McLarenov Kevin Magnussen bio je najbrži šestog dana testiranja ove sezone te drugog u Bahreinu. Mladi Danac je kasno tijekom dana odvozio krug na supermekim gumama te za sekundu i pol spustio dotad najbolje vrijeme, ono Nice Hulkenberga. Sva četiri bolida pogonjena Mercedesovim motorima smjestila su se u prvih pet, a podijelio ih je samo Ferrari Fernanda Alonsa.
1. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:34.910 46 krugova 2. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +1.535 59 krugova 3. Fernando Alonso Ferrari +1.606 97 krugova 4. Nico Rosberg Mercedes +2.055 85 krugova 5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +2.418 116 krugova 6. Kamui Kobayashi Caterham-Renault +4.945 66 krugova 7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +5.430 59 krugova 8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault +5.699 58 krugova 9. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +5.807s 55 krugova 10. Romain Grosjean Lotus-Renault +6.760s 18 krugova 11. Max Chilton Marussia-Ferrari +7.601s 17 krugova
Fernando Alonso je nastavio Ferrarijev dobar start u sezonu i testiranja te odvozio treće vrijeme. Odvozio je skoro 100 krugova u svom F14 T i krugom na mekim gumama podijelio Mercedesom pogonjene. Završio je manje od desetinke iza Force Indije Nice Hulkenberga, koji je jučer bio najbrži.
Nico Rosberg je od kolege Hamiltona preuzeo Mercedes i ujutro prouzročio dvije crvene zastave. No vratio se i odvozio krug dovoljno brz za četvrto mjesto, ali pola sekunde iza Alonsa i Hulkenberga.
Današnji rekorder po pitanju kilometraže je bio Valtteri Bottas. Jedini s troznamenkastim brojem krugova, u svojem Williamsu je odvezao njih 116, odnosno 628 km. Nakon teškog prvog dana i problema s dovodom goriva, danas su bili peti najbrži.
Iduća tri mjesta su zauzeli bolidi s Renaultovim motorima. Prvi među njima bio je Kamui Kobayashi. Iskusio je težak početak dana, no pobijedio je probleme s telemetrijom, napravio 66 krugova i vožnjom na mekim gumama zauzeo šesto mjesto.
Nakon pet loših dana, Red Bull je napokon postao produktivan. Sebastian Vettel je odvozio 59 krugova i više nego utrostručio dosadašnju ukupnu kilometražu RB10. Najbrži od 59 bio je dovoljan za sedmo mjesto.
I juniorska ekipa Red Bulla, Toro Rosso, iskusila je dobar drugi dan. Jean-Eric Vergne odvozio je 58 krugova, što je tek pola onoga što je odvozio Bottas, no ipak mnogo više od pet, koliko je jučer odvozio Daniil Kvjat.
Vergne je bio osmi, ispred Estebana Gutierreza i Romaina Grosjeana, koji je odvozio samo 18 krugova nakon problema s instalacijom na njegovom E22.
Najsporiji je bio Max Chilton, kojeg je problem s dovodom goriva ograničio na 17 krugova vožnje, nakon što je jučer njegov kolega Jules Bianchi zbog informatičkog problema odvozio samo tri kruga.
čita sam na portalu prije ovih testiranja od forumaša koji duže i pažljivije prate F 1 kako je uvođenje turbo V6 motora propast F 1 , kako fali snage , brzine i kako će bolidi u GP 2 bit brži ili su brži od bolida F 1 . sad gledam vrime lewisa 1.34.263 koji je za 0,647 sec brži od jučerašnjeg vrimena magnussena i za 1,933 sec sporiji od lanjskog vrimena rosberga u Q bahreina . s obzirom da se u Q nastoji odvozit max brz krug , a ovo vrime lewisa je postignuto posli tek 7 dana testiranja ,… Read more »
PS upravo sam pronaša jednu izjavu alonsa koja potvrđuje da brzina nije trenutno primarni cilj testiranja ““We are not yet at the point where we can concentrate on performance, but the important thing is to continue to rack up kilometres” 😉 kakve će performanse bit kad se “dite razvije” … kad se top timovi koncentriraju i na taj segment ? 🙂
Iako prizeljkujem prekid domimacije austrijske momcadi, smatram da je veselje i likovanje pojedinih forumasa preuranjeno…tek kad vidim nakon prve tri utrke da austrijanci uistinu nisu dominatni pocinjem s laganim smjeskom…do tada oprez…
pa naravno. ovo je samo vozikanje u krug i skupljanje podataka. tu i tamo netko napravi neki brži krug, al pitanje je koliko je taj pritiskao i koliko druge nije bilo briga za brzi krug nego su imali važnijih stvari za odraditi…
po ovome se čini da su mercedesi odlični, ferrari iza a renault kasni 5,6 dana. ali nitko ne znakoliko ferrari ima još rezerve, da li će renault riješit probleme i ako riješi, kakvi će biti. možda na kraju(nadam se) svi budu u pola sekunde. to bi bila sezona za pamćenje…
Tko baca kamen uvis,na glavu mu pada;podmukao udarac protuudarcem rađa.U zamku se hvataju oni koji se raduju tuđem padu,oj,tko će postaviti stražu ustima mojim,tko će biti bič mislima mojim i stega mudrosti mojoj,da ne uzobiluju pogrešne misli moje i ne padnem na očigled onih koji likuju.
Toliko smo mocni da nam Mercedes hoce uzet motore da nevozimo ovu sezonu! 😀
Ovaj dan je bio sasvim normalan za nas, a u iduca dva dana idemo da nabijamo kompleske ostalim ekipama.
Znate sto?!
Ma kogod dominiro sezonom samo da bude proizvodjac motora ili stari sudionik f1….samo da mi se skinu placljivci i kvazi sefovi koji neznaju ni kako se voze sportski auti (slupani lamborgini)….
🙂
Konstatiram da je još rano za donošenje konstatacija,izuzev konstatacije da svi naporno rade ali bez konstatcije na čemu točno rade.Svaki sat u idućem periodu može doprinijeti konstataciji da se napredovalo i riješilo nešto od puno toga što treba biti riješeno do Melburna,a vrlo vjerojatno će biti i iznenađujući konstatacija o “promašajima” od strane nekih koji već konstatiraju (prerano) maltene rasplet i izgled još uvijek predstojeće sezone. 🙂
daj još nešto konstatiraj, sedam puta je malo
Klasican primjer humora fejsbuk- teen navijaca Kimija…nesto u rangu hrvatskih humoristicnih serija…
Objektivan ili ne?pitanje je sad,a kako “ne smijem” da konstatiram da se mnogo toga konstatira bezveze i u stilu kibi dabi,sjetih se jedne prikladne mojim godinama (fejsbuk nema veze s time,vjerovali ili ne ,niti ga koristim,niti mi treba).Pa kaže;”Kad uman čovjek čuje mudru riječ,pohvali je i drugu doda;a čuje li je bezumnik,ruga joj se i baca je iza leđa svojih.”
Jel neko zna neki link ili nesto gdje se mogu pratiti testiranja? a ne ovako dobijes samo rezultate…
tu ti bude live commentary
http://www.gptoday.com/full_story/view/478641/Bahrain_Test_Day_Two__Live/
Red bull se pokrenuo i lagano kreće,loše za mrzitelje Red Bulla…
Mrzitelji RBa su mrzitelji F1 kao sporta…. Navijaj za svoje i poštuj druge. Svima je u interesu da su si svi što bliže. Nema čari ako RB nakon 4 titule potone u dno poretka… Meni kao navijaču je u interesu da Ferrari osvoji i vozačku i konstruktorsku titulu, ali ako ne ide pa neka, već bude došla… Mogu se veseliti i dobrom Williamsu i Force Indii i Mercedesu…
Hvala na prosvjetljenju
Zorane ne bih se do kraja slozio s tobom…gdje ima normalne mrznje prema suparnickim vozacima/momcadima ima i strasti…a strast navijaca je ono sto neki sport gura naprijed…kaj ne bi bilo glupo da ja recino kao dinamov navijac na osvojenu titulu kazem: drago mi je zbog mojih suparnika, bitno da se svi postujemo.:-D…normalna mrznja i strast prema svom timu su prihvatljivi i pozeljni…
objektivan….. “gdje ima NORMALNE MRŽNJE prema suparnickim vozacima/momcadima ima i strasti…” interesantan zaključak , ma cili komentar je interesantan … uvik sam mislija da mržnja nije nešto pozitivno , čak nisam ni zna da postoji NORMALNA MRŽNJA . sad znam da je takva vrsta mržnje zapravo pozitivna emocija jer potiče strast , a strast navijača koji NORMALNO MRZE suparničke igrače , vozače , timove itd pokreće sport i gura ga naprid . ne treba neistomišljenika , navijača suprotnog tabora poštivat i gledat ka PROTIVNIKA dok sezona traje ( u bilo kojem sportu ) , treba ga gledat ka NEPRIJATELJA i… Read more »
Avalone drzi se tehnickih specifikacija i navijaj za sve vozace podjednako…oni normalni i dobronamjerni su shvatili o kakvoj je “mrznji” rijec…ne pozivam na nasilje nego jednostavno kazem da mora biti naboja i strasti…po ko zna koji put vjerojatno jer ti je dosadno u zivotu izvlacis iz necijeg posta neku rijec iz konteksta i meljes po svom…
objektivan… dragi moj nije baš da sam izvuka neku rič nego cilu račenicu da ne ispadne da nešto izvlačim iz konteksta . i da meljem ( kako kažeš ) i “samija” sam jednu nebulozu …to bi svak ko misli vidija 😉 drž se ti svoje normalne mržnje koju si manifestira i ričima “Avalone drzi se tehnickih specifikacija i navijaj za sve vozace podjednako…oni normalni i dobronamjerni su shvatili o kakvoj je “mrznji” rijec..” vidi vraga , ispravija si se pa da te još neko ko je nenormalan i nedobronamjeran ka ja ne shvati krivo pojam mržnja si stavija ovi put… Read more »
nije tebe išao komentar… više onak općenito… dosta je glupog prepucavanja tipa dinamo-hajduk
I lagano ga nakon svakok laganog kruga u boxu cekaju sa aparatima za gasenje i ventilatorima..znaci nisu bas puno toga popravili..nista od njih izgleda do drugog sjela sezone…ako i tad
Evo kako se mora da su prva četiri od pet bolida pogonjena Mercedesovim motorima.Njemačka para vrti gdje burgija nemože,a nikad da kažete da Mercedesov tim nema od Mercedesa ništa sem imena i para i da je ta firma koja pravi bolid i motore za Mercedes Engleska i smiještena samo 60km od Londona.Kakav Mercedes i Njemačka,Njemačka ima samo odlične vozače a bolide nikad nisu imali konkurentne,sad su to i shvatili pa drugim daju da im to završe,a oni samo marketinški tu učestvuuju.Kakav Mercedes,šta je vama.
pa nemrem vjerovati ovde neko napravi bolji rezultat od ostalih i već se pojavi neko ko pljuje i izmišlja teorije zavjere zašto je to tako.
Mercedes je razvil najbolji motor. Naravno da tu pomažu Mercedesove pare, ali sigurno imaju akumuliranog znanja jer su bogme prisutni u autoindustriji od samih početaka, a bome u motosportu gde god su se pojavili su bili u vrhu.
ajde ostoja ne pretjeruj 🙂 di je bilo sjedište brawn GP-a ? ako se ne veram Brackley, Northamptonshire, United Kingdom , a kad je brawn “posta” mercedes šta je trebalo ? preselit sve u njemačku da bi ti bija zadovoljan i presta kenjat po njemcima ? di je baza RB ? Milton Keynes, Buckinghamshire, United Kingdom…kakve veze to ima sa austrijom ? aj sad “opali” malo i po njima 😉 virgin su kupili rusi i sad je marussia , a di je njima baza ? da nije u Banbury, Oxfordshire, United Kingdom ? zašto nije u moskvi di je sjedište… Read more »
…i baby Red Bull ima sjedište u Italiji…
Da je to Mercedes onda bi ekipa bila u Njemačkoj.Oni već 20god vrebaju gdje najbolje da promovišu svoje ime,vidjeli su šansu ovdje i dali pare.Ali cijela ekipa,ljudi i logistika to ništa nema veze sa Mercedesom a toliko se ovih godina dižu u nebo.Pa McLaren kad je pobijeđivao to je bila pobijeda bolida sa Mercedesovim motorima,a kad su gubili gubili su kao McLaren.McLaren i Ferrari su zaista F1 ekipe koje su u F1 i kad su pobijeđivale a i kada su gubile godinama,ali nemaju toliko prostora medijskog koliko imaju ovi koji tu dođu samo zbog koristi.Kakve su rezultate imali ovi iz… Read more »
ova sezona ce bit jako uzbudljiva sad dolazi do izrazaja vjestina vozaca velk moment na izlazu iz krivine proklizavanja cak i na dugim pravcima a kisu da i ne napominjem.. a jos jedno renault nije tolko los kako se cini ipak oni imaju dugi niz godina turbase u cestovnim vozilima ako se samo sjecate r 5 gt alpine zvali su ga cudo tehnike 80 god samo uzmite R 4 nepoderiv auto. motor. :)))
Daj molim te kakve vještine vozača? To već odavno ne postoji! Imaš najbolji bolid pobjeđuješ i nema druge filozofije.
Polako…..
Ove sezone će bitj tek vještine, trebate će znat iz borbe izvuci maximum i stići do cilja, raditi balans izdrzljivosti i maximum mislm da će biti odustajanja kao nikad do sad.
Andrija super ti je ispao ovaj kratki uvid… imaš smisla. Samo nastavi dalje. Pravo osvježenje na onaj jučerašnji 😉 :thumbs:
Zanimljivo je kako mnogi zaključuju o budućnosti na temelju rezultata testiranja nakon 6-tog dana! A ne znamo niti podatke, tko je na kakvim gumama vozio, koliko je tko imao goriva u bolidu, kako su složene mape motora, koji je vozač što testirao (da li kvalifikacijski krug ili race pace?). Ovako ograničeni podatci koje dobijemo govore da su Mercedes i Ferrari napravili dobar posao sa motorom i sa slaganjem karoserije oko tog motora, što je rezultiralo pouzdanošću… Današnji dan pokazuje da je RBR na pragu rješavanja problema sa Renaultovim motorom, te da od njih očekujemo dobar nastavak testiranja… I zadnje što… Read more »
pa na kakvim su gumam vozili mogu mnogi znati. samo malo potrazis po interentu. http://www.pitpass.com/50922/Test-Times-Bahrain-20-02 slažem se s tobom da se konačni zaključci ne mogu donijeti, no činjenica je da Mercedes trenutno izgleda dominantno bolji. Ferrari je relativno pouzdan, no spor.S vremena na vreme se i pokvari. Renault je pokazal napredak, no momčadi su izgubile puno jer su odvezli premalo krugova da istestiraju aerodinamiku svojih novih auti. Mercedes za sad definitivno pokazuje najviše. Pod Mercedes ne mislim momčad Mercedes nego sve momčadi s njihovim motorima. Naravno u utrkama bude još došla do izražaaj i vozačka sposobnost. uf jedva čekam start… Read more »
Da,da to mi je danas prvo upalo u oko.
Može li se negdi saznat na kojim su gumama napravili svoja vremena jer je to dosta vazno?
Magnusen i Hulk supersoft,Alonso soft,Nico hard…za ostale nisam siguran
ako je nico na hard gumama,onda to nije uopće loše vrijeme!
ako je alonso na soft gumama,onda to nije uopće loše vrijeme!
hahahaha
Iako je Magnussen bio na supersoftu, kao rookie, to je još manje loše
a ovi bolidi ce imati priblizna vremena starijim bolidima samo je zvuk jedina stvar sto ce nam falit mozda ce cak i bit brzi na nekim stazama a da im vrate TC ponovo bi obarali rekorde pojedinih staza 🙂
Samo 2.6 sec sporije od pole positiona 2013. Šta će onda bit za par miseci brži za 2.6 sec. Forca Ferrari 😀
q1 alosno hamilton kimi hulk. q2 hamlt.alosno.kimi hulk q3 p1 alonso to je sigurno p2 kimi mozda 2. ili 3. hamil pa hulk il cak kimi p4 :)) nikad se nezna a rbr guys no time ..
S obzirom na avatar me čudi da nisi hulka stavio na p1 a ne alonsa,pa ne trebaš nam govorit očito,alonso 120% kupi naslov pa da vozi i najlošiji bolid.
mirise na sezonu mercedesa mislim na motore stim sto ce Alonso sa losim bolidom ferarija dokazat vozacku briljantnost i zavrsit u top 3 cak uz malo srece i titulu pokupit ovi rbr guys nemaju se cemu nadat. ako koji bod uzmu nogom u guzi… se mogu udarat :))
Zašto bi Alonso po tebi trebao imat loš bolid?
pa ferariju ne ide bas naj u zadnje vrijeme pogledaj kolko su sicusnih krugovca odradili za ovih par dana testiranja spram prosle god i kakav je bolid bio citavu sezonu a rekordno su odvezli krugova na testiranjima 🙂 nesto tu ne stima
dino sa,ne znam sta pricas,ove godine svi voze manje krugova,ferrari je ove god u vrhu po kilometraži,i meni se bas cini da ce bit u vrhu
Na osnovi testova do sad,MCM je vec nadmocno osvojio naslov? Rano je jos,prerano donositi bilo kakve zakljucke.
slazem se
Baš me zanima di je onaj lik što je plakao na prvi dan u Jerezu da su bolidi 10sec sporiji…
Tek se sada nazire polako “moć” ovogodišnjih. Jasno je apsolutno da nitko ne želi otkriti svoje karte 20 dana prije prve utrke. Kad se uzme u obzir da još nisu motori ma 100%, aerodinamička potkovanost nije na onoj razini koja će biti razvijana tokom godine i još plus kada.malo bolje se počnu razumjeti ovogodišnje gume, nebi me začudilo da 2014 bolidi budu alpari 2013
Massa 2013. FP1 1min i 34.5s