Kamui Kobayashi svjestan je kako lako može izgubiti svoje vozačko mjesto. Nakon što je nekoliko veterana napustilo Formulu 1, postalo je jasno da nije dovoljno biti dobar da bi ostao u sportu.
Dvadesetšestogodišnjak će za deset dana početi svoju treću sezonu u Sauberu i ističe kako je konstantno pod budnim okom šefova.
“Moj momčadski kolega je mlad i, mogu tako reći, početnik u Formuli 1. Ovo mu je tek druga godina. Ja sam tu za nijansu duže i imam nešto više iskustva. Nadam se da će mi to pomoći da budem još bolji ove godine. Naravno, teško je predvidjeti što će se dogoditi u budućnosti, ali ja znam da moram dati sve od sebe na svakoj utrci.”
Spomenuo je i odlazak Barrichella, Heidfelda i Trullija…
“Ovo je vrlo neobično vrijeme za Formulu 1. Otišli su Rubens Barrichello, Nick Heidfeld i Jarno Trulli… Oni su vrlo dobri vozači i svejedno nisu uspjeli zadržati svoje pozicije što dokazuje da moram biti maksimalno koncentriran na svoje vožnje.”
Podsjećamo, njegov momčadski kolega, Sergio Perez, u više navrata je povezivan s Ferrarijem, dok za Kobayashija još uvijek nema takvih naznaka.
“Neke ekipe razgovaraju o meni, teško je to sad procijeniti… No, opet kažem, ja znam što je moj posao – izvući iz bolida što je više moguće i to je sve.”
Nije Kobayashi loš vozač, samo se sjetite koliko je glavobolja zadavao MSC-u. Ali opet na kraju krajeva pare igraju glavnu ulogu pa onda sve ostalo.
pa malo je bilo pravih wunderkida u f1 koji su s malim autićem uspjeli dogurati do vrha. padaju mi na pamet jedino vettel, shcumacher i alonso, čak i button u hondi na početku, nije imao pobjedu ali to je ferrari tada stvarno bio prejak. hamilton to nije, on je odmah sjeo u mclaren i kakav bi bio da je startao u maloj momčadi, to nikad nećemo saznati
ono što želim reći je to da kobajashi može imati talent i biti brz i dobar, ali to ne mora značiti da će se eto uspjeti probiti do neke top momčadi.
bilo je super dobrih vozača koji to nisu uspjeli nažalost, a bilo je onih ispod prosječnih (kovalainen) koji su po ne znam kojim kriterijima dogurali do mclarena
i da, potpisujem avalonov post na početku
F1 treba vise likova poput Kobayashia… Premalo je agresivaca koji su spremni riskirati. Kad je dosao, pomislio sam “evo jos jedne japanske kamikaze u stilu Takumo Sato”… ali prevario sam se… Vozi mnogo bolje.
Nazalost, danas dobri vozaci gube vozacka mjesta zbog tatinih sinova s lovom (bez uvrede vas koji navijaju za Petrova, njega cijenim).
Imamo 4-5 ozbiljnih ekipa koje zele dobre vozace, ali takvi cesto zele samo 1 dobrog i jednog prosjecnog vozaca (Ferrari, RB…). Tako da odlicnima, nema previse mjesta…
Meni je taj Kobayasi odličan lik, taj grize i ne pušta. Zanimljiv je jako, i velika je nepravda što nije dobio priliku u nekoj većoj momčadi.
1.Otišli su Rubens Barrichello, Nick Heidfeld i Jarno Trulli…jedino je možda barrichello ostati zaslužio , imao je u brawnu sezunu fantastike i trebao je više iz bolida izvući , a heidfeld i trulli sigurnom vožnjom 0 % .
A što se saubera tiče osobno preferiram Pereza koji se naoko više trudi !
mali je bio super ne kuzim zasto bi on otisao
Ovaj naslov ide u onu skupinu “Dobar je strah kome ga je bog dao!”
da bi bio dobar u f1 najprije moraš imat odličan bolid a koliki si talen to možeš dokazat samo ako iz tog bolida izvučeš više nego što sam bolid može alonso je i više nego talentiran pa nije osvojio naslov prošle godine. računica je jasna
odličan bolid + talentiran vozač = f1 naslov
sve ostalo je varka jer talent bez bolida je vjerojatno drugo ili treće mjesto u f1
P.S.
-A evo sta se desi kada ga neko pocne obilaziti kad,kako i gdje ne treba :-)..
http://www.youtube.com/watch?v=EmXIlA9N2xw
Arty kolega, da ti sada pojasnim malo. Barem da probam. Kao prvo, pregledaj film imenom SENNA. On licno kaze, da je prije, cak i u njegovo vrijeme, F1 bila cista prava trka, dok je “danas” stvar novca, prestiza i politike, prije svega, politike. Sada je to jos vise izrazeno. Odnos Prost-Senna je dao F1 ovo sto se danas desava. Prva prava medijska svadja, prvi pravi moderni rivalitet. U ova vremena, dovoljno je da vozis prosjecno i u F2 ili F3, Reno formuli, ali da imas 20-ak miliona eura i da ih ponudis nekoj “tanjoj” ekipi, oni ce te uzeti u… Read more »
ja sam pisao o tome kako samo top ekipe mogu imati talentirane vozace tj.danas imamo 5 ekipa koje mogu normalno funkcionirati dok sve ostale ekipe uzimaju vozace koji placaju svoje mjesto . Samo sta tih top 5 ekipa neke od njih nemogu imati oba dva vrhunska vozaca ali zato imaju barem jednoga ali te vozace koje oni izaberu su najbolji od najboljih prema tome nemoze jedan kamui koji je talentiran ali ne toliko da je bolji od alonsa ili butona doci u poziciju da vozi umjesto njih . Po meni gledajuci mclaren trenutno ima najbolju postavu od svih momcadi .Imaju… Read more »
Avalon neslazem se samo u jednom s tobom a to je da je f1 napustilo toliko talenata jer neznaci ako je sutil bolji od petrova da je talenat jer u f1 top ekipe prepoznaju talente kao primjer navest ću ti vettela on je bio u STR-u kao i buemi i alguersuari da su pokazali talenat poput njega sigurno bi dobili mjesto .U f1 danas možeš samo opstati ako si talenat a ovi šta kupuju sjedala u f1 oni će ostati dokle budu mogli plaćati za svoje mjesto a ovi treći šta zalutaju u f1 koji nemaju pare niti talenat oni… Read more »
Bravo Avalon, objasnio si sve. Koliko je F1 brz karavan, toliko se brzo stvari desavaju. dobre ili lose. Bilo kako bilo, F1 je nemilosrdna prema onima kojima se na sloze sve kockice.
nestabilno je misto u kokpitu bolida F 1 . vozači su svjestni koliko daju i kako voze ( u skladu sa trenutnim mogučnostima bolida ) timovi ( šefovi )su svjestni šta i koga žele ( ali možda ne kažu uvik sve svojim vozačima ) , sponzori imaju svoje računice i sve bi to trebalo pomirit/uklopit…nekako . zato se i dešava da odlični vozači ka npr sutil ili heidfeld ostanu bez bolida , neki odu u “F 1 mirovinu” ka barichelo i trulli , neki mladi talenti ka algersuari i buemi ostanu naprasno bez bolida , neki kupe misto u njemu…mladi… Read more »