Hamilton slavio u Španjolskoj

Lewis Hamilton je osvojio četvrtu pobjedu u nizu slavivši na VN Španjolske, ponovno ispred timskog kolege Nice Rosberga. Završnica utrke bila je mini kopija one u Bahreinu, no bez prave borbe između Mercedesovih vozača koji su danas opet bili klasa za sebe. Treći je završio Daniel Ricciardo u Red Bullu.

Start utrke je prošao prilično mirno, a Williamsi su se kao i u prošlih nekoliko utrka ponovno katapultirali. Pastor Maldonado je već na početku utrke zaradio stop/go kaznu skočivši preko prednjeg kotača Caterhama Marcusa Ericsson. Vodeći dvojac se vrlo brzo odvojio te su sagradili prednost od 15 sekundi ispred trećeplasiranog Bottasa.

Sjajnu utrku imao je aktualni svjetski prvak, koji je nakon mnogo problema u petak i subotu s 15. startnog mjesta osvojio četvrto, priredivši mali show pretjecanja. Ricciardo je također bio izvanredan, osvojivši zadnju stepenicu postolja, no s ogromnim zaostatkom za Hamiltonom i Rosbergom koji je na kraju iznosio gotovo 50 sekundi. Najbolju petorku zatvorio je Valtteri Bottas, koji je većinu utrke proveo na četvrtom mjestu, s kojeg ga je nekoliko krugova prije kraja skinuo Vettel.

U Ferrariju još jedna utrka za zaborav, nakon lijepe borbe između Alonsa i Raikkonena nekoliko krugova prije kraja. No, ono što je zabrinjavajuće za tim iz Maranella je to da je Finac obiđen za krug od vodećeg dvojca. Svjetliji trenutci su napokon osvanuli u Lotusovoj garaži. Romain Grosjean osvojio je prve bodove ove sezone u iznimno teškoj godini britanskog tima. Najboljih 10 su zatvorili Force Indijini vozači Sergio Perez i Nico Hulkenberg.

Jenson Button i Kevin Magnussen već treću utrku za redom nisu osvojili bodove, što ukazuje na prilično lošu formu tima iz Wokinga. Iako su najavljivali velika poboljšanja, Sauber je imao katastrofalan vikend. Gutierrez i Sutil su zaostali više od jednog kruga za pobjednikom, a 16. i 17. mjesto je daleko od onoga što su očekivali.

Sljedeća utrka na rasporedu je za dva tjedna. Vozi se u Monaku, a utrka će se održati u 14:00 po hrvatskom vremenu.

 

 1.  Lewis Hamilton     Mercedes              1h41m05.155s
 2.  Nico Rosberg       Mercedes                   +0.636s
 3.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault          +49.014s
 4.  Sebastian Vettel   Red Bull-Renault        +1m16.702s
 5.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes       +1m19.293s
 6.  Fernando Alonso    Ferrari                 +1m27.743s
 7.  Kimi Raikkonen     Ferrari                    +1 krug
 8.  Romain Grosjean    Lotus-Renault              +1 krug
 9.  Sergio Perez       Force India-Mercedes       +1 krug
10.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes       +1 krug
11.  Jenson Button      McLaren-Mercedes           +1 krug
12.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes           +1 krug
13.  Felipe Massa       Williams-Mercedes          +1 krug
14.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault         +1 krug
15.  Pastor Maldonado   Lotus-Renault              +1 krug
16.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari             +1 krug
17.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari             +1 krug
18.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari          +2 kruga
19.  Max Chilton        Marussia-Ferrari          +2 kruga
20.  Marcus Ericsson    Caterham-Renault          +2 kruga

Odustali:

     Kamui Kobayashi    
     Jean-Eric Vergne
217 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mario550

Ja ne kuzim Red Bullovce, 2011G su inali svemirski bolid pa se nitko nije bunik, u drugom djelu 2013 je Vettel sa lakocom pobjedivao sa +30 sec a da nije ni vozio na limitu. Mercedesi su ovu pobjedu od +40 sec odvezli na limitu jer su se medusobno ganjali, a Riciardo je toliko zaostao jef je usrao start i samo u prvon stintu izgubio 10 sec koje nije morao izgubiti. Dominacije su normalna stvar kroz povjest. Umjesto da slave Vettela zbog herojske voznje , ja mu osobno skidam kapu, oni seru po Mercedesu. I da se nadovezem na glasine da… Read more »

Dani

The Briton added that changes made to his front wing at his final pitstop made his job even tougher in the closing stages. Referring to a radio message questioning the team’s decision to move his front wing by three steps to optimise the new tyres for the last stint, Hamilton said: “We collect rubber in the front wing [during a race] and, when you collect rubber in the front wing, you lose efficiency. “I wasn’t obviously aware of that, as the car was going to more and more understeer. “They know the rubber is there so have to take that… Read more »

RedBullF1fan92

utrka dosadna jedino je zanimljivo bilo pred kraj utrke dvoboji između ferrarija,vettela i botasa.a ostatak utrke nije vrijedan spomena.meni osobna jedna od lošijih staza bez obzira što je to u europi ali ima jako malo mjesta za preticanja i to je loše.mečke kao i uvijek dominanatne ali ovaj put to ispada smiješno da oni ferrari zaobiđu za cijeli krug.kao da mečke koriste sasvim drugu tehnologiju kad su tako brzi.pomalo mi to ide na živce ali šta se tu može tako ce biti cijele sezone i s time se moramo pomiriti,bitno je samo da nam utrke budu zanimljive a ne dosadne… Read more »

adrian sutil

Maldonado mogu se kladiti na SC U Monacu jedino ako nije ispod 1.30 :D. A možda i da ne završiš trku jer nisi 3 godine završio u Monaku

Flavio

I neka je!

mata2846

užas živi od utrke,mece klasa za sezonu 2045 u odnosu na ostale,pretjecanja?koja,vettelu kapa do poda,svaka čast na lavovskoj borbi,ove sezone je dokazal da nije sve u bolidu i ovom je utrkom pokazal veličinu svjetskog prvaka,mada prema mom objektivnom mišljenju prvi put u karijeri,a fernando i ferrari plač majke božje,ovim tempom izgubil bude i ovo treće mjesto momentalno u poretku

Leo

A i navijačima Meklarena nije lako više ih ne vidim ni da komentiraju.Ferrari i Meklaren su u banani potjeran Witmarš i Štef ali nema tu pomoči tonu tonu.Mislim da veče šanse ima Meklaren sa Hondom da se digne nego Ferrari a možda ni jedni ni drugi.Sada su vremena Mečki i RedBull koji im može zapapriti samo je pitanje koliko može ovo trajati 3,4 ili 5 godina jer ovakva dominacija se ne gubi preko noći.Ne želim ubijati u pojam neke mlade fanove koji su se tek upecali na F1 ali Mercedes je sa ovim u vrhu slijedečih godina samo je pitanje… Read more »

QFlash

Smiješno je gledati kako neki čak HVALE Vettela jer je nakon pune utrke jedva uspio dovesti bolid na četvrto mjesto, a zaboravljaju da Coca Cola ima bolid koji je brži punih pola sekunde od momčadi koje je prestigao.

posljednjikrug

Ni meni nije jasno gdje oni vide neki napredak RB-a pa iz utrke u utrku se povecava zaostatak za Mercedesom, a sve ostale momcadi pa i RB rade sistemom toplo-hladno zavisno od staze kako im odgovara.
I nije mi jasno da Vetel nije mogao pratiti Alonsa kad je on bio na meksim , a Alonso na tvrdjim gumama dok kad su obojica bili na meksim pobjegao je Alonsu.Sta li je Ferari zbrljao sa set up bog zna.

megadeda

mislim da Alonso nece ostati u ovakvom timu jos jednu godinu :/ uzas….

gosuasus

Merđo je nekoliko dimenzija iznad ostalih, RB je ovog vikenda fantastično odradio, naročito danas, oba vozača nisu imala nekih ozbiljnijih problema u utrci i visok plasman je zagarantiran, ali su i sjajno odvozili. U Williamsu je Bottas bio na visokoj razini, Massa malo labavo. A Ferrari opet na principu toplo-hladno, u nekim trenucima misliš pa nisu toliko loši, kasnije shvatiš da su još daleko od pravih nadmetanja, užasno mi je bilo gledati kako ih Merđola skida za krug…

Današnja utrka sve skupa okej, možda jedan dio utrke pomalo monoton, ali završnica je popravila blijed dojam.

Redbulovac

Mercedesi brzi od treceplasiranog 49 sekundi????????????
Ovakva formula zasluzuje samo jedno….
BOJKOT!!!!

Alen Šmit

Hmm onda su trebali bojkotirati F1 posle VN Španije 1969 ili VN Australije 1995.
Samo pogledaj razliku između 1. i 2. pa će ti biti jasno…

avalon

Redbulovac… pa španjolska je takva staza …čudna . ti bi bojkotira formulu zbog zaostatka 3. za pobjednikom od 49 sec , a npr 1994. hill ( pobjednik ) je ostavija iza sebe 3. blundella za ..PAZI 86 sec . u istom krugu su ostala samo TRI vozača…hill , MS i blundell . alesi , martini i irvine su zaostali krug , a ostali od 2 do 4 kruga zaostatka . zamisli da su ljudi tada zbog toga bojkotirali F 1 😉 i npr 1993. su španjolsku trku u istom krugu završili samo prost , senna i MS . tada je… Read more »

Redbulovac

Razumijem sto mi govoris ali ne govorim ja to zbog zaostatka od 49 sekundi nego radi toga sto vise nema neizvjesnosti.Mercedes ako ovako nastavi pobjedit ce sve utrke do kraja ,u istom krugu imamo samo 6 bolida na kraju utrke ,Ferrari zaostaje Krug za pobjednikom….Neznam kako ti to dozivljavas ali za mene ovo nije napredak.F1 je uvijek isla naprijed ,uvijek tezila boljem ,brzem ,jacem…Neznam ,mozda sam prestrog ali F1 zasluzuje drugu sansu kod mene I dobit ce ju 2015. posto sam od ove sezone digo ruke.

Leo

A di je poskočica.Red Bull daje ti krila,pardon naslov?

raca

Jesi li tako govorio prošle sezone

Redbulovac

Prosle sezone Red Bull nije imo bolid brzi 3 sekunde po krugu od ostalih.

QFlash

A jesi li trazio bojkot prosle cetri sezone ?

Jesi li digao ruke od formule 1 kad je proslu vodinu vettel zakljucio devetom uzastopnom pobjedom ?

Redbulovac

Jesam ,onda kad je Vettel matematicki osigurao naslov

Leo

Ne laži poslje svake utrke si nam ostavljao svoju slavnu parolu,REDBULL DAJE TI KRILA,PARDON NASLOV.

Redbulovac

Bez brige ,bit ce parola 2015.Samo strpljivo…

Zeus

, evo ti + za nadu.

raca

: evo ti – za ovaj plus

ToUrNiQuEt

Pa bojkotuj ko ti brani i prestani pisati gluposti u komentarima.. Dominacije je bilo i bice je uvijek. Ko je kriv ostalima sto nisu napravili dobar bolid kao mercedes. Mercedes je i prosle godine imao dobar bolid i dosta brz u rangu RB ali je imao problema sa potrosnjom guma i zato nije bio konkurentan, ali ove godine nema problema sa gumama i tu su gdje jesu.. Navijac sam RB i Vettela ali nemogu reci nista negativno za Mercedes, jednostavno su napravili najbolje. I da ja sad prestanem gledati F1 samo zato sto je Mecka prva i bjezi toliko.. Pa… Read more »

McM

Mislio sam da se dominacija RB od druge polovice prosle sezone nemoze ponoviti kad ono..navijac sam Mclarena i drago mi je da Hamilton je taj koji rastura(kad moji nemogu)…sezona je propala…neizvjesnosti nema..pomalo dosadno..neznam kad sam zadrijemao uz F1!! Zao mi je onih ljudi uz stazu koji nisu mogli uzivati bar u zvuku..

kado

BOOOOORRIIING!!!!!!!!!

adrian sutil

Crashnaldo good work 25 milijuna si dao na razbijanje 😀

Dan is the man

i onda se neki čude kako je Lotus bankrotirao 🙂

adrian sutil

Da 😀

alonso5

Cestitke Mecki jednostavno su korak ispred sviju sekundu su brzi po krugu u odnosu na ostale.RbR se polako dize Ricci jako dobar ali po meni junak dana je Vettel digao je se 11 pozicija.Ferrari necu puno komentarisat samo cu reci SRAMOTA!!!. Kimi i Alonso se bore a iza njih Mecka ide i bori se za 1 mjesto.Ne dogada se svaki dan da Ferrari kasni 1 krug za vodecim ustvari neznam dali se to ikad desilo odkad postoji F1.Massa los, Force India onako standardno.
Vidjet cemo sta ce bit na sljedecoj utrci.

Mirza_JB

Ipak se desilo i sjecam se toga, kad je Alonso u renou obisao Shumia u Madjarskoj za krug. samo ne znam tacno koje godine da li 2005-6

Brian O'Conner

bilo je u Francuskoj 2005.

Ferrari number1

Alonso je Schumija u Madarskoj za puni krug obisao 2003 kada je slavio svoju prvu pobjedu u F1.

objektivan

Utrka lisena velikih neizvjesnosti i uzbudjenja…vettel konacno odvozio pravu utrku…ferrari standardan…dok god jedna momcad ima sekundu po krugu prednosti nemamo o cemu pricati…zar smo takvi pehisti da ne mozemo imati sezonu a da nema velike dominacije pojedinog tima..

mclaren tooned

Ljudi pa mozemo biti sretni sto je mecka napredovala ovoliku u odnosnu na proslu godinu. Jer da nije opet bi gledali red bull na vrhu. Isto tako bi onda gledali borbu izmedu njihovih vozaca a ne ham vs ros. Ovo je pravo osvjezenje. Nazalost jos cemo cekati da se ferrari i mclaren vrate na stare staze.

Kiki287

Cemo je ovo osvjezenje molim te???

Osvjezenje bi bilo da konacno 3-4 momcadi se bore za vrh, a ne da svake godina jedna dominira.
Mislim, svaka cast Mercedesu, ali ipak bi bilo bolje da se sa njima bore Ferrari, RBR i McLaren skupa za pobijede, a ne za trecu stepenicu!!!

mclaren tooned

svi bi to htijeli ali tko zna, mozda im se mclaren honda pridruzi nagodinu.
jedino opravdanje za ovakve lose rezultate je da se jedan dio inzenjera prebacio na razvoj za sljedecu sezonu.hehehehe 🙂

Ferrari number1

Zadni put je takva borba bila 2010 izmedu Red bulla, Ferrarija i Mclarena i to je bila uz 2012 jedna od najboljih sezona u zadnjih par godina u F1.

AlonsoForever

Na trci u Catalunji se vidjelo ko je kakav,stoga je Ferrari pokazao kakav moze da bude u odnosu na priče,obećanja i tako dalje,neću ništa da komentarišem,ali RBR je šampionski tim idalje,da oni koriste Mercedesove motore bili bi 2 minute na kraju trke ispred svih ostalih Mercedesu i Hamiltonu svaka čast i dobiće sve do kraja,ja sada vam mogu sigurno reći da je Hamilton dvostruki prvak 2008,2014 Nadam se da će Alonso i Ferrari nešto napraviti u Kanadi kako Montezemolo priča i ostanak u Ferrariju valjda vrijedi tome…sve u svemu,solidna trka,solidni bodovi,nije kao Bahrain… Što se Pastora tiče,ja bih to protjerao… Read more »

Raikka

Sta nemas muda reci nakon jucerasnjeg pljuvanja Seba I nakon damasnje utrke da si u krivu da nemas pojma o pojumu vec da samo lupetas…RB sampionski tim ha? A ko ga je napravio takvim…Alonso? Ajde pospi se pepelom malo faco 🙂

AlonsoForever

nisi ti zdrav. 😀

Raikka

hahahhahahah a možda i nisam al znaš ti o čemu ja pričam 😉

Bjela Ninja

monako ce odgovarat red bullu tamo bi mogla biti manja razlika nema pravaca

otto

Jbt nema pravaca nego krivaca.

Mirza_JB

Legendarni Montecarlo- Ma gdje nekog proci ako nemas brzine iz tunela i gripa na gumama da zakocis na neravnoj nizbrdici

Leo

Griješiš pa Mercedes je največu razliku u kvalama radio u zadnjem najsporijem sektoru punom šikana i zavoja.Jednostavno im je motor naj snažniji i to se baš vidi na sporim mjestima,stani,kreni plus odlična trakcija tako da ne očekuj previše.Realno,jedino ako se Berni ne umješa pa im kaže da malo popuste zbog šoa…

sladjan87

Ljudi , pa crveni nece ni napredovati ove sezone , oni razvijaju jos od trece ovosezonske utrke bolid za 2015 . Sebastianu kapa do poda , svaka cast .

wilson

Čitam da se dolaskom novog šefa Ferrarija intenzivno radi na dovođenju Neweya. Zar je stanje u toj momčadi toliko očajno da je ovo jedini spas? Zar nitko nema znanja, ideja u tako velikoj ekipi? Nadogradnji ima jako malo, kad će novi dijelovi i hoće li uopće funkcionirati, ne zna se. Za sad su kao crna kronika. Nikako ne mogu shvatiti da ne mogu bar malo napredovati. Što se još mora desiti da stvari konačno krenu na bolje. Koje sranje od stanja. No, bar RB radi odlične stvari.

Zeus

Potpisujem. jbg. opet su šasiju u Ferraria sj…li.

yolle

ma nije šasija kriva, fizički bolid izgleda dobro,aerodinamika isto, pitanje je samo downforce-a, proklizavanja isl. motor im je pretežak (spor) i đabe ti dva super vozača kad ferrari nezna napravit motor a da nije v12

Zeus

Ma nije vraga, vidiš da ima guzicu, pardon, guzičetinu. Dijelom zbog PJ, kao da nema ideje, vrti se to već par g. ovako, non stop se spominje dovođenje Adriana, kao da on jedini zna šasiju složit, sam je vrh da se razumijemo, ako ne i trenutno najbolji dizajner, Alda je Montezemolo potjero, sad Mercedesu dobro služi. Ferrari slabo razvija bolid tokom sezone, jer koliko god misle da se poboljšavaju, drugi to rade bolje, tako da se i sekundu ubrzavaju od trke do trke, RB bi ubrzao bar 1,3. Pogotovo kad kažu da znaju što je problem??? Što se to ne… Read more »

mirko2507

a pa slušaj…znam da je Newey možda i najbolji za dizajn kompletnog bolida,ali Aldo Costa koji je došao u Mercedes iz Ferrarija koji je i prošle godine(budimo iskreni)bio otprilike jak kao i sada- je u Mercedesu napravio čudo kao glavni dizajner bolida,dok je već spomenuti Ferrari bio tako-tako…ipak je to veliki skup ljudi,nije samo jedan čovjek zaslužan za dobar/loš bolid.Samo hoću reći da ne znam koliko bi im i on pomogao ako je okružen lošijim suradnicima…živi bili,pa vidjeli.

wilson

Mislim da sam nakon sto je Domenicalli dobio otkaz a Aldo Costa primio pobjednicki pehar za Merc napisao da LDM duboko razmislja o tome da je napravio ogromnu gresku.Dao je vritnjak pogresnom covjeku. No, koji je razlog ovakvoj situaciji? Mozda ni oni nemaju pojma.A da se jos jednom reorganiziraju ili da pocnu preko neta traziti ideje?Jednostavno ne razumijem da uvijek postoji nesto sto naprave krivo.I da nikako ne mogu razviti bolid kako treba.

yolle

ma možemo mi tu raspravljat o tome danima,nešto unutar cijele ekipe nije u redu, možda čak imaju i “sabotera” unutra kao i prije par godina u vezi s McM

modesto

odličnja voznja lewisa, procesijska je bila utrka …malo dogadaja na stazi,u monaku ce biti razbijanja:)

Dan is the man

zbog Pastora možes očekivati bar 3-4 crvene zastave tokom cijelog vikenda 🙂

Ferrari number1

Malo je 3-4 barem 7-8 ipak je to Monaco i puno je lakse razbit auto ili se u nekog zaletit.

modesto

dan is the man m a monako je super bas sam rekao prijatelju da je najluđa staza u kalendaru, on kaze da nema pretjecanja,ali ima li ih na aerodromima azijskim,monako ima razbijanja,safety cara skoro uvijek, prošle godine je maldonado imao tezak udes,neravna nizbrdica ,blizu more,ograde,hoteli,ma tamo ne može nitko nikome pobjeci,,i vidi se tko je vozač pravi. i klasika staza ,teska i opasna ,

sanchez

bas mi je drago za mercedes i vettela 🙂 a scuderia ferrari team je baja. mislim kada bi kimi vozio za force indiju da bi bolje rezultate imao …. kantastrofa 🙂

kimi car

Nema se šta komentirat,sve se unaprijed znalo,ALI,kapa do poda za Sebastiana,ako izuzmemo mečku kao “posebnu kategoriju” onda ostatak ostataka definitivno pripada red bulu a danas Sebu.Prečesto ga ovdje “kritiziraju” objektivni,preobjektivni,divni,krasni i iznad svega “sportski” nastrojeni ljubitelji f1,pa,bio bi red da mu se danas naklone do poda,ILI je možda i danas imao “nadbolid”? 🙂

Clam-

Da, imao je? Ne znam jel se ti namjerno praviš blesav ili stvarno ignoriraš činjenice da je RBR dokazano i provjereno 2. najbrži bolid na gridu trenutno. Pa ako neće Vettel sa takvim bolidom pretjecat ljude, tko će? Button? Sutil? Ja ne kužim vas ljude, tog Vettela uzdižete u nebesa kao da je najsavršenije biće na svijetu, a u biti upravo ove sezone možete vidjeti što po i sekundu brži auto na gridu može značiti – 4 pobjede za redom Hamiltona. Jel to znači da je dečko tek sada počeo voziti kako treba? Da je tek sad shvatio kako uzimat… Read more »

otto

A znaš li zašto je imao 2.najbrži bolid?Zato jer je jedan gledatelj iz Kalifornije to zaželio!

alain forever

ljudi više ne pratim ovo smeće od sezone…jedina pozitivna stvar ste vi i vaši komentari.definitivno uzbudljivije od onog na stazi…bez obzira čije boje branite. go portal !

Leo

Meni kao navijaču Ferarija je ugodnije za vrijeme zimskih testiranja i ovih pauza od 3 tjedna baš ovako kako si i rekao.Onda se tu raspravljamo kako će doći nadogradnje kako ovo kako ono a najgore se osječam subotom i nedjeljom ono DEPRA TEŠKA.Ovo mogu razumjeti samo navijači Ferrarija i rekao bih Alonsa jer Bikovi su uživali 4 god.a i još im je bolid dobar a mi u 5 godina znači cca 100 utrka imamo 10 pobjeda zahvaljujuči Alonsu i nekim kišnim utrkama(da ne kažem namještenim,Silverston 2011)Ne kažem da je sezona smeće jer je Mercedes to zaslužio ali da mi je… Read more »

Zeus

Uzet će Alonso još jednu titulu, makar sam momčad okupio 😀

Leo

To je moja želja največa može što se mene tiče i s RedBulom, ja sam umoran već od ferrarija i njihovih isprika.

Ferrari number1

Cestitke Mercedesu ociti su oni u ovoj pauzi odradili najbolji posao i jos povecali prednost ovo me sve vise podsjeca na Ferrarijevu dominaciju 2002 i 2004 samo je pitanje vremena kada ce matematicki potvrditi konstruktorski naslov a za vozacki ionako znamo da ce ga pokupit Hamilton svaka cast Rosbergu daje sve od sebe ali izgleda nije dovoljno.Sto se tice ostalih Red Bull se isprofilirao kao druga ekipa i prvi pratioc Mecki cestitke Ricciu na prvom podiju zasluzenom a i Vettelu koji je definitivno heroj utrke sa 15 . na 4 . svaka cast,Ferrariji a sta reci opet velika ocekivanja tresu… Read more »

votka

tebe puno toga iznenadi,a sve si imao napisano ima dan,dva,sljedeći put malo pametnije ne,pozz

Ferrari number1

Iznenadila me samo forma Force indie jer sam od njih ocekivao vise ocito im staze tipa Barcelone ne leze ali sam mislio da ce probat odradit trku sa samo jednim odlaskom u box.

votka

samo??a ono na moje komentare da će Lotus biti iza Williamsa a ispred McL i STR si se isčuđavao,i danas da će SEb biti ispred Ferrarija a FI ispred McL aaaaa,malo si šprdao da konzumiram,samo kažem ispucao si kredit,sljedeći put malo pristojnije molim

Iceman

Koliko panjeva ovdje ima to je nevjerojatno.

Mario550

Kao prvo, Vettel fenomenalan posao, brdo pretjecanja, a radi se o barceloni, nisam njegov fan, ali decko je fenomen, i najbrzi krug utrke je tu, recite vi sto god hocete alu Mercedesi su se naganjali, imao i i Nico novi set svjezih guma pa ipak je Vettel napravio cudo. Stragegija za Kimija mi nije jasna, sto su pjesnici u Ferrariju htjelu reci, imao je pace, trebao je odma krug poslije Alonsa u boks, ovako su ga ostavili na starim gumama, sjebali su momku utrku, nemuzim wtf, bas me zanima Kimijeva reakcija na sve to. Hamilton neuhvatljiv, Rosberg je pokuso obrnutom… Read more »

wilson

Kimi je bio jako ljut nakon utrke. Na pitanje novinara da li je odluka o strategiji bila njegova ,samo u prolazu odgovorio sa neznam. I nestao. Sve je rečeno.

Zeus

Bio je ljut malčice na sebe, jer je htio jednom manje u boks, barem bi on javno rekao da sam nije imao ništa sa strategijom za gume, vozači, u pravilu, na GPS i informacije dane od strane trkaćeg inžinjera, odlučuju kad će i u kojem krugu u boks. Opet, to nije dobro jer da je Kimi bio ispred bilo koga drugog, izgubili bi bodove. Ne daj Bože pobjedu tako prokockati, to isto govori koliko su koncentrirani u scuderiji. Žalosno…nema to nikakve veze sa Alonsom, kako neki kratke pameti pišu.

Igor Ferrari

Formula 1 je uništena…ovo više ne pratim…

Lewis Mercedes

a da Ferrari tak pobjeđuje?

Alen Šmit

Onda ide:F1 je preporođena…

F1 fan

ima pravo, jer kad raikonen završi 7. a zaostaje cijeli krug. Kad mercedesi vode svaku šugavu sekundu utrke ove šugave sezone, hej govorimo o svim utrkama do sad, o svakom krugu koje su vodili dva mercedesa, to je stvarno jako loše za sport općenito bez obzira za koju momčad navijali.

Ferrari number1

Ferrari i je tako pobjedivao kad je Schumi osvajao naslove 2000-2004 Mclaren je harao sa Sennom i Prostom,onda je doslo vrijeme mocnog Williams-Renaulta,dominacija Ferrarija, a nakon toga Vettel i Red Bull sad su na redu Hamilton i Mercedes.Tako to ide u F1 uvijek je netko dominirao samo je pitanje koliko dugo.

F1_Torpedo

Vettel sa 15. na 4. Ipak Red Bull izgleda sve sredio na bolidu, još samo motor treba. Lotus napokon u bodovima Grosjean solidno odvozio, a Maldonado treba dobiti doživotni ban iz Formule 1.

windchaser

Dobar posao za Lotus,kasno pale,al kad potegnu to pošteno naprave,nadam se da će ovako nastaviti i da je ovo samo početak.U odnosu na prve 3 trke ovi bodovi se čine kao nova galaksija,jako dobra vožnja Grosjeana za njegov 50.nastup,napravio je sve šta je mogao,a za Maldonada se ne isplati ni komentirati.RB ,Bottas isto odlični,MErc se podrazumijeva,a za Kimija mislim da su mu fulali strategiju,trebao je ranije u boks.Sve u svemu prosječno dosadna utrka,osim zadnjih 10 krugova.

Lich

Lotus kasno pali? Pa… kako ja vidim barem su upalili za razliku od McLarena koji je čini se upalio pa mu se auto ugasio i tako ostao…

mzf1

Zanimljiv interview s Kimijem nakon utrke kad su ga pitali jel on tija ići u boks prije Alonsa pošto je bija isprid njega. hehehehe eh da se ovo dogodilo u RB-u Vettelu bilo bi paljbe o drugom vozaču. Dva puta su ga zakinuli s boksom ali u prvim pitovima Alonso se nije uspija probiti kroz promet. Uglavnom, bija je ljut ko ris. Mada ono prvo priticanje Alonsa bez DRS-a na novijim gumama je bilo izuzetno kvalitetno. Kapa doli za potez.

Related Posts