Vozači McLarena bili su najbrži na jedinom slobodnom treningu za Veliku nagradu Sao Paola, a prvo je mjesto pripalo Landu Norrisu, koji je nakon isteka treninga popravio svoje vrijeme i postavio 1:09,978, samo 23 stotinki brže od drugoplasiranog Piastrija.
U izmiješanom poretku treće je mjesto pripalo Nici Hulkenbergu, koji je kasnio 0,619 sekundi. Fernando Alonso (+0,631 s) i Gabriel Bortoleto (+0,641 s) “puhali” su Nijemcu za vratom i zaključili top 5.
George Russell u Mercedesu bio je šesto (+0,670 s), ispred Pierrea Gaslyja (+0,706 s), koji je neočekivano visoko smjestio svoj Alpine. Carlos Sainz (+0,711 s) završio je osmi.
Krug najbrže desetorice zaključuju Isack Hadjar (+0,732 s) i Andrea Kimi Antonelli (+0,769 s). U 19.30 sati u petak na rasporedu su sprint kvalifikacije.

tijek treninga
Uoči početka prvog treninga u Brazilu, Alpine je potvrdio kako će Argentinac Franco Colapinto voziti uz Pierre Gaslyja i u sljedećoj sezoni Formule 1. Colapinto, jasno, ima veliku podršku u Sao Paolu, s obzirom na to kako je to najbliža utrka za strastvene argentinske navijače.
Naravno, domaća je uzdanica talentirani rookie za volanom Saubera, Gabriel Bortoleto. Iako je osvojio solidnih 19 bodova, Bortoleto je tek 19. u prvenstvu vozača, što jasno dokazuje kompetitivnost na gridu u 2025. godini. Pet puta je završio u bodovima, posljednji put na prošloj utrci u Meksiku.
Gabi's ready#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/XuXDo8aMqg
— Formula 1 (@F1) November 7, 2025
George Russell i Kimi Antonelli predvodili su kolonu bolida koja je izašla na stazu na početku treninga, iako su svi prve krugove odvezli na tvrdim gumama. Nakon prve serije krugova, Piastri je bio vodeći s 1:12,169, dok je Hamilton bio drugi s 0,225 sekundi zaostatka, a Alonso treći s nešto manje od pola sekundi zaostatka.
Bortoleto je postavio prvi krug od 1:13,3 a ubrzo smo vidjeli prvi incident na treningu u režiji Red Bullovog vozača Yukija Tsunode, koji je izgubio kontrolu nad bolidom nakon prelaska preko rubnika staze na početku drugog sektora.
U tom je incidentu probušio gumu i oštetio prednje te stražnje krilo, a nekako je dojam da je “dobro prošao”, s obzirom da se uspio vratiti u boks. Ipak, Japanac se nije nadao takvom početku treninga, s obzirom na to da vozači imaju samo jedan trening na Interlagosu ovog vikenda.
Tsunoda has had a big moment around Turns 4 and 5
— Formula 1 (@F1) November 7, 2025
He bumps the barriers but it looks like he's avoided major damage #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/n2JeQpsQ33
Tsunodin incident nije puno omeo tijek treninga, a Norris je u međuvremenu preuzeo vodstvo ispred Russella, Versttappena, Sainza i Alonsa. Lider prvenstva, međutim, nije se dugo zadržao u vodstvu, Russell je poveo s 1:11.1.
Prvih 15 minuta treninga obilježeni su s puno akcije na stazi, uz Tsunodu koji je imao sudar, jedino je Alonso bio u garaži. Antonelli se požalio na gužvu na stazi, a istina je kako mu Bearman i Hamilton nisu učinili veliku uslugu na stazi.
Tsunoda se uspio vratiti na stazu 15-ak minuta prije kraja, a uspio je napredovati do 13. pozicije. Desetak minuta do kraja treninga vozači su konačno prešli na srednje tvrde gume, a promjena se odrazila i na poretku. Sainz je preuzeo vodstvo s 1:10,8 ispred Ocona i Russella.
Ubrzo su brzinu pokazali i McLareni, Piastri je bio najbrži s 1:10,1, a Norris je kasnio oko tri desetinke. Do kraja nije bilo novih promjena, Verstappen je odustao od pokušaja na iskorištenim tvrdim gumama i ostao je 17., a iza njega bili su Leclerc, Hamilton i momčadski kolega Tsunoda.
Zanimljiva borba za zadnja 4 mjesta
Gasly se preko radija čudio kako mu Alpine odjednom vozi dobro i brzo…