Na kraju trećeg, ujedno i zadnjeg predsezonskog testa održanog u Bahreinu, talijanski dobavljač guma Pirelli je objavio komponente guma koje će se koristiti na prve četiri ovosezonske utrke.
Australija – Srednje tvrde i mekane gume
Malezija – Tvrde i srednje tvrde gume
Bahrein – Srednje tvrde i mekane gume
Kina – Srednje tvrde i mekane gume
Ovi izbori su učinjeni u skladu s karakteristikama svake pojedine staze, te novih i složenijih bolida za 2014. godinu, imajući na umu sve podatke koji su prikupljeni na tri predsezonska testa.
Da ovo pročita netko tko ne prati formulu (srednje tvrde,mekane,tvrde,super mekane) ja mislim da bi dobio proljev.
Do sad je bilo gume,gume i samo gume! Sad će sve biti oko goriva!
Samo se nadam da kad sezona krene nitko nece kukat po pitanju guma i da zbog guma ne mogu ostvarit puni potencijal svog bolida
Nadam se da ove godine neće biti pucanja guma kao lani i toliko drame i price oko njih ,jer će i ovako biti sasvim uzbudljivo
Valjda je Pirelli dobio zeleno svijetlo za kvalitetne gume jer će sad motori krepavati i radit ono što su gume morale raditi zadnje dvije godine. No, najbolje pričekati i vidjeti kako će Rad Bullu odgovarati.
Samo da se ne ponovi Silverstone od prosle godine.. 🙂
Kakve ce biti gume ove godine? Jesu li ih puno mijenjali od prosle sezone?
Zadnje gume su morali svakako mijenjat, mislim da su sada mnogo izdržljivije jer će biti mnogo proklizavanja zadnjih kotača.
.gume će biti nešto sporije, kako su več i javljali iz Pirrelija nakon zimskih trestiranja no, to znaći da bi ipak trebale nešto duže trajati. Marko je napomenuo kako će biti više proklizavanja zadnjih kotaća, misleći vjerojatno na smanjeni downforce međutim, držim kako će to nakon par trka biti reducirano nakon privikavanja vozaća na smanjeni downforce.
Jedino, bojim se da će na početku sezone gume držati duže od motora…kolko to god zvučalo morbidno.
Ne, mislio sam na veći okretni moment koji je ove godine za 150 N/m veći nego onaj što su davale V8 pogonske jedinice.
Govore da je okretni moment 3 puta veći nego kod V8 tako da ova brojka od 150Nm mi se čini malom. Redni 4 cilindra 1.6 benzinci od prije 10 godina, i više, su imali oko 130Nm. Gdje si nabavija taj podatak?