Budućnost Crutchlowa i Yamahe pod velikim upitnikom

 

Sudeći prema posljednjim glasinama o neodlučnosti Yamahinih šefova, budućnost Cala Crutchlowa u redovima japanske momčadi izgleda sve samo ne obećavajuće.

Ako je vjerovati posljednjim vijestima iz  specijaliziranih medija koji se bave motociklizmom, Crutchlow je prije dva tjedna u Assenu pred Yamahino vodstvo izašao s vrlo jasnim zahtjevima. Kao uvjet nastavka suradnje sa Tech 3 Yamahom, karizmatični je Britanac  zatražio garanciju da će ga 2015. čekati mjesto u tvorničkoj postavi japanske momčadi.

Iako je Crutchlow trenutačno na listi želja gotovo svih tvorničkih ekipa na MotoGP gridu, prilično je jasno da se vodeći ljudi Yamahe neće tek tako odreći aktualnog MotoGP prvaka Jorgea Lorenza ili superstara Valentina Rossija, a čini se da britanski vozač više nema strpljenja za čekanje prilike.

Cal se u posljednje vrijeme sve češće povezuje s Ducatijevom tvorničkom momčadi, ali i još jednim japanskim proizvođačem – Suzukijem koji se od 2015. vraća na grid kraljevske klase.

Komentirajući moguće opcije nastavka suradnje s Yamahom, Crutchlow je rekao:

„Prvu godinu bih ostao u Tech 3, a onda bih 2015. prešao u tvorničku momčad, no Yamaha mi ne može garantirati mjesto u svojoj garaži. Lin Jarvis je rekao da Valentino i Jorge imaju prednost, tako da su mi zasada ponudili samo produženje ugovora sa Tech 3, jasno naglasivši da će pokušati zadržati aktualnu postavu.“

„Sve to znači da ostajem u satelitskoj momčadi, a mislim da zaslužujem bolje. Stalno govore da pokušavaju pronaći neko rješenje, no praktički se radi o istom aranžmanu kao i ove sezone. Herve Poncharal se slaže s mojim mišljenjem. Više je puta naglasio da bi me volio zadržati u svojoj momčadi, ali je istovremeno potpuno svjestan cijele situacije i apsolutno me podržava.”

Crutchlow je negirao glasine o potpisivanju predugovora s Ducatijem.

„Nije tajna da razgovaramo s Ducatijem, no zasada je riječ samo o razgovorima. Momčad još nije potvrdila ništa za iduću sezonu, izuzev ugovora Andree Doviziosa. Nitko još nije siguran hoće li u Ducatiju biti mjesta. No, želim nastupati za momčad koja će me podržavati u potpunosti. Ducati se trenutno ne nalazi u zavidnom položaju, no to ne znači da se iduće godine neće vratiti u vrh. Situacija je prilično jasna. Ako su mi u Yamahi rekli da za mene nemaju mjesta nakon 2014., onda imam pravo pregovarati sa drugim ekipama.“

„Ljudi često zaboravljaju da Yamaha već ima dva vozača u Tech 3 za iduću sezonu. To su Bradley Smith i Pol Espargaro,“ zaključio je britanski motociklist.

13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Jester

Hm, nimalo jednostavna situacija koju je teško realno gledati. Da je Cal odličan vozač je činjenica koja stoji (a Cal to i dokazuje iz trke u trku). Problem je u tome što bi Yamaha trebala odustati od potencijalnog budućeg/trenutnog svjetskog prvaka Lorenza (mislim da mu je ova sezona propala, al vidjet ćemo) ili marketinške zlatne koke i višestrukog svjetskog prvaka Rossija koji iako ga zub vremena polako počeo nagrizat i dalje ima štošta za pokazati. Po meni, jedinu šansu koju Cal ima za Yamahu je ako Rossi odluči otići u (zasluženu) penziju nakon isteka ugovora. Da se mene pita (a… Read more »

f1alonsopero

moto2*

croatic f1

Bila bi prava šteta da Cal ostane bez mjesta u MotoGP-u.Sjajan je vozač i navijam za njega.Slažem se s njim da zaslžuje mjesto u tvorničkoj momčadi,on je jako dobar vozač i treba mu se dati prilika.Kao što je kolega ispod naveo,ukoliko žele zadržati Valentina i Jorgea za Crutchlowa neka naprave treći motocikl.Novaca im sigurno ne nedostaje tako da mislim da bi trebali postaviti Cala na tvorničku Yamahu jer bi on zasigurno postizao sjajne rezultate.

dukac

tesko da ce imat 3 tvornicka preskup je to sport bez obzira na brand i ugled, samo sasija kosta 1.500.000e tj dva motora to ti je vec 3 milje eura a di je sve ostalo plus sto vec imaju dva seta kuzis nece ici preskup sport 😉

daidegas

Zaista, što im se mota po glavama kad neće Cruhtchlowa. Mladić je zaista odličan, brz i čini mi se da je kao osoba O.K. (sjetite se Kocinskog-čudak, uvijek nad..an, svađalica). Tech3 ipak nije u cijelosti tvornički motor, a Calovi rezultati su iznad onoga što pruža motor. Možda griješim, ali sam takvog dojma.

Dani

Griješiš jer je prosla sezona pokazala gdje je tim tech 3. U vrhu. Ova godine problem je u Smithu koji nije vozac na nivou tima. Tech 3 je predugo u motorima da bi bio drugorazredni tim. A koliko sam upoznat Cal dobiva tvornicki spec motora.

dukac

nikako mi nije jasno zasto su doveli Bradleya Smitha puno ima boljih trkaca na gridu u moto2 klasi od tog malca al dobro

f1alonsopero

ako se dobro sjecam Smith je u moto2 klasi vozio za tech3 mozo3 moncad. A jos su tu i sponzori itd.

f1alonsopero

moto2*

dukac

bez obzira puno puno je boljih jer on nije nista pokazao ,recimo npr Aleix ga šije na art ko beba zvečku a šta bi tek bilo da je Aleix u tech3-u bio bi daleko bolji

Dani

Pa kaj Yamaha ne doda još jedan tvornički motor kao što je imala honda hrc?

f1alonsopero

treba novaca

daidegas

Pare nisu problem, para nema 🙂

Related Posts