Kimi Raikkonen izbjegao je grid kaznu unatoč tome što su mehaničari talijanske momčadi napravili grešku koja je rezultirala zaustavljanjem bolida kraj staze. Naime, tijekom drugog slobodnog treninga ponovili su grešku Haasovih mehaničara iz Australije, te je prednji desni kotač ostao nedovoljno pričvršćen.

Finac je ostvario najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga, te je desetak minuta prije kraja istoga ušao u box na rutinsku promjenu guma. Međutim, došlo je do problema s pričvršćivanjem prednjeg desnog kotača, što je rezultiralo zaustavljanjem bolida kraj staze.

FIA je prilično stroga po pitanju bolida koji s nepričvršćenim kotačem izlaze na stazu, te je uobičajena procedura za takvu situaciju grid kazna. Međutim, Ferrari je učinio sve kako bi prevenirao daljnji rizik, te nakon sudačkog saslušanja nije došlo do tako stroge odluke.

Stoga je FIA momčadi iz Maranella dodijelila kaznu od 5000 €, što je u skladu s člankom 28.13.b.

Govoreći nakon slobodnog treninga, Raikkonen je negirao navodnu dramu oko ovoga problema, te je izjavio da nije “zanesen” današnjim odličnim performansama Ferrarija.

“Nemoguće je potvrditi što drugi rade, no nije bilo loše. Postoje stvari koje moramo poboljšati, no to je normalno za petak kada isprobavamo razne stvari, te pokušavao iz njih nešto naučiti,” ustvrdio je Finac.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
harii87

I neovisno o tome tko je dobio kaznu a tko izbjegao više me interesira kakav će bit realan omjer snaga u kvalifikacijama i u utrci te da će bit zanimljivije nego Australija koja je ove godine potpuno podbacila

avatar
Član
mika.KA

haha…tipicno za ferrari.

avatar
Član
harii87

Ja sam oduvijek govorio da vozači za ovakve stvari ne bi smjeli bit kažnjavani i nadam se da niti jedan drugi vozač neće bit kažnjenj kada se njemu desi da mehaničari ne pričvrste dobro kotač. Mogu donekle prihvatit kazne za zamjenu motora ali ovo bi doista bilo daleko previše

avatar
Član
mika.KA

koja je razlika ako mehanicar zajeba postavljane kotaca i izravno ugrozi utrku ili ako mehanicar zezne nesto svezi motora?

avatar
Član
harii87

S jedne strane si apsolutno u pravu, s druge ima ipak neke male razlike. Ipak ono napravljeno u tvornici je rezultat “pretjerivanja” na motoru i svjesno riskiranje sa mogućim kaznama. Istina, i što brža zamjena guma je jednako rizik i znam da se ova rasprava može odužit dovjeka 😀

avatar
Član

5000 Eura zbog kotača ne dobro zavidanog.pih
Sad se Mercedes može žaliti da se Ferrariju gleda kroz prste.

avatar
Član
blejky

Isto kao što se Ferrari nije žalio predprošle godine u njemačkoj radi identične situacije sa hamiltonom.
Također nisu kaznili vozača nego ekipu novčano.
Kako ljudi imaju kratko pamčenje.