FIA donijela odluku: Jedna DRS zona za VN Koreje

FIA je odlučila nastaviti s praksom samo jedne DRS zone po utrci pa ćemo tako za VN Koreje detekciju imati između prvog i drugog zavoja, dok će aktivacija biti 350 metara nakon drugog zavoja.

Izvor informacije: Xevi Pujolar (Williams), trkaći inženjer Pastora Maldonada.

15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Matija

ova staza je izvrsna za 2 DRS zone!

tony46

DRS- ovako nesvida mi se uopce kako bi vam to opisao vise volim na utrci vidjet 5 pravih pretjecanja nego 30 umjetnih, DRS je olakšao situaciju pretjecanja smanjio rizik kod pretjecanja, mislim da to nebi trebalo bitu u F1, preumjetno je ne traži velike vozačke sposobnosti ali eto tako kako je

Davor

Drs bi bio odlican da je bilo vise situacija kad lovina postaje lovac,ovako je samo pomagalo kod pretjecanja i nazalost tu prestaje njegova funkcija.Ali za staze poput valencije,madjarske je spas jer daje kakvu-takvu sansu.

maminho

Debilno Retardirano Sranje (DRS)

iwanchek

ispravak mog dolje posta, nije KERS-a nego DRS-a..moja isprika!

edin-kimmi

najveca glupost u F1 taj DRS….a mogle su lako biti dvoje DRS zone kad izale iz zavoja 18 i zavoja 2….

iwanchek

glupost…ova staza ima potencijala da komotno može se stavit i dvije točke za aktivaciju KERS-a i tako dat vozaču mogućnosti da se na jednom pravci približi ako je brži a na drugom da pretječe, al eto, ima očito pametnijih mozgova..

živi bili pa vidjeli!

og

friiik,kod kers-a je fazon sto ga mogu koristiti oba vozaca i mislim da vise koristi vozacu koji se brani nego onom koji napada,a za zavjetrinu moras bit brzi minimalno 1,5 sec po krugu da bi se prestiglo vozaca ispred uz pomc zavjetrine,vjerojatno su stavili aktivaciju drs-a stavili ovako kasno jer je pravac dugacak da se ne desi kao sto kaze Hefest zaobilazenje,i mislim da bi bila utrka zanimljivija da imaju dvije drs zone

mickey

ma dug je onaj pravac,,zavjetrina drs jos ako ima kersa on je gotov…

Razer

I mene cudi sto ovako kasno krecu s drsom.

Friiiik

onda neka obojica imaju drs ili neka ga nema nitko. dovoljan je samo kers + zavjetrina za preticanja. mislim da bi se moglo statistički izvući da kad bi se oduzela polovica prestizanja na sa drs-om, da bi broj preticanja bio ujednačen sa brojem prošlih godina. jedina eventualna fora kod kersa i drs da ih trebaš znat pravilno koristit.

Hefest

Dobro je da je drs na sredini jer je ovo izrazito duga ravnica a prestizanja bi više ličila zaobilaženju,a ovako i bolid koji se brani ima neke šanse.

toma

Ako su već stavili DRS onda su aktivaciju mogli staviti prije , a ne praktički na polovici ravnine. Vozači bi imali veće konačne brzine i lakše prestizali

samir

Po meni bi trebalo dozvoliti korištenje DRS u svakom trenutku, s tim da ga aktivira vozač ručno ili ga potpuno ukinuti. Bez DRS vozači sa sporijim bolidom su imali bar kakvu-takvu šansu da se odbrane…sa DRS-om posao je gotov čim se on aktivira. Nekako mi ova pretjecanja izgledaju malo vještačka.

Friiiik

gledao sam stazu na igrici f1 2011 do u detalje, i mislim da bi trebalo bar na još jednom mjestu postavit drs zonu, možda na startno ciljnoj ravnini ili na ravnini poslije ove drs zone. bilo bi puno više pretjecanja, kad bi zone bile povezane

Related Posts