Mercedes GP ponosno je objavio kako su obavili dvije akvizicije, i to obje za svoju tehničku ekipu. Geoffrey Willis će 17. listopada doći na mjesto tehnološkog direktora, dok će Aldo Costa 1. prosinca zauzeti poziciju direktora inženjeringa.
Aldo i Geoffrey za svoje postupke bit će odgovorni tehničkom direktoru – Bobu Bellu. Podsjetimo, Bell je također relativno nov član ekipe. Nakon deset godina u Renaultu, u travnju ove godine se pridružio Mercedesu.
Geoffrey Willis iza sebe ima bogatu karijeru. Tijekom devedesetih radio je kao konzultant za Leyton House gdje je sreo Adriana Neweya. Ta poveznica bila je ključna pri njegovom odlasku u Williams. 2001. godine došao je u British American Racing, ekipu koju je kasnije kupila Honda, čiji je Willis bio član sve do 2006.. Iduće godine odlazi u Red Bull na mjesto tehničkog direktora, još jednom na poziciju ispod Adriana Neweya. 2009. godine napušta ekipu iz nepoznatih razloga, a 2010. dolazi u HRT gdje je radio do sada.
Costa je svoju karijeru započeo kao dizajner Minardija 1989., a već iduće godine je promoviran na mjesto tehničkog direktora. Ferrariju se pridružuje 1995., da bi tri godine iza postao asistent glavnog dizajnera – Roryja Byrnea. Kada se navedeni povukao 2004., Costa je imenovan njegovim nasljednikom. 2006. godine premješten je na poziciju čelnog čovjeka dizajna i razvoja, a Nicholas Tombazis zauzima njegovo staro mjesto – glavnog dizajnera. Već iduće godine opet mijenja svoju poziciju te biva imenovan za tehničkog direktora. Poznato je da je ove sezone smjenjen s tog mjesta koje je zauzeo Pat Fry.
Ross Brawn zadovoljan je ovim potezima njegove momčadi:
“Oduševljen sam predstaviti vam Alda Costu i Geoffa Willisa kao naše nove članove. Geoff je vrlo cijenjen inženjer s preko 20 godina iskustva u ovom sportu i radujemo se njegovom dolasku idućeg mjeseca. Uz Alda sam radio puno godina i znam da će on pridonijeti svojom predanošću i iskustvom. Gradimo pobjednički tim i to je velik izazov. Pod vodstvom Boba Bella mislim da imamo ekipu koja će biti sposobna ostvariti naše ambicije,” zaključio je.
a da se rezultati moraju čekati do 2014 to nemora biti, do početka sezone 2012 imaju dovoljno vremena da unaprijede bolid. Pa ako treba i cjeloga promjene.
valjda mercedes zna što radi nije doveo nove ljude zato da se slikaju tamo nego da im pomognu sastaviti bolji bolid valjda vide da su negdje zapeli i trebaju pomoč, kad bi bili sretni sa četvrtim mjestom najvjerovatnije nebi pojačavali ekipu.
Niko sa sigurnošču nemože reči pa ni oni sami # mi čemo biti i dalje četvrta ekipa # jer i male sitnice kod njih život znače, otud i novo pojačanje je četiri oka uvjek bolje vide od dva.Jer bez dodatnih ulaganja nema ni rezultata.
idemo ispočetka..vi koji volite brawna i mercedesGP ( ovo nema veze sa pilotima jer oni samo voze bolid kakav im “pripreme” ) šta ne štima i šta je totalno pogrešno u ovome “baš me zanima šta će ojačanje tehničke strukture donit mercedesu GP u sezoni 2012. jer ako sa ovom ekipom tek počimlju ozbiljno radit na bolidu …znači li to da prve ozbiljne rezultate možemo očekivat 2014. ili još malko kasnije . btw…ni druge ekipe koje već sad imaju top bolide ( RB ) ili su blizu toga (mclaren) ne spavaju . a bogme i ferarri ako je sudit po… Read more »
Samo nova znacajnija promjena pravila ce ispremjesati trenutni omjer snaga.
baš me zanima šta će ojačanje tehničke strukture donit mercedesu GP u sezoni 2012. jer ako sa ovom ekipom tek počimlju ozbiljno radit na bolidu …znači li to da prve ozbiljne rezultate možemo očekivat 2014. ili još malko kasnije . btw…ni druge ekipe koje već sad imaju top bolide ( RB ) ili su blizu toga (mclaren) ne spavaju . a bogme i ferarri ako je sudit po najavama se žestoko priprema za 2012 . mercedes je i sada 4 tim pa ako tu i ostane dogodine…to neče bit napredak zar ne ?
To bi bilo kao da se spoje Nike i Addidas.
Gradi li Mercedes sve od nule i spremaju li neki veliki spektakl vidjet ćemo, ja se samo nadam da će Schumacher dobiti još jednu priliku da pobijedi i da vozi konkurentan auto, a i da Rosberg napokon dobije priliku da iskoristi taj talent koji ima, zaslužio je. Do sada ga je uvijek kočio loš auto.
najbolje da se spoje u MERCEDES FERRARI
Bojim se da Ross dovesti u Mercedes svu ekipu s kojom je nekad davno radio a iskazali su se svojim radom.
To samo ide u prilog činjenici da se gradi jedna velika momčad i da je Mercedes stvaram iz nule. A kako stvari stoje 2012 niče biti zadnja godina Schumachera za volanom Mercedesa.
Svi spominjete Schumija. Ne treba na Rosberga zaboraviti… u slučaju da Mercedes bude sposoban pobjeđivati.
to je i meni zapalo za oko,pa s schumaherom su iz ferrarija otišli skoro svi ključni ljudi,sad dal su sami tako željeli il su elegantno maknuti!? mercedes se polako pokreče okuplja i zbraja..očekujem redovita postolja sljedeće godine.
svi ljudi koji su dizali Ferrari prema vrhu otisli su iz te momcadi dobar napredak za Ferrari…. ali dobar potez za Mercedes jos malo i u samom vrhu su….
nije bas ista banda kao u Ferrariu ali mogao bi se desiti još jedan Dream Team..i eto MS-u još jedna titulica..great
@Cigarista: 1989., tnx 🙂
Costa je svoju karijeru započeo kao dizajner Minardija 1998., a već iduće godine je promoviran na mjesto tehničkog direktora. Ferrariju se pridružuje 1995.,……………..kako se mogao pridruziti ferrariju 1995 kad je 1998 zapoceo svoju dizajnersku karijeru .Moze lii mi neko to pojasniti :/
Schumi opet okuplja ekipu …