Nedjeljna utrka na stazi Yas Marina odlučit će pitanje svjetskog prvaka za 2025. godinu. Lando Norris, vodeći u ukupnom poretku, kvalificirao se na drugu poziciju i bit će u sendviču između dvojice svojih rivala. Max Verstappen startat će prvi, a Oscar Piastri treći.
Sigurno je da će na startu biti dramatično, da će se na stazi voditi prave borbe, a možda usput igrati i neke psihološke igrice. Isto tako, borbe neće nedostajati na strateškom planu. Prošla utrka u Kataru pokazala je koliko jedna pogrešna odluka može biti skupa.

Kad je Velika nagrada Abu Dhabija u pitanju, uoči trkaćeg vikenda smatralo se da će to sigurno biti utrka s jednim zaustavljanjem u boksu za većinu vozača. Posebno kad se pogleda situacija od prošle godine, u kojoj je najboljih osam vozača provelo istu taktiku jednog zaustavljanja u boksu. Start na mediumu pa prelazak na hard bio je odabir većine vozača.
Međutim, zanimljivo je da se godinu ranije koristila strategija s dva ulaska u boks. Prvih sedam vozača na kraju te utrke imalo je strategiju medium – hard – hard, iako su gume bile identične kao 2024.
Prema Pirellijevim simulacijama, jedno zaustavljanje u boksu trebalo bi biti optimalno za ovogodišnju utrku. Start na mediumu, ulazak u boks između 20. i 26. kruga pa prelazak na hard. Ipak, treba imati na umu da su timovi tijekom slobodnih treninga u petak uočili povećanu razinu degradacije guma i pojavu graininga, što bi možda moglo natjerati neke vozače na raniji ulazak u boks i odabir strategije s dva zaustavljanja.

Ako pak netko krene u boks ranije, možda će natjerati i druge oko sebe koji će se bojati undercuta pa to pokrene lavinu ulazaka u boks. Upravo se tako nešto dogodilo spomenute 2023. godine.
Vremenska prognoza najavljuje slične uvijete kao u subotu. Bit će suho, s temperaturom zraka oko 25 Celzijevih stupnjeva. U nastavku pogledajte koje gume vozači imaju na raspolaganju za posljednju utrku sezone. Start je u 14 sati po hrvatskom vremenu.

Ako Max krene na toalet, Lando mora za njim. Baš zbog toga vjerujem kako na startu ne mora forsirati. Danas gledanje u Max “guzicu” je gledanje u trofej… koji ćeš na kraju utrke podići.