Retrovizor: Strateg protiv stratega

Britanski GP bila je jedna od onih interesantnih utrka gdje je pobjednik odlučen više na temelju taktičkih finesa i strategije nego sirove brzine. Ovaj put to je bio Webber, ali ni Alonso neće Silverstone, unatoč Australčevom preuzimanju pobjede, pamtiti po zlu.

Razloge nije teško uočiti: ovo je bio vikend u kojem je Ferrari, za razliku od tmurnih početaka sezone, djelovao vrhunski konkurentno. Prvo je tu bio Pole position koji Scuderia nije vidjela još od 2010., a zatim je u utrci bolid djelovao vrlo brzim sve dok ga prelazak na mekše gume na kraju nije izbacio iz takta. Dobro, uvijek se dio te forme može svesti na raspored staze koji možda više odgovara jednom bolidu nego drugom (ravni dijelovi, udio brzih i sporih zavoja, itd.), ali je jasno koliko je momentalni F2012 evoluirao u odnosu na onaj koji smo vidjeli u Australiji. I da je kao takav dovoljan Alonsu da konkurira za pobjede i sad se, pred sredinom sezone, etablira kao jedan od ključnih kandidata za vozačku titulu 2012.

Kao što je ranije rečeno, Webber nije vozio divlju utrku punu napada na Alonsa (ako je za to bio u prilici), već je strpljivo držao razmak za njime i gradio si situaciju za napad jednom kad Ferrari počne posrtati na mekanim gumama.

Ferrariju je neloš vikend obilježila i natruha forme Felipea Masse, koja nije mogla prerano doći. Konačno u jednom vikendu bez nevolja i neobjašnjivih problema s bolidom, Brazilac je zgrabio četvrto mjesto i time sudjelovao u Ferrarijevom preuzimanju drugog mjesta u konstruktorskom prvenstvu, skinuvši otamo Lotus. S obzirom na komentare koji se kotrljaju oko Felipeovog angažmana u Maranellu, ovo je za Brazilca svakako važan plasman, ali Domenicali i društvo u vodstvu ekipe će sigurno htjeti prvo vidjeti je li ovo bio samo izuzetak ili doista najava boljih rezultata.

Ali naravno, glavni akter utrke bio je Mark Webber. Kao što je ranije rečeno, on nije vozio divlju utrku punu napada na Alonsa (ako je za to bio u prilici), već je strpljivo držao razmak za njime i gradio si situaciju za napad jednom kad Ferrari počne posrtati na mekanim gumama. Što se, kao što svi znamo, na kraju i dogodilo. Ovakva kalkulirana vožnja i strategija koja će protivnika uhvatiti na slaboj točki su inače zaštitni znak Alonsa, ali je ovaj put sam dospio pod njen efekt. Jasno, i Red Bullov bolid je bio odličan, i također zaslužuje svoj dio u pobjedi na Silverstoneu.

Druga i dugoročnija priča koja se odmotala oko Webbera nakon utrke je službena potvrda kako će u Red Bullu voziti i 2013. Sve te rošade koje su kao jedan od ključnih poteza uzimale njegov odlazak u Ferrari su time negirane, a ujedno i Felipe Massa (možda) ima jednog suparnika manje na horizontu za ostanak u crvenom kokpitu. Doduše, Webber je potvrdio i da su postojali određeni pregovori s Ferrarijem, ali teško da mu itko može zamjeriti što je odlučio ostati u Red Bullu, s obzirom na tehničku formu koju je ekipa do sad pokazivala, i uostalom, držala ga već jednom u borbi za vozački naslov do posljednje utrke. Štoviše, ovog momenta izgleda kao da se tamo snalazi podjednako dobro, ako ne i bolje, nego Vettel. Kad smo već kod Nijemca, treba reći da je i on odradio dobar posao.

No, oni koji vole špekulacije oko vozačkih karijera ne trebaju brinuti: još uvijek je grid daleko od definitivnog. Ima u igri i nekoliko većih imena.

Lotus je petim i šestim mjestom opet pokazao da je itekako konkurentan, i da je pitanje kad će ta prva pobjeda doći, a ne hoće li je biti. Osamnaest konstruktorskih bodova spremljeno u banku, i s tim prosjekom ekipa će moći računati s visokim mjestom na kraju prvenstva. Štoviše, vozači djeluju vrlo spremni za tako nešto: Räikkönen marljivo skuplja bodove, već ima i tri postolja iza sebe, i izvan bodova je završio samo jednom, u Kini. Grosjean je još uvijek malo kaotičniji (ili bude na vrhu ili odustane), ali da je brz, neke sumnje nema. Treba držati oko na njemu kao potencijalnom budućem pobjedniku barem koliko i na Räikkönenu.

Onaj koji je također brz ali kaotičan je Maldonado, nastavivši svoj niz utrka u kojima skuplja prilično oštru kritiku svojih kolega zbog preagresivnih vožnji. Prošli put žrtva je bio Lewis Hamilton, ovaj put Sergio Pérez koji poslije nije bio škrt na kritici. Maldonado je dobio novčanu kaznu, ali sad već itekako ima čvrst imidž bombe na četiri kotača.

“Bombastičan” je bio i Kobayashijev ulaz u boks, za koji srećom nitko nije ozbiljno stradao. Nakon tog cijelog kaosa, još je malo nedostajalo da završi i u bodovima. Bilo kako bilo, FIA je odgovorila s 25000 Eura kazne za Japanca. Potrebni su mu malo konzistentniji rezultati, jer od statusa interesantne nove zvijezde koju je skupio vozeći još za Toyotu na njenom kraju, sad je na otprilike pola bodova Péreza.

Slab vikend i za Rosberga ― nakon propuštanja ulaska u Q3 kvalifikacija, tek petnaesto mjesto, s gotovo minutom zaostatka za pobjednikom. Ali s obzirom koliko je konzistentan inače, nema neke sumnje da bi već na svojoj domaćoj utrci, nadolazećem GP Njemačke, mogao to kompenzirati.

Pred nama je Hockenheim. Zadnji puta, još 2010. (prošle godine vozio se Nürburgring) tamo je pobijedio Alonso, drugi je bio Massa a treći Vettel. Sjećamo se, to je bila ona utrka s famoznom radioporukom Roba Smedleya “Fernando is faster than you”.

A kod McLarena je, čini se, stvar ipak nešto kompliciranija. Pet konstruktorskih bodova za ekipu koja je u sezonu ušla vjerojatno najbrža debelo je ispod očekivanja. Button već ionako utrku za utrkom muku muči s bolidom, a ovaj put ni Hamilton nije mogao izaći na kraj s bolidom. Problemi u boksovima koji se često ponavljaju, pa slabi općeniti rezultati, pa padovi u konstruktorskom prvenstvu (sad na četvrto mjesto), pa Buttonove nevolje s bolidom… Woking reagira, ako je vjerovati vijestima da organizira “krizni sastanak”. Ali koliko brzo može okrenuti stvari i koliko će imati prilike to staviti u efekt u drugoj polovici sezone bit će jedna interesantna ― a McLarenovim navijačima ujedno i zabrinjavajuća ― stvar za pratiti kroz nadolazeće utrke.

Između Hamiltona i Buttona na Silverstoneu je završio Bruno Senna ― konačno minimalni koračić naprijed (zadnji plasman bolji od devetog bilo mu je sedmo mjesto još u Shanghaiju), ali od ovog momka će se ipak očekivati još malo više.

Svoj udio Grand Prixu dale su i kvalifikacije na kojima smo gledali više sklizanja nego na curlingu. Koliko god Pirellijeve gume općenito, s DRS-om napravile utrke nepredvidivima, kiša je i dalje element koji sve to zapapri. Jedna misao očito pada na pamet: za tri utrke je Spa.

No, prvo je pred nama Hockenheim. Zadnji puta, još 2010. (prošle godine vozio se Nürburgring) tamo je pobijedio Alonso, drugi je bio Massa a treći Vettel. Sjećamo se, to je bila ona utrka s famoznom radioporukom Roba Smedleya “Fernando is faster than you”. Ove sezone nekako djeluje manje vjerojatno da će Massa biti u poziciji u kojoj bi propuštao Alonsa naprijed, ali Ferrari će svakako gristi, sad kad je uzeo drugo mjesto među konstruktorima, tu poziciju učvrstiti sa što više bodova prednosti, za što im svakako trebaju i Brazilčevi. A ni Alonsu tih trinaest bodova prednosti pred Webberom nije baš previše, osobito ako bude Webber jednako raspoložen kao i proteklog vikenda. Uglavnom, već sad to obećava biti dobar Grand Prix.

Heroj utrke: Mark Webber. Bez iznenađenja ― odlično odrađene kvalifikacije (manje od pola desetinke sekunde za Alonsom), utrka bez grešaka osvojena strpljivim čekanjem da se pokaže prilika, i njenim korištenjem kad se napokon ukazala. S ovakvim vožnjama, nije čudo da ga Red Bull sa zadovoljstvom želi i dalje u svojem kokpitu.

Potez utrke: Fernando Alonso. Dobro, malo ćemo “varati” – nije potez utrke već Grand Prix vikenda. Alonso je potkraj Q2 kvalifikacija, hvatajući mjesto za Q3, pod žutim zastavama usporio taman koliko je trebalo da ne pokupi kaznu, a da ne propusti vlak. Maestralno, i upravo nešto što bismo od Španjolca očekivali.

Razočaranje utrke: Nico Rosberg. Inače među konzistentnijim vozačima, Nijemac je imao katastrofalan vikend u Engleskoj: slabe kvalifikacije, nakon čega je još samo gubio mjesto kroz utrku, i završio kilometrima od bodova, iza Toro Rossovih vozača.

Nagrada za igranje flipera: Pastor Maldonado. Iz utrke u utrku, vozač iz Venezuele sve se više ponaša kao odbojnik na fliperu ― u dodiru s njim, stvari (i drugi bolidi) lete posvuda. Kako je krenulo, uskoro će ga se konkurenti usuđivati pretjecati samo kroz boksove.

Nagrada za nepredvidljivost: Englesko vrijeme. Jedan dan toliko pljušti da se mora izvući crvena zastava, a drugi bude suho. Da su sve utrke u Engleskoj, Bernie nikad ne bi ni u snu predložio one svoje ideje s prskalicama…

Oton Ribić

81 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F12012

I da je kao takav dovoljan Alonsu da konkurira za pobjede i sad se, pred sredinom sezone, etablira kao jedan od ključnih kandidata za vozačku titulu 2012.
Meni drag dio 😀
inače čudno da je Ferrari sada bolji na tvrđim gumama , ako se sjetimo prošle sezone …

Rose

Retrovizor bi bio super da je uistinu bio objektivan.
“Zaboraviti” spomenuti Michaela Schumachera u ovom Retrovizoru je greška koju ne opraštam 🙁
Za mene su istinski heroji Silverstonea bili Schumacher i Massa.
Schumacher je na toj stazi izvukao maskimum iz bolida, pa ljudi moji, na stazi je pretekao daleko nadmočniji McLaren (Hamilltona).
Massa se lavovski borio i na kraju završio na četvrtom mjestu.
Ne spomenuti Schumachra u ovom Retrovizoru, u najmanju ruku je licemjerno.

grunf

A ja mislio da je i Michael Schumacher vozio ovu utrku?? Mislim, vidio sam ga jer startao je treći što nije loše obzirom na formu bolida koja se da isčitati iz Nicinog rezultata??? Ili moram kod okulista pod hitno madre mia. Me ne, vozio je, siguran sam. I da mi je samo znati kako je to Webber mogao znati da će Alonso posrtati na mekšim gumama kada je na istim tim gumama Massa radio odličan posao?? Zašto, ali zašto ovi uradci moraju biti do te mjere navijački obojani da postaju propagandni materijal umjesto rezimea nečega što smo na kraju krajeva… Read more »

Sir Drinkalot

Pošalji pismo Kreatoru i zamoli ih za posao. Mislim, kad već možeš bolje…

Rose

Sir Drinkalot,
nitko nikome ne treba pisati, ali je činjenica da je Schumacher zasigurno zaslužio pokoju rečenicu na ovom Retrovizoru.

Bdw, radioporuka Roba Smedleya “Fernando is faster than you”, znači isto ono što si me pitamo znam li što to znači.
Slažeš se?

Sir Drinkalot


Schumacher nije jedina točka koje se Grunf dotaknuo. Pogledaj samo zadnji paragraf.
A što se tiče Smedleya i te famozne izjave, ima li to veze s mojim odgovorom na tvoj komentar u članku “Webber ostaje u Red Bull-u” ili…?

Rose

Sir Drinkalot,
je na taj članak sam mislila.
A Grunfov komentar uopće nisam ozbiljno diživljela 😉

avalon

Sir Drinkalot…. pa dobro , možda je grunf malko pretjera ali je dilom i u pravu . retrovizor bi treba bit rezime onoga šta smo svi gledali . ali objektivi (šta je do sada i bija ) . možda je vručina uzrokovala dekoncentraciju pa se u ovom retrovizoru spominju i vozači koji su odustali (perez) , spominju se i oni koji su završili na 15. mj sa zaostatkom od 57 sec ( nico ) , 9 od prvih 10 se spominje a ne spominje se sedmerostruki prvak F 1 koji je u bolidu kojem silverston ne odgovara uspija osvojit 7.… Read more »

Sir Drinkalot

Avalone, ti i ja se vrlo često slažemo, pa i u ovome. Upravo zato što smatram da bi Grunf bio vrlo dobar u pisanju Retrovizora sam i predložio da zamoli Kreator za posao…
P.S. Usput budi rečeno, nisam reagirao na ne spominjanje Schumachera ni jednom riječju (što se tiče Grunfovog komentara).

Rose

Aavalone, ako se ti i Sir Drinkalot, često slažete u mišljenjima, onda si u velikim problemima.
Još i ako m dijeli isto mišljenje s vama….
Avalone, uzdigni se iznad njih, pa 100 klasa su tvoji komenari bolji, ovi samo lupetaju.
Čito mi teško čitati kao se Sir Drinkalot uspoređuje s tobom 🙁

berger

bravo

alonso

cool tekst

avalon

odličan retrovozor ka i uvik . baš mi je drago da su “obraženi” svi vozači od 1. do 10. mj pa i neki koji su završili 11. (kamui ) 15. ( nico ) ili 16. (pastor ) pa i perez koji je odusta u 11 krugu nekako mi je najdraže u ovom retrovizoru šta se u skupinu onih minornih vozača o kojima se skoro nikad ne govori ( osim ako ne lupe nekoga “značajnog” ) uvrstija i MS . a zašto bi ga se i spominjalo kad je puno interesantnije spomenut NR koji je završija trku na 15. mj sa… Read more »

Rose

Uh, avalone, ajd se ti već jednom dogovori sam sa sobom što misliš o Schumacheru!

Paprika Marinko

Potez utrke: Alonso vs. Hamilton = Maestralno…

Filip

Da, to je bila škola vožnje za Hamija.

LH Mercedes

i mislim da danas toga svima fali, a ne maldonado hamilton (neiskusni s iskusnima)

ferrari supporter

sve u svemu ok utrka. bez uvrede navijačima Mclarena i Mercedesa ali mislim da sad možemo reći da su sada najdominantniji bolidi Ferrari i Red bull i da bi se tu između Alonsa i Red bullova trebala razriješiti bitka za ovogodišnjeg prvaka.Lotus je također dosta brz ali možda samo za konstruktorsku bitku za prvaka s obzirom da Kimmi a i Grosjean već dosta kasne za Alonsom u pojedinačnom poretku. Mene osobno veseli Massino 4. mjesto i nadam se a i čini mi se da se Massa poboljšao i ako nastavi sa dobrim rezultatima zašto ga ne zadržati još koju sezonu.… Read more »

given2drive

a jeste se svi razmazili!!!
usporedjujte lanjskih prvih 9 utrka i ovogodisnjih
pa sta i da ima koja utrka sa “manje pretjecanja” i “previse” strategije ali lani smo i spavajuci mogli znati tko ce pobjediti
lewis mclaren (uzela sam te kao primjer) kaze da je najdosadnija utrka
meni nije meni svaka ima nesto drugacije i uzbudljivo sto druge utrke nemaju
😉

Lewis McLaren

Najdosadnija utrka dosada…previše strategije, premalo izravne borbe.

Schumi

Slazem se. Ja sam jedva cekao da padne kisa. Jos su svima bolje funkcionisale tvrde gume od mekih, pa se sve svodilo na taktiku.

Alonso fan

Kao i uvijek uzivao sam (i smijao se) dok sam citao retrovizor,a najsmjesniji dio je “Nagrada za igranje flipera”…Hahaha 😀 , Svaka cast!

cici

Utrka je bila puna događanja,što pretjecanja,što dvo-troboja pa se nadam daljnjem tijeku sezone takvim spektaklima.Po mojem najbolja je bila utrka u Kini i volio bih gledati još takvih.Hockenheim je staza na kojoj Ferrari i Red Bull imaju glavnu riječ jer im konfiguracija staze leži,e sad što se strategije tiće,živi bili pa vidjeli!Kiša bi bila idealan faktor super vikenda.

LH Mercedes

A tako je bilo da i mcm-u leži silverstone pa vidis. Živi bili pa vidjeli!!

m

hockenheim su uništili tike i bernie, onaj stari hoicky je bio bolji 360 kmh kroz šumu , 44 kruga, ovo danas e dječja staza , ovo nije hockenheim više

Rose

Ne podnosim Tilke staze, živi užas!

Andrija Domitrović

Prsskalice? Di? Kad? Oću ih na F1 utrkama!!

m

taktike ubijaju f1 ,publika voli rizike i agresivne vozace a ne robote koji slušaju šefove

Rose

m,
plus.

Rose

m,
brišem plus, kad sam pogledala one gluposti koje si dolje napisao plače mi se što sam ti dala ovaj plus 🙁

Andrija Domitrović

Ma ja sam mislio na prskalice pored staze koje smoče stazu…

Luka Tunjić

Rekao sam nakn kvalifikacija za VN ŠPA koliko je F2012 močan i da se Alonso s takvim bolidom moze lagano borit za naslov prvaka a Ferrari za konstruktorski.

m

jedna od lošijih utrka ove sezone

Luka Tunjić

očito si gledao krivu utrku 😉

m

ne nisam po meni valencia,barcelona, montreal,su bile utrke i kina puno sudara i događanja,

given2drive

m
znaci da tebi bude zanimljiva utrka treba biti puno sudara???
😉

m

nego volim više pretjecanja između 1 i 2 sudar na startu, lupanje u zidove, bolidi se zapalu,ja sam ti f1 klasičar:) volio bi malo više akcije i rizika previše su meki

Andrija Domitrović

, a šta je bilo sa veselim latinoamerikancima, Webberom i Alonsom za P1, hrpom pretjecanja u top 10?

m

given pogledaj you tube gerhard berger 1989 imola crash izasao živ iz ovog sudara nešto strašno 😮

m

gledaj webber je prešao alonsa tek u drugom dijelu utrke kad su mu gume se istrošile, a što se tiče kad 7 pretjece 6 ili 10 9 to me ne briga samo se prvo mjesto gleda,

m

prije nije bilo puno pretjecanja a danas ga ima i previše pola toga i prelako zbog kersa,ali puno više nego u boring eri od 2000 do 2009

m

ovu utrku nece nitko pamtit a kad spomeneš suzuku 1989 ili imolu 1994 ljudi znaju šta se tada desilo

given2drive

s ovim sto si sad napisao vecim dijelom ti zelis da vozaci zavrse poput tvog senne ili villeneuve sr. ili masse (2009)
e dragi moj m i ja volim kad se preticu i to fer play
ovo ostalo nije potrebno da utrka bude uzbudljiva
barem ne meni!!
😉

given2drive

m
pogledaj nurburing niki lauda pozar
vec na slj utrci ludjak opet vozio
i….

m

givenice draga ntko je rekao da bi volio da zavrsu kao oni nego bi volio više razbijanja a da ne bude opasno za vozaca skoro sam zaspao u nedjelju čudi me silverstone dosadniji nego valencia ,krivo si me razumila ,

m

gledao sam to zasto luđak? čovjek se nije bojao rizika

given2drive

m
cekaj po tebi onda treba biti samo 2 vozaca
ako ne gledas redovito onda ok
ali ako pratis onda trebas znati da je ova sezona jako izjednacena po ekipama i sve i da se bore za 7-8 ili 4-5 mj bilo bi uzbudljivo upravo zbog te
izjednacenosti
😉
ps.ovo o laudi je iz fore nije doslovno

Luka Tunjić

Znači m ti voliš kada se netko sudari i bude u opasnosti

m

hahahaha jesi tvrdoglava ne shvacas nista pa ja volim da se svi boru za mjestaVIŠE PRETJECANJA TO BOLJE ali mi je najdraze vidjet kad 2 napada prvog kapiraš ili si glupa? ova sezona mi je najdraza otkad gledam f1 ne znaš tko će dobit utrku i to je draz,

m

luka dobro jutro volim razbijanje ali ne da poginu vozači pogledaj startove čista kamilica to ti je i novak rekao u prijenosu prije par utrka publika voli rizike a šta kažeš za nascar utrke gdje ima i pretjecanja i razbijanja ,montoya je zato i otišao tamo, ako misliš na f1 kakva ti je bila u 60ima ?PREOPASNA danas nije staze aerodromi a bolidi PRESIGURNI ne možeš poginiti ni da hoćeš

m

lauda kuđak pa on nije plakao kao alonso nakon što mu je koža izgorila u požaru, a nando plče i na himnu:)))) stari nugbugring 180 zavoja kroz šumu 20 km pa ti vozi po kiši zeleni pakao 6 vozaca poginuli tamo, tko kaze da se ne boji vozit po nugbugringu starome taj laze ili je lud,volio bi vidjet danas f1 bolide tamo šumske staze i jesu najbolje,današnja f1 sucks

given2drive

ok ti si ocito ili lud ili “GLUP”
najprije kazes da te nije briga kad se pretice 3. pa na dalje (osim prve dvojice)
a sad ti je to sve super
ti ne znas sto pricas

m

opet ti ponavljam da je dobro gledati pretjecanja svaka ali MENI JE NAJDRAZE KAD DRUGI PRETJEČE PRVOGA to je najvažnije ali ti si glupa pa to ne možeš shvatit, plačkonja alonso

given2drive

citiram te m: “a što se tiče kad 7 pretjece 6 ili 10 9 to me ne briga…”
ali dobro da se ne raspravljamo vise ti si “pametan” a ja sam “glupa”

m

opet ti ponavljam jer si glupa da mi je draze gledat kako 2 napada 1 a ne 11 10 to nije vazno gledaju se pobjedeSHVAĆAŠ ?ne ti samo shvacaš plakanje alonsa

m

luka zasto su zaustavili bolide po onakvoj kišici na treningu bilo je i gorih kiša fuji 1976 i nisu zaustavljali utrku po potopu ,f1 je malo postala ženskasta i kukavičasta

given2drive

e moj m i ti bi plakao da na domacoj utrci pobjedis u ekipi o kojoj si sanjao
a sto se tice onog iznad
koliko je tada vozaca poginulo a koliko sada
tada je bila rizicnija nega sada upravo radi sigurnosti vozaca
😉

m

ma nemoj po tebi je plačkonja najbolji vozac svih vremena hahaha ženske se strašno razumiju u f1 ,pa šta to ima veze šta su prije poginuli više danas su utrke sigurnije to ti govorim nisam rekao da bi volio da vozaci ginu to ti mogu 800 puta objasnit samo ti ne možeš shvatit ,nego volim sudare i to je moje mišljenje a ne procesije ,a ti gledaj plačkonju alonsa

given2drive

nisam to rekla
ja jesam alonsov fan
ali brate mili pa schumi je najbolji (statisticki)
a trenutno jako tesko za procijeniti iako bih rekla da je trenutno upravo ALONSO najkompletniji vozac

Luka Tunjić

m,ali to je f1, pretjecanja za 23,22 mjesto sve se to zbraja sve je to formula,kaj bi ti volio da postoje 2 vozaca i samo se oni pretjecaju??

m

ma nemoj počeo je tek od valencie bit kompletan prvih 5 utrka si šutila, alonso još nije prvak niti će biti gume ce odlučivati, znaci po tebi svi moraju bit za digiće ferari e pa niisam za ferari i šta mi možeš

given2drive

a to sto je na svakoj utrci skupljao bodove to nema veze jel??
a to sto kazes da nece biti to cemo jos vidjeti
idi vidi vn australije pa onda reci da sam sutila
😉

m

pa ti navijaj za nanda cry cry to ti je idol i ok ali ima i drugih vozaca koji su dobri u f1 ,ferari uvijek ima netkoga tko ih gura iznutra to je damon hill dobro rekao nitko h nije kaznio za hockenheim 2010

given2drive

m
za koga ti navijas ako se smije znati??

m

za williams i mclaren, wiliams je u 90ima bio moćan,,

given2drive

bas sam cital opet tvoje komentare “…bi volio više razbijanja a da ne bude opasno za vozaca…”
heheheh aj se ti razbij sa 150-200 km/h a da ne budes u opasnosti
koji si ti smijeh
sta ides vrijedjat ferrari (ciji si bolid nazvao kantom), di su tvoji sad (mcm i williams)??
da williams je bio mocan u 90-ima kao i ferrari u 2000-ima
na pitanje prije jos mi minus opalis koji si ti smijeh
🙂

Luka Tunjić

m,alonso je bio u monacu P3,spanjolska P2,malezija,P1, evo ti Alonsovi rezultati:
VN AUS: 5. mjesto
VN MAL: 1. mjesto:
VN KINE: 9. mjesto
VN BAH:7. mjesto
VN SPA:2. mjesto
VN MON:3. mjesto
VN KAN:5 mjesto
VN EUR: 1 mjesto
VN VB:2 mjesto
znaci alonso ima 5 postolja u 9 utrka 😉

given2drive

i on je jedini koji je u svih 9 utrka bio u bodovima

😉

qwer

ne interesira me plačkonja

m

dok tvoji ferraristi lupaju minuse ako se kaze da je senna veci i od šumahera

ferrarista

m neobjašnjivo mi je tvoje kretensko razmišljanje!!!
ja nisam nikada zaspao za vrijeme utrke bilo sudara ili ne!
odi se zabij u zid al da ti ništa ne bude. drugima će biti uzbudljivo…

ferrarista

i senna nije veći od schumachera!!!
šteta što nije poživio duže pa da osvoji još nešto ali schumacher je ipak vlasnik najviše rekorda u f1!

TheChosen

a schumi je vlasnik svih rekorda, jer nije bilo senne da radi rekorde, za schumija oduvijek navijam,al ako pokušam realno sagledat situaciju, senna je sve pozitivno od schumija puta 10

ayrton

ferarista nisi gledao sennu tako da ne pričaj gluposti, šumaher nije sjena senni, šumher je bio prvak jer nije imao rivala poput ayrtona ne sramoti se tim glupim komentarima

Rose

m,
čitam tvoje komentare i stvarno kontam jesi li, uz dužno poštovanje, lud ili glup?!?!
Ovolika količina baljezgarija na jednom mjestu, daje mi za pravo pomisliti da si i jedno i drugo.

Goc

ja sam gledao Sennu,Senna je” veliki” bio je veliki humanitarac nakon pogibije u Imoli svi su žalili i ja.Ali što se tiče vozačkog dijela tu se može raspravljati Šumi ima sve rekorde i šteta je što je Senna nastradao pa Šumi nije mogao dokazati da je bolji od njega.Žalimo za Sennom bio je veliki čovijek ali najbolji vozač svih vremena ma dajte.to je Šumi,Šumi i opet Šumi a drugi je Manuel Fangio Senna među prvih Pet.A gdje su tu Hakinen,Emerson i mnogi drugi top vožači zato emocije na stranu i samo realnost.i Ayrton izbriši taj nik inemoj se više sramotiti… Read more »

Rose

Goc,
ako ti se da pročitaj moj komentar na člank: “Nostalgija utorkom: Konačno Ferrari”. I ako iole pratiš što sam komentirala na razno raznim člancima, uvijek imam isti stav o ovoj temi, onda si do sada već mogao shvatiti da, kada je ta tema u pitanju dijelimo isto mišljenje.

Goc

mala svaka čast

filipDU

Ja smatram da je ovaj vikend bio odlićan za Ferrari zbog toga jer Alonso marljivo skuplja bodove za svejtski kup a Massa se probudio , a najlošija momćad je sigurno ovog vikenda Mclaren ako ne bubu nešto brzo napravili ode prvenstvo već su ih u konstruktorima pretekli Ferrari i Lotusi 🙁

muksa

zar ih nisu već pretekli?

Andrija Domitrović

Čitaj tekst piše da su ih već pretekli :facepalm:

Related Posts