Lewis Hamilton je dominantnom vožnjom vodeći od prvog do zadnjeg kruga ostvario svoju treću uzastopnu pobjedu ove sezone na 11. izdanju VN Kine u Shanghaiju. S 18 sekundi zaostatka do drugog mjesta je došao Nico Rosberg koji je tako potvrdio nevjerojatnu formu Mercedesa ove sezone. Vrlo dobrom vožnjom do zadnje stepenice pobjedničkog postolja, ujedno prve ove sezone za Ferrari, s 5 i pol sekundi zaostatka za Rosbergom došao je Fernando Alonso.
Lewis Hamilton došao je do svoje 25. pobjede te je prvi puta u karijeri ostvario tri uzastopna slavlja. Time je smanjio prednost vodećeg Nice Rosberga na samo četiri boda. Vodio je od početka do kraja utrke bez ikakve opasnosti za svoju poziciju. Start utrke je prošao bez većih incidenata. Lewis je odjurio naprijed, Ricciardo je izgubio par pozicija pa su ga prešli i momčadski kolega Sebastian Vettel i Fernando Alonso, koji je imao kontakt prije prvog zavoja s Felipeom Massom koji je startao odlično. Manji kontakt imao je i Nico Rosberg s drugim Williamsovim vozačem Valtterijem Bottasom nakon kojega je izgubio poziciju od Masse.
Hamilton se lako odvojio od Vettela na početku utrke. Alonso je bio oko sekunde iza aktualnog prvaka ali ga nije uspio napasti. Rosberg je uspio prijeći Massu nakon par krugova te je došao na 5. mjesto iza Daniela Ricciarda. Massa je prvi otišao u boks u 11. krugu nakon izgubljene pozicije ali poteškoće s montiranjem zadnje lijeve gume su upropastile njegovu utrku. Uslijedio je i Fernando Alonso koji je tako zaradio poziciju od Sebastiana Vettela.
Utrka je od tog trenutka, nakon prvih zaustavljanja u boksu, krenula nizbrdo za Nijemca. Rosberg mu se približio i prešao ga u 22. krugu utrke. Daniel Ricciardo je imao tri kruga svježije gume pa nakon što mu je se dovoljno približio, iz ekipe su Vettelu poručili da propusti Ricciarda koji je na drugačijoj strategiji te je time završio na 5. mjestu. Nakon drugih odlazaka u boks, Rosberg je skidao Alonsovu prednost te ga je u 42. krugu utrke s lakoćom prešao na najdužem pravcu prije startno-ciljne ravnine. Hamilton je do tog trenutka izgradio ogromnu prednost potvrđujući prvo mjesto, Rosberg drugo, dok je Alonso do zadnjeg zavoja bio u opasnosti od bržeg Ricciarda koji je ciljem prošao odmah iza njega. Sebastian Vettel nije mogao pratiti tempo svog momčadskog kolege te je završio 25 sekundi iza njega.
Nico Hulkenberg je imao dobar nastup za Force Indiju, završio je na 6. mjestu. Iza njega je bio Valtteri Bottas, a ne tako dobar nastup imao je Kimi Raikkonen koji je utrku završio na 8. mjestu s čak minutom zaostatka za momčadskim kolegom Alonsom. Nakon starta sa 16. pozicije, Sergio Perez došao je do 9. mjesta, dok je posljednji bod osvojio Toro Rossov Daniil Kvyat. McLaren je opet bio loš, jer bodove po drugi puta uzastopno nisu osvojili Jenson Button na 11. i Kevin Magnussen na 13. mjestu, između kojih se smjestio Jean-Eric Vergne. Maldonado je završio 14. a Felipe Massa na kraju tek na 15. mjestu. Iza njih su se poredali Gutierrez, Bianchi, Kobayashi, Chilton i Marcus Ericsson. Utrku nije završio Romain Grosjean jer je u trenucima dok je bio unutar prve desetorice odustao zbog problema s mjenjačem, odnosno izgubljene četvrte brzine. Iz utrke je na samom početku odustao i Sauberov Adrian Sutil zbog problema s bolidom.
Iduća utrka na rasporedu je za 3 tjedna u Španjolskoj.
1. Lewis Hamilton Mercedes 1h33m28.338s 2. Nico Rosberg Mercedes +18.062s 3. Fernando Alonso Ferrari +23.604s 4. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +27.136s 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +47.778s 6. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +54.295s 7. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +55.697s 8. Kimi Raikkonen Ferrari +1m16.335s 9. Sergio Perez Force India-Mercedes +1m22.647s 10. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1 krug 11. Jenson Button McLaren-Mercedes +1 krug 12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault +1 krug 13. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1 krug 14. Pastor Maldonado Lotus-Renault +1 krug 15. Felipe Massa Williams-Mercedes +1 krug 16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +1 krug 17. Jules Bianchi Marussia-Ferrari +1 krug 18. Kamui Kobayashi Caterham-Renault +1 krug 19. Max Chilton Marussia-Ferrari +2 kruga 20. Marcus Ericsson Caterham-Renault +2 kruga
Odustajanja: Romain Grosjean Lotus-Renault 28 krugova Adrian Sutil Sauber-Ferrari 5 krugova
Off topic: našo usporedbu LH i rosbergovog volana.
https://www.youtube.com/watch?v=0c1oYUhxkQI
Od prošle godine.
u pravu ste druže Avalone po pitanju Zeba,ama baš svaki put je oprao rikija ove sezone…povikaše dječica u jednoj koreji…malo više aktivnosti sivim stanicama prije komentara ubuduće,ti…kralju statistike,da da.
Pardon,nije namjenjeno tebi,greška.
Imali neko link da skinem utrku i da je ponovo pogledam da utvrdim gradivo od jucer 😀
Imaš dva linka postano na temi “VN Kine ( Shangai International Circuit)” i to na postu #249 od kolege Alena. Imaš i na “kickass.to” stranici torrent snimke u 720p. Samo ukucaš u tražilicu “formula 1” i drugi po redu ti je u 720p, a prvi ponuđeni u SD formatu, kao i Alenov. Ovaj na kickassu u HDu je kojih 7GB, al je vrhunska kvaliteta, vrijedi skinuti.
hattrick hvala 🙂
dosadno mi kuci pa da vcrs odgledam jos jednom trku 😀
ugodno gledanje ti želim!
Čestitke ferrariju na postolju,konačno dobra utrka za njihov tim..kimi kad ćeš ti proraditi ??mercedes priča za sebe, prosto nevjerojatno koliko su superiorni naspram ostalih momčadi, nemaju deficita uopće na bolidu.Jedino što im je ostalo je daljnja nadogradnja aerodinamičkih paketa do kraja sezone ako uopće bude potrebno.Ferrari možda konačno krene u dobrom smjeru, deficit motor (teži pu od ostalih, manjak snage na ravnini).Proraditi na mapiranju motora koliko je moguće i radit na poboljšanju aerodinamike gdje imaju puno više manevarskog prostora u odnosu na motor.Red bull postaje malo pomalo konstantan osim vettela, odličan ricciardo.Williams nikako na zelenu granu,valjda budu ih prošli pehovi.
Hvala Bogu da ferrari pokazuje napredak iako mizaran … Williams katastrofa nakon super starta Massi uništili utrku … sa traljavim boxom, u redbullu riccardo se pokazuje kao dominantan vozač i to će biti zanimljivo … ostalo je sve po starom …
drago mi je da se sad napokon vidi da vetel bez dominantnog bolida samo kruzi stazom..a nije velicanstven kao proslih godina…za razliku od alonsa koji u losijem bolidu svih ovih godina radi cuda…
dok se rugamo tekst je napisan do kraja….Čestitke 🙂
Ino11…
1. bio je Uskrs
2. i kad se moglo na stranicu urednici nisu mogli do alata za uredjivanje dakle nije se moglo nadopisati nista
3. :chill: 😀
Bas se mislim… Mercedesova najveca prednost je inovativni smjestaj turba koji je rezultira sa jos nekoliko poboljsanja na bolidu osim vece snage motora.
Gledajuci druge momcadi.sa Mercedesovom pogonskom jedinicom i njihove rezultate tih prednosti bas i nema.
Da li je moguce da je njima Merc isporucia motor sa “klasicno” smjestenim turbom?
koliko sam čita taj njihov turbo je “podjeljen “na dva djela,na prednjem djelu je smješten zbog boljeg usisa hladnijeg zraka jer je poznato da hladniji zrak koji usisaje turbina u motor znači više snage,a baterija je smještena nazad zbog bolje raspodjele težišta motora,kad vidiš ostale motore Merc je ovaj motor napravio genijalno,Honda će trebat napravit stvarno nešto revolucijarno da ih prestignu,a pošto se motori više nemogu nadogradivat jedina sansa za red bull i ferrari ako misle prestić Merc ovu sezonu da svoje moždane vijuge upregnu u razvoj aerodinamike i eventualno kako usavršit potrošnju guma i goriva (iako je tu merc… Read more »
Baterija je naprid ispo rezervara jer tako nalazu pravila. A kompresorski dio turba je na prednjem dijelu motora dok je pogonski nazad spojen na ispuh.
Kao sta si reka zbog toga usisava hladniji zrak i posto mora manje putovat kroz cijevi manji je turbo lag.
Al sve se meni cini da nije isti razmjestaj na ostalim Mercedesovim motorima
i meni,ali nije isto ni kad sasiju radiš prema motoru i obrnuto,sve momčadi koje uzimaju Mercov motor nemaju ono koheziju koju ima Mercedesov motor sa Mercedesovm šasijom
Oprosti, ne može bit boxer i V6, dva različita motora.
Vedrane, ispravi, molim te; “Rosberg imao MANJI kontakt”-lijevo “rame” se iskrivilo od udarca, vidjelo se onboard, (savilo se i odvojilo bar centimetar, točno na izlazu iz “nosa”). Hvala!
Ne bas posebno interesantna utrka, kada vec znamo unaprijed ko ce biti pobjednik, budimo iskreni makar nas 90 % je tacno prognoziralo pobjednika. A tako cemo vjerojatno i za naredne koje nas cekaju. Onda se postavlja pitanje zasto je ova sezona zanimljivija od prethodnih 3-4 kada je ovogodisnja dominacija apsolutno najveca, cak i u odnosu na Vettelove dominacije. Naravno ovo se odnosi za titulu prvaka, a za viceprvaka vjerujem da bude zanimljivije, ali ipak, budimo opet iskreni, tu smo prvenstveno da gledamo borbu upravo za prvaka, a ne borbe za fair play ili za najbolju ustedu goriva. Mnogo mi smeta… Read more »
sve je na mjestu šta si rekao!
Slaba utrka za Williams danas i veliko razočarenje na ekipu u boxu, jedini posao im je da uzmu odgovarajči kotač i postave ga na odgovarajuće mjesto i to su uspijeli zaj….. i upropastili priliku da ugrabe minmalno još 10 bodova. Jednom riječju KATASTROFA za ekipu koja nije od jučer u F1. Jedina svijetla točka je bi Bottas koji je uspio osvojiti 6 bodova i malo spasiti upropaštenu utrku. Cijelu utrku sam pratio preko LIVE TXT prijenosa i vjertujtemi da nema goreg načina pračenja utrke.
čudi me da je McL ovako slab jer mnogi su “uskliknuli” od sriće kad se vratija ron dennis , a otiša whitmarsh . čak se i bullier uzgraka kako on sam vodi momčad bez uplitanja rona . to je bilo posli australije ( di su bili naročito uspješni ) i donekle malezije jer su oba vozača bila u bodovima . a šta sada ? bahrein i kina …fiasko . gledam danas buttona i naročito magnussena ..podrezana krila , apatija , teško se nalaze riči objašnjenja . sve se svodi na nepronalaženje i probleme sa set upom kako kažu . je… Read more »
Ron Denis je McLarenov grobar,sto dalje od McLarena to bolje za momčad
Upravo suprotno. Da nije bilo njega Mclaren ne bi bio tu gdje je. Ovaj bolid je koncipiran pod onom kuhanom nogom Vritmaršem i vidi se na kraju učinak. Dozvolio je odlazak vrhunskog vozača i vrhunskog osoblja. Dennis je za McLaren ono što je Todt bio za Ferrari, Frank Williams za svoj tim.
dennis je glavni krivac sto McLaren nije uze vozačku titulu 2007,on je sve za**ba a ne Alonso i Hamilton i to su dokazane činjenice,nije poštiva Alonsa kao prvog vozaca koji odlučuje neke taktičke detalje kao tada prvi vozač momčadi8tko prvi odlazi u box,izlazi iz boxa u kvalama….),za mene je on 0 od vođe tima,sta misliš da nebi Hamilton oša i da je on bio tu
Prvi vozač, misliš onaj koji vodi u prvenstvu? Imaš pravo, kriv je kaj nije opalio šamarčinu Alonsu i rekao šuti i vozi ili te mičem iz ekipe. Ne on budala daje jednak tretman čovjeku koji razdire ekipu iznutra unatoč tome što je Hamilton daleko ispred po bodovima. Da je Dennis povukao Alonsa u boks u Brazilu, kao što to rade u ferrariju, Hamilton bi bio prvak. I tu si upravu kada veliš da je kriv. Kriv je kaj je ili prekasno ili prerano potjerao Alonsa. A ovaj dobročudni španjolski glavonja je trebao biti pametniji i pretrpjeti sve te osvojiti naslov… Read more »
@... Dani da je Ron Dennis mogao opaliti šamarčinu Fernandu, on bi to i napravio. Ali nije smio. Jer bi time sebe doveo u poziciju da se javno pokaže koliko je nizak čovjek i kako ne drži do svoje riječi, pa ni do ugovora. Zato je igrao igre i podvaljivao Fernandu sve vrijeme dok je Fernando bio uMcLu. Ne branim Fernada zbog nekih njegovih postupaka, ali, s obzirom na starost, te na sve gadarije koje su njemu rađene, nije ni čudo da je reagirao kako je reagirao. Vi svi tvrdite da se ne smije protiv ekipe, iako ta ekipa krade… Read more »
Pronađi mi gdje u tadanjem ugovoru piše da je Alonso br1 u ekipi i da drugi vozač ne smije biti ispred njega? Koliko jadan moraš biti da to tražiš na papiru ili uopće od vodstva ekipe. Puno toga je rečeno za spygate pogotovo od strane fia-e kojoj je na čelu bio Mosley. Pogotovo kada se uzme primjer mclarenovih kočnica kopiranih na disketi renaultovih inženjera i koje su za razliku od navodnih ferrarijevih podataka i korišteni. Postavlja se pitanje dakle vjerodostojnosti suda ( kao i u slučaju crashgate gdje vidi čuda alonso nema pojma ) . Ta navodna poboljšanja sa tih… Read more »
Jao majko “jednako razvijene bolide”. Kaj sve neću čuti. Imao je Inino gorivo, munjinu elektroniku i savine gume.
ma da, a ove nadogradnje koje tijekom godine ubrzavaju bolid i rezultati špijuniranja, to su sigurno dijelili sa Fernandom. Pogotovo ako su se borili protiv njega. Logika ti je jača strana i ne funkcionira dobro kad prilagođavaš činjenice tvojim zaključcima. Da, zato jer McL kažnjen. Jer ništa nisu našli! Voila. Sjajno. Daj si to pročitaj još jednom, kaj si napisao… I zaista misliš da je Ron Dennis smetao Bernieju? Pa njih dva su bila prst i nokat i samo ga je Bernie spasio teže kazne. Daj si malo pročitaj podatke sa čijenicama… Kad netko smeta Berniju taj se miče iz… Read more »
dovoljna je bila izjava Rona da se ne bore protiv Kimija nego Alonsa!!! pametnome dosta,hvala dovidenja.
Baš me zanima kako je uspio pobjediti u Monzi i Nurburgringu ako su ga sabotirali. Podsjećaš me na Crowea u “Genijalnome umu”
Za one koji znaju čitati je objašnjena izjava. A sada natrag u hram veličanstvenog Alonsa.
na rtl 2 je upravo bila snimka utrke s našim komentatorima.. ugodno sam iznenađen ovime..
Gledao sam baš,sa 18 kruga na 52 krug…jaka snimka 😀
Nikad do sad nisam cuo da neko kaze Kajat Hilkenberg Fetl 😀
sta očekivat kvazi novinara sa kvazi televizije zvane RTL,komercijalno go*** od televizije,film traje 2 sata na rtl-u 3 sata,katastrofa a o rezanju nekih scena iz filmova da nepričam,dno dna
ma nema veze kaj se srezana utrka.. ak niš drugo gledao sam malo s blažom i novakom nakon gro vremena.. možda nisu najstručniji, al meni su uvijek bili fora..