Nakon eksperimenata na VN Njemačke, Williams je odlučio vratiti KERS sustav u bolid Rubensa Barichella. Tokom sezone momčad je primjetila povećanu degradaciju stražnjih guma te su odlučili odvoziti cijeli vikend bez KERS sustava na rubensovom bolidu kako bi analizirali promjene u degradaciju. Na osnovu te analize, odlučeno je da će Williams nastaviti s korištenjem KERS sustava na oba bolida.
Razlog za prvotnu analizu leži u balansu kočenja. KERS sustav se puni koristeći dio energije kočenja. Time se remeti balans kočnica i moguć je (negativan) utjecaj na trošenje stražnjih guma. Tokom kvalifikacija nema tih problema pošto se može isključiti punjenje KERS sustava, baterije se napune u boksu te se prazne tokom mjerenog kruga.
Drugi način kontrole balansa kočnica je pomoću mapiranja motora, no ni to nije bez problema. Cosworthov motor nije dizajniran za pomoć kod kočenja i korištenje blown difuzora u istoj mapi rada. Vrlo nezgodna situacija za Williams.
Uz promjene ovu promjenu, Williams donosi i novu “karoseriju” koju će testirati u petak na slobodnim treninzima.
“Budimpešta je spora i zavojita staza koja zahtijeva mnogo aerodinamičkog potiska. Sama površina je poprilično neravna i tokom vikenda se povećava razina prianjanja. Donosimo novu “karoseriju” za testiranje u petak i koristit ćemo KERS na oba bolida,” izjavio je Sam Michael.
Nije mi jasno zasto se u Williamsu nisu nakon raskida suradnje s Toyotom odmah okrenuli Renaultu vec su opet uzeli cosworthove motore s kojima su bili sporiji i od gp 2 serije,nadam se da ce s renaultom vratiti donekle performanse iz kraja 90 ih kada su i pobjedjivali.Iako bih volio vjerovati u to nisam siguran bas previse u to jer iako renaultov motor ima neke prednosti kao sto su bolji rad blown difuzora ili mozda bolja pomoc kod kocenja nego kod drugih,ali mislim da ce uvijek ostati deficitaran po samoj snazi u odnosu na ferrari ili mercedes,tako da ako se… Read more »