Koliko je Buttonova forma bila dobra vijest za Engleze, toliko je oduzimanje trećeg mjesta lokalnom heroju nakon utrke bila loša za Nijemce. No dokle su ova dvojica lomili koplja, jedna crvena prilika ispred njih je po starom običaju iskoristila situaciju…
Određeni udio ljubitelja F1 je ostao pomalo tjeskoban kad je Hockenheim početkom prethodne dekade pregrađen i drastično skraćen ― nije više bilo karaktera one super-ultra-brze staze i mnogi su najavljivali manje akcije na stazi. No ovogodišnje izdanje GP Njemačke je pokazalo da se itekako ovdje može očekivati dobra utrka (barem prema aktualnim pravilima). A djeluje i kao da bismo se mogli početi navikavati dugoročno na Hockenheim svake godine, s obzirom da prema zadnjim vijestima bankrotirani Nürburgring polako izlazi iz opticaja.
Buttonovi navijači nisu mogli prerano dočekati njegov povratak u punu formu. Dobro, možda bi pobjeda objavila povratak u još boljem stilu, ali i postolje je zapravo za Engleza daleko bolji rezultat nego što mu je bio prosjek proteklih utrka. To je potvrda i da je problem barem djelomično bio u bolidu (jer je McLaren napravio određena poboljšanja), ali i da je Buttonu takav dosadašnji bolid daleko manje odgovarao nego Hamiltonu. To, međutim, treba staviti u perspektivu jer se Hamilton zna itekako dobro prilagoditi bolidu koji mu možda nije točno po ukusu. (Npr. već smo viđali da javlja boksu, ili boks njemu, kako ima zabrinjavajuće količine vibracija šasije u krugu u kojem postavi najbrže vrijeme…)
Njega pak u Njemačkoj doslovno “nije išlo”. U svojem tradicionalnom stilu vječnog griženja za rezultatom, pobrinuo se gledateljima dati akciju – i to jednu vrlo rijetke sorte: kad se vozač koji zaostaje za cijeli krug vraća, zaplevši se u borbu između drugo- i trećeplasiranog, time atipično iznerviravši Vettela koji mu je potez kasnije ocijenio glupim. Ali nevolja s gumom i pad na začelje kolone koštali su ga skupljanja bodova u Njemačkoj ― teško da će ga zabrinuti Buttonovo grabljenje zaostatka za njim, ali zaostatak u prvenstvu vozača (u kojem je sad pao na peto mjesto, iza Räikkönena), već da. Tek smo na polovici sezone, ali zaostatak od dvije pune pobjede i jednog četvrtog mjesta za vodećim priličan je zadatak nadoknaditi, osobito u sezoni u kojoj su svi tako zgusnuti na vrhu.
Što se Vettela tiče, on ima 44 boda zaostatka (bilo bi 36 da mu suci nisu poslije utrke zviznuli dvadeset kaznenih sekundi), što je također priličan posao uhvatiti. Kod svih se manevara koji na kraju budu kažnjeni digne instantna buka diskusije po forumima i medijima, ali ovaj put argumenti u korist Vettela su labavi s obzirom da je očito bio sišao sa staze, a pravilo koje zabranjuje dobivanje koristi (dakle, pretjecanje u ovom slučaju) je vrlo konkretno formulirano. Ali, treba reći, korektno je od obojice involviranih što nisu ni na konferenciji ni na intervjuu sipali optužbe i argumentacije, nego pustili sucima da donesu odluku. Je li mu Englez poslije utrke opet negdje u hodniku rekao “This is how we’re racing, then”? (Sjećate se zadnji GP Japana?)
Kolega mu Webber je pak imao neuobičajeno anemičnu utrku. Nisu četiri boda za odbaciti, ali ovo nije bio standard koji Australac inače posljednjih Grand Prixova drži. No drugo mjesto u vozačkom prvenstvu je i dalje njegovo.
S time da mu je vodeći sad još poprilično pobjegao, na preko pune pobjede razmaka. Prije svega, Alonsova pobjeda u Njemačkoj bila je demonstracija kako se majstorski hladnokrvno kontrolira utrka i brani pozicija. Iako u bolidu koji je i po priznanju Ferrarija i po ocjeni ostalih sporiji od konkurenata, Španjolac niti u jednom trenu nije dao pravu, ozbiljnu priliku vozačima iza sebe, iako su mu se velik dio vremena motali na oko pola sekunde ili sekundu zaostatka. Pažljivo odvagana količina KERS-a ovdje, malo kasnija točka kočenja ondje, širok ulazak u zavoj tamo, čuvanje guma kad zatreba, i zadržao je vodstvo sve do kad su počele razmirice na razini Button-Vettel, kad je skupio nešto konkretniju prednost. I sve je to zajedno opet pokazatelj onoga što Španjolac, i još vrlo mali broj ljudi na gridu, zna: s bolidom koji vjerojatno nije zaslužio osvojiti ni Pole Position ni utrku, napravio je baš to. Pomogle su mu okolnosti i prilike, ali velik dio pobjeđivanja je prepoznati prilike i znati ih iskoristiti kad se ukažu.
S druge strane, Felipe Massa se vratio u svoj standardni habitat, na trinaesto mjesto, za sobom ostavivši još jedan frustrirajući vikend. Slabe kvalifikacije i lomljava krila koštale su ga osvajanja ikakvih bodova. Sad se već može jasno vidjeti da niti u jednoj ekipi kontrast među vozačima nije toliko ekstreman koliko u Ferrariju.
Čak se i u Mercedesu situacija pomalo ravna. Još uvijek je Rosberg daleko od Schumachera, s preko dvostruko više bodova, ali Njemačka je bila mjesto gdje je Schumacher bio daleko superioran svojem mlađem kolegi, bez obzira što je od dobrih kvalifikacija na kraju bio naguran na sedmo mjesto. Sve se više sad priča i o njegovom eventualnom daljnjem angažmanu u Mercedesu, obzirom da mu ugovor završava ove godine. Već u izjavam ljudi otamo dolaze prve sugestije da će sedmerostruki svjetski prvak u Brackleyu dočekati i sljedeću sezonu.
Slično Schumacheru, ni Hülkenberg nije uspio previše kapitalizirati na svojim zapanjujuće dobrim kvalifikacijama za četvrto mjesto. No ipak je utržio dva boda, dok di Resti ni to nije pošlo za rukom. Još gore je bilo stanje za Williams, koji je ostao bez bodova.
S druge strane, ekipa koja je šepavo ušla u subotu ali je imala grandiozan vikend je, naravno, Sauber. Oba su vozača bila konzistentna, nisu imali nikakve incidente ni greške, strategija i gume su funkcionirale izvrsno, i tako su kući odnijeli dvadeset konstruktorskih bodova. Još je daleko od toga priprijetiti Mercedesu, ali ako sklope još pokoji ovakav vikend, kroz nekoliko utrka ga možda i mogu ugroziti. Dok je inače u zadnje vrijeme Pérez u objektivu, zapravo je Kobayashi taj koji je ovaj put bio ispred ― i još profitirao promaknućem na četvrto mjesto nakon što je Vettel kažnjen nakon utrke. Hoćemo li vidjeti još tu Sauberovu pobjedu ove sezone?
Iza društva iz Hinwila u konstruktorskom poretku dosta oštru bitku vode Williams i Force India, sa samo jednim bodom razlike. Čini se da je Williams bio nešto veći faktor u utrkama na početku prvenstva, dok je tada polako počeo kliziti prema natrag. Od Maldonadove pobjede u Španjolskoj, najbolji rezultat ekipe bilo je jedno deveto mjesto. Opet nekakva krizna faza za Grove?
Slijedi nam Hungaroring, nekad famozan po nedostataku pretjecanja, ali ipak ne toliko da to gume, KERS i DRS ne bi mogli kompenzirati. Prošle je godine tamo slavio Jenson Button. Je li mu povratak u formu dovoljno strm da to ponovi i godinu dana kasnije?
Heroji utrke: Sauberovi vozači. Slabašne kvalifikacije Sauber je nadonkadnio utrkom s najviše prikupljenih konstruktorskih bodova do sad. Oba su vozača čvrsto napredovala, strategija je funkcionirala, bolid također. Osim ako doista može ugroziti Mercedes, Sauber se već dobro etablirao kao svojevrsni gazda ekipa iz srednjeg reda.
Potez utrke: Lewis Hamilton. Iz čistog principa. Kasnio je cijeli krug, i sama misao o skupljanju bodova mu je vjerojatno izgledala nevjerojatno ― ali u skladu sa svojim karakterom koji bi vjerojatno išao napadati i da ima deset krugova zaostatka, pretekao je Vettela, kasnije izazvavši, realno rečeno, infantilnu reakciju Nijemca. Hamilton možda nije uvijek racionalan, ali u pravilu daje publici akcije koliko god može.
Razočaranje utrke: Williams. Izuzev Bahreina, ovo je bio vikend s najlošijim plasmanom ekipe ove godine. Nakon trenutka slave kad je Maldonado odnio pobjedu u Španjolskoj, je li ovo povratak na stara loša vremena ili samo vikend peha?
Nagrada za poljoprivredu: Jean-Éric Vergne. Onoliko zemlje koliko je Francuz digao u zrak u svojem oračkom pohodu u 32. krugu teško bi i plug uspio.
Nagrada za skupljanje bodova: Kimi Räikkönen. U na polovici sezone u kojoj imamo sedam pobjednika u prvih deset utrka, Finac drži četvrto mjesto u prvenstvu. No, kako i svi drugi imaju prije ili kasnije sreće, tako će se i Fincu u nekom trenutku sklopiti sve okolnosti za tu prvu pobjedu od povratka u F1.
Oton Ribić
Prije bih rekao glupost utrke nego potez utrke. Hamilton je izašao na stazu iza Vettela sa friškim gumama, prestigao ga u DRS zoni i usporio ga taman toliko da ga Button prođe kroz bokseve. Time mu je de facto oduzeo mogćnost napada na prvo mjesto.
Potez utke može biti samo Kimijev napad sa vanjske strane na DiRestu i vožnja kotač uz kotač, ali s obzirom da se na ovom portalu više cijeni taktika nego čisto vozačko umijeće bez kalkulacija onda me ne čude ovakve ocijene.
Netko Iz Masse,
OGROMAN plus za ovaj komentar.
Netko Iz Masse,
+
Nisam gledao utrku,pa ne znam jeli se Lotus još natječe,ili je odustao od utrkivanja.Sudeć po prilogu,oni ne postoje.Gdje je pohvala Kimiju,sa 10-og mjesta osvaja četvrtu-treću poziciju,a gore jedva da je spomenut.Lotus,zahvaljujući Grosjanu je pao sa 2. na 4. mjesto,a dotični gospodin i dalje nastavlja seriju incidenata koje momčad sada već debelo osjeća po bodovima,čini mi se 6 sudara u pola sezone,nije loše,ali to valjda nije bitna momčad za trošit slova.
Kimijeva Baka, prilično subjektivan Retrovizor, kao i prošli, kada su “zaborabili” spomenuti Schumachera. “Potez utrke: Lewis Hamilton. Iz čistog principa. Kasnio je cijeli krug, i sama misao o skupljanju bodova mu je vjerojatno izgledala nevjerojatno ― ali u skladu sa svojim karakterom koji bi vjerojatno išao napadati i da ima deset krugova zaostatka, pretekao je Vettela, kasnije izazvavši, realno rečeno, infantilnu reakciju Nijemca. Hamilton možda nije uvijek racionalan, ali u pravilu daje publici akcije koliko god može.” – pa to je čista sramota, a okvalificirati to kao potez utrke, jadno. Pored toliko prelijepih preticanja na stazi, ovo staviti za “Potez… Read more »
Smor su postali komentari o ferariju kao kanti itd. itd. Ako po Masi gledate da je ferari kanta onda to nema veze s vezom, a kao Alonso iz te kante izvlaci cudo… Po meni kad bi Masu stavio u McM ili RB kad vec pisete da su brzi bolidi mislim da tamo ne bi napravio nista bolje rezultate, covjek je izlapio…
slazem se, po meni je Ferari jtrenutni najbrži na gridu
budem zval Jean-Éric Vergne-a sad kad budem kopal kanal za vodu do štale …
:rofl:
Članak sažet ali informativan i napose realan; Apsolutno se slažem da Sauber F1Team ima izvrstan bolid za sve staze, no kao i u mnogim drugim situacijama sreća nije bila na njihovoj strani, uz malo vlastitih grešaka i više tuđih bodovi često ostaju nedosanjan san; Bravo za ekipu iz Hinwilla
da bar imaju neku drugu vozačku postavu
Dobar retrovizor svaka čast…
LIJEP Članak 😉
Meni niti malo.
Još im nisam oprostila što su u zadnjem retrovizoru “zaboravili” spomenuti Schumachera. A bome i u u ovom se nisu baš proslavili, osobito s “Potezom utrke”.
“Nagrada za poljoprivredu: Jean-Éric Vergne. Onoliko zemlje koliko je Francuz digao u zrak u svojem oračkom pohodu u 32. krugu teško bi i plug uspio.”
hahahahahahahahahhahaha najjača izjava definitivno
hahah + a i cijeli članak je zakon
btw. zanimljivo je da nitko otona nije pohvalio kao inace
😉
otone, kao i svaki put savrseno!!
🙂
vettel je najbolji
i onda se svi grohoto nasmijase
hehehe
😀
HAHAHAHHAHA
Vetel i Marko ovo se odnosi na vas dvoje, nitko neprica da je Alosno Bog nepogrisiv najbrzi ikad itd, nego jednostavno pokazuje vise od ostatka konkurencije koji su jos uvjek u najmanju ruku u bar malo brzim bolidima ! A to se recimo jako dobro vidjelo i proslu utrku gdje je pred kraj weber bez neke velike muke obisao alonsa za pobjedu! Da je Ferrari najbrzi to se nebi dogodilo!
Potpis.
Ova Prva slika …Alonso:Stoo? Ti da osvojis naslov? :O Nema sanse ,vise nikad ,a mozda ni tad 😀 !!
ja bih to protumacila ovako
“vidis, vettel, ovako se vozi kuzis”
“pokazat cu ja tebi”
“ozbiljno?? ajde jedan guc pa cemo vidjeti tko je bolji”
cin cin
😉
Odličan retrovizor 🙂
nagrada za najboljeg vozaca svih vremena: alonso jer iskazuje svoje zavidno znanje iz utrke u turku 🙂
Nekad me je Schumaher fascinirao svojom voznjom u slabijem Benetonu pa u samim pocetcima s Ferrarijem a sad to radi Alonso! Mislio sam da ce Hmilton biti cudo nevideno nakon prve sezone ali ocito je da jos nije nacisto sam sa sobom u glavi jos od prosle godine te ga prati nesreca s sudarima i kaznama!
upravo tako 🙂
Gospon Oton napisali ste fantastican clanak! 🙂
članak je dobar al opet se nađe glupost kao npr.da je ferrari opet sporiji bolid a alonso vanzemaljac.po čemu je taj ferrari sporiji od red bulla ili mclarena ili lotusa?????u kompletu je ferrari trenutačno najbolji bolid svi su oni tu negdej po brzini,kako tko uspije manevrirat s gumama al ferrari je pouzdaniji bolid pogledajte konkurenciju,problemi s mjenjačima,motorima,kersom..
A zasto onda massa ima 30 bodova? ajde obrazlozio onda to! Aloso prvenstveno vodi radi spektakularnih voznji po kisi i kvalifikacija na kisi! jer da recimo u njemackoj nije uzeo pole positionsumnjam da bi kroz utrku stigao do prvog mjesta!
sve mi se čini da 2011. ni RB nije bija najbolji bolid na gridu nego je vettel izvlačija 120 % ( kako vole reč forumaši ) iz njega . jer da je RB bija najbolji onda ne bi webber zaosta za sebom 134 boda . lanije to bila donekle slična situacija ka ove godine sa alonsom i massom . loš ferrari ali alonzo je spektakularan ….lani RB osrednji ali je seb bija spektakularan . …. može ovako ? 🙂
moze se i tako gledati
ali alonso je dolakazo da je zaista izvrstan vozac pogotovo u losijim bolidima
vettel to jos treba dokazati, ali on je mlad, a vrijeme ce pokazati svoje
😉
joj dajte massa vozi neke svoje utrke i vodi borbe sam sa sobom..eto priznajem alonso je najbolji vozač koji je ikad sjeo u f1.bolid a ferrari je najsporiji bolid na gridu al imaju alonsa 🙂 i onda je svizac zamotao čokoladu.
vettel
1. nemoj se zivcirat posijedit ces
2. nitko nije rekao da je alonso najbolji nego da je JEDAN OD najboljih
3. massa – iskreno u depri iz koje nece tako brzo izaci
4. ne volim vettela no i on ce biti jedan od velicanstvenih ali sve u svoje vrijeme
…u omot!!!
😉
da avalone ali weber je biodo kraja u borbiza drugo mjesti a momcadski su skupili ja neznam 500 bodova!TO je ogromna razlika! Jer dase massa bori za drugomjesto upordku janebi rekao a! Mislim ti uvjek nesto pametujes a svisvjetskianaliticari,mediji,sportski komentatori govore da Alonsodonosi pol sec po krugu da je najbolji da iszvalci maxna svakoj utrci ali ti si jedan tu nasaopametovat kako je vetel ovo ono! Dao Bog da Ferrari ima bolid kao RB lani pa bi vidio alonsa!
Gorane…daj ne kenjkaj bez veze 😉 sve se uvik može gledat BAR i NAJMANJE sa 2 strane , a najčešće i sa puno više strana . to šta je tebi vidno polje suženo pa moje širokokutno gledanje ti izgleda ka pametovanje je problem tvoje uskokutne percepcije . RB je skupija 2011. 650 bodova 😉 webber je jedva zadrža i 3. misto ( mark 258 ..alonso 257 bodova ) . samo pokazuješ da si ograničen na jednoga vozača i da ne vidiš ništa i nikoga osim njega čime potvrđuješ moje mišljenje da ti je percepcija uskokutna . čim sam spomenija vettela… Read more »
avalon
ok slazem se sa svime, ali kakav je bolid imao vettel kao je osvojio ta svj prvenstva (i sam vettel je izjavio da nije bilo onoliko kvarova da bi bilo kao i 2011) a kakav alonso
sad ti je jasno da statistika i nije toliko realna
😉
given2drive… u kojim to lošijim bolidima ? renaultu , MCL ili ferrariu ? …aaaaa možda ti misliš na minardi ? naravno da vettel treba tek dokazat da je izvrstan vozač jer tek je 6 godina u F 1 i samo je 2 X prvak u svojoj 25. godini za razliku od alonsa koji je 12 godina u F 1 i čak je 2 X prvak u svojoj 31. godini
given2drive… ajme daj…nemoj 🙂 o kojim to kvarovima RB u 2010. pričaš ? ima je 3 odustajanja od toga samo jedan kvar i to u 17. trci ( koreja ) , alonso je ima jedno odustajanje , mark 2 , lewis 3 , buton 2 . kakav je alonso ima bolid kad je seb osvaja prvenstva ? pa 2010 . vjerovatno loš jer je seb ima čak 4 boda više od fernanda , a da je alonso uspija u abu dhabiu preč petrova možda vettel ni ne bi osvojia prvenstvo te godine . toliko o razlici u bolidima između njih… Read more »
avalon
nisi me shvatio
pitah kakav je bolid imao alonso kad je postao svjetski prvak a kakav je imao vettel kad je postao svj prvak
jel ti sad jasno
alonso je u renaultu imao losiji bolid od mcma2005 i od ferrarija 2006 ali je on postao svj prvak
vettel nije imao konkurenciju kad je postao svj prvak
valjda razumijes sto sam mislila kad sam napisala da statistika nije realna
😉
i da brzi su mclaren i Rb jer cim su vetel i button alonsu na guzici brzi su jer da je obrnutu nebi oni njega ni vidjeli!
Alonso je 67 krugova gledao na retrovizor. Da je Vettel kojim slučajem uspio na startu izaći prvi, odmaglio bi i napravio barem 6-7 sekundi prednosti, ali ne zato što je superiorni vozač od Alonsa već zato što ima nešto bolji bolid. Ok možda je Ferrari imao brzinu na pravcu, ali trebao si vidjeti kako Ferrari izgleda na kočenju i kakva mu je trakcija nakon izlaska iz zavoja. Kamera iz helikoptera i ona na žici – viseća su to super pokazali. Inače Vettel je u Valenciji odmaglio nakon 10-15 krugova 10 sekundi. To kod Ferrarija još nismo vidjeli u suhim uvjetima.… Read more »
Ferrari ima najbolji bolid, možda i nije najbrži ali ta razlika je minorna, nego kada je Alonso zadnji puta odustao zbog kvara? Tu je ta prednost Ferrarija nad ostalima. A stigma o čuvanju guma pogotovo kada se prelazi preko pasica i na razliku od 1-3 sec su priče za malu dijecu.
@mika
Smatraš da je Alonso na vrhu poretka jer još nije imao kvar? To je ta “razlika”?
Oprosti, ali to ti je priča za malu djecu. doslovno.
.
.
A svim ostalima, dragim kolegama po tv kanalu, koji se sad naprežete u akrobacijama da osporite ferarri/alonso pobjede, da imaju najbrži bolid, imaju sreće, ovi su loši…
.
.
čemu se trudite?
.
.
stvari su jasne kao dan..
Istina je nažalost Ferrari nije još najbrži bolid..
Zato je tu Fernando..
Očito je da McLaren trenutno ima najbrži bolid. Ferrari je odavno tu negdje, a njihova najjača snaga je superpouzdan bolid. Red Bull ima potencijala očito, ali nema tu sirove brzine kao kod McLarena i Ferrarija. Da ne spominjem “Seb, don’t use your KERS”, alternatore i slične tehničke probleme koji su ih snašli. Gledajuć Njemačku, bilo je jasno da Alonso još ima snage u bolidu. Vettel je vozio na granici granica, svaki krug je išao do samog ruba (i preko) u zavojima, i jedva uspio držati korak za Alonsom. S druge strane, Alonsu su u jednom trenu javili da ne mora… Read more »
po prognozama ce biti obrnuto
kvalifikacije suhe, trka kisna
😉
i tu ce i schumi doc na svoje (barem tako mislim)
😀
“Da ne spominjem “Seb, don’t use your KERS”, alternatore i slične tehničke probleme koji su ih snašli. Gledajuć Njemačku, bilo je jasno da Alonso još ima snage u bolidu. Vettel je vozio na granici granica, svaki krug je išao do samog ruba (i preko) u zavojima, i jedva uspio držati korak za Alonsom. S druge strane, Alonsu su u jednom trenu javili da ne mora štedjeti gume – i nakon toga je odmaglio po pola sekunde u jednom krugu.”
Bravo za komentar, tome sam pričao u gornjem postu!
Znači zaključak je svega da je ustvari Alonso kontrolirao utrku i da je bilo potrebno on bi “odmaglio”. Onda super. Baš me zanima kako će proći suhe kvalifikacije ovaj vikend. Inače išao je i Alonso zadnji zavoj nekoliko puta tokom utrke van, malo preko pasice a ponekad i potpuno izvan staze ili barem većim djelom bolida. Ipak mislim da je i on vozio na granici. Što se tiče Vettelovog izlaženja izvan staze nakon startno-ciljne ravnine, moguće je da je vozio na granici a možda je u pitanju samo njegova nervoza nakon Hamijevog prelaženja. Sigurno mu nije bilo lako prvo imati… Read more »
Teško da je nervoza zato jer je tom vožnjom na nož radio svoje zelene sektore, što znači da je bio brži nego kad nije “divljao”. Nervoza bi značila greške koje usporavaju, a ne pritiskanje koje ubrzava. 🙂
avalonu veliki plus od mene uzeo mi riječ iz usta
Jean-Éric Vergne. Onoliko zemlje koliko je Francuz digao u zrak u svojem oračkom pohodu u 32. krugu teško bi i plug uspio.
“Nagrada za sakupljanje bodova”To sam neki dan bulječi u tablicu zaključio da se Raikonen malo pomalo penje konzistentan je,sada je prešao i Hamiltona ko zna šta će biti u Mađarskoj na visokim temperaturama.
Bit će nešto ovako…
_
http://wtf1.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/kimi.jpg
_
Kimi će poletit, ali preko ograde…. 🙂
Na SKY sam čitao da bi Red Bull mogao zbog mapa motora gubiti 0,200 po krugu.Interesantno vidjet ćemo.A možda im tako podešena mapa uopče ne treba kada su visoke temp. ko zna više uf jedva čekam.
Ma fenomenalan retrovizor! Potez utrke je najzabavniji dio ovog članka 🙂 kao i nagrada za poljoprivredu 🙂 Stvarno odlično!
Lewis je kralj i zasto nebi napravio “potez utrke” i ja bi 😀
Dobar clanak 🙂
Nagrada za poljopirvredu….oplakah ! :’DD
Kaj se tiče članka za potez utrke se apsolutno ne slažem.
to je bila glupost utrke.
skinul je Vettelu sekundu koja je kasnije evidentno pomogla Buttonu.
A hamilton nije bil tolko brži od Vettela da prođe pokraj njega a da mu ne smeta.
Sam Alonso je izjavil da je odahnul kad su se njih dvojica počeli boriti.
Ako ga nije mogel proći bez problema onda nije smel smetati, jer svi znamo za plavu zastavu.
plava je zastava kada ovaj kojeg se prelazi za krug da se makne sa trkace putanje i da otvori mjesta za pretjecanje ovog koji ga prestize 😉 ovaj put je obrnuta situacija
O čemu ti tu pričaš!?!?! pa kad ga je prešo, po meni prilično lako otišo mu je na sekundu i njie ga plačko mogo stići. A plava zastava je samo kad te vozač obilazi za puni krug – Hamilton ga je prvo propustio a kad je vidi da je brži i da ga može prestić bez problema to je i učinio, iz principa, i ja bi to napravio. Nigdje ne piše da se ne može vozač koji je obiđen za cijeli krug vratiti u isti krug………
Izvrstan članak, popravio mi je jutro 🙂 I ponovo odlično podijeljene nagrade. Samo još fali negdje da se utrpa i Alonso, jer budimo realni, pole i pobjeda sa ne baš najboljim bolidom.. nije mala stvar. 🙂
ima dva pole-pozicije za redom i prvo i drugo mjesto s ne baš najboljim bolidom? ak niste primjetili bolidi su bribližno slični i očto je npr. da je alonso 100 bodova bolji od masse zašto?? ne branim massu ali za alonsov uspijeh je i on zasluzan,radi cijelo vrijeme za tim koji od uvijek vodi politiku prvog i drugog voača i zna se ko kaj radi,ali nisam ja da pišem tu neke takve komentare več Ante i drugu
Hajde samo još reci da Alonsa guraju masoni i da je cijela F1 neka vrsta zavjere protiv Masse.. 😀
i to kaj veliš.
možda Massa dobiva razne dijelove koje treba testira tokom utrka da se vidi da li se to isplati staviti na alosnov bolid.
Alonso je dobar i među najboljim vozačima, ali nije bog kak ga tu većina vidi.
Marko@...
Kako Massin bolid testiraju kada u Monacu drzao korak za Alonsom,u Silverstoneu je vozio jednako brzo..massa se uzdiže,sta ces ono izlijetanje u kvalifikacijama za brzi krug (Q2) ga je puno kostalo…
@Marko… Alonso nije među najboljim vozačima, on je daleko ali jaaako daleko puno bolji od najboljih vozača. Jesi li ti slijep? Jel ti ne vidiš briljantnost njegove vožnje, sa lošijim bolidom, koliko mora izvlačiti iz njega i pri tome ne griješi ni mrvicu! Uostalom cijeli svijet F1 ga hvali da je odvozio 67 kvalifikacijskih krugova bez minimalne pogreške, tako da tvoje mišljenje nije ni malo objektivno, te totalno nebitno!
marko sjedi 1
glupost je reći da je ferari lošiji bolid,
oni su trenutačno najbolji bolid, možeš ti biti majstor – vozač i po ali ako nemaš bolid ništa od tebe.
hoćete reći da šumi nije vozač (7 puta prvak) ali mercedes više nije honda.
navijači , navijači …baš vam je dobro došla loša forma ferraria sa početka prvenstva a ? 😉 sad će te “lukavo” kroz cilu sezonu uzdizat alona jer eto..on u lošom bolidu radi čuda , a prešutit će se da se taj bolid tako dobro “dotjeran” u relativno kratkom vrimenu i da je trenutno jedan od najboljih na gridu . ako ne mislite tako kažite koji je bolid bolji od ferraria ? ne brži…bolji ! brzina je jedna od najvažnijih sporednih stvari u F 1 ovih zadnjih sezona , a ako sumnjate u ovo pogledajte koliko je brz npr RB u… Read more »
avalon
nitko ne proglasava alonsa bogom nego jednim od najboljih vozaca a to si sam napisao
ok necu gledati maleziju ali sto je napravio u drugim trkama od one “kante”??
do 13.5 skupio je 43 boda sto nije malo za onakav bolid
s ostali dijelom komentara se slazem
ps bolji, ne brzi nego bolji, bolid rbr
😉
@Avalon… I dalje si uvijek najpametniji, sve znaš, svi drugi su u krivu a ti uvijek u pravu. Da je Ferrari najbolji bolid Alonso nebi morao davati 120% u svakoj utrci što se lijepo vidi na svakoj utrci iz kruga u krug a Massa ne bi bio tamo gdje je sada. Pa ti laprdaj i piši romane!
given2drive…kad nečeš računat maleziju onda je to 18 bodova 😉 malezija je sretna – spretna ali naravno da se i to računa ka + 25 = 43 . ne mislim da je neko bukvalno proglasija FA bogom ali kroz komentare navijača tako ispada jer eto …ferrari je ka loš ( a kako sam reka od 13. 5. baš i nije 😉 ) pa skoro ka treba bit božanski za s njime ovakove rezultate radit . ajde , drago mi je da si ostatak shvatila za razliku od nekih . oni koji nisu shvatili dio moga komentara nisu shvatili ni alonzovu… Read more »
da 18 bodova ok ali koliko su kasnili za vodecima i kakav su bolid imali i to je puno
😉
ps imas +
😉
na3d… ma nije ovi roman ni napisan za takve znalce poput tebe . ovo je za one koji ne znaju pa ih ja pokušavam okrenut protiv alonsa . naravno da je ferrari loš i zato alonso daje i zvlači BAR 120 % mada je možda točnije da izvlači i svih 200 % .. to sa tim % mi nikad nije jasno..kako možeš iz lošeg bolida izvuč ono šta on usljed svoje nekonkurentnosti ne može dat !?!?!? ali …valjda mu pomaže i šta su lewis , seb , kimi , webber papci i neznalice ( jedino šta voze bolje bolide )… Read more »
Bravo avalon, to je realnost formule 1. Ne treba ništa dodati ni oduzeti na gornji komentar.
@avalon… ovo je prva sezona nakon duuuugo godina gdje dolazi ipak vozač do izražaja, htio ti to ili ne. Ako zaista ne vidiš šta Alonso radi imaš tablicu sa bodovima pa si osvježi pamćenje. Ako misliš da je Ferrari stvarno u rangu RBR i McL onda na žalost ne vidiš ili vidiš ali ne želiš vidjeti. Uostalom svi stručnjaci F1 u svijetu hvale Alonsa i njegovu superiornu vožnju, ali ti znaš više jelda? Piši romane ionako ih niko nakon dva tri reda ne nastavi čitati, monotoni su, puni nebitnih sadržaja, dugi i krajnje subjektivni! Ali ako te to čini sretnim… Read more »
na3d…hahahahaha dobar si . jbte kad padnete u euforiju zaista svašta pišete …nepromišljeno . kažeš…ovo je prva sezona nakon dugo godina di ipak vozač dolazi do izražaja ? je li to zato jer je fernando vodeći i ima najviše šansi da osvoji prvenstvo ? 😉 mnogi se sa tobom ne bi složili i rekli bi da je ove sezone sve umjetno zbog DRS – a , guma , pravila . okladija bi se da fernando ne osvoji prvenstvo da bi i ti okrivija “nepotrebni” DRS , “usrane” gume , “glupa” pravila i zaključija bi da zbog ovih stvari ne dolazi… Read more »
Kakvih sve glupih komentara necu procitati! Da vam ja nesto kazem…Da Ferrari ima najbrzi bolid Vetel Hamilton Button i Weber bi vidjeli samo par krugova zadnji kraj Alonsovog bolida! Jer se jako dobro vidi da Button iVetel su bili brzi,ali definitivno ne zbog svojih vjestina nego jos uvjek brzeg mclarena i RB a od ferrarija! A Brzina Ferrarija je mozda ono sto je radio massa u monte carlu i silverstonu! A alonso je vozackoji samnjuje tu razliku u korist ferrarija! Da Alonso nije u ovoj ekipi nazalost mislim da biim borba s lotusima i mercedesima za 4 mjesto bila krajnji… Read more »
Sad trk vidite tko moze izvuci maksimum iz merceda kad mu je vikend los ! Jer kad dilazi do kise , tad je vozac jako bitan !
Ispravak: Oduzimanje drugog mjesta Vettelu ne trećeg
Stalno govorim da je problem u bolidu,a meni se ne vjeruje eto vam sada clanak,pa malo ucite iz tog clanka,i pokusajte upamtiti,nije problem u Massi,Schumiju itd.vec u bolidu.
ISPRAVAK: Massa sada ima dobar bolid,ali nesmijemo gledat tuce greske,i odma trazit drugog vozaca
Ma daj molim te? 😀 Oko 130 bodova je razlike između Alonsa i Masse koji, pazi sad, voze isti bolid.. 🙂 Pa ti sad procijeni 🙂
U Ferrariju se jasno zna da postoje prvi i drugi vozač, s tim da drugi nesme niti zucnuti.
Bolid je jeftinije razvijati prema stilu jednog vozača nego prema obojici i još znamo da je Massa dobil šaraf u čelo i od onda nije brz.
i na tvoj komentar prije – Ferrari je jako dobar bolid i od početka sezone je među prva tri četiri, a zadnjih 4-5 utrka je sigurno među dva najbolja.
a to kaj Alonsu nije išlo na početku bi se odgovor mogel naći i na Alonsovoj adresi. treba shvatiti bolid i posložiti si ga po sebi.
E Marko dosadan si sa prvim i drugim vozacem? u Red Bullu to ne postoji ha?Sta je onda Webber bio proteklih sezone? 😀 Massa se treba smirit i ostvarit dobar plasman!
@... Marko… e moj Marko, ti vidiš stvari kako ti i smo ti želiš vidjeti. Sve što si napisao je laž! Ako tvrdiš takve stvari ti zaista pojma o ovom sportu nemaš!
Gledaj i dalje na stvari kako ti želiš, uvjeri sebe u to, ali nemoj uvjeravati nas ostale koji vidimo, jer ispadaš u najmanju ruku jadan! Žalim takve 🙁
Ajd da ti pojasnim ja neke stvari Marko oko brzine \Ferrarijevog bolida! One sezone mislim 2009 kad je massa dobio feder u glavu je fisichelsa dosao izforce indije da zamjeni massu! I kakav je bio? katastrofalan…16,17,18…mjesto im je bio domet s fisichelom! Ada te podsjetimtaj isti fisichela je parutrka prije toga prelaska u ferrari vodio do zadnjeg kruga borbu s kimijem za pobjedu na SPA i to sa force indijom!
ista stvar vrijedi i sa Alonsom i Massom….samo budala nevidi razliku u brzini….a da te podsjetim jos jedan podatak u pocetku sezone je taj ferrari bio sekundu i po sporiji od najbrzeg mclarena po krugu! to ti je odgovor za traznjene necega na alonsovoj adresi! A ispred njih u tom trenutku su jos bili , BR , Mercedes , Lotus, Sauber >>cak su kopirali neke djelove saubera na ferrari<< i Williams! pa si sad probaj zamisliti sto je onda Alonso uspjevao izvuci na pocetku prvenstva!
@Goran… apsolutno se slažem, svi koji to ne vide nisu objektivni! Svidjelo se to nekome ili ne, to je nediskutabilna činjenica! Bravo Gorane!
možeš mislit “isti bolid” …he..he
mislim da vi koji navijate za Alonsa niste realni. Ja volim F1 ali nemrete srati po drugim vozačima. kad pobjedi Alonso e onda je on kralj jer vozi kantu i pobjeđuje a kod ostalih vozača pobjeđuje bolid oni samo sjede u njemu ma dajte što vi jedete,……….