Tehnički direktor Ferrarija, James Allison, rekao je da Ferrari svojim inženjerima mora dati prostor za kreativnost ako želi stvoriti pobjedničke bolide.
Prošlo je 375 dana od zadnje pobjede Ferrarija, a zadnji su konstruktorski naslov uzeli 2008. Allison, koji je u Ferrari došao iz Lotusa, izjavio je da je talijanska momčad trebala ustanoviti planove kako bi dozvolila inženjerima inovacije bez straha od podbacivanja.
“Kreativnost i originalnost su vrlo bitni dijelovi kompetitivnosti, ali ne postoji ništa čarobno. Ako želite kreativnost u svom bolidu morate to isplanirati i dati ljudima prostor da iznesu svoju kreativnost. Ako ih prisilite da rade s leđima uz zid, uz vrlo, vrlo kratke rokove, nemaju vremena razmišljati kako nečemu prići na drugi način jer imaju samo jedan izbor: Dati vam nešto za što znaju da će raditi. Imamo mnogo talenta u Ferrariju. Iskustvo i kvaliteta ljudi s tehničke strane je jednaka kao u bilo kojoj drugoj momčadi. Radi se o davanju im prostora i ohrabrenja da rade neuobičajene stvari te da znaju da, čak i ako im ne uspiju, imaju vremena pripremiti rezervni plan.”
Allison je također rekao da se Ferrari značajno promijenio od njegovog dolaska, ali i zaključio da će se rezultati pokazati s vremenom.
“Ovaj sport vas ubije ako ste samozadovoljni. Značajna količina organizacijske promjene se dogodila otkad sam došao, biti će je još kako budemo shvaćali kako se poboljšati u budućnosti i nakon toga će je biti još. Nadam se da su neki od stvarno ključnih temelja onoga što pokušavam napraviti postavljeni prije nekoliko mjeseci i da će se kroz vrijeme sve više isplaćivati.”
Nevezano za temu ali u neku ruku je i vezano evo sad iz dosade sam usao na oficijalnu stranicu Formule 1 i onako iz dosade gledam rezultate u kvalama i pobjednike utrka iz 2010 godine.Gledam i razmisljam da Ferrari i tad nije imao los bolid gledam u nekim utrka je Alonso bio u prva dva startna reda ali onda bi zavrsio dole jako daleko dali zbog nekog kvara ili ne to sad nije ni bitno.Gledam vremena u kvalama kroz sektore, najbrze krugove u utrci i ono sto je zanimljivo bar koliko sam upratio da je na dosta utrka veoma mal… Read more »
Zasto Allison govori da se nesmije pritiskati inzinjere,pa naravno da se mora u vasoj situaciji,kako drukcije da vas se pokrene pa niste godinama nista osvojili… 🙁
Vi se samo možete sjećat 2008 godine….
Allison već požalio što je prešao u Ferrari,to sve govori o njihovom napretku bolje rečeno nenapretku
puno price a nikakvih rezultata
da nemaju alonsa i kimija bolidi bi gledali u stražnjice caterhama, do kada će ova agonija trajati ??? 🙁
nemogu vjerovat da zi za ovu izjavu skupio 14 pluseva ?!
sto je cudno,objektivnost i smisao za humor kod vecine ferarijevaca su otprilike na istoj razini,nikakvoj
ne rade nista specijalno, nista sto Lewis il’ Seb ne bi mogli 🙂
Opet ponavljam, kada bii svi inzenjeri ili neki tim, u ovom slucaju Ferrari bili tako savrseni. Onda bi oni imali iz godine u godinu pobjednicki automobil, ali to jednostavno nije tako. Nitko nemoze reci da ovogodisnji Ferrarijev i bolidi unazad par gidina, da su losi. Dobrio su ali nisu pobjednicki. Pa sto su u Mercedesu do ove godine bili idioti ili u McLarenu. To je tako, kad jednom ubodes pobjednicki auto, onda to traje nekoliko godina jer ga na pobjenickoj bazi samo nadogradjujes. Pa tako dok te konkurencija ne stigne ili ne dodje ovakav set promjena u pravilima. I zato… Read more »
Izjava Allisona je direktna optužba vrhu Ferrarija da je konzervativan,jer što bi drugo značilo;”Dati vam nešto za što znaju da će raditi”? Toliko o suvislim raspravama tko je kriv,vozači?motor?bolid?uprava? Znači,konstruktori znaju posao,ali odozgo se TRAŽI rezultat momentalno.Riješenje problema je vrlo jednostavno;novac se ima,znanje se ima,Lolek i Bolek bi bolja uprava bili.
Upravo to. Sve je koliko im slobode daju
Možda bi inženjeri Ferrarija trebali uzeti trip…
Meni kao navijaču Alonsa i Ferrarija je ovo najljepši dio godine,do petke ili subote,sada maštam kako če proraditi nadogradnje i kako ćemo smanjiti zaostatak i tako to, maštam da će mo biti P1,P2 i onda dođe subota i onda mi je slabo i tako već 3 godine jer prije mi nije bilo slabo(vjerovao sam) sad mi je to sve već lagano dokurčilo i shvatio sam da je došlo vrijeme Mercedesa.Zato Tifosi uživajte do subote maštajte da će naš motor proraditi i dobiti jedno 100KS jer su u Maranelu napravili čudo od poboljšanja….
r.u.m.
isti smo i u mene je sve tako kako si ti reko
Drago mi je istomišljeniče,al nije nam lako bar meni ako voliš F1 koliko ja onda znam/o kako je.
Pridružujem se 😀
Ferrariju prije svega treba novi šef!
Ferrariju kao prvo trebaju novi vlasnici koji biraju šefove 😉
Mislio sam na LDM-a
Ja mislim da Ferrari treba dotaknut dno dna (naravno da neće nikad biti zadnji ali 4 i 5 je kao i zadnji za takvu veličinu) i to polako već traje i trajati će dok se opet jednog dana ne poklope sve karte od vozača do inžinjera (kao u eri Šumija).Mislim da kupovinom jednogh čovjeka npr.Vetela ili Adriana se stvari ne rješavaju sve mora leć pa i da naprave dobar bolid možda onda neće imat vozača sposobnog za uzet naslov.TAKO DA MISLIM DA ĆE OVO STANJE POTRAJATI.Svi se bore i Wiliams i Meklaren da se vrate na stare staze ali mislim… Read more »
Haha uopće se ne čudim ovoj izjavi, sve što trebate uzeti u obzir je Da Costa u Ferrariju i Da Costa u Mercedesu, to vam sve govori… 🙁
Aldo Costa misliš?
Ja se ispričavam, da mislio sam Aldo Costa – stalno ga mijenjam s jedom drugom osobom… 🙂
Luchi de Structoru ovo ide u džep, išli su najprije na pouzdanost, a u Allisona ne sumnjam kad bude svoj model predstavio, u “Lotusu” je napravio odličan posao. Forza Ferrari :ujea:
@... zeus; Pogodio si u sridu! Nedavno , u članku o kimiju sam sa kimi car korisnikom imao kostruktivnu raspravu općenitu, kroz jedno 2 dana, koja je prešla na stanje u ferrariu i upravo to je izašlo kao problem, i sad to Allison javno kaže, a ti detektiraš uzrok simptoma ispravno, samo što je on još zaključio, da spomenuti ostvaruje velike prihode za tvrtku, i izrazio sumnju da mu tim koristi samo kao reklama za biznis, i da će ga zarada uvijek spašavati, a da mu do tima istinski nije stalo, neznam, nisam znao što reći osim da je tako… Read more »
Ako pogledamo Ferrarijeve bolide proteklih godina,sto stvarno bode u oci? Prekonzervativni u razvoju.I pise se o tome dugo,dugo.Nikakvih dizajnerskih novotarija,godinama igraju na “sigurno”.Zar je moguce da u takvoj ekipi to nitko nije vidio,znao? Zar su svi imali pune gace i bojali se da ne useru motku?Pa puno vise i nisu mogli fulati.Nadam se da dolaskom Jamesa konacno pusu neki novi vjetrovi i da ce konacno krenuti na bolje.Najavljene su nadogradnje na sasiji i softveru motora.Vjerujem da ima kolega na forumu koji znaju nesto vise o tome.Volio bih vidjeti napredak jerbo ovo je prilicno tesko za gledati.Naravno,nitko ne ocekuje da se… Read more »
I ne samo da su konzervativni u razvoju bolida, nego i u izboru vozača.. Ne bi se čudio da kad ode Alonso ili Kimi umjesto npr. Hulka pozovu Rubens Barrichello-a 🙂
Pull rod na prednjem ovjesu? To baš i nije tradicionalan dizajn i bilo je nešto novo i sviježe. Ali očito pogrešno.
Mislim da pull rod ovjes nije toliki problem,mada je James najavio push rod prednji ovjes i od toga se odustalo.A tko ce ga znat zasto.Mislim da je veci problem zadnji dio bolida,manjak downforcea.I software za PU.Zivo me zanima hoce li konacno zasjati sunce na tamnom nebu Ferrarija?
Poslije kiše, mora sunce, esen ti neblak!