Rosberg: Količina goriva je razlog tolikog zaostatka konkurenata

Mercedesov vozač Nico Rosberg nije se dao zanijeti obećavajućom brzinom svoje momčadi na zadnjem danu ovotjednih testiranja u Bahreinu i kaže da je pouzdanost nešto oko čega će se još morati poraditi, mada je njegov momčadski kolega Lewis Hamilton bio optimističniji rekavši da je pritiskao do samog kraja kako bi vidjeli hoće se što pokvariti, da bi do Melbournea imali što pouzdaniji bolid.

Rosberg je danas postigao daleko najbolje vrijeme ovog tjedna tijekom simulacije kvalifikacija, blizu 1.7 sekundi bržim vremenom od svog najbližeg pratitelja Jensona Buttona u McLarenu. Iako je forma Mercedesa u testnom programu do sada bila jako dobra s obzirom na konkurente, Rosberg misli da njegovi konkurenti voze sa većim količinama goriva u svojim bolidima.

“Radili smo poneke kvalifikacijske krugove i sigurno je da ostali vozači nisu imali istu količinu goriva kao mi, što objašnjava zaostatke. Također, nemoguće je znati što su ostali radili sa gumama. Osjećaj je pozitivan i za sada sve izgleda prilično dobro, baš kao i ritam, ali ne želim reći više od toga.”

Rosberg je krajem dana išao odraditi simulaciju utrke, ali je rekao kako Mercedes još ima posla da osigura da bolid bude pouzdan za prvu utrku sezone u Melbourneu.

“Trenutno smo pozitivni, a u pogledu pouzdanosti danas sam uspio kompletirati kilometražu utrke i to je dobro. Ipak, bolid se dao pokvariti nakon toga, tako da je pred nama još posla. Problemi proizlaze ovdje i ondje, što je skroz normalno, i mislim da smo u usporedbi s drugima jako dobri što se tiče pouzdanosti. Ali do Melbournea moramo biti 100% pouzdani, što je veliki izazov.”

Upitan da usporedi vožnju svog novog V6 turbo bolida sa prošlogodišnjim V8, rekao je:

“Brži smo na pravcima a sporiji u zavojima. Puno je manje trakcije u zavojima, pa i više proklizavanja i to je glavna stvar. To možete osjetiti, gubitak u prianjanju.”

 

Ukupan broj krugova i kilometara na predsezonskim testiranjima po momčadima:

Mercedes – 624 (2935 km)

McLaren – 541 (2564 km)

Ferrari – 538 (2544 km)

Williams – 498 (2403 km)

Sauber – 403 (1926 km)

Force India – 359 (1715 km)

Caterham – 329 (1621 km)

Toro Rosso – 193 (943 km)

Red Bull – 137 (684 km)

Lotus – 111 (568 km)

Marussia – 59 (277 km)

 

Ukupan broj krugova i kilometara na predsezonskim testiranjima po proizvođačima pogonskih jedinica (Mercedes i Renault opskrbljuju 4 ekipe, Ferrari 3 ekipe):

Mercedes – 2002 (9618 km)

Ferrari – 1000 (4747 km)

Renault – 770 (3816 km)

 

 

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
s_kiki

hahah! pace = ritam…bravo 😀

Joker

Mercedes po ovome vjerojatno ima najdugovječniji motor, Ferrari il ne zeli sve otkriti il to još uvijek nije to.
Renault, nažalost oni kasne dosta i mislim da ce ovu sezonu njihovi motori biti nesta slabiji, ne ovako puno kao sada, ali da nece dovesti do granice koju ce napraviti Mercedes i Ferrari.

Ferrari number1

Ako nista drugo red bull je bar odradio vise kilometara od marusije i lotusa
ali zanimljivo manje od toro rosa samo sve ovo treba uzeti s dozom rezerve
jer top ekipe tipa ferrarija mclarena mercedesa red bula sigurno nisu isli sto posto do same granice izdrzljivosti bolida i sigurno netko krije tajnog asa u rukavu za australiju pitanje je samo tko

raca

Caterham

antevalenta

a hamilton je rekao da on i nico stišću bolide do poda da se pokažu njihove mane tako da ih stignu usavršiti prije melbourne-a.. siguran sam da to i ostali rade, mada za renault-ove ekipe to nisam siguran jer bi bilo još više zaustavljanja kraj staze i nastao bi prometni čep… 😛

Related Posts