Pedrosa o dosadašnjem dijelu sezone

Hondin tvornički vozač prokomentirao je dosadašnji dio sezone i svoj nevjerojatan niz od devet utrka na pobjedničkom postolju.

Nakon prve polovine sezone, sićušni Španjolac drugi je u poretku vozača, iza vodećeg Jorgea Lorenza i ispred momčadskog kolege Caseyja Stonera. Dani je u prvom dijelu sezone pokazao odličnu formu, iznimnu zrelost i, najvažnije, konzistentnost, koja mu je nedostajala u prethodnim sezonama.

Kad je 2006. prešao u kraljevsku klasu, Pedrosu su mnogi smatrali presitnim i preslabim za snažne motocikle od 990 cm3, no Španjolac je brzo utišao kritičare, osvojivši drugo mjesto u svom MotoGP debiju na domaćoj stazi u Jerezu. Dva mjeseca kasnije u Šangaju je  osvojio MotoGP pobjedu a danas je jedan od najboljih vozača u kraljevskoj klasi.

“Mislim da možemo biti zadovoljni dosadašnjim dijelom sezone. Nedostaje nam nekoliko pobjeda u odnosu na glavne konkurente i nadam se da ćemo to popraviti u drugom dijelu prvenstva. Svi smo jako izjednačeni i jako je teško napraviti razliku, a samo jedan detalj može donijeti prevagu.”

“Bili smo brzi na gotovo svim stazama u dosadašnjem dijelu sezone i mislim da će se taj trend nastaviti. Najvažnije je izbjeći pogreške. Pobijediti će vozač koji je napravio najmanje pogrešaka za vrijeme sezone.”

“Ako želite pobijediti, morate biti savršeni od početka vikenda. Možda se ponekad čini kao da kalkuliramo, no zapravo smo stalno na granici svojih mogućnosti. Zbog toga često vozimo u koloni s malo pretjecanja. Jednostavno smo dostigli najvišu razinu na kojoj je jako teško izvući nešto više i napraviti razliku.”

Španjolac je na VN Portugala osvojio 100. postolje u karijeri, a na posljednoj utrci u Laguna Seci 65. postolje u kraljevskoj klasi, čime je prestigao brojne velikane, uključujući Waynea Raineyja.

“Osvojio sam puno postolja u kraljevskoj klasi, no glavni cilj su pobjede.. Nadam se da ću u budućnosti više pobjeđivati.”

Pedrosa je prokomentirao i suživot s mnogo sporijim CRT motociklima.

“Riječ je o motociklima koji su u razvoju i zbog toga još nemaju dovoljno snage. Nitko nije očekivao da će CRT momčadi u prvoj sezoni konkurirati MotoGP prototipovima. CRT pravila predstavljaju inovaciju koja je popunila prazna mjesta na gridu i poboljšala cijelu predstavu. Mislim da im treba dati vremena i pričekati s pravim analizama.”

I na kraju otkrio planove za ljetnu pauzu…

“Isplanirao sam odmor u Europi. Odmoriti ću se nekoliko dana, uhvatiti malo sunca, posjetiti prijatelje i obitelj, a onda se vraćam treninzima.”

 

 

 

 

Related Posts