Perez: Degradacija guma je ekstremna [anketa]

Najbrži vozač drugog dana testiranja u Barceloni, Sergio Pérez, iznenađen je ekstremno velikom degradacijom guma, što će po njegovom mišljenju biti veliki izazov za sve momčadi.

„Degradacija je ekstremno velika, što je veliko iznenađenje“, rekao je Pérez. „Uobičajeno je da vidimo na zimskim testiranjima povećanu degradaciju, ali nikad ovako veliku. Tijekom sezone ponekad ćemo voziti utrke u hladnim uvjetima, kakvi su ovdje bili i to će biti velika briga za sve momčadi.“

S novim gumama Pirelli je želio olakšati momčadima proces zagrijavanja guma, ali izgleda da se sada i degradacija povećala. Ipak tijekom sezone na utrkama će većinom vladati nešto topliji uvjeti zbog čega bi situacija trebala izgledati drugačije.

„Zaista se nadam da će se ovo promijeniti jer ako situacija bude ovakva u Melbourneu, onda će nam trebati sedam ili deset zaustavljanja da završimo utrku“, dodao je. „Uvjeren sam kako razlog ipak leži u činjenici da su u pitanju zimska testiranja i da se sve momčadi nalaze u procesu učenja.“

Pérez je na kraju dodao kako se zbog navedenih problema mučio s razumijevanjem novog bolida.

„Nakon što napravite jedan krug odmah kreće borba s degradacijom, zbog čega je zaista teško naučiti bilo što o bolidu. Ipak mislim da je bolid popriličito jak i ima dobar potencijal“, zaključio je.

Vjerujete li da Pirelli zna što radi?

Rezultati

Loading ... Loading ...
33 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
SebVettel10181930

Pa zar vec problemi?!! 😮 hmm…imam osjecaj da ove godine pirelli nije napravio dobar posao al vidjet cemo kroz slobodne treninge kolika ce bit potrosnja i koliko ce momcadi potrosit setova guma a tu su jos i supersoft koje se jako brzo trose

josipradnik

biti će situacija u prvih nekoliko utrka kao lani kod Kimija…ili Alonsa kad ga je Sergio ganjao

lollipop

Vjerujem da ce momcadi naci odgovore za Pirellijeve gume i da na samim utrkama nece biti toliko promjena guma mozda u prvom djelu sezone,ali kasnije ce sve sjesti na mjesto.

Luka Tunjić

Ove gume donose prednosti i nedostatke. 1. Donese više zaustavljanja i različite strategije koje je zanimljivo gledat. 2. Dvije vrste tvrđih i mekših guma ( Supersoft,Soft,Medium,Hard ) 3. Donose više izbora guma za start i odluke korištenja. 4. Uvijek je zanimljivo pratit onog Koji je na različitim gumama. 5. Tko ih detaljno otkrije imat će prednost ( ne samo MER,LOT,FER,MCM,RBR) 6. Donose veću konkurentnost manjih ekipa NEDOSTATCI 1. Jurenje na stazi,mada su kvalifikacije ostale OK.Možda su čak i bolje. 2. Donose više PARA Berniju 🙁 3. Daju kukavičku utrku šteđenja guma ( rijetki idu gas do daske ) Mislim da… Read more »

perodeformero

Još jedna dobra vijest. Bar za gledatelje, hehe

davidpepii

Mislim da se F1 kao sport pokušava održati na nivou utrkivanja. To bi značilo da se pokušava stvoriti i održavati iz utrke u utrku jedna simbioza, komplot svih sastavnih dijelova utrkivanja, kao što su gume (ovakve i onkave, ali nikako da odgovaraju određenim momčadima), aerodinamika, jačina i snaga motora…itd. Neka mi oproste na možda pogrešnim i laičkim pojmovima oni koji imaju veče tehničko znanje od mene, ja nemam tog znanja. Mislim da se pokušava ponoviti recimo prošla sezona gdje se je u prvih sedam utrka bilo sedam pobjednika. Što čini F1 izuzetno zanimljivim medijima, gledateljima, priča se u svijetu o… Read more »

Iceman

Naravno da znaju što rade, pa nisu oni od jučer. Sve što rade, rade sa predumišljajem. Ovo što rade je loše za sam sport, utrkivanje, vozače i timove. Zašto se treba toliko mučiti “razumjeti” gume? Zašto bi vozač morao toliko paziti na gume, a ne se usredotočiti na samu vožnju i kako prestići onog ispred? Kako će vozač dati sve od sebe, ako ga gumari u tome koče? “Nemoj previše ganjati jer za par krugova ćeš morati ponovno u boks”. 2 ulaska u boks tokom utrke je idealno, naravno ovisi o utrci +/- . Vidjet ćemo što će biti, ali… Read more »

SebVettel

Slažem se s ovim u potpunosti. Gume ne smiju kontrolirati i određivati poredak. Vozači trebaju voziti najbrže što mogu i to je bit formule. No tata Bernie se ne slaže s tim. Koga briga za navijače glavno da se show prodaje i da on bere lovu i da mu rastu dionice.

avalon

a šta je tu toliko točno ? imamo li uprkos svemu skoro više preticanja u jednoj trci nego prije ( kad je sve bilo poznato i stabilno ) u pola sezone ? pustimo sad pričice o KERS-u , DRS – u …to smatram teh napredkom F 1 . ako je više preticanja ne znači li to da se vozači utrkuju ? čak su i neke “dosadne” ( moglo bi i bez navodnika) trke prošle sezone bile uzbudljive ( hungaroring , valencija ) uprkos gumama . jer ako nisu gume one koje određuju poredak onda je aerodinamika , set up ,… Read more »

Leo

Slično razmišljamo jedino bi dodao da me pomalo umaraju i te promjene boja.

F1ALONSO

Vratite bridgestone i michelin

cici

Možda takvu degradaciju pokazuju soft i medium gume zbog niskih temperatura ali je danas Hamilton vozio hard gume i napravio odličan rezultat,time pokazao da se kod pojačane degradacije može upotrijebiti tvrđa komponenta guma što daje duži ostanak na stazi i konstantnu brzinu.

hattrick

Ma taj Pirelli je samo slaba kopija Save 😉
Naravno da znaju šta čine, čine si reklamu, zna se koje će se ime najviše čuti po medijima kad počne sezona.. 😉
No, kod nas će svejedno Sava ostati No.1, uzalud im trud… 😀

kvra

Svidjelo se BE prošle godine,
pa rekao PH da “začini” i ove godine. 😉

CuberF1

Ma stvarno pretjeruju s tim cirkusom oko tih guma. Neka naprave da traju barem 20 poštenih krugova. Ovako naprave 2 brza kruga i počinju gubiti po 0.5 sec po krugu. Pobjednik je onaj koji najbolji štedi gume. Treba ih pustiti neka voze na 100% cijelu utrku i neka pobjedi najbrži.

Dani

Meni nije jasno pa kaj oni ne vide da si rade lošu reklamu? Mislim i loša je bolja od nikakve, ali utući toliko novaca, a da ti se smiju je čudno.

popidipupi

Isti problemi su bili na proslogodisnjim testovima pa je sve na kraju ispalo dobro….

Charly

Anketno pitanje je poprilicno neslano… ako je odgovor DA onda se daje podrska Pirelliju ali zapravo se radi o potpuno suprotnoj stvari… Pirelli zna sta radi a to je interes Bernia i pravljenja sto veceg cirkusa na utrkama.. jasno je da Pirelli raspolaze sa tehnologijom proizvodnje sportskih guma te da moze napraviti kvalitetnu gumu… problem je sto je jedini dobavljac i nema konkurenta pa sad moze praviti sta hoce i kako hoce ali opet pod patronatom Bernia.. ako se kaze NE onda ispada da Pirelli zapravo nema kontrole nad onim sto proizvodi te da ne moze napraviti kvalitetnu gumu sto… Read more »

SefoRBR

Nek imaju maslac na kotačima umjesto pirellijevih guma, duže bi trajo.

adriaan

ovo sta radi pirelli je zalosno, ako je istina da gume tako degradiraju onda ce ubit bit F1, a to je utrkivanje. izgleda da ce prvak bit onaj tko ce najvise pazit na gume.zbog cuvanja guma nece biti toliko pokusaja pretjecanja jer jaka kocenja ubijaju gume.zalosno di ide F1

Lucky

Vec vidim plan svaka utrka novi pobjednik

Ayrton Mclaren

Treba reći Berniu da postavi još koju kameru u bokseve jer čini se da će upravo tamo odlučivati pobjednik, a ne na samoj stazi…svi se žale na te gume! Ako se ovako nastavi bit će to pravi kaos u utrkama, možda da postave koji semafor ili kružni tok u boksevima jer bit će kolone! 🙂

elmedin

ma ovi iz pirelija su vise dosadni sa gumama,neka naprave brate mili gume kao sto su bile prije par sezona,sta glume sa ovim gumama sto se trose u 5 krugova…

SefoRBR

jedan set guma za cijelu sezonu,hahahah. jedan suhi i jedan za mokro. a ne ovi 600 vrsta guma, svaka gora od druge…

Alonso560

Gledo sam danas vremena i svi vozaći u prvih 5-7 krugova po krugu gube oko 0.8-1.0 s … užasno … sva najbolja vremena su u 1. krugu napravljena…

f-duct

Pirelli si je stvarno napravio antireklamu dolaskom u F1

Charly

Prvak ce ipak biti na njihovim gumama, svi popularni vozaci bice uslikani na njihovim gumama… to je i vise nego dovoljno… nije ni cudo sto nisu htjeli uci u F1 osim kao jedini dobavljaci, dok Michelin nije htio uci ako ce biti jedini dobavljac, to dovoljno govori…

Pirelli je zivi maslac…

FelipeMassa_

Ljudi spremite se,u kauč sa pivom i kokicama :pivo: Ova sezona će povaliti!

Vettel-Mostar

Dosta se vozača već žalilo na gume… izgleda da je Pireli odlučio da učini F1 jos težom i zanimljivijom.. svida mi se ideja o 7 zaustavljanja baš me zanima kako bi to izgledalo, zbrka i trka u boksevima 🙂

Ivan Šeperić-Grdiša

kakvih 7 zaustavljanja? s kojim gumama? momčadi imaju 6 setova guma na raspolaganju za kvalifikacije i utrku, to je to. maksimalno 5 ulazaka u bokseve 😉

croatic f1

a šta s intermedijima i full wetom?i to može poslužiti :mrgreen:

elmedin

cuj 7 zaustavljanja,pa onda bi gledali vise boxeve nego stazu…

Vettel-Mostar

čovječe govorim ono sto je Perez rekao, znam da imaju 6 al ako nebi doteklo vjerojatno bi na interke hehehe

Related Posts