Red Bull i Sebastian Vettel ništa ne prepuštaju slučaju i ponovno završavaju najbrži. Ovaj puta prvi pratitelj bio je njegov momčadski kolega, Mark Webber, čime Red Bull najavljuje odličnu formu za ostatak vikenda ali i sezonu.
Nico Rosberg postavio je svoj Mercedes na treće mjesto ali je i parkirao bolid nekoliko trenutaka prije kraja treninga, zbog navodnog problema s mjenjačem. Lewis Hamilton odustao je u sličnoj maniri kao i na predsezonskim testiranjima u Jerezu, pravocrtnim izlijetanjem u gume. Čini se kao još jedno otkazivanje kočnica i nije početak kakvom se Mercedes nadao, bez obzira na brzinu.
Momčad koja se čini u problemima je McLaren, Jenson Button nije mogao bolje od 11. mjesta dok je Sergio Perez bio tek 13-ti. No slobodni treninzi su jedno a kvalifikacije/utrka nešto sasvim drugo pa još nećemo nikoga otpisati.
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.908 33 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m26.172s + 0.264 31 3. Nico Rosberg Mercedes 1m26.322s + 0.414 26 4. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m26.361s + 0.453 37 5. Romain Grosjean Lotus Renault 1m26.680s + 0.772 30 6. Fernando Alonso Ferrari 1m26.748s + 0.840 35 7. Lewis Hamilton Mercedes 1m26.772s + 0.864 28 8. Felipe Massa Ferrari 1m26.855s + 0.947 32 9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.435s + 1.527 34 10. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m28.187s + 2.279 34 11. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m28.294s + 2.386 30 12. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m28.311s + 2.403 37 13. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m28.566s + 2.658 32 14. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.627s + 2.719 31 15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m28.772s + 2.864 33 16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m28.852s + 2.944 36 17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m28.968s + 3.060 35 18. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m29.386s + 3.478 38 19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m29.696s + 3.788 30 20. Charles Pic Caterham-Renault 1m30.165s + 4.257 37 21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m30.600s + 4.692 34 22. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m32.450s + 6.542 11
Dobar start za Sutila,los za Buttona…
Drugi manje-vise za ocekivati.
Ne sviđa mi se što je McLaren ovako nisko u poretku, i Sauber, kojeg su svi najavljivali kao momčad za postolja (možda čak i pobjede). Ferrari, Lotus i prije svega Mercedes su me ugodno iznenadili. Od Red Bulla ništa manje nisam očekivao.
Najvažnije je da je sezona počela.
A sad rezultati, pa tek je drugi trening, još se ništa ne zna, ali se pomalo vidi da Vettel nastavlja formu od kraja prošle godine. Ništa onda, nadat se da će ga ovi malo iza dostić pa da gledamo još zanimljiviju sezonu od prošle.
napokon je počelo
Ako je ovo trebala biti simulacija trke onda odlicno..na SPTV gost dana Blazicko haha al vidim od Qcija nista
a sto se tice mog ferrarija ovog sam se bojao pa nisam htjeo najvljivati nista! Znam da su to treninzi ali ipak trenig pokazuje brzinu bolida i obicno je vettel pobjedivao kad je bio ovako dominantan na treninzima!
izgleda kak je krenuo rb s ovim treninzima da ce se ove godine svi usrat u gace s svojim najavama! spomenuo sam jednom da me nebi zacudilo da se ponovi 2011 jer red bull je nastavio razvijati ionako super brz bolid od lani i ja ni neocekujem da ce netko drugi uzet pole! Ali ako tako vec sad krenu dominantno u sezonu onda u k… nek ide u k… sve!!!! onda ovi ostali su jednostavno nesposobni! svi najavljivali neke borbe za naslov i pobjede tra la la pricam ti price a ovaj mali ih pomete ko prasinu s poda metlom!… Read more »
čovječe, pola sata čitam komentare i nisam pročitao ništa pametno… samo neka prepucavanja kao i uvijek. kako je za pobjedu u prvenstvu potrebno imati i dobar bolid, ne vidim zašto bi se osporavale Vettelove pobjede i obrnuto. e sad, da je Alonsko imao bolji bolid bi li bio daleko najbolji ili bi se od jednostavno prevelike brzine zabio u prvi zid, to ne znamo. znamo samo da je red bull i Vettel dobitna kombinacija i neka pobjeđuju dok mogu. a meni će i dalje biti zanimljiva svaka utrka kao što mi je bila i početkom stoljeća. uvijek će biti nečeg… Read more »
Koliko god favorizirao Vettela i Red Bull, ne bih volio da se ponovi 2011.
pa ako krenu od prve utrke dominantno to ce se i dogoditi jer ih nece nitko toliko sustici do kraja sezone ili prestici! Ako su na samom stratu prejaki to tesko neko moze zaustaviti jer su i financijski najjaci a imaju i najbolje mozgove tak da bi ova sezona mogla bit pusiona u startu!
hmmm … drugi slobodni nisam gledao, dok prvi jesam ali tamo se nije jako puno toga imalo za vidjeti … kao prvo oduševljava me lotus i njihov napredak, znam da je samo slobodni trening ali kao njihovom navijaču i to mi nešto znači … u vezi RBR-a, čini se da su opet napravili svemirski brod (znam, moramo pričekat utrku) što nije dobro za širu publiku ako opet budu ispred svih … McM je lošiji ali nadajmo se da to ništa ne znači još, a i ako su stvarno tako loši vjerojatno će se dignuti do 4-5 utrke … ferrari i… Read more »
bravo Lotusi….
Vjerujem kako ce J.Bianchi biti bolji od momcadskog kolege a i od oba vozaca Caterhama 😀
Pa to se i očekivalo ali meni je iznenađenje što je tako blizu Williamsu i Toro Rossu..baš me zanima kako će to izgledati u subotu
Red Bull potvrđuje formu to je odlicno za njih unatoc novoj sezoni ali Ferrari je znatno pao od prvog treninga vjerojatno je neki kvar ali brzo ce ga rijesiti vjerujem u to…Lotus je zasada odlican 4. mjesto za Kimija a i Hamilton potvrdio brzinu mercedesa od Jereza…jako se radujem kvalifikacijama iako ovaj trening nista ne znaci iako Vettel dominira treninzima neznaci da moze na pole-position sjetite se Singapura 😉
Ma ne opet vettel. Nadam se da ce mi kvalifikacije uljepsat KIMI ili Alonso.
Puj koji los start sezone…
Ajmo ljudi da nas bude sto vise na http://www.gppredictor.com
evo kod za GP1 HR ligu: 983664155fb745757b54b8cffeadb3fe
18 zasad
eto i ja sam se registrovao
počelo je počelo
Majstor je majstor,treba nelo da se rodi da bih ga skinuo 😀
Ma govorite vi red bullovci sto hocete ja samo znam da kad je vettel imao malo losiji bolid prosle godine na pocetku da je tu bilo prsteka, ali onih srednjih i kratavcica i nije ga bilo tu sve do ovih utrka u aziji.
istina 🙂
sjetimo se samo kako se u Maleziji i Kini mučio…
Jeste da treninzi nisu toliko pouzdani jer neznamo koliko tko goriva u bolidu nosi, kakve su postavke ali uvijek je lijepo vidjeti tvog vozača kako pobjeđuje…no ono što me zabrinjava jeste McLaren..predkraj 2. treninga kada su svi radili simulaciju kruga iz utrke sa više goriva,bez DRS-a svi su imali vremena oko 1:31-32-33, Raikonen je bio najbrzi 1:31:7 , isto i Alosno, Vettel 2. desetinke sporiji, Masa 1:32:3 kao i Webber uglavnom svi su tu negdje dok se Button u svom McLarenu mučio da odveze krug ispod 1:35 i nevjerujem čak da ga je odvozio mozda 1-2 ispod…i osvrnuo bi se… Read more »
Pravo zboriš:))
U pravu si! Treba jednostavno uživati. Svi smo mi ovdje veliki ljubitelji F1 i mislim da nema potrebe se svađati 😀
slazem se s tobom…lijep komentar…treba sada uzivati u ovoj dugo iscekivanoj F1 sezoni svi mi vise manje volimo F1 zbog uzbuđenja,napetosti,dvoboja,troboja,cetveroboja kako je to bilo u kini 2012. godine pa zbog raspleta prvenstva puno uspona i padova neki vole F1 zbog unutrasnjosti npr.motori,aerodinamika,strujanje zraka,alternatori…ja preferiram obadvoje ali nema potreba za svađom se svađati ko je bolji vozac ili slicno svi su oni odlicni vozaci puni potencijala i u to nema sumnje…uzivajmo u ovoj novoj F1 sezoni 🙂
Sve to stoji, al ja sam napet ko puška nemogu se opustit.
http://youtu.be/Kx6xzkwfKF8
😉
tako mlad a tako mudro zbori 🙂 bit će od tebe nešto frende 😀
-jadne li sezone ako red bull bude dominirao-
koji ste vi licemjeri…………
a Šumijeva dominacija je bila ok svima a sad kada neki drugi vozac hoce bit jos bolji on nevalja jer unistava f1..
dao Bog dragi da Seb uzme 4 naslov
A bogami ovdje se nemože pročitat jedan pametan komentar a 2.sl treningu. Sve sami neki novi klinci trabunjaju o Vettel-ovoj dominaciji a nisu još ni kvale krenule. Ni RedBull-ova pobjeda ovdje neče još ništa značiti zato prestanite sa tim sra***ma .
Iako prvi slobodni trenizi nisu potpuno pouzdan pokazatelj brzine pojedinih bolida, mislim da je Red Bull ponovno najbrži što se jednog brzog kruga tiče. Lotus je također brz a tu je i Mercedes. Mislim da Ferrari, ukoliko su uspjeli složiti onakav “start paket” kao i lani, ne mora biti na pole-u kako bi odmah u početku utrke zasjeo na čelo kolone već im je dovoljno da im jedan od bolida bude među prvom trojicom. Bit će zanimljivo sutra i u nedjelju.
Ali kako ekipa odma brije!
Vidi se da prate f1 godinama…XD
da pratimo je i ista je zato je i to problem-dominacija red bulla za nas koji nismo za švabu
Oni koji su trening gledali znaju da Vettel nema tzv. “dominacije” vettel je isao na soft isao je po prvo mjesto dok su ostali vozaci kalkulirali sa gumama, probavali sta bolid moze i kako se ponasa na stazi sa novim dijelovima i sl. Nista se nece znati do sutra ujutro dok ne vidimo pravi trud svih vozaca da bi se bolje kvalificirali. 😀
da opet ces gledat isto vettel.webber ili vetel-alonso u 1 startnom redu
a zasto ne bi gledali webber-alonso 😛
budi realan
Ma nista se jos ne zna kao sto rekoh bolje zadrzati sve svoje misli do sutra ujutro a i given2drive je upravu. zasto ne bi bio webber, realan sam… Oni koji nece biti u prvom redu su marussia caterham i toro rosso svi ostali mogu ugodno iznenadit!
pusti jos ce roknut kisa a bude li krsa i loma jos ce na polu zavrsi tr 😀
sve je moguce hehehehhe
Istina haha 😀
Mogu li se negdje vidjeti prošlogodišnja kvalifikacijska vremena?
http://www.crash.net/f1/results/177683/1/australian_grand_prix_melbourne_-_qualifying_times.html
Hvala! Bilo bi dobro da su istaknuta i na portalu radi usporedbe s ovogodišnjim bolidima
Bas je faca onaj koji je vama stavio minus. Stvarno ne vidim nikakva valjana razloga. To su isti oni koji se pocevsi od vrtica kriju iza tete ili mamine suknje. Poslije bjeze iza tate,pa iza prijatelja,zatim kako zivot ide dalje,junace se samo kad su im tu zena ili djeca.Tolike su face da se cak i na internetu boje napravit ista vise osim stavit minus, protuargument boze sacuvaj. Cisti ljudski sljam.
Svaka čast Vettelu i Red Bullu…čini se da su opet napravili dobar posao ali ko zna što će biti do kraja sezone mnogi sada vide opet Red Bull i Vettela na vrhu ali sjetimo se početka prošle sezone kada je McLaren bio najbrži pa su kasnije otpali u poredku ako Red Bull nastavi sa ovakvom dominacijom onda neće biti ni približno uzbudljava sezona kao prošla…osim ako se Ferrari ne probudi iz zimskog sna kojeg već godinama spava… 😉 naravno da se šalim znam da se trude svi ali očito je da ako ovako nastavi Adrian Newey ima više asa…u rukavu… Read more »
onda si ti ferrari bull
Nisam ja Ferrari bull ni nikakav Red Bull…navijač sam Ferraria od kada pratim Formulu 1 to šta si ti krivo shvatio to je tvoj problem samo sam kazao realno stanje ako se ovako nastavi i to je sve što sam htio kazati dali sad razumiješ ako jesi hvala na razumijevanju 😉
mislim da svi zaboravljaju na Lotus koji bi vrlo lako mogao RB-u pomrsit racune, pogotovo ako se i Grozni malo sredio pa da Kimiju cuva leda…
Lotus bi mogao svima pomrsiti račune na kraju sezone a to će im napraviti Kimi onako hladnokrvno u njegovom stilu… 😉
ma očito je da mclaren ima opet problema sa gumama. sutra ako padne kiša na kvalifikacijama bit će im od pomoći, ali u utrci mislim da će red bull i ferrari biti na postolju, možda selotus ili mercedes uguraju među prvih 5, ali mislim da ako sutra bude ovako loš bio mclaren onda je moguće da će biti kao mercedes prošle godine :/
Kad se sjetim komentara na temu Hamiltonov odlazak u Mercedes dobro ili loše pa sada i Pady.(ide za lovom,kreten sad će on vidjet…itd). Mclaren izgleda kao Ferrari lani sad Button govori da će im bit uspjeh ako uđu u bodove.Očito je da je Hamilton napravio dobar potez u Ferrari nije mogao a druge bolje opcije nije imao.
još je rano lewis ce bit u bodovima svaku utrku, meni osobno mclaren nikad nije bio slabiji još od 1981 i watsona i de cesarisa, lewis ima agresivnost,buton nema ,perez je enigma ….
bio sam jedan od onih oji nisu podržavali odlazak hameltona, navijač sam sumija i užasno me smetala nepouzdanost mercedesa, ako je mercedes to riješio hamelton je onda napravio dobar posao, još je tu jedna stvar a to je rosberg, mali je brz kad ima dobar bolid i najviše me raduje njihov dvoboj rosberg=hamelton.
perez je premlad za momčad kao mclaren…nije on hamilton!!
r.u.m.
jedna isprvaka lewis je mogao u ferrari nudili su mu ugovor ali samo na 1 godinu i on je odbio 😉
Ti znaš da su njemu nudili ugovor,svaka ti čast.To je ono što sam htio reći u komentaru 23,mi tu koji komentiramo znamo više nego sami vozači,mogli bi nas angažirati da im budemo menađeri.
r.u.m.
imam svoje izvore a nisu novine 😀
red bull je ionako prejak neka im prva utrka bude u barceloni opet ce s ovim nacinom bodovanja sve prestići i jaki bolidi ,mlcaren je razocaranje bar zasada ,
Smanji s tom kavom frende ili čim već…
smanji ti s rumom
bez ljutnje al danas si u špici
Od za sada 135 komentara, 25 ima nelson… 🙂
tko zna koliko je red bulla popio prije prvog treninga
i koliko kave cekajuci 2 trening 😛
dosadio je i bogu i narodu
Molin nekoga da mi napise ko je i na kakvim gumama napravia vrimena pls neradi mi komp 😀
Prvih 10 svi na supersoftu, za ostele neznam
Lewis je na mediumu..
Nije.
Hamilton looked like he might threaten Vettel’s time after a quick run through the first sector on super-softs. But he locked his brakes on the bumpy run into turn nine and took to the run-off area. His subsequent lap on now rather worn super-softs was only four thousandths of a second faster than his medium-tyre effort had been.
istina 😉
vettelovo vrijeme je na supersoftu i isto je u prvom krugu na njima kada bi trebao biti najbrzi zeznuo zadnji sektor, pa tako da je ovo trenutacno vrijeme moglo ici jos dolje. također i hamilton greska u 2 sektrou ali bio je najbrzi u prvom. mercedes je pri kraju imao problema sa mjenjacem kod rosberga a i hamilton je imao neki problem, nazalost ali hvala bogu pred sam kraj zadnjih 10 min tako da trenutacno meni izgleda kao vettel ham ros-webber onda alonso-kimi ferrari je bio malo brzi od redbulla u duzim stintovima kao i lotus, ali ne puno 0.2,0.3… Read more »
gotova su prva dva treninga sezone koja je duga i odma vettel ce dominirati ma dajte molim vas
zbog nacinja bodovanja koji je glup vettel može s 3 utrke i 3 2 mjesta do monaca odvojit se više od 40 bodova i ti gledaj kada ce se pokvariti ovo bolidi neweyevi, f1 od 2009 ima samo 1 ime red bull ,ferari zadnji put prvak 2007,mclaren 2008, normalno da red bullovci su postali svi zbog vettela da seb sutra ode u ferari svi ovi red bullovci bi bili feraristi, ja sam za willams ako ode pastor ja sam opet za w, ali tesko da ih itko zaustavit ove sezone ,nazalost,
2009 – Button – Brawn GP
pero, brawna više nema hahaha
Joj, al ga trabunjaš. Brawn je 2009 godine osvojio naslov a ne nikakav Red Bull kao šta ti pišeš da.
I kakve veze ima ako nema Brawna, (ima nekakva reinkarnacija u Mercedes momčadi)? Onisu tada osvojili naslov i tu se nema dalje šta raspravljati.
pero od 2009 do 2012 je red bull uzeo 3 naslova ,brawn jedan,brawn gp više ne postoji isto kao tyrell ili brabham o čemu ti??????
koje je ovo vješto vađenje “od 2009 do 2012 je red bull uzeo 3 naslova ,brawn jedan,brawn gp više ne postoji isto kao tyrell ili brabham o čemu ti?????? ” hahahahahahahahaha a moglo je i ovako npr. od 1950. BR je osvojoa 3 naslova , a mnogi koji su pobjeđivali i osvajali ne postoje više …alfa , maserati , BRM , cooper itd . sićam se jer zajedno sa No 1 ( iz alana forda ) pratim trke F 1 od samih početaka 1950. ..kakva su to vrimena bila 🙂 🙂 🙂
avalon
koji si ti lik
svaki tvoj komentar daje mi osmjeh na lice 😀
jeste vala su usrali sa ovim novim nacinom bodovanja najbolji je bio onaj 10,8,6,5,4,3,2,1
Budul samo oni dominirali opet, pos***m se ja na takvu sezonu 🙁
ako dobije seb 3 od 5 utrka onda bye bye
šta ima kod tebe ?
ja bi osobno volio da se vratu leteci treninzi da ih vidim kako će raditi greske ,ovako imaju više krugova onda rade najbrza vremena, jedan leteci krug i točka, nije dobro za gledatelje ali je najpoštenije,,, ovako 2o puta popravlja istu pogresku i procesije onda više guzvi na stazi itd… f1 treba radikalne promjene
kad je šumaher dominirao prije 10 godina onda su izmislili sve kako bi ga zaustavili od bodova, do novih treninga, guma, i tek su ih zaustavili s neograničenim testiranjima,onaj willams iz 93 je morao bit nekako zaustavljen jer je bio klasu iznad svih , onda je flavio napravio neregularni bolid i osvojio naslov,tako su zaustavljali willams, hakinena s zaustavljali s elektroniko,traction controlom. sennu 89 je balestre jednostavno htio kazniti i to je učinio u suzuki, fangia su zaustavili mirovinom jer je bio predominantan u različitim bolidima, laudu su sumnjivo potjerali iz ferarija,nitko ne zeli dominacije bar vecina..
Nema mu premca klinjo najbolji svih vremena a tek mu je 25 godina.Bravo Vettel i molim te osvoji naslov sva mladež Hrvatske je uz tebe.
da ti se ulizujes da ti lupaju pluseve ovi red bullovci ,umjesto da si za mclaren ti kis kiss red bull ,nije nikako najbolji svih vremena nego najbolji klinjo u najačem bolidu,,kako hrvatska pola nije za njega ne lupaj gluposti
hahaha da pola hrvatske red bull je postao prvak 2010 , osnovali se 2005…. willams je 1980 osvojio svoj 1 naslov, mclaren 1974 ,a ferari 1952, lotus 1963,koja tvornica pića? imaju bolid jači lasu od svih ali tradiciju nemaju ,hahaha nasmijao si me
po tebi bi u formuli bile samo 4 momcadi?
rocky ne nego bolja prvenstva i luđe utrke a ne dominacije ,sad imaš jednu ekipu hahaha
ali neznam kakve veze tradicija ima s boljim prvenstvima i ludim utrkama kaj si napisao u gornjem postu? momcadi bez tradicije neznaju slozit bolid? mladi vozaci od 19godina isto moraju imat tradiciju? mozda su si trebali uzet ime walter wolf racing da bi ih ti smatrao momcadi?
rocky red bull će se raspast kad ode vetel slično kao beneton 95, ferari,mclaren i wilams su povijest mladi vozaci su i u drugim ekipama pa sta? bolid je problem a ne vozac ovi red bikovi imaju super bolid i to dolazi do dominacije ,
pa zasto bi se RB raspao kad ode Vettel? pa cijelo vrijeme trubis da je on” prosjecan “vozac u vrhunskom bolidu:-) pocetak i kraj tvog posta se pobija!
smirite se ba jos su samo prvi treninzi….
Čini se kao početak 4. godine Vettelove škole “how to be a world champion”.
Najbolji polaznik ima pravo na drugo mjesto na kraju sezone 😀
lako ti je vozit ovako jaki bolid dovedi seba u willams da ga vidim kakve ce imati rezultate, senna je i u lotusu radio čuda 80ih, a prost je imao najteze suparnike ,lauda,senna, mansell i hill, ovaj mark ne smije protiv švabe on mu je vodonoša,lako ti je tako
Neznam za tebe ali sam Vetela vidjeo još u hramu (Monca) da je pobjedio,pazi sad u toro rosu.I nakon te godine bilo je pitanja dali je pogrješio kada je odlučio preći u red bul.Njuvi je već bio tamo.Da je alonso šoferčina bio bi prvak.Čini se da su sada samo dva šofera Kimi i Hamilton.Vetel je za njih astronaut.Ja navijam protiv Alonsa ali bi volio da je konkurentan jer njegov pogled u daljine na kraju prvenstva 2012 nema cijenu.
junuz pa to im je sestrinska firma normalno da je morao doći kod njih hahhaha
čekaj malo zašto bi seb išao u wiliams nek wiliams dovede sebi bolje stručnjake i nek napravi bolji auto pa kak ti veliš da nije sve u vozaču onda bude i pastor osvojio naslov, vrlo jednostavno. Dečki u red bulu su si zadali cilj kojega uspješno provode na drugima je da budu bolji od njih vtlo jednostavno.
paalfi ne rekao sam da seb recimo vozi ovu sezonu za wilams a maldonado u rb volio bi vidjet kakve bi imao rezultate sebić ,ako bi seb doveo willams do postolja onda bi mu čestitao,lako je voziti jaki bolid.
Ko bi koji bio da dođe u drugi bolid?Mislim da si prije koju godinu imao odgovor kada je masa dobio feder u glavu.Force indijin vozač je završavao posljednji u ferariju , u fI je bio 8
“Drive for Red Bull and have Helmut Marko as a friend”
bernievo remek djelo mora bit samo jak njegov prijatelj horner i naravno montezemollo, ma vratio bi ja turbo motore, ukinuo elektroniku, i vratio onaj stari mijenjač , i stari volan, ovo postaje cirkus, i dosada,,, lani se vettel prošetao a gledali smo 8 različitih vozaca ove godine ce samo on pobjedivat tako mi izgleda nowadays f1 sucks,
Vettel se prošetao prošle godine? Koju si ti to sezonu gledao? :S
čovječe zadnjih 6 utrka je vec bio prvak dobio u singaporu, suzuki koreji, indiji , i odvojio se od sviju ,samo početak je bio loš ,
vetel se prvu sezonu namučio s alonsom, 2011 se prošetao, lani je bolid od singapura bio nezaustavljiv , početak je bio loš ,
Prošetao se zadnjih par utrka, cijelu sezonu nikako. Sjetimo se samo kakva su predviđanja bila dok je Alonso imao 40 bodova prednosti. Bodovna razlika na kraju je bila samo 3 boda tako da nije riječ o nikakvom šetanju. Ako je za tebe Sebov naslov 2012 bio šetnja, šta je onda onaj 2011 sprint na 100 metara?
s cim tebe hrane kad si vako učovan, doista mnogo si ćorav
Vidim po komentarima da vas dosta nije gledalo drugi slobodni trening… Vettel je odvozio najbrze vrijeme 40-tak min prije kraja a Felipe i Alonso su bili na tvrdoj komponenti i uopce nisu probali skinut vettela,prema tome to uopce nije dominacija… Al molim vas nemoj te pricat gluposti poput ovog momka sta je napisao da je Alonso za penziju… Nadam se da nece bit dominacija vettela jer mislim da je vecini gledatelja f1 dopizdilo gledat njegove pobjede s pole positiona…
ma f1 je sport gdje sve lako dosadi , ako netko stalno dominira onda više to nije za gledanje,slično kao šumaher prije 10 godina, volio bi da se za naslov bore recimo perez i maldonado ,ali to je nemoguće , sutra ce startati prvi i gotova utrka, red bull , again, well done seb good job u nedjelju,
Nece,vidjet ces Alonsa kako leti sutra…
katiću ja sam za willams ali neka ga bilo tko skine više s trona jer je preeeeeeedosadan, nije mi više interesantno gledat f1
Nije istina. Prvo vrijeme 40 min prije kraja napravio je na medium gumama 1.26.274, a najbrže je napravio na supersoftu. Njegovo vrijeme na mediumima bi bilo drugo najbrže, brže od svih ostalih na supersoftu osim od Webbera.
Viper biće da ti kradem ali smo u isto vrijem pisali komentar 🙂
e onda očito ti nisi gledo 2. trening.. vettel je uradio 1:25:1 na tvrdoj komponenti dok su ga svi uspjeli pokusavati skinuti sa super softom i uspio je samo webber, a alosno i masa su vise puta izlazili na super softu i nisu uspjeli odbovoziti najbrzi kruc, cak stovise alosno je na super softu imao desetinku prednosti u 2. sektoru pa 4 plus zaostatka na kraju…isto tako za masu i oko 25 min prije kraja je vettel izasao na supersoft u prvom krugu ga je omeo williams dok je u 3. napravio ovo vrijeme…eto kako je bilo
1:26.1 moja greška*
Da,alako si gledao vidio si da. Jepri kraju treninga alpnso izlazio na tvrdim gumama + kers nije radio (nije da se izvlacim)
ma ako se ovako nastavi necu ni gledat više f1 dosta mi je red bulla u ovoj f1 svake godine sve isto, to je dobro za navijace red bulla a za nas druge nije,,, bottas 18 ,pastor 16, no coment ,,ako sutra ne budu među top 6 gotova sezona… ,alonso i massa opet u 2 treningu su bili lošiji,red bull klasa iznad svih
kakav si mi ti navijac kada bacas peskir nakon prvih slobodnih treninga prve utrke sezone,no coment!!
Neee…Vettel opet dominira…
to još uvek nije dominacija.
slobodni treninzi ništ ali apsolutno niše ne znače – bar kad su upitanju vremena.
sva ova vremena idu jos bar za sekundu dole, ako ne i više.
Slažem se sa markom, i još bi didao, dominacija je jedino ako redovito pobijeđuje na GPima, i neostavlja drugima mijesta za pobijede.
Ta dominacija još nije počela(nadam ni da neće),ali ovo je naznaka početka te dominacije.
joooj, znaš kako se sve može nabrzinu promijenit… nemoj biti tako zabrinut. Ništa još neznamo, možemo samo nagađat, istina je da je Vettel u dobroj formi, no utrka, gume, i XY faktor određuje ishod. Ja se naravno nadam da neće imati kvarova i izlijetanja, a za drugo ćemo još vidjeti, tu nesumnjam da neće napraviti tokom sezone dobar posao.
Ja se nadam da će biti i kvarova i izlijetanja za red bull
(ne baš svaku trku,ali neka ih bude)
Sram te bilo, nepoželi drugom šta nebi sebi. :bic:
Jedino ako si želiš da i Alonso ima iste probleme, onda bi moglo to biti OK.
A ne,ne pusti ti Alonsa.Imo je on dosta problema lani s izlijetanjima,koji su mu uzeli naslov(koja nisu njegova krivica),a Vettel da nije bilo alternatora nebi odusto ni u jednoj trci.Kako je Alonso reko ovo je njegova godina neka tako i bude!
daaaaaaaaaa 😀
tiamat neznam kako samo možeš napisat takvu glupost, neznam jel ti pratiš biciklizam ili formulu ako je alonso za penziju ti si onda za groblje, ne volim alonsa,tj nije da ga ne volim ne simpatizoiram ga, ali bi htio vidjet vettela u njegovom dosadašnjem ferariju u zadnjih 3 godine , pa bi vidio kako bi onda drmao formulom, kao ovih zadnjih godina, mišljenja sam da bilo tko od ovih vozača button, hamilton,alonso,massa, pa i rosberg da je vozio red bull da bi bili svjetski prvaci zato ovu tvoju izjavu smatram kao veliku glupost.
to ni jistina.
bilo je vozača prije Vettela u RBu, pa nisu niti pobjedu osvojili.
mislim da je Vettel u Ferrariju da bi Ferrari bil bar stepenicu više.
No ja očekujem da ove sezone Kimi pokaže zube.
Aha, zar bi Vettel rješio aerodinamiku i ostale stvari na bolidu Ferrarija… Zajebano….
Kakve nebulozoe pišete to je prestrašno..
_
A ovo da je bilo vozača prije Vettela u Red Bullu nema smisla niti komentirat.
Pero pročitaj malo novi Jergin tekst… možda ti počnu biti stvari jasnije 😉
Ferrari je na početku prošle godine totalno fulao sa ispuhom i hitno su ga mjenjali za Barcelonu kada se je pokazalo da su napravili bolji posao.
E sada, radi takve greške nebi im pomogao ni Vettel ni jergović ni Pero, ni Marko da takav bolid sa nekim greškama u dizadjnu digne na višu stepenicu
kako nije istina, pa red bull dak je ušau u formulu nije odmah imao najbolji bolid ali su ubrzo došli do toga, nemoj govorit da to nije istina, kakav je vettel bio na početku prošle godine dok nije sve išlo po špagi, pomeni največi gubitnik lanjske sezone je hamilton to je moje mišljenje, previše je mclaren uprskao s tim greškama, ali to ni sad nije bitno, htio bi vidjet prošle godine alonsa u red bullu, a vettela u ferariu , ipak ruku na srce premda nisam njegov simpatizer alonso je lani jako puno napravio i borio se odpočetka do kraja… Read more »
nadam se da će grande Alonso svatit ove godine da mu je vrime za penziju,ma triba je to svatit kad se vozija 20 krugova iza Rusa rookia u žutoj Ladi,a borija se za titulu,grande,grande
i ti se nadaj da ce tebe poslusati….
Gotovo sigurno znamo tko je najbrži (Red Bull), te gotovo sigurno znamo tko je najlošiji od velike petorke (McLaren). Možda je prerano za ovakav zaključak, ali ova dva treninga su dobar indikator stanja. Ono što sigurno ne znamo koliko je velik zaostatak Ferrarija, Mercedesa i Lotusa za Vettelom. Za sada mi Ferrari, Lotus i Mercedes izgledaju dosta izjednačeno. McLaren ne izgleda dobro, a takve su im i izjave od gospode Michaela i Whitmarsha. Ono što će biti loše za bilo koju momčad koja se misli boriti za naslov prvaka je ako bude imala više od 0,4-0,5 sec zaostatka u kvalama… Read more »
McL mi nije jasan. imalu su odličan bolid. Čak dapače najbrži bolid, samo su trebali raditi na pouzdanosti bolida. Mislim da ih je ovo ekperimentiranje koštalo previše.
Ostaje je dino nada da budu uspeli nadoknaditi taj zaostatak. Oni imaju resursa i znanja za razvoj u hodu.
Treba netko i taj bolid voziti 😉 najveći im je zaheb što su pustili garavoga u mercedes
ma nebi se j slozio da su toliko spori,mozda nisu toliko blizu red bullu ali vjeruj mi da ce sutra biti dosta bolji nego danas
Samo se nadam da red bull neće bit (pre)dominantan, tj. da ćemo imat full zanimljivu i neizvjesnu sezonu. Bila bi fora da je npr. Lotus (ili Ferrari) vozio treninge na 80% mogućnosti bolida, pa da ih sutra sve iznenade 🙂
Iako malo vjerovatno 🙁
svi su oni vozili na 80%.
očekujem Vettelova vremena oko 1:25
Prošle godin evremena su bila oko 1:29 nakon drugog treninga, a u kvalifikacijama najbrze vreme je bilo 1:24:922
Ako je prošle godine bilo to vrijeme, onda će ove biti barem sekundu, sekundu i pol brže
sutra će biti zanimljiv dan! 😀 Očekuju se pljuskovi…znači možda tek utrka bude pravi pokazatelj forme svih momčadi, što jamči odličnu utrku!
Čini se ovako:
Red bull kao i prije;
Ferrari kao i prije;
Mclaren jako lošiji;
Lotus bolji;
Mercedes bolji(ali počinje pokazivati svoju nepouzdanost)
Sauber kao i prije;
Force India maaalo bolja;
Toro roso kao i prije;
Williams kao i prije;
Caterham kao i prije;
Marrusia malo bolja;
Tako stvari trenutno stoje!
Rano je za takve prognoze, ovdje ne vrijedi da se dan po jutru poznaje…
nisam se nadao da če meklaren biti tako loš, ili muljaju nešto
Treba pričekati kvalifikacije i utrku, ne vjerujem da je McLaren tako loš….
Ali sam uvjeren da će Seb opet biti glavni protagonist borbe za titulu…
Nije on tako loš;nego su se lotus i merceds poboljšali(malo i force india)!
Muljali su da su spremni, a sad izgleda da (nažalost) ne ide sve prema planu..
Majko mila nema McLarena ni u ljeljama.
gotov je mclaren još sad kad prijeđu na hondu … mercedes će im sve preuzet kaj valja …
Kad jednom smrkne drugome svane…pričekati još malo do kvalifikacija!!! Nerealno je da je Mclaren baš toliko sporiji.
neće…
nemojte zuriti sa predvidjanjima,sacekajmo kvale sutra
KATASTROFA! Predosjećam još jednu tešku sezonu! 🙁
McLaren je očekivao nešto lošije rezultate na početku sezone, ipak su krenuli sa potpuno novim bolidom, sad dali su očekivali ovako loše neznam. Oni očekuju svoju punu formu oko četvrte, pete utrke…
Taman do Brazila budu bili brzi kao RB.
Lotus je bio vrlo brz u simulaciji utrka, problem bi mogle biti kvalifikacije. Super soft gume su lose, skoro pa da nisu izdrzale jedan brzi krug. Mercedes je izgledao solidno, ali u zadnjih pet minuta dan ima je postao nocna mora.
Ferrari ne odstupa previše biti će zanimljivo
Ferrari imao problema sa KERS-om na oba automobila. Ako je za vjerovati komentatorima sa ORF1. 🙂
Je,problemi sa KERS-om. Imao ih je i Vettel.
Rekao je Andrea Stella na radiu Fernandu da imaju problem s kersom
Ja sad nez više kome od vas virovat ko je sad ima problema sa kersom jedan ili oba
komentar od Wilsona nije sarkazam ili ironije već je stv. ima problema sa kersom i Vettel…malo se raspitajte pa komentirajte
Tako je, neki samo lupaju minuse kad vide da se spomenuo Vettel.
“Vettel eventually produced a 1’25.908, taking the fastest time off his team mate by over a quarter of a second. Shortly afterwards he reported a KERS problem on his car.”