Yamahin vozač Ben Spies odvozio je najbolje vrijeme prvog slobodnog treninga koji je vožen u kišnim uvjetima. Aktualni svjetski prvak Casey Stoner vratio se u vrh na drugom slobodnom treningu.
Kao i prije tjedana dana u Jerezu, početak vikenda obilježili su kišni uvjeti. Ne želeći riskirati pad i ozlijede na početku vikenda, vozači kraljevske klase svjetskog prvenstva kompletirali su minimalan broj krugova na portugalskoj stazi Estoril, a najaktivnije su bile CRT momčadi.
Amerikanac Ben Spies na kraju je trening završio s najboljim vremenom, ispred Ducatijevog dvojca Nickyja Haydena i Valentina Rossija koji su još jednom pokazali da Desmosedici GP12 izgleda vrlo konkurentno u kišnim uvjetima.
Do kraja treninga na stazu je izašlo 19 vozača, no Jorge Lorenzo odlučio je ostati u boksovima.
Staza se do drugog slobodnog treninga osušila, pa su vozači konačno mogli početi s pravim pripremama za nedjeljnu VN Portugala.
Posljednji dio treninga obilježila je velika borba Caseyja Stonera na tvorničkoj Hondi i Bena Spiesa. Stoner je na kraju uspio nadmašiti Amerikanca na tvorničkoj Yamahi koji je prvi puta ove sezone završio ispred momčadskog kolege Jorgea Lorenza.
Odličnu formu Yamahe potvrdio je Cal Crutchlow s četvrtim vremenom, ispred druge tvorničke Honde Danija Pedrose.
Alvaro Bautista bio je šesti na satelitskoj Hondi Gresini Racinga, ispred Nickyja Haydena i Hectora Barbere.
Valentino Rossi upisao je osmo vrijeme, završivši iza momčadskog kolege Haydena. Čini se da je Talijan napokon pronašao pravi smjer u razvoju Desmosedicija, što mu je omogućilo da zajedno s momčadskim kolegom smanji ukupni zaostatak za vodećima.
Rezultati 1. treninga: 1. Ben Spies Yamaha 1m40.813s 2. Nicky Hayden Ducati 1m41.086s + 0.273s 3. Valentino Rossi Ducati 1m41.502s + 0.689s 4. Casey Stoner Honda 1m41.943s + 1.130s 5. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m42.230s + 1.417s 6. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m42.291s + 1.478s 7. Andrea Dovizioso Tech 3 Yamaha 1m42.343s + 1.530s 8. Dani Pedrosa Honda 1m43.078s + 2.265s 9. Yonny Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 1m43.256s + 2.443s 10. Karel Abraham Cardion Ducati 1m43.265s + 2.452s 11. Randy de Puniet Aspar Aprilia 1m43.277s + 2.464s 12. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 1m43.511s + 2.698s 13. Stefan Bradl LCR Honda 1m43.527s + 2.714s 14. Colin Edwards Forward Suter-BMW 1m44.909s + 4.096s 15. Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 1m45.148s + 4.335s 16. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 1m45.636s + 4.823s 17. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 1m46.004s + 5.191s 18. Ivan Silva Avintia Inmotec-Kawasaki 1m46.271s + 5.458s 19. James Ellison Paul Bird Aprilia 1m52.429s + 11.616s 20. Hector Barbera Pramac Ducati 21. Jorge Lorenzo Yamaha Rezultati 2. treninga 1. Casey Stoner Honda 1m38.396s 2. Ben Spies Yamaha 1m38.717s + 0.321s 3. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m38.742s + 0.346s 4. Dani Pedrosa Honda 1m38.797s + 0.401s 5. Jorge Lorenzo Yamaha 1m38.930s + 0.534s 6. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m38.959s + 0.563s 7. Nicky Hayden Ducati 1m39.029s + 0.633s 8. Hector Barbera Pramac Ducati 1m39.193s + 0.797s 9. Valentino Rossi Ducati 1m39.357s + 0.961s 10. Andrea Dovizioso Yamaha 1m39.615s + 1.219s 11. Karel Abraham Cardion Ducati 1m40.207s + 1.811s 12. Stefan Bradl LCR Honda 1m40.898s + 2.502s 13. Randy de Puniet Aspar Aprilia 1m41.088s + 2.692s 14. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 1m41.634s + 3.238s 15. Yonny Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 1m41.638s + 3.242s 16. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 1m41.973s + 3.577s 17. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 1m42.252s + 3.856s 18. Colin Edwards Forward Suter-BMW 1m42.587s + 4.191s 19. Ivan Silva Avintia Inmotec-Kawasaki 1m42.804s + 4.408s 20. Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 1m42.984s + 4.588s 21. James Ellison Paul Bird Aprilia 1m43.665s + 5.269s
Šteta kaj opet niš od prijenosa, bar na sptv. Mogli su bar kvalifikacije stavit, kad već niš od treninga. Prije sam skinuo di koju utrku khm tj.pogledao preko interneta, al sad kad su počeli prenašat kod nas, moram priznat da sam se baš zagrijao za taj Moto GP; brdo prestizanja, neizvjesno cijelo vrijeme, naganjanje po 200km/h na pola metra jedan uz drugog… Puno hvala kaj ste nam to omogućili!
u Kataru na ravnici postici 335 km/h i onda po kocnici pa u zavoj , svaka cast formuli 1 ali ovi imaju najveca m….
da i onda ne samo da postružu beton sa koljenom..nego i laktom…svaka im čast!