Ferrari napušta pull-rod ovjes

Usprkos tome što se Ferrari znatno bolje snašao od McLarena u provođenju ove izvedbe ovjesa, sljedeće godine se vraćaju na push-rod koji su zadnji put koristili 2011. godine.

“Već je gotovo sigurno da će Ferrari koristiti push-rod ovjes sljedeće sezone”, kažu u Autosprintu.

James Allison ima pune ruke posla, te ne krije činjenicu da je Ferrari imao dosta problema s aerodinamikom u zadnjih nekoliko godina:

“U formuli 1 se ne može sve popraviti preko noći. Momčad je proanalizirala sve slabe točke i sada idemo korak po korak. Nije tajna da je tim imao problema s aerodinamikom zadnjih godina.”

Bernice Ecclestone se nada kako će u Ferrariju doći do preokreta:

“Ljudi misle da je dovoljno samo ime kako bi se pobjeđivalo u ovom sportu. Gospodin Luca di Montezemolo je uložio dosta sredstava u dovođenje novih ljudi. Mislim da ćemo sljedeće godine vidjeti drugačiji, bolji Ferrari.”

22 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
hyuna

“Pull-rod ovijes je buducnost za 2014. i svi ce preci na njega XD” znam da je to neko izjavio iz kreator tima, kako li je samo bio u pravu. 😀 Cak mi je i vise krivo sto su oni moj Mclarenovci copy/paste to smece od ovijesa :facepalm:. Nikad necu prezaliti kako su uspijeli najbrzi bolid iz 2012. u samo par mjeseci usporit da se bore za ulazak u q3.

Juraj Kraljik

Pull-rod je aerodinamički bolja varijanta od push-rod-a. Ali je inženjerski puno
teže izvesti i dizajnirati. Djelomično vjerujem da su zbog toga i imali aero problema plus što im zračni tunel nije baš najbolje funkcionirao (imali su problema sa skalom bolida i simuliranja sila koje djeluju na njega). S dolaskom novog nosa u 2014. bit će veoma zanimljivo.

hyuna

Ono sto izgleda u teoriji bolje ne znaci da je u praksi jednostavnije i da bolje funkcionira. Evo cisti primjer ti je taj Mclaren koji nema problema sa zracnim tunelom pa su zaglibili u mulj sa ovim ovjesom. Jednostavno su poremetili protok zraka oko kompletnog bolida i ono sto je najvaznije takav bolid je bilo teze podesiti za utrku. Jednostavno bolid je ove godine bio jedno veliko smece, a iskreno ove godine se i nisam nesto nagledao da je Ferrari odskocio i dobio na nekoj aerodinamickoj efikasnosti, jer i ako krenes tim putem opet ti se poremeti mehanicki grip.

Juraj Kraljik

Razvijali su aerodinamiku godinama za pull-rod i onda su došli na briljantnu ideju mijenjati arhitekturu prednjeg ovjesa u roku godine dana? Pa normalno da neće funkcionirati.

reso20

Meni se cini da ste svi promasili razlog promjene. Nije to Alisson, Kimi ili sl. Push-rod ocigledno ide natrag zbog aerodinamike i onog glupog nosa za 2014 godinu jer mora ici nisko a samim time se gubi “prednost” pull-roda jer ce nos bit ispred tog dijela…

JFK

“Prednost” pull-roda se nije iskazala ni ove sezone i stoga je promjena.
Samo me zanima hoće li i McLaren odustati od te koncepcije, oni su jedini preostali.

kimi car

Ne mijenja se samo Pull-rod ovijes,nego i pristup utrkivanju.Po meni je Masa nezasluženo bio žrtveno janje kao drugi vozač i ne mogu se oteti dojmu da je mogao puno više ,ali takva je bila politika,Zar nisu i sami u više navrata priznali da Masa uglavnom testira,dok Alonso odrađuje posao?E sada,iako sam fanatični Kimijev fan itekako se ne slažem sa tezom;”dva vrhunska vozača”,”okrećemo se Kimiju”,,,itd.To bi opet bila pogrešna politika koja bi za rezultat imala više-manje jednak rezultat kao i do sada.Želim reći da je ferrari i do sada imao “dva vrhunska vozača” ali u najmanju ruku čudnu politiku spram utrkivanja.Osobno… Read more »

JFK

Mislim da jedna od rijetkih izjava MJ s kojom bi se mogao složit je ta da Massa ima koncentraciju pilića i tu leži njegov glavni problem u formi. Odličan je vozač to je neosporno, ima vrhunske kvalitete, ali mu u određenim trenucima nedostaje motivacije i koncentracije. To su oni trenuci kad se iz čista mira izvrti na stazi a toga je bilo ohoho puta u povjesti a ove godine se svi sigurno sjećaju Monaca, Canade i još par loših procjena. U Ferrariju su željeli prvenstveno konstantnije rezultate (i onda kada imaju loš vikend). Upravo zato Massi nije produžen ugovor, a… Read more »

kimi car

nije mi namjera da branim Masu,ali generalno mislim da nije on kriv za konstantnost nego to što je pretežno testirao.Nije niti Alonso kao niti cijeli tim imao tu željenu konstantu,osciliralo je to puno,od zavidne forme do pada do neprepoznatljivosti.Ako je to kriterij onda nije jedini Masa koji je morao da ode,no,složio bih se s tezom da Alison igra veliku ulogu u dovođenju Kimija i sad je samo pitanje koliko dobro će odraditi posao naspram rbr-a koji neupitno radi najbolje zadnjih godina.

JFK

Ima tu naravno puno faktora koji utječu, ali Massa je tijekom svoje karijere generalno takav; kad je bolid odličan i on je odličan, a kad je loš on automatski gubi motivaciju i ima loše rezultate. Ferrari je oscilirao u formi ovisno kako im je koja staza godila, (a bila je i promjena guma na pola sezone) analogno tome i Alonso je imao bolje i lošije rezultate. Ali u pravilu Alonso je taj koji je izvlačio maksimum mogućnosti u datim okolnostima, dok je Massa u odnosu na njega podbacivao s vremena na vrijeme, dakle nije imao konstantu. Konačni poredak daje cca… Read more »

Iceman

Da se malo nadovežem. Definitivno mislim da se momčad neće okrenuti ka jednom vozaču. Jednostavno to su dva vrhunska top vozača koja ne možeš vući za nos. Dva karaktera koja su toliko različita da se ne možeš igrati vatrom tako što jednog namjerno izoliraš ili od njega praviš vozača broj 2. Sigurno ne plaćaš 20+ milijuna nečega vozaču da drugom bude cura. I to je dobro, jer očigledno je da dosadašnja politika nije bila dobra. —- Massa bi vjerojatno ostao da je Alonso osvojio barem jedan naslov ili da je osvajao više bodova. Kao što si i sam rekao Ferrari… Read more »

JFK

Ne vjerujem da će samo jedan od njih dobivati, bit će to izjednačena borba i bit će zanimljivo (na stazi). Za mogući dolazak Ross-a Brawn-a indikativan je njegov posjet Ferrariju, odlazi ovaj tjedan iz Mercedesa, Stefano je rekao da bi se u tom slučaju povukao na nižu poziciju; po svemu tome se o njegovom mogućem prelasku ništa ne krije jer je sve otvoreno (prema javnosti) i više nego očito. Taj čovjek im nedostaje, poznaju ga vrlo dobro i mislim da tu neće biti okolišanja kad već postoji obostrana želja. S Brawn-ove pozicije gledano Ferrari mu je najsnažnija i tehničkim i… Read more »

kimi car

Dobro,uglavnom se svi slažu da nastupaju promjene u ferrariju,nitko ne zna kako će to izgledati do sam sljedeće sezone,pretpostavljamo bolje nego dosad.Nekako osobno smatram da ferrari ima najbolju priliku sada da ugrozi dominaciju rbr-a ili će to prerasti definitivno u one man show,znate na koga mislim.Lotus je ove sezone dokazao da s malo novca i genijalnim nastupima može direktno na stazi da bude brži od sebastiana,ferrari također,problem je konstanta koju jednostavno nisu imali,Nećemo zaboraviti ni mercedes koji je tu također bitan faktor.Ipak ferrari s ovom mobilizacijom u svim segmentima,kako mehaničkim tako i vozačkim naprosto mora da da određeni napredak,a vjerujte… Read more »

Habo

Pull-rod ovjes je stavljen zato sto vise pase Alonsovom stilu voznje i zbog boljeg protoka zraka do hladnjaka a sad ipak u Ferrari dolazi Kimi zadnji njihov prvak pa se malo okrecu njemu i njegovim zeljama. Nova sezona je tako blizu a tako daleko. 😉

stari lisac

Ma da, slažem se, sada će sve na bolidu prilagoditi Kimiju, a tko šljivi Fernanda, on je ionako tu samo da bude vodonoša slučajnom svjetskom prvaku koji to nije ponovio… Uostalom James Allison je bio konstruktor Fernandovog bolida u dvije šampionske godine, a ne Kimijevog. Ipak, James je u Ferrari došao da bi doveo Kimija. Samo zato. Kimi je majstor i on jedini može biti taj spasitelj. To što baš ne bere brigu za timske aktivnosti i slično, to će Ferrari progutati, jer dobivaju najvećeg vozača u povijesti F1, Svi ostali su samo njegovi sluge… Ma da… Imaš pravo :thumbs:

stari lisac

Marko, Marko, trebao si napisati Bernievu izjavu kako nije siguran da li je 2013 bio problem u bolidu Ferrarija ili u Fernandu… :haha: :rofl:

A ova vijest o promjeni iz pull u pushrod očito je vezana za rad novih lica u Ferrarijevom timu… Kao što James Allison reče, analiziraju svaki dio bolida i mijenjaju ono što misle da je pogrešno… Čeka ih puno posla! 😆

scuderia1715

Znači mijenjaju sve. 🙂

Alen Šmit

“Bernice Ecclestone”
a trebalo bi:
Bernie Ecclestone.

Super je što počinje opsežna inspekcija bolida i analiziranje grešaka.
Nama milina,imaćemo kompetetivniji grid sledeće godine.

stari lisac

on je ipak Bernice po tome kako se počeo ponašati

Alen Šmit

:rofl: lupio sam ti plus.

Misliš li na ovu Bernice…
http://rapbullet.com/wp-content/uploads/2011/10/bernice-burgos-mansion-jguerra-dynastyseries-2.jpg

Izgleda da Bernice ima dobru kožnu masku :rofl:
Ko Majkl Džekson maska u mrak film 3 😆

stari lisac

Dakako…
A da mi ti nisi lupio plus, lupio bih ga sam (ako se može!) 😆

sti_zu

ajde samo napravite nešta dobro da ova dva vrhunska vozača mogu uživati u borbi za pobjede!!!!

Related Posts