Dok je na prvom treningu Nico Rosberg bio ispred Lewisa Hamiltona, na drugom su Mercedesovi vozači zamijenili pozicije te je Hamilton bio brži od Rosberga, a obojica su se spustili ispod 70 sekundi.
Ovaj je trening također prošao bez većih incidenata, a znatno je povećan broj odvoženih krugova u odnosu na prvi trening. Na prvom treningu nitko nije odvozio više od 36 krugova, dok su na drugom svi osim Kamuia Kobayashija i Pastora Maldonada odvezli barem 36. Potkraj treninga je zaprijetila kiša, ali pala je samo u tragovima. Vožnja je nastavljena.
Treći je ponovno bio Fernando Alonso, a odmah iza njega su bila oba Williamsa. Nakon velikog izlijetanja na prvom treningu, Sebastianu Vettelu je promijenjena podnica te je na ovom treningu odvozio šesto vrijeme. Sedmi je bio Jenson Button, a Daniel Ricciardo je osmim vremenom potvrdio povratak Red Bulla nakon 13. i 15. mjesta na prvom treningu. Deveti, deseti, jedanaesti i dvanaesti opet su bili Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne, Kimi Raikkonen i Daniil Kvjat. Nakon šestog i sedmog mjesta na prvom treningu, Force Indije su na drugom treningu pale u poretku, ostvarivši trinaesto i sedamnaesto mjesto. Esteban Gutierrez ponovno je bio četrnaesti, a Pastor Maldonado je ovaj put bio brži od svog momčadskog kolege Romaina Grosjeana. Adrian Sutil također je krenuo s normalnim vožnjama, nakon problema s turbom na prvom treningu. Chilton je na ovom treningu, za razliku od prvog, bio brži od Bianchija, a na dnu su bila dva Caterhama.
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:09.542 37 krugova 2. Nico Rosberg Mercedes +0.377 50 krugova 3. Fernando Alonso Ferrari +0.928 40 krugova 4. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +0.977 44 kruga 5. Felipe Massa Williams-Mercedes +0.979 39 krugova 6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +1.265 39 krugova 7. Jenson Button McLaren-Mercedes +1.271 44 kruga 8. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +1.378 36 krugova 9. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1.394 45 krugova 10. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault +1.430 39 krugova 11. Kimi Raikkonen Ferrari +1.432 45 krugova 12. Daniil Kvjat Toro Rosso-Renault +1.719 45 krugova 13. Sergio Perez Force India-Mercedes +1.754 36 krugova 14. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +1.949 42 kruga 15. Pastor Maldonado Lotus-Renault +2.223 30 krugova 16. Adrian Sutil Sauber-Ferrari +2.264 42 kruga 17. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +2.393 39 krugova 18. Max Chilton Marussia-Ferrari +2.687 43 kruga 19. Romain Grosjean Lotus-Renault +2.720 46 krugova 20. Jules Bianchi Marussia-Ferrari +2.737 36 krugova 21. Kamui Kobayashi Caterham-Renault +3.495 24 kruga 22. Marcus Ericsson Caterham-Renault +4.054 48 krugova
Treći trening vozi se u subotu u 11 sati.
Kao i proslu i pretproslu utrku.
I koji je ono tramvaj brži?Obični ili niskopodni?
.zijev..
http://www.youtube.com/watch?v=C8svyDGvr-E
http://www.youtube.com/watch?v=stz_dppXzCQ
http://www.youtube.com/watch?v=N-oux9EBbn0 Ste čuli kako je Šumiju inžinjer javio:nemoj se trkat uništit češ gume makni se 3 sekunde od Hakinena
Stavite + ili – koja F1 od ovih vam se više sviđa ova prva Struja Formula ili ova druga i treča u kojoj čuvaju Pirelice da ne moraju prerano u box
Bridgestone, sa kanalima 😀
1:09 :O
Ajmo merdje
Omilena staza konacno u kalendaru 🙂
joj tacno me napali da odvozim long run od 100-200 krugova 😀
100-200?
100-200 = -100
m/(-_-)m/
eeee jeste biseri… kad crtica stoji izmedju 2 broja to znaci od (broj) do (broj), u ovom slucaju “od 100 do 200 krugova”… svakakvih likova na forumu, majko mila :facepalm:
Nažalost dobro su napisali. Može se napisati “od 100 do 200” ili “100 – 200”, u drugom slučaju crtica znači “od/do”.
@heat a ti jos veci kad ne kuzis zaj
To znači 100 krugova u rikverc.
@Heat hvala sto si mi objasnio, bez tebe bih i dalje zivio u neznanju
Kad bi barem Ferrari ovakav bio i u utrci…
Ferrari rastura na treninzima ali kad dođu quale tu sve stane….
1. +0,928 2. +1,432 Ako je to rasturanje onda…
Misli na ostatak grida (bez Mercedesa)!
Misliš?
Alonsov race pace bolji od Vettela barem neke utjeha , Kimi klasika 🙂
Pa naravno da je Red Bull je naš najjači konkurent s njima ćemo se boriti sutra za postolje , Mercedesi su ipak prejaki još tak da njih očekujem 1 i 2 , a za postolje FER-RB-WILL
renault i ferrari s punim tankovima možda niti nece uspijet svladat uzbrdicu 😛 jebem ti pravilo o zamrzavanju razvoja potpuno novih motora prije prve utrke..oni bi htjeli uzbudljivu f1.ali da cim manje potroše..ne ide to tako.
ispravak novinaru
ni Maldonado nije odvezao 36 krugova
Whoops, sorry, nisam gledao dok sam pisao, evo, korigiram 🙂 Hvala!
Sve očekivano jedino je malo iznenađenje relativno slab red bull…pitanje za stare fanove f1 koji se sjećaju utrka u Austriji ili su barem igrali igricu f1…kakva je to staza i nudi li šanse za preticanje…
RedBull je i u Canadi bio na treninzima tako suzdržan a onda je u kvalama bio 3.
Istina
Uz Spa, Monzu, Montreal i Melbourne najbolja staza u kalendaru, kratka, ali brdovita sa odličnim zahtjevnim zavojima koji vozače guraju van staze, a posebno treba izdvojit prvi i zadnja dva zavoja. Šansi za pretjecanje ima, a to je na mjestima gdje su DRS zone, znači na startno-ciljnoj ravnini i između drugog i trećeg zavoja.
Bit ćeš oduševljen, vjeruj mi…
Tri mjesta za preticanje.Startno ciljna ravnina,pa uzbrdica nakon prvog zavoja i opet ravniji dio nakon drugog zavoja.Kocenje je zeznuto na uzbrdici,pa slijede zavoji od 90 stupnjeva, zona izlijetanja je asfaltirana, greske su neizbjezne.
Sve bi to bilo super kada Mercedes nebi vozio jer je MGP doslovno u nekoj drugoj kategoriji.RedBull-ova je mala beba za ovu dominaciju brži su više od sekunde na FP2(u kvalama bi to moglo biti i više bar u odnosu na Ferrari) pa to je svijetlosna godina u F1 i još na ovako kratkoj stazi.A što je najgore od svega oni će tu svoju brzinu skrivati a pogotovo kad osiguraju naslov, pa vidite da imaju neki mod-za ići brže što su vozači koristili u Bahreinu pa dovoljno da znamo da je Rosberg sa pokvarenih 100 i nešto KS iz struje(Kanada)… Read more »
Pa skrivao je i rb kada je trebalo ( gotovo uvijek ).
.objektivan…na prvi pogled, staza je prilično tečna i lagana za odvoziti, međutim bilo je tamo uzbuđenja na pretek. Uglavnom ravnine koje prekidaju zavoji na ulazu u još jednu ravninu.Šumi i mika su tamo odvozili jednu nevjerojatnu utrku i tada se činilo da na toj stazi jednostavno nije moguče ili je vrlo teško pretjecati. Do danas su se stvari malko promjenile. Danass imamo DRS i bit će zanimljivo vidjeti kako če nam ta novotarija začiniti trku. Uglavnom, uz več spomenute promjene, i uprkos onima koji tvrde da je staza slična Silverstonu ili nekoj drugoj, mislim da će ovo biti sasvim novo… Read more »
Neubičajeno puno krugova za FP. Mercedes je u FP2 ubacio u brzinu više,Fernando i dalje treći. Očekujem Williams ispred u kvala,vjerojatno i Red Bull. Ali mislim kako smo postigli napredak u odnosu na Force Indiu i McLaren – to je pozitivno.
Lewisov najbrži krug su pustili onboard, u zadnjem zavoju je sa sva četiri kotača bio na vanjskoj pasici, to bi bila diskvalifikacija u kvalama, zbog toga će se vozači sa Charlijem dogovoriti za taj problem.
Evo ti r.u.m.-e Alonsa opet iza Mercedesa 😀
Kako ide onaj citat :Biti drugi znači biti prvi medju gubitnicima.+0,928 da se ne ponavljam.Si pogledao onaj video od neki dan kad Šumi slavi pole u Austriji.Imao je prednost nad drugoplasiranim 0,037 tako nešto.E to su razlike za Formulu 1 a ovo što imamo ove godine ubija u pojam to nije normalno za F1.A pogotovo za ovako kratku stazu 1,09,111 sa puno ravnice i malo zavoja tu trebaju biti minimalni razmaci to ti govori da MGP ima motor punp prejak od konkurencije.
Znam ja to jako dobro, samo nema nam druge nego nadati se uspjehu, ovu sezonu krpaju svi da stignu Merc, samo kvarovi i međusobni obračuni sa posljedicama ih mogu udaljiti od prvog mjesta. Riješit će Ferrari to za drugu sezonu, znaju šta i gdje trebaju napravit. Nekako mi ne izgleda da će RB biti bolji od Ferrarija, bar po drugom sl.t.
Stiskali su i Seb i Ricci, ali gube puno u srednjem sektoru, dok Alonso ima najbolji Race pace poslije Mečki.
Izgleda da nekima smeta moj optimizam, neka, ko čeka, dočeka. Forza Ferrari, Kimi i Alonso!!! 😀
Lijepo je vidjeti optimizam,boli te k.. za minuse ne obračaj pozornost ja dobivam minus na Nick šta god da napišem to sam primjetio.Nažalost ja sam od čekanja 6 godina to izgubio,i upravo zato me strah da neče to riješti ni za drugu sezonu.
Ma, normalno sused, minuseri, hehe, istina 6 godina čekamo, ali ćemo dočekat, odustalo se od push-rod ovjesa JA radi šasiju, znaju šta trebaju sa PJ, može samo biti bolje, gore ne može. A, sutra uz malo sreće po postolje! 😉