FIA odredila DRS zonu za Hockenheim

FIA je donijela odluku o DRS-u za predstojeću utrku, VN Njemačke, koja se održava na stazi Hockenheim. Točka detekcije bit će na izlasku iz zavoja broj 4, dok će se sustav moći aktivirati nakon 260 metara.

Podsjećamo da se na ovoj stazi posljednji put vozilo 2010. godine kada u upotrebi nisu bili DRS, KERS ni Pirelli gume.

61 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
perodeformero

Gdje staviti DRS, bla bla…….. nakon sve ga pročitanoga, jedno je za zaključiti. Nitko nema pojma, na ovoj stazi sa DRS-om još nije vožena utrka, a ni gume…. To samo znači da nas uz mali faktor sreće, očekuje još jedna genijalna utrka!!!!

LUDI O1

pa zato su znali i ptice koje lete okolo moš si mislit kakva vijest

dobar_ko_duh

vetma…fali mi pola kometara 🙂

dobar_ko_duh

to je bila sala 🙂

ferrari supporter

mislim da je odluka za DRS zonu na mjestu i očekujem još jednu odličnu utrku kao što su i bile dosad ove sezone.

campo

Ha -ha greška u tekstu- ” Točka aktivacije bit će na izlasku iz zavoja broj 4, dok će se sustav moći aktivirati nakon 260 metara.” Valjda treba pisati ” točka detekcije… “.

šalabajzer

Čitam komentare i nevjerujem kad netko napiše da stave drs zonu u ciljnu ravninu, taj baš ne kuži šta znači imat uključen drs pred brzi zavoj u kratkoj ciljnoj ravnini. Poslije prvog zavoja još bi se i moglo stavit drs zonu al u ciljnoj nikako po mom mišljenu su u pravu ovi iz fia-e.

F12012

Točno .

joko

a ti kužiš? na temelju čega? aj pitaj vetela koji se kroz 130r na suzuki vozi s otvorenim drs-om što znači imati drs uključeni ne samo pred brzi zavoj nego i kroz brzi zavoj to što se ne voze s otvorenim drs-om na utrci ne znači da ga neće otvarati na kvalifikacijama i treningu zašto nebi bile dvije drs zone, jedna na start-cilju, a jedna poslje prvog zavoja, ako je start-cilj ravnina prekratka, prošle godine je kanada imala dvije zone zašto raditi umjetno mjesto za pretjecanje iz “prirodnog” mjesta, ako već ideš izmišljati mjesto za pretjecanje izmisli ga tamo gdje… Read more »

gbo1982

Ovo je Kimijeva staza… Uvik je ima dobre trke ode, ne baš i rezultate, al svejedno ovo je njgov vikend, mislim da će napravit i pole ovaj put!

šalabajzer

Lijepo ti to veliš, al če tu svašta bit u prvom zavoju jel je dost brz zavoj.

F2012

cijelu sezonu govorite da su njegove trke, i nikad nista ne napravi.. njegovo je proslo, on je obicni levat!!!

TanaSiC

Extra,osecam Alonsovu pobjedu opet,FORZAAA !!!

JureV12

Ti pred svaku utrku osjećaš Alonsovu pobjedu,uvijek to napišeš,daj stani to pisat… -.-

dobar_ko_duh

svako vrijeme donosi svoje cari! Kukate kak je bilo devedesetih a zapravo najhrabriji su bili pioniri ovog sporta! Uostalom 95 posto nas smrtnika ne bi moglo,znalo i usudilo voziti pod punim gasom! Zato tisina tamo! 🙂

given2drive

jel to “good, bad and ugly”
😉

dobar_ko_duh

da 🙂

given2drive

spaghetti western i formula1
to mi je nesto poznato
😉

dobar_ko_duh

gledao! U reprizi! Al ajmo malo logicno zakljuciti ! Na pocetku su vozili bez vjetrobranskog stakla u koznoj kapi sa naocalama i to po zemljanim stazama! Zamisli kad te nesto opali u glavu ili se okrenes naopacke!a danas pogledaj maldonada i pereza, zar ne voze na noz? Hami i masse? Dvoboji i x sudara!

dobar_ko_duh

ej to je po meni najbolji western! Spageti su sa john waynom! Haha

given2drive

i sa clintom su isto spaghetti
pogotovo kad je bio mlad
😛

toni

vas dvoje idite na kakvi chat pa pričajte o špagetima

m

ti si vozio na hockenheimu pa znaš , nisi gledao piqeta i mansella kotač do kotača iskre frcaju

avalon

možda su brusili noževe za susret posli trke pa su zaro frcale iskre !?!? 🙂

formulafan

Kak nije bilo kersa.Pa nisu 2010 Ferrari i McLaren imali kers?

LH Mercedes

2010 ga nije bilo, otkazali su ga i vartili 2011

Andrija Domitrović

2010. ga nije bilo zajedničkim dogovorom momčadi.

formulafan

Da hvala na obavjesti, slabo sam je to pratio 2010.-te

F12012

Kad pogledaš ovako stazu izgleda kao staza puna mjesta za pretjecanje … Mislim da nas očekuje zanimljiva utrka .

VictoriousBoy69

da, to mora biti, a kad pogledas kolko je njemaca na gridu !?

m

nije uopće staza za pretjecanje nego za procesije kakve bernie voli ,

SF

stara staza je bila puna mjesta za pretjecanje, po meni je ova parabolika napravljena da gledatelji imaju više mogućnosti za praćenje utrke

m

ja sam bio na ovoj stazi kad se vozilo kroz sumu i tamo je bila publika u jim clarke zavoju, ali ovo danas je prelagano i jadno za gledat šta su napravili od staze, po čemu se ovo može nazvat stazom tilkedrom,nitijedan zanimljivi zavoj, tipična stadionska staza

dr.nelekarajlic
F12012

Idemo prvo reći da tu ona želja za pobjedom na domaćem terenu možda najviše dolazi do izražaja , naravno ako izbacimo Silverstone , koji je domaći teren gotovo svim ekipama . Ovdje imamo Schumachera , kojemu mislim da je važno biti ponovno pobjednik , nakon nažalost velike pauze . To je po meni realno , vidjeli smo brzinu na pole position-u , a i konzistentonst u par posljednjih utrka . Tu je i Rosberg , koji je po meni najbolji blic-vozač uz Grosjeana , bilo bi zanimljivo da se on pridruži društvu dvostrukih pobjednika Webberu i Alonsu . Nerado ,… Read more »

dr.nelekarajlic

bravo m,gas,desno pa gas do kraja,sikana,pa gas do kraja,pa sikana,pa gas do kraja,pa sikana,pa gas do kraja,desno,gas,ljevo,ljevo,desno,desno,desno i kraj.ovo je staza za uzivat.stari hokenhajm.1999 herbertu je prije dima klarka sikane puklo u voznji prednje krilo.poletio je prvim krajem pola metra u zrak.danas takvih brzina nazalost nema. 🙁 , a ni staza 🙁

F12012

A moglo bi biti da tako misle oni koji o tome odlučuju .

luka

mogla je i ciljna ravnina biti

VictoriousBoy69

mogla je ali nije 😛

luka

da,steta ali bolje je za utrku 🙂 vidjet cemo vecu kvalitetu vozaca 😀

F12012

Što se toga tiče , kada pogledaš stazu onda bi se DRS aktivirao odmah na ulaazu na ciljnu ravninu , a morao bi se isključiti prije prvog zavoja , bilo bi preopasno … a i pretjecanja mnogo nismo vidjeli u tako brzim zavojima , ovdje ima dovoljno metara ( stotina metara 😀 ) da vidimo pretjecanje , i puno je bolje ovako …

dr.nelekarajlic

jebemti i drs i kers i zone i aktivacije svemoguce kad to nemoze vratiti jurnjavu kroz sumu punim gasom.ponovit cu luisove rijeci ; “Mora da je bilo nevjerojatno boriti se na toj stazi s minimalnim downforceom.”

VictoriousBoy69

živiš u prošlosti , okreni se u budučnost !
Formula 1 je uvijek bila tehnologija! Sad i prije!

dr.nelekarajlic

uopce nije stvar u tehnologiji.stvar je u pravom starom hokenhajmu.ne znam jel si ikad gledao utrke na toj staroj stazi,ali ako nisi,propustio si mnogo.ovo(drs,kers) je izbrijano samo da se poveca postotak pretjecanja(jer ih se zadnjih 5 godina po utrci moglo sveukupno nabrojat na prste jedne ruke)i da nam bude zanimljivije.decki su davno davno ovdje bez tehnologije radili prave stvari.i slazem se sa tobom,f1 jedan je oduvijek bila tehnologija.steta sto su je pokvarili kompjuterizacijom,dvostrukom telemetrijom i raznim pomagalima.nekad je trebalo imat muda stisunt gas.

m

trebao si gledati 1991 f1 je danas taktičko nadmudrivanje, nema rizika

m

tako je dr nelekarajliću, da se vozi stari hoki bernie ne bi dao kers po onom šumskom dijelu staze,tamo se vozilo 360 kmh kroz sumu ovaj danasnji hocki je smece od staze čim su došli s tom kompjutorizacijom uništili su f1,

dr.nelekarajlic

a sta da kazem,vracam se u 1991 gledat mensela,senu,prosta,pikea,…ganjanje do bola,iskre frcaju na sve strane,prestizanja kolko oces,…i ne znam kak nekome pada na pamet da onda nije bilo taktike.kojesta!!!barem ima koji se slazu oko tehnologije,je zanimljvije,ali se gubi pravi vozacki stih i filing.prva pobjeda baricela je bila tu na hokenhajmu.starto 18,zavrsio prvi.prestizanja kolko oces od svih vozaca,a bome je i taktika svoje odigrala.

m

f1 je sad kompjutorska haha lako ti je pretjecat s kersom i drsom ,u boring eri od 2000 do 2009 nije bilo ni 5 zato su i uveli ove umjetne brzine ,jer glupi čovječuljak ne zeli da formula 1 postane pravi moto sport, nego playstation i onda još im se javljaju preko bokseva, zalim f1 je bila prije bolja danas o

VictoriousBoy69

respect svima, ali ja poceo gledati formulu kad se vratio Schumacher, pa neznam mnogo, no vjerujem da je nekad bilo isto poprilicno dobro !

miki

ja bi detekciju stavio na start-cilj liniju, a aktivaciju na izlazak iz prvog zavoja
na ovom dijelu će ionako biti pretjecanja i bez DRS-a

given2drive

je se ne slazem s tobom
kao sto si rekao da ce na ovom dijelu staze ionako biti pretecivanja to je tocno
sto znaci da cemo na ostatku staze vidjeti kvalitete vozaca i bolida
😉

VictoriousBoy69

da, ali oni su to stavili jer je to najveca ravnina, makar su mogli aktivaciju stavit ranije !

m

miki slazem se s tobom bernie zeli sigurnost na stazama

luka

a gdje je on to napisao?

m

na glupim mjestima stavlja drs pa tu se pretjece i bez drsa, zasto ne na drugom dijelu staze?

VictoriousBoy69

da, gdje je on to napisao ? ulizica

Istra F1

rađe bi da je ovo slika starog hockenheima 🙁

VictoriousBoy69

ali nebi bilo tako zanimljivo , pusti prošlost, pogled na buducnost !

SF

da je tu stari hockenheim ne bi nikako morali dodavati drs zonu zbog dugačkih pravaca

Related Posts