Iako se čitav koncept neće koristiti iduće sezone, čini se kako u McLarenu ipak pripremaju DDRS za implementaciju na ovogodišnji bolid.
Podsjećamo, sustav čiji je idejni kreator momčad Mercedesa na prošle dvije utrke pokušao je upogoniti i Lotus. Nakon što su ga testirali na slobodnim treninzima u Njemačkoj i Mađarskoj, očekuje se da bi ga uskoro mogli koristiti i na kvalifikacijama i utrci.
McLarenov sportski direktor, Sam Michael, potvrdio je slične planove:
“Naš sistem nije kao Lotusov, ali radi na sličnom principu. Kolike su šanse da ga spremimo za neku od utrka? To još uvijek ne znam.”
“Vidjet ćemo je li isplativo. Razvoj DDRS-a iziskuje puno vremena, a to skreće pažnju s regularnih nadogradnji. Ako prosudimo da će biti od značajne koristi, spremit ćemo ga za utrke.”
Jooj,gdje je više ta Belgija…sad će u red bullu ekipa opet nešto izmislit i vratit će se na vrh poretka (za vozače) go seb!
a usput vratite i TCS .. kad već glumite da su bolidi bez ikakve novije tehnologije …
Ono zasto mjenjati konja koji dobro vuce je donekle istina, a donekle i nije..pa sad..
Navijac sam ekipe Meklaren,definitivno je dobra stvar sto razvijaju DDRS sistem – i to sto pre – ali su mi nejasne dve stvari: 1) Zasto nije razvijen ranije nego,u najboljem slucaju,za poslednjih devet trka – razumem da je potrebno vreme da se kompletan sistem implementira u bolid, 2) Razvijati – ne bas jeftin – DDRS sistem,imajuci u vidu da je zabranjeno njegovo koriscenje iduce sezone?!
mclren će bit dobar u spau i singapuru monzi baš i ne,
Singapur sličan Mađarskoj, neznam baš da neče biti dobri tamo.
a sta je sa ferrarijem oni su govorili da ce napravit a ono nista
Ferrari je najavio novo testiranje prednjih krila u Spa, a za Singapur navodno spremaju neki veći update na bolidu
mclaren će bit dobar u drugom dijelu prvenstva puno se još toga može desiti ferari je bio loš na hungaroringu, mclaren u njemačkoj , do kraja još 9 utrka
tako je nemoze se nista predvidit mogu samo zamislit kišu na Spa i sve se minja a onda je vozac glavni a ne bolid
“Razvoj DDRS-a iziskuje puno vremena, a to skreće pažnju s regularnih nadogradnji.” kaže Sam Michael a Mercedesov Ross Brown kaže da je DDRS jeftin i jednostavan za razviti i da se tu radi o tisućama a ne o milionima eura.
pa ni michael nije govorija da košta miljone eura , cijenu nije ni spomenija 😉 ne treba brkat potrošeno vrime da bi se taj double DRS impelementira sa koštanjem impementacije . da skreće pažnju sa regularnih nadogradnji ..to je točno jer to treba uradit u ovih preostalih 9 trka buduči da će sudeći po izjavama iz FIA 2013. bit zabranjen . ako imaju viška vrimena neka krenu , a ako ne najbolje im je ne čaćkat po DDRS-u jer ako je sudit po mercedesu i nije neki pomak naprid ili dobitak na stazi .
Mcm opet onaj sa pocetka sezone
Pa oni su već zadnje dvije utrke u formi sa početka sezone
too much…
zamjesec dana če doči RedBull sa DDDRS,pa če onda doči Wiliams sa DDDDRS …..
neka bude jedan DRS i amen…
drkanje bezveze
Sve je to lijepo samo su malo lončići pobrkani. Lotus ne koristi DDRS nego najobičniji pasivni F-Duct. Uostalom, F-Duct nije ni zabranjen, zabranjeno je samo da vozač ima utjecaja na to kada se aktivira
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101286 – Double DRS. Ali, vjerojatno je samo pitanje terminologije.
kao što vidiš, taj članak je napisan prije nego su uopće testirali svoj F-Duct, dok se još nije znalo što i kako je.
Lotusov F-Duct nema veze sa DRS-om jer ga aktivira strujanje zraka kad postigne određenu brzinu.
Mercedesov sustav je nazvan DDRS (Double-DRS) jer se njihov sustav aktivira kada vozač otvori DRS na stražnjem krilu
@Cuky: Jest, u principu se radi o preusmjeravanju zraka, ali je vrlo povezano s DRS-om. Ako sam dobro shvatio, zrak u slučaju zatvorenog DRS-a ide prema difuzoru i pruža dodatni downforce, a u slučaju otvorenog DRS-a zrak ide prema stražnjem krilu koje je otvoreno i tako se smanjuje otpor. Zvuči jednostavno i genijalno…
Po onome što su pričali na Sky-u (tamo gledam prijenose pošto naše ne hvatam ni jedan program na kojem jesu) i na f1technical forumu Lotus je ovo napravio da bi mogli dobiti na brzini dok je DRS zatvoren, dakle u utrci na djelovima gdje nema DRS-a. Kad bolid vozi ispod određene brzine zrak kroz usisnike iza glave vozača ulazi, prolazi kroz cijevi i izlazi iznad svjetla u sredini. Kad bolid, tj. zrak koji prolazi kroz te cijevi postigne određenu brzinu onda umjesto da izlazi iznad svjetla ide kroz cijev na stražnje krilo.
Jeste, a to je nazvano Double-DRS, ili DDRS 🙂