Međunarodna automobilistička federacija, FIA, odredila je DRS zonu za predstojeću utrku, VN Mađarske na Hungaroringu.
Senzor provjere razmaka postavljen je na samom ulazu u posljednji zavoj, kraj ulaza u pitlane. Vozači će DRS smjeti aktivirati desetak metara kasnije, na izlazu iz posljednjeg zavoja, te tako iskoristiti 788 metara dugu startno-ciljnu ravninu za pretjecanje suparnika.
Hungaroring je, kao spora i zavojita staza, već poznat kao mjesto gdje su pretjecanja gotovo nemoguća. Usprkos uvođenju DRS-a, koji bi svakako trebao olakšati pretjecanja, kvalifikacije i strategije će svejedno igrati bitnu ulogu. Ipak, nadamo se kako ćemo ove godine vidjeti više akcije na stazi.
miki – mislis na drs da se moze koristiti na jednom djelu staze jer se kers moze koristiti gdje hoce ( ili sam u krivu 😀 )
pa prije nije niti bio Kersa i DRS-a pa je bilo zanimljivo malo je glupo sto kers smije koristiti samo na jednom dijelu staze (bilo bi zanimljivije da smije koristiti di se god zeli)
DRS je zakon! Kaj znači “umjetno” pretjecanje?! Onda je cijela F1 “umjetna”! Ajte onda gledat maraton, tamo je sve “prirodno” (osim sprinterica).
Svi lijepo imaju iste uvjete (DRS-ove, SMS-ove, PMS-ove i ostala čuda) pa nek najbolji pobijedi. A može koji puta i Ferari. 😀
Isti čas ukinut šugavi DRS, preloše…
hamilton ima stila za preteci svakoga na stazi to je dokazano….
hamiltonu ne treba DRS !!!
Ja stvarno ne razumijem ljude koji su protiv DRS-a. Pa DRS ne čini auto bržim 5 sekundi po krugu, već samo olakšava pretjecanje. Sjetite se samo prošle sezone kako se govorilo da ako netko hoće pretjecati vozača ispred sebe, da mora biti brži po sekundu i pol, do dvije po krugu. Sa DRS-om to nije slučaj, samo je bitno da vozač iza brži neznatno od onog ispred sebe i može ga, sa pomoću DRS-a, prestići. Ljudi ne shvaćaju (ili ja krivo shvaćam) da DRS nije loša stvar u formuli 1. Pa ako sporiji bolid prestigne bržeg uz pomoć DRS-a, zar… Read more »
Na stazama kao što je Mađarska gdje je pretjecanje u normalnim okolnostima gotovo nemoguće DRS je opravdan jer primjerice da je Alonso imao DRS u abu dhabiju prošle godine bio bi svjetski prvak ovako je zapeo iza znatno sporijeg Petrova jer mu je staza omugućavala u tim okolnostima obranu,da se tad vozilo u Belgiji Petrov bi bio ostavljen za pola minute na kraju utrke i to bez DRS-a.
imaš prednost kad si u zavjetrini, ali čim izađeš iz nje postaješ jednako brz kao i bolid kojeg pretječeš i ništa od pretjecanja, a upravo se to događalo proteklih sezona, DRS je zapravo pomoć kad ništa drugo ne pomaže, što pokazuje i statističi podatak broja pretjecanja uz pomoć DRS-a u odnosu na pretjecanja bez njega
ne kuzim cemu taj DRS,pa vec kad si u zavjetrini imas odredenu prednost..
Dodi_napalm kazes da je kisa opet u najavi pa se nadamo da ce je ovaj vikend i biti jer u Njemackoj je isto tako bila najavljena kisa pa ni “k” od kise 😉
Trebalo bi spustiti prednje krilo a nekakve DRSMRS varijante.
Prošla utrka, dovoljno reći DRS-hvala što postojiš, nije drs za prestcianje važno nego da ovaj vozač bude brži iza, jer tako se poboljšava auto koji je iza i lakše se prelazi, ali ti mu možeš priječiti put.
uvjek može biti zanimljiva utrka 🙂
Jacques Villeneuve je dovoljno rekao o DRS-u i to treba maknuti iz F1 jer postaju pretjecanja nezanimljiva….mada je bilo vise pretjecanja bez DRS ove sezone ali i ona sa DRS-om su prelaka i dosadna….
jedva cekam da vidim sta ce se desavati za ovu VN,,pozz
Opet kiša u najavi.. 🙂
Ukinuti DRS!