Romain Grosjean vozio je bolid Formule 1 prvi put gotovo pet godina nakon svoje nesreće na VN Bahreina i to također s Haasom na Mugellu.
Kao vozač Haasa od 2016. do 2020., prije nego što se prebacio u IndyCar, Grosjean je dobio priliku voziti momčadski bolid VF-23 iz sezone 2023.
Rippin’ up rooster tails with Romain 🌊👌#HaasF1 #F1 | @RGrosjean pic.twitter.com/gJgq21U88I
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 27, 2025
Malo je informacija procurilo o testnom danu, koji se održao paralelno s Pirellijevim razvojnim programom, osim činjenice da je padala kiša; bez obzira na to, Grosjean je bio oduševljen svojim iskustvom – i emocijama izazvanima ovacijama u boksu:
“Bio je kišan dan, ali kako se kaže, kišno vjenčanje je sretno vjenčanje. Dakle, bio je kišan dan, sretan dan, fantastičan.”
“Isprva sam se osjećao pomalo zahrđalo, a onda se sve vratilo. Čak sam uspio odraditi start iz mjesta, a pogodite što – moj posljednji start iz mjesta bio je u Bahreinu 2020. Ovoga puta ispalo je puno bolje.”
“Jako sam zahvalan, jedinstvena prilika vidjeti neke od ljudi koji su bili u Australiji 2016. i voziti novu generaciju bolida. Bilo je fantastično i, još jednom, jako, jako sam zahvalan. Nema drugih riječi.”
Romain Grosjean
Šef momčadi Ayao Komatsu, koji je bio uz Grosjeana još u Lotusu te glavni inženjer Dominic Haines, Grosjeanov inženjer utrka od 2019. do 2020., bili su prisutni, među mnogim prijateljskim licima za vozača iz Ženeve.
“Rasplakali su me na kraju dana! Držao sam vizir spuštenim, ali za moj posljednji in-lap svi iz Ferrarija, Red Bulla, Pirellija i naravno Haas F1 momčadi bili su tamo, pljeskali su i priredili mi ovacije.”
“To sam očekivao u Abu Dhabiju 2020. za svoj planirani oproštaj od F1, ali mislim da je danas bilo još i bolje.”
zaključio je Grosjean