Šef McLarenove momčadi komentirao je poraz u kvalifikacijama na Velikoj nagradi Mađarske.
Nakon što su McLarenovi vozači bili najbrži na svim slobodnim treninzima, smatralo ih se velikim favoritima u borbi za pole position. U prve dvije kvalifikacijske runde Lando Norris i Oscar Piastri opravdali su očekivanja i suvereno grabili prema vrhu poretka, no u Q3 se dogodio veliki obrat.
Ono što je iznenadilo i pomalo zbunilo gledatelje, McLarenovi su asovi imali lošije rezultate u Q3 nego u Q2. Jednostavno nisu imali pravu brzinu i na kraju su završili na drugom i trećem mjestu, Piastri ispred Norrisa, dok im je pole position ‘ispred nosa’ ukrao Charles Leclerc u Ferrariju.
U svojim prvim intervjuima nakon izlaska iz bolida vozači su naglašavali da im je vjetar zadavao prilične probleme, a čudne je uvjete u svom komentaru spominjao i šef momčadi Andrea Stella. Ipak, on je dodao da su vozači vjerojatno bili preoprezni u svom pristupu.
“Gledajući rezultate našeg bolida na treninzima te također u Q1 i Q2, zasigurno smo računali na to da bismo mogli pokušati popuniti prvi startni red, no uvjeti su bili vrlo čudni, vrlo zavisni o vjetru. Došlo je do promjene uvjeta između Q2 i Q3, a moram reći da smo mi platili cijenu toga.”
“Mislim da su naši vozači možda bili malo preoprezni jer nisu znali kakva će biti razina gripa u pojedinim zavojima, tako da smo bili četiri desetinke sporiji nego u Q2, dok je Leclerc išao brže i zato je zaslužio pole position. Bravo za Leclerca i Ferrari”, rekao je šef McLarenove momčadi.
Na nekoj drugoj stazi McLarenovi vozači vjerojatno ne bi previše marili zbog poraza u kvalifikacijama, znajući da će u utrci lako okrenuti stvari u svoju korist. No, Hungaroring je staza na kojoj nije jednostavno pretjecati, tako da Leclerc i Ferrari imaju značajnu prednost.
Stella je pokušao objasniti zašto su bolidi toliko podložni utjecaju vjetra, odnosno zašto su njegovi vozači bili toliko sporiji nego u Q2.
“Bolidi Formule 1 su aerodinamički strojevi, a ovisno o tome imamo li prednji, stražnji ili bočni vjetar, velike su promjene u razini gripa koju možete iskusiti u zavoju. Vozačima to nije vidljivo. Mi im dajemo nekakve informacije o smjeru vjetra u ovakvim danima, posebno u Q3 kad je je puhalo u naletima i vjetar je bio vrlo varijabilan, ali opet sve ovisi o tome koliko su oni spremni riskirati. I onda moraju napraviti određene prilagodbe u skladu s tim kako se vjetar ponaša.”
“Ipak, imamo vrlo dobru poziciju. Pohvale Ferrariju, a mi ćemo imati nešto više posla nego što smo očekivali, ali radujemo se dobroj utrci”, poručio je Stella.
S obzirom na to da McLaren ima ogromnu prednost u konstruktorskom poretku, fokus je na borbi Piastrija i Norrisa za vozački naslov. Australac trenutačno ima 16 bodova prednosti.