Vettel: Red Bull je naučio lekciju s gumama

Sebastian Vettel izjavio je da su u Australiji puno naučili o novim Pirellijevim gumama i nada se kako će sa stečenim iskustvom biti u boljoj formi na VN Malezije.

„Nikad ne pristupate utrci razmišljajući “sigurno ću pobijediti”, ali smo se ipak nadali pobjedi“, rekao je Vettel. „Poteškoće koje smo imali s gumama na utrci, nismo očekivali da će nam napraviti tako velike probleme, ali tako je kako je, naučili smo mnogo toga prošle nedjelje i sada nastavljamo dalje.“

„Na kraju smo ipak ostvarili dobar rezultat, iako nismo imali dovoljne brzine da bi pobijedili dva bolida koja su se nalazila ispred nas i to je direktno povezano s degradacijom guma. Pokušat ćemo ovog vikenda malo bolje čuvati gume, kako bi mogli malo duže voziti na njima.“

Vettel dodaje kako bi volio da je degradacija guma manja jer bi onda mogao voziti na limitu bolida krug za krugom.

„Posljednje dvije godine s Pirelli gumama imali smo više degradacije nego inače. Iz vozačkog kuta, kada gume krenu gubiti performanse to nije nimalo lijepo jer onda ne možete pritisnuti bolid koliko bi htjeli“, dodao je. „U kvalifikacijama možemo voziti manje-više samo jedan pravi brzi krug i onda moramo usporiti jer nam gume ne dozvoljavaju da više pritišćemo.“

„Prije je bilo drugačije, ali za svakog je isto. Sigurno da bi kao vozač uvijek odabrao da možemo voziti punom brzinom i na limitu svaki krug jer tada postavljate izazove samom sebi i bolidu, ali s obzirom da je bolid pun goriva i imate gume koje postaju sve lošije, zbog čega onda vozite krugove s vremenima sporijim po pet, šest ili sedam sekundi i kad sve to uzmete u obzir, onda dobijete jednu sasvim drugu Formulu 1“, zaključio je.

31 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1-138

Gorim od zelje da vidim sta ste naucili i cete nam pokazati u subotu a pogotovo u
nedjelju.

Vettel-Mostar

https://www.youtube.com/watch?v=hFUg13wBKV0 OBAVEZO POGLEDATI….nije lako na kraj sa tim cudom od 750 KS izaci

Scuderia Ferrari

Koje ikad reka da je lako izaći…

f-duct

ne znas jel staza mokra ili je vec odvozio tri kruga na tim gumama =) hehehe

DMX

Još ti moraš učit.

AdaBL

Mislim da je odgovorio na one silne komentare u clanku vezao za Laudinu izjavu… Vjerujem da uz Vettela svi vozaci zele voziti do svojih granica i do granica bolida, to je F1…

Grayowl

Da,baš bi bilo interesantno vidjeti manju degradaciju guma.Samo si,vettelu, zaboravil jednu bitnu stvar.Koliko bi više ti mogel tiskati,toliko bi i drugi oko tebe.

fox 1

Ove gume su odlićna stvar za f1, jer svaki pravi vozač morao znati kad je potrebno ići do kraja a kada popustiti.
Nadam se da će sada prestati komentari kako alonso plaće i kuka 🙂

iwanchek

Problemi s gumamam dolaze ne sad od pretjerano agresivnog vozača neg do same konstrukcije bolida, sad, čisto sumnjam da će moći nabrzinu nešto sklepat s bolidom, iako, sad dolaze brže staze, pa im, nebi se čudio, da uvjeti krenu pogodovat, al se nadam da to neće bit tako

Domagoj Dobrila

Red Bull ja mislim da nije bit u gumama nego u vama.

Omer-Vettel

na kojim si ti drogama jarane.Ove gume ne dozvoljavaju kompetentnu utrku ova F1 se sada treba zvati F1 box show

dakako

Bas mi je drago da je jos jedan svjetski prvak rekao istinu, da vise mora paziti na gume nego stiskati. Sutio je dvije godine ili bolje rec nije bio ovako direktan,jer mu je dobro islo sto mogu i razumit. Ali nema veze,jer se nadam da ce stari fosil morati popustiti i unormalit vrh motorsporta!

perodeformero

Malo mi je čudan zadnji dio članka, ali dobro. Moraš razumijeti da to stari fosili znaju. Bilo je i gorih situacija. Ako se sječaš, limitiranje količine goriva. Tada su neki vozači govorili da moraju voziti kao taxisti da bi uštedili na gorivu. Nekoliko puta (Mansel) je stao u zadnjem krugu zbog nedostatka goriva s prve pozicije. Ne sjećam se tko je to bio (mislim Prost). Izašao je iz bolida i gurao ga do ciljne linije. Krepao mu je u ciljnoj ravnini. Pa ono Sennino i ne samo njegovo ljuljanje bolida da bi došao do još koje kapi goriva. Sve se… Read more »

dakako

Sjecam se naravno,ali cak ni tada gorivo nije bilo glavni faktor u odlucivanju pobjednika,kao sto su to gume danas. Da ne bude zabune gume su i prije bile bitne,ali nisu bile presudne,a danas definitvno jesu. Jer tada se bas i nije dogadjalo kao danas da se pojedini vozaci ni krivi ni duzni pojave na postolju ili cak i pobjede. Manje vise moglo se naslutiti koji motori su veci,a koji manji potrosaci. Ako me sjecanje dobro sluzi zadnji kojemu se to desilo bio je Mika u McLarenu. Stao je nekih 200tinjak metara pred ciljem,te je pobjedu morao prepustit Schumacheru iako je… Read more »

F1-138

Kad su problem toliko gume, recite vi meni zasto su prvih pet top timova u igri za pobjedu????????
A sta je sa ostalim????

dakako

F1-138 evo da ti ja odgovorim. Prvo bi bilo ok da preciziras koji su to top 5 timova? Ako govoris o ovoj sezoni tek je pocela i ne znam na osnovu cega izdvojiti 5 timova,kad se oko toga ne mogu sloziti ni puno upuceniji ljudi od nas. A ako govoris o prosloj navedi ih! Iako navijam za Mercedes,jeli to mozda njihov proslogodisnji bolid bio top 5? Posteno receno nije bio vrijedan spomena,pa je ipak prosle godine uzeo jednu pobjedu. Prosvjetli me pa odgovori kako!

f-duct

jedan jedini brzi krug imaju na ovim gumama…
to je zalosno, to nije F1

kimi-fan

kazem ja vama da ce se ponoviti Vettelova 2011 a mozda i bolja sad je jos malo zreliji a vozacke sposobnosti neupitne….

baky80

Najbolje je bilo kada su bila dva dobavljaća guma,pa je onda bilo i među njima natjecanja tko će bolje gume isporućit !

fiko

bez dolijevanja goriva nema ni pravi taktika niti uzbuđenja u boksu a gume ne zaslužuju komentar …………..

Prancing Horse

Bravo Vettelu, indirektno si rekao Berniu i FIIJIII da prestanu drkuljiti s tim gumama.

Rekao si im “vratite komponentu koja će izdržati cijelu utrku, dolijevanje goriva pa čete vidjeti vožnju na rubu”

Downforce

Drago mi je kad ima neko ko će pojasniti nekome šta je rekao. 🙂

Kao da on ne zna šta je rekao.

SebVettel21

Nije Seb glup pun mi je klinac tih guma vise neznam po cemu je pirelli zakljucio da je ovak zanimljivije >.< Brdigestone ili Michelin od iduce sezone!!!!!

LUDI O1

Lijepo si ti to rekao samo više nema biježanja od ferrarija a čak i od masse a lotusa da i ne govorimo.

458 Italia

Aaaaa,ja mislim da su svi naucili lekciju i to najbolje lotus,i Kimi Leave me alone, I know what I’m doing

R.Kubica

😀 nadam se da su svi timovi shvatili filozofiju ovih guma i da ce sledeca trka biti puno uzbudljivija od prethodne 😀 jedva cekam.

Luka Tunjić

Drago mi je čuti da će mo vidjet i dobrog Red Bulla u Maleziji što nam jamči dobru utrku !

Majki2111

“Pokušat ćemo ovog vikenda malo bolje čuvati gume, kako bi mogli malo duže voziti na njima.”
Ta mi rečenica govori da još nisu uspjeli rješiti problem u vezi guma, pogotovo ova riječ POKUŠAT ĆEMO. Ali s druge strane nisu niti imali vremena poboljšati jer je samo razmak tjedan dana u kojem su samo mogli analizirati podatke iz Australije.
I RBR mi je djelovao vrlo iznenađeno svojom potrošnjom guma u Australiji.

mika

„Prije je bilo drugačije, ali za svakog je isto. Sigurno da bi kao vozač uvijek odabrao da možemo voziti punom brzinom i na limitu svaki krug jer tada postavljate izazove samom sebi i bolidu, ali s obzirom da je bolid pun goriva i imate gume koje postaju sve lošije, zbog čega onda vozite krugove s vremenima sporijim po pet, šest ili sedam sekundi i kad sve to uzmete u obzir, onda dobijete jednu sasvim drugu Formulu 1“

Žalosno ali istinito.

Majki2111

Uopće nije žalosno.

Luka Tunjić

F1KID

Related Posts