje za stare fanove f1 koji se sjećaju utrka u Austriji ili su barem igrali igricu f1…kakva je to staza i nudi li šanse za preticanje…

r.u.m.

RedBull je i u Canadi bio na treninzima tako suzdržan a onda je u kvalama bio 3.

objektivan

Istina

Renault_F1_team

Uz Spa, Monzu, Montreal i Melbourne najbolja staza u kalendaru, kratka, ali brdovita sa odličnim zahtjevnim zavojima koji vozače guraju van staze, a posebno treba izdvojit prvi i zadnja dva zavoja. Šansi za pretjecanje ima, a to je na mjestima gdje su DRS zone, znači na startno-ciljnoj ravnini i između drugog i trećeg zavoja.
Bit ćeš oduševljen, vjeruj mi…

wilson

Tri mjesta za preticanje.Startno ciljna ravnina,pa uzbrdica nakon prvog zavoja i opet ravniji dio nakon drugog zavoja.Kocenje je zeznuto na uzbrdici,pa slijede zavoji od 90 stupnjeva, zona izlijetanja je asfaltirana, greske su neizbjezne.

r.u.m.

Sve bi to bilo super kada Mercedes nebi vozio jer je MGP doslovno u nekoj drugoj kategoriji.RedBull-ova je mala beba za ovu dominaciju brži su više od sekunde na FP2(u kvalama bi to moglo biti i više bar u odnosu na Ferrari) pa to je svijetlosna godina u F1 i još na ovako kratkoj stazi.A što je najgore od svega oni će tu svoju brzinu skrivati a pogotovo kad osiguraju naslov, pa vidite da imaju neki mod-za ići brže što su vozači koristili u Bahreinu pa dovoljno da znamo da je Rosberg sa pokvarenih 100 i nešto KS iz struje(Kanada)… Read more »

Dani

Pa skrivao je i rb kada je trebalo ( gotovo uvijek ).

Ferrariforever

.objektivan…na prvi pogled, staza je prilično tečna i lagana za odvoziti, međutim bilo je tamo uzbuđenja na pretek. Uglavnom ravnine koje prekidaju zavoji na ulazu u još jednu ravninu.Šumi i mika su tamo odvozili jednu nevjerojatnu utrku i tada se činilo da na toj stazi jednostavno nije moguče ili je vrlo teško pretjecati. Do danas su se stvari malko promjenile. Danass imamo DRS i bit će zanimljivo vidjeti kako če nam ta novotarija začiniti trku. Uglavnom, uz več spomenute promjene, i uprkos onima koji tvrde da je staza slična Silverstonu ili nekoj drugoj, mislim da će ovo biti sasvim novo… Read more »

Luka Tunjić

Neubičajeno puno krugova za FP. Mercedes je u FP2 ubacio u brzinu više,Fernando i dalje treći. Očekujem Williams ispred u kvala,vjerojatno i Red Bull. Ali mislim kako smo postigli napredak u odnosu na Force Indiu i McLaren – to je pozitivno.

Zeus

Lewisov najbrži krug su pustili onboard, u zadnjem zavoju je sa sva četiri kotača bio na vanjskoj pasici, to bi bila diskvalifikacija u kvalama, zbog toga će se vozači sa Charlijem dogovoriti za taj problem.
Evo ti r.u.m.-e Alonsa opet iza Mercedesa 😀

r.u.m.

Kako ide onaj citat :Biti drugi znači biti prvi medju gubitnicima.+0,928 da se ne ponavljam.Si pogledao onaj video od neki dan kad Šumi slavi pole u Austriji.Imao je prednost nad drugoplasiranim 0,037 tako nešto.E to su razlike za Formulu 1 a ovo što imamo ove godine ubija u pojam to nije normalno za F1.A pogotovo za ovako kratku stazu 1,09,111 sa puno ravnice i malo zavoja tu trebaju biti minimalni razmaci to ti govori da MGP ima motor punp prejak od konkurencije.

Zeus

Znam ja to jako dobro, samo nema nam druge nego nadati se uspjehu, ovu sezonu krpaju svi da stignu Merc, samo kvarovi i međusobni obračuni sa posljedicama ih mogu udaljiti od prvog mjesta. Riješit će Ferrari to za drugu sezonu, znaju šta i gdje trebaju napravit. Nekako mi ne izgleda da će RB biti bolji od Ferrarija, bar po drugom sl.t.
Stiskali su i Seb i Ricci, ali gube puno u srednjem sektoru, dok Alonso ima najbolji Race pace poslije Mečki.
Izgleda da nekima smeta moj optimizam, neka, ko čeka, dočeka. Forza Ferrari, Kimi i Alonso!!! 😀

r.u.m.

Lijepo je vidjeti optimizam,boli te k.. za minuse ne obračaj pozornost ja dobivam minus na Nick šta god da napišem to sam primjetio.Nažalost ja sam od čekanja 6 godina to izgubio,i upravo zato me strah da neče to riješti ni za drugu sezonu.

Zeus

Ma, normalno sused, minuseri, hehe, istina 6 godina čekamo, ali ćemo dočekat, odustalo se od push-rod ovjesa JA radi šasiju, znaju šta trebaju sa PJ, može samo biti bolje, gore ne može. A, sutra uz malo sreće po postolje! 😉

Related Posts