Iako su na prošloj utrci, na VN Italije, postavili dvije DRS zone, FIA se vraća starom receptu – samo jednoj zoni po krugu.
Obzirom da je priroda staze u Singapuru takva da nema puno dugačkih pravaca, jedini logičan izbor bio je postavljanje samo jedne zone, i to između zavoja 5 i 7. Točka detekcije nalazit će se nakon zavoja broj 3, potvrdio je trkaći inženjer Pastora Maldonada – Xevi Pujolar.
ma to je najduži pravac na ovoj stazi na kojeg se dolazi sa brzinom od minimalno 150 km/h tako da je logično da je samo tu gdje se može dosegnuti eventualno 310-320 km/h na ostalim mjestima nejde se preko 300km/h barem ne na utrci
Moguće prema zadnjim vijestima da će biti kiša u Singapuru.
nisam neki strucnjak nego obicni obozavatelj f1 utrka,ali da se mene pita stavio bi dvije drs zone… prva bi bila na pravcu 14 i 13 ,a druga na 10 i 9
A tu nece ni taj drs nes puno pomoc
prekratka ti je ravnina izmedu 14 i 14 zavoja
Jeba ih DRS da ih jeba
mogli su 2 drs…jos npr izmedu 13 i 14 zavoja ili na startu
ispravak: tocka DETEKCIJE nalazi se nakon zavoja 3
—
jedva cekam utrku, zanimljiva staza, okruzenje, vremenski uvjeti i nocni stih – kombinacija za odlicnu utrku
a šta hoćete, pa to je najduži pravac…
Krivo sam reko mogli su još i na startno ciljnoj ravnini
a kojem -.-
Pa mogli su to na nekom duzem prvacu
Retardirano, treba ukinuti DRS!!!
pametno
očekivano