Verstappen rutinski pobijedio na VN SAD-a i dodatno smanjio zaostatak za McLarenima

Četverostruki prvak svijeta Max Verstappen završio je na prvom mjestu u svim važnim segmentima trkaćeg vikenda na Circuit of the Americas. Prvo mjesto u sprint kvalifikacijama, prvo mjesto u sprint utrci, pole position i na kraju pobjeda u glavnoj utrci za Veliku nagradu SAD-a. Za vozača Red Bulla bolje nije moglo.

Verstappenova četvrta pobjeda na VN SAD-a niti u jednom trenutku nije došla pod znak pitanja, a za drugo mjesto kroz cijelu se utrku vodila zanimljiva borba između Landa Norrisa u McLarenu i Charlesa Leclerca u Ferrariju. Bilo je izravnih okršaja na stazi, kao i onih na taktičkom planu, a Norris je na kraju uspio osvojiti drugo mjesto.

Leclercov momčadski kolega Lewis Hamilton osvojio je četvrto mjesto, dok je Oscar Piastri završio peti. Time mu je značajno smanjena prednost u ukupnom poretku prvenstva. Pet utrka do kraja prvenstva Australac ima 14 bodova više od Norrisa, a 40 bodova više od Verstappena.

Tijek utrke:

Pobjedom u subotnjoj sprint utrci Max Verstappen je svoj zaostatak u prvenstvu spustio na 55 bodova iza vodećeg Oscara Piastrija, a u nedjeljnoj Grand Prix utrci glavni mu je cilj bila nova pobjeda, kojom bi se još malo približio McLarenovim vozačima. Red Bullov as startao je s prvog mjesta, Lando Norris bio je pored njega, a Piastri tek u trećem startnom redu na šestoj poziciji. Između Landa i Oscara nalazili su se Charles Leclerc, George Russell i Lewis Hamilton.

Vremenski uvjeti za nedjeljnu utrku bili su slični kao u subotu – bilo je sunčano i vrlo toplo, a prepuno gledalište jedva je čekalo početak akcije. Među prvih 15 vozača na gridu svi su izabrali srednju smjesu guma za početak utrke, osim Leclerca koji je odlučio startati na softu. Mekše gume imali su još Bortoleto na 15. i Stroll na 19. mjestu, dok su na hardu startali Ocon, Albon i Stroll.

Verstappen je odlično startao i bez problema obranio prvu poziciju, no promjena se dogodila na drugoj jer je Leclerc uspio iskoristiti mekše gume za skok ispred Norrisa. Russell je bio veliki gubitnik u vodećoj grupi jer je izgubio dvije pozicije, Hamilton je uzeo četvrto, a Piastri peto mjesto.

U sredini poretka najviše je napredovao Tsunoda, s 13. na deseto mjesto. Alonso nije imao dobar start i pao je s desete na 12. poziciju. Bearman je na početku zadržao osmo mjesto iz kvalifikacija, ali nakon nekoliko krugova jako lijepim manevrom prestigao ga je Sainz, a ubrzo i Tsunoda. Za razliku od sprint utrke, prvi su zavoj svi prošli čisto, a u prvom su krugu kontakt imali jedino Albon i Bortoleto.

Prvi pravi incident dogodio se u sedmom krugu kad su se sudarili Antonelli i Sainz u borbi za sedmo mjesto. Španjolac je napao mladog Talijana na istom mjestu gdje je prestigao Bearmana, ali ovaj mu put nije uspjelo. Carlos je morao odustati, a Antonelli je pao na začelje poretka. Uslijedio je period virtualnog sigurnosnog automobila.

Max je u desetom krugu imao gotovo tri sekunde prednosti na vrhu. Prije VSC-a Norris je pritiskao Leclerca, ali nije uspijevao proći. Kad je VSC završio, više nije bio tako blizu. Hamilton, Piastri i Russell također su se dosta razdvojili i nije bilo izravnih dvoboja. Tsunoda je došao na sedmo mjesto, a u prvih deset bili su još Bearman, Hulkenberg i Alonso.

Novi napad Norrisa dogodio se u 15. krugu, ali nije bio uspješan. Leclercova i Norrisova borba omogućila je Verstappenu drastično povećanje prednosti, na sedam sekundi u 17. krugu, a čak se i četvrtoplasirani Hamilton uspio približiti. Za to vrijeme, Piastri se žalio na stanje svojih guma i nije uspijevao ostati blizu Hamiltona.

Norrisova agonija iza Leclerca potrajala je sve do 21. kruga. Kad je napokon pronašao rješenje i preuzeo drugu poziciju od Ferrarijevog vozača, za vodećim Verstappenom zaostajao je skoro 11 sekundi. U idućem krugu došlo je do uzbudljive borbe Leclerca i Hamiltona, a onda je monegaški vozač otišao u boks riješiti se mekših guma, koje su zapravo trajale duže nego što se moglo očekivati. Leclerc je sa softa prešao na medium.

Vozači koji su startali na medium pokušavali su produžiti svoj prvi stint, kako bi onda mogli koristiti soft u drugom dijelu, a ne sporiji hard. Norris je u deset krugova uspio smanjiti zaostatak za Verstappenom za samo jednu sekundu.

Iz vodeće skupine idući je na promjeni guma bio Piastri, u 31. krugu. Prešao je na soft, a u idućem krugu isti je potez napravio Hamilton kako ne bi izgubio poziciju od Australca. Norris je imao jednu veću pogrešku, nakon koje je otišao u boks u 33. krugu i vratio se iza Leclerca, tako da ga je opet čekala borba za drugo mjesto.

Krug kasnije svoja su zaustavljanja odradili Verstappen i Russell pa se poredak resetirao na stanje iz početne faze: Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell. Tsunoda i Bearman borili su se za sedmu poziciju, a mladi se Britanac skoro zabio u Yukijev bolid. Kako bi ga izbjegao, izvrtio se na stazi, nakon čega je izgubio osmo mjesto od Hülkenberga.

S Leclercom i Norrisom ponovila se priča iz prvog dijela utrke. McLarenov vozač se opet približio, ali Leclercova obrana bila je čvrsta. Nakon samo sedam krugova na softu, Norris je rekao da su gume ‘otišle’. Ubrzo nakon toga Norrisov zaostatak za Leclercom povećao se na dvije i pol sekunde. Verstappen je za to vrijeme držao sedam sekundi prednosti.

Među prvih deset nije bilo izravnih okršaja u tom periodu utrke, a zanimljiva se borba vodila iza leđa desetoplasiranog Alonsa, između Lawsona i Strolla. Bili su blizu Španjolca, tako da im je taj zadnji bod još uvijek bio dostižan.

Nakon što se malo distancirao od Leclerca i pokušao sniziti temperaturu svojih guma, Norris je sedam krugova do kraja krenuo u završni pokušaj osvajanja druge pozicije. Bila su to jako važna tri dodatna boda za Landa, dok se njegov momčadski kolega i dalje vozio na petom mjestu, s velikim zaostatkom za Hamiltonom.

Norris je napao u prvom zavoju na ulasku u 51. krug, ali Leclerc je odmah vratio poziciju. Novi pokušaj imao je na kraju dugačkog pravca i bio je uspješan. Norris je pet krugova prije kraja preuzeo drugu poziciju. Za nešto više od toga nije bilo dovoljno krugova ni realnih mogućnosti jer je Verstappen pobjegao na devet sekundi prednosti.

U završnim krugovima nije bilo promjena. Verstappen je bez ikakvih problema priveo utrku kraju i četvrti put u svojoj karijeri osvojio VN SAD-a. Norris je završio drugi, Leclerc treći, a dobar dan Ferrarija upotpunio je Hamilton četvrtim mjestom. Piastri je ostao peti, čime ne može biti zadovoljan jer je izgubio puno bodova u odnosu na Norrisa i Verstappena. Bodove su još osvojili Russell, Tsunoda, Hulkenberg, Bearman i Alonso.

U ukupnom poretku vozača Piastri vodi s 346 bodova, Norris ima 332, a Verstappen 306. U konkurenciji timova nastavlja se zanimljiva borba za drugo mjesto, iza već okrunjenog prvaka McLarena. Mercedes je skupio 341 bod, Ferrari je na 334, a Red Bull na 331.

Iduća utrka vozi se idućeg tjedna u Mexico Cityju.

Pretplati se
Obavijesti o
70 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ZMija2

nece ih stici ali barem je zanimljivije ovo poboljsanje red bula
kao 2021 dobra sezona kada je mercedes poboljsan u drugoj polovini sezone
i kad je luis poceo da stize maxa
ovaj put mac stize mclarene, ali kasno opet

schumy

Stići će ih i prestići, kako je krenuo smiješi mu se 5-a titula!
A McLarenovska “papaya-gentleman club” očito ne funkcionira!
Prvo pravilo natjecanja u F1 je:
Koji od vozača na početku druge polusezone ima više bodova proglašava se prioritetnim i drugi vozač ga potpomaže (vozi za njega)!
Pogotovo sada, izbor MORA biti Piastri, ako i dalje nastave ovako nakon 2 utrke (Mexico, Brazil), Max će biti na čelu poretka!

LUTHER

krivo sorry…dokle god obojica imaju matematičke šanse za naslov, nema prvog i drugog vozača.. par primjera, 2007g kimi je imao prednost pred kraj jer je massa ispao iz utrke za naslov matematički… 2008 massa je imao podršku jer je kimi 2008 imao dosta problema s bolidom i ispao je iz utrke za naslov pa je njegovo bilo da pomaže massi… i opet 2007 alonso i hamilton.. obojica se bore za naslov..kome je trebalo dati prednost za naslov? također, mala opaska… upravo vezano za davanje prednosti jednom vozaču, je izazivalo jako puno kontroverzi npr kod ferrarija i i schumacherove ere…jer je… Read more »

Bobo2411

zašto bi Oscar trebao imati prednost?bolji je od Norrisa?? ne bi rekoa…da Norisu nije riknuo bolid(što nije njegova greška) Norris bi sada vodio u prvenstvu

nazareth

Dan zamisli sa se prvaku F1 trebaju lijepiti trakice jer ne zna gdje treba stati s bolidom… katastrofa…

LUTHER

ako još nisi shvatio da je to f1, onda kvragu.. pa godinama i godinama se rade raznorazne psihološke igrice između momčadi i između vozača… ustvari, bilo bi čudno da nema takvih igrica…

papaya

Ide prvog vozača redbulla jako jako dobro…mozda najkompletniji vozač danas na gridu..neki rivali polako odlaze u suton..teska srca ja to sve kažem..
Definitivno ga ne lajkam..ali sa odlicnim bolidom odlicno odvozi..

Nekako kao da se zainatia i zeli novi naslov,dok su u McLarenu jako pali..zasto je to tako neznam…
Ako osvoji prvi vozač redbulla bit ce potpuno zasluženo…

Moj mercedes je isto u kupusu…

Ali idemo dalje…veliki pozdrav FERRARI.HR

nazareth

A da, to ti je tako jer je prvi vozač McLarena u zaostatku pa drugog vozača McLarena pokušavaju usporit tako da prvi vozač McLarena ima šanse… Da su se fokusirali na drugog vozača vozač Red bulla ne bi imao šanse.

Bobo2411

sabotiraju tako da mu rikne bolid?? na kojim si ti drogama?

Bobo2411

“u odličnom bolidu odlično odvozi”??? a drugi ne voze??? ili i dalje misliš da RB u zadnje 3 utrke nije najbolji bolid?naročito u zadnjoj

papaya

Ma di si ti Bobo frende pročita da sam ja reka da je najbolji bolid ili nije najbolji…
Mislim tocno to sto ti misliš i u kombinaciji sa prvim vozačem redbulla to izgleda jako dobro…

LUTHER

fenomenalni komentari u nastavku, opet pola ekipe se prepucava… moje mišljenje je, da je mclaren polako preokrenuo fokus na 2026, te od trenutka kad su vidjeli da će biti konstruktorski prvaci (čak i prije teorijske potvrde), počeli ulagati resurse za slijedeću godinu.. dok je npr RB prodisao odlaskom hornera, te su svejedno nastavli ulagati u ovaj bolid (nova podnica)… pogotovo što se tu ne radi samo o naslovu, nego se radi o poziciji na kraju sezone, što donosi više novaca, naravno, treba zadovoljiti i dioničare… što se tiče da li će max uspjeti ili ne osvojiti naslov.. mislim da osim… Read more »

nazareth

Mislim da je Red bul nažalost prekasno shvatio kako im bolid funkcionira, ali možda uz malo sreće uspije Max postati prvak, barem je zanimljiva zavrsnica..

schumy

RB sa pola gasa do pobjede! To je pravi naslov ovoga napisa! Od Monze naovamo RB je NAJBRŽI bolid na stazi, neuhvatljiv i …”najveći stres Maxa Verstapena je bio ovaj ulazak u box na zamjenu guma…” – to je komentar novinara koji su pratili utrku, što ja potpisujem 300%! Još iza Monze napisapo sam na ovome portalu da će se Max umiješati u borbu za naslov jer lakoća kojom je poveo, vodio i pobijedio odmah je “mirisala” na neke “nove vjetrove” koji su zapuhali u RB-ovoj momčadi. I od onda skroz naovamo do jučer pokazuje svoju punu supremaciju i lakoću… Read more »

nazareth

RB dominantan u rukama Verstappena.. 😉

schumy

Točno, ali nije rečenp da nebi bio i u rukama nekog od boljih vozača, jer, Tsunoda je ipad 2 klasa vozača, pravo “topovsko meso” za popunjavanje broja i za podizanje ega vodećeg vozača…

nazareth

Možda bi ali takvih vozača danas nema u F1…

Bobo2411

a di je bio prije zadnjih 3 utrka??? zaboravio voziti?

nazareth

Pa na istom mjestu gdje i sada, sa šrot bolidom je bio na 3. mjestu a sad već može izazvati za naslov. Pa Racing bullsi su u jednom trenutku imali brzi bolid.
Ja sam navijao za Hakkinena, Schumacher mi je išao na živce ali sam priznao i znao sam da je bolji od Hakkinena. I znao sam da gledamo nešto posebno u to vrijeme.
Sada se to opet ponavlja sa Maxom, takvi vozači su rijetkost, oni imaju brutalan talent i žive samo za to, ništa drugo ih ne zanima. Treba uživati dok ga imamo prilike gledati.

mika.KA

Koji cirkus je postala ova formula!!!
Prosle sezone od polovice sezone mcl nadoknaduje 1.5sec zaostatka za bullom i postaje neuhvatljiv.ove sezone mcl nakon pola sezone gubi brzinu ing u bullu pocinju “shvacat” bolid i max postaje najbrzi..ma cirkus

Deyo1

Cestitke Maxu, vrhunski vozac u svakom smislu. A Zakk Brown samo neka nastavi da je ovo doba Landa Norrisa. Unesto da se fokusirao na Piastira kada je vec ocigledno da je bolji, on na decka stvara dodatan pritisak zbog svoje sujete. Nastavi li tako, na kraju godine ce morati vlasnicima objasniti dosta toga.

Bobo2411

ŽOscar boji? na osnovu čega si to zaključio???? da Norrisu nije riknuo bolid Norris bi sada vodio u prvenstvu….malo zaboravljamo…

mody

McLaren kao da je zeli da ne Bude prvak zaboravit papaya rule nego ici da oba vozaca zaustave red bull a ne Jedniprotiv drugih ovaj to koristi. Ja Sam za landa Ali volio bi da ako ne alndo da Bude oscar samo da osvojimo naslov nakon 2008 prekinemo dominacijured bull mercedes zadnjih 15 God McLaren mora ici na pobjeduu Mexicu nakon vn italije u padu smo utrka je bila losa dosadna nije bilo uzbudljivo nista osim landova pretjecanja Nad leclercom.nadam SE Mexico bit zanimljivi

ca_kaj_sto

Ubi me točka/zarez

Hrvoje Kalamar

McLaren u problemu. U svakom smislu. Nakon ovog vikenda “guranje” glavnog vozača više nije opcija. Piastri je očito u problemu. Pritisak je ogroman i izgleda da ga on već neko vrijeme pojačano osjeća. U sljedećim utrkama će pokazati je l’ kalibar prvaka. Nadam se da hoće, ali neće se bit lako izvući iz ovog momenta. Odličan vikend za Landa. Sprint kvalifikacije skoro pa perfektan. Na liz od Maxa .. u ovakvom RB. Daleko bolji od neprepoznatljivog Oscara. Smanjio je zaostatak, a da nije bilo nesreće u “sprintu”, došao bi na jednoznamenkastu brojku. Max, nakon pomoći Leca, rutinirano do pobjede. Najvažnije… Read more »

schumy

Zato su “stewardi” nadoknadili svoju odluku (naravno!) – IZA utrke i kaznili su ga sa -5 sekundi na idućoj utrci (Mexico)…

Hrvoje Kalamar

Kako će sad, nakon Max Live “priznanja”, njegovi fanatici opravdati tvrdnje, odnosno negirati ono što je i magarcu već neko vrijeme jasno, da mali ne vozi “Haas”, već od Monze juri u značajno unaprijeđenom bolidu, koji je u ovom trenutku, barem, “al pari” Mclarenu. Pomahnitali “znalci”, četverostruki prvak, koliko god dobar bio, a hebeno dobar je, dok je vozio nešto bolju verziju Haasa … zaostajao je 100 bodova! 😉

west

Max live priznanja i činjenice na ovom portalu ne vrijede ništa a najbolje prolaze teorije zavjera!!!

Hrvoje Kalamar

Šteta što ti, koji razum gube radi klinca koji se utrkuje, i kad su činjenicama “stisnuti uz zid” svoj problem osobnosti, samosvijesti, objektivnosti… misle riješiti “palcem dole”. Valjda se nadaju da će im taj “palac”, u 30,40, 50 -im god. pomoći da izgrade svoj karakter. Neka ne posustaju. Kažu da nada umire posljednja. 😉

Nosko

Pozdrav Hrvoje, “Njegovi fanatici” zvuči jako glupo, za bilo koju skupinu navijača da se odnosi. Takvih navijača ima u svim taborima, samo je pitanje koji je trenutno vozač u vrhu, pa su ti najglasniji. Isto je takva teza, da Max ništa ne bi napravio sa slabim autom kakav je Haas. Pa normalno da ne bi, nitko ne bi. Možda nekad davno, ali u današnjoj formuli to nije moguće. U današnjoj formuli vozač odlučuje upravo u trenutku, kada su auti podjednaki, kao što kažeš “al pari”. Kada niti jedna momčad nema dominaciju, upravo tada vozač može odlučiti rezultat. Ja zato volim… Read more »

rovaccccc

Redbulu vise nikp nije ni blizu.
S pola gasa lik se dosadjuje.

Bobo2411

znači ipak je do boilda ?? jer ako nije di je Max bio prije?

ZMija2

to se pitamo decenijama
da li je do vozaca ili do bolida

schumy

Jaje+kokoš ili kokoš+jaje – na isto se svodi, u prvih pola sezone Max je dokazao da uz svu svoju “genijalnost” nije mogao parirati McLarenima…
Znači dobitna kombinacija je bolid + vozač!!!
Ako jedna komponenta podbaci ili izostane, rezultat je kao RB-21 u prvih 50% ove sezone!

North33

Šteta za Leclera, odlična vožnja, nevjerovatno da se sezona komplicira i postaje neizvjesna.

Hrvoje Kalamar

Odlična vožnja. Imao je malu prednost da Lando nema luksuz greške. Na kraju je uzeo najviše što je mogao i kao što sam kaže .. nakon dugog mračnog perioda, vratio se na podij i mora bit zadovoljan.

west

Za pobjedu može zahvalit Leclercu inače da ga je Norris pratio od početka ništa od pobjede!!!

Heel and toe

Mislim da bi svakako dobio Max, danas je RB bio jako dobar i odlicni Max, ubojita kombinacija…

west

Očito ne mislimo isto!!!

Heel and toe

Razlicita misljenja i sve ok…

mika

Slažem se, McLaren je dpuno jači auto od Bulla. Jedino što čini razliku je Max.

west

Sutra ti rade trgovine pa u šoping po drugu polovicu mozga!!!

mika

Reci to Yukiju tako da ne zaostaje minutu iza pobjednika. U tom slučaju možda Bull završi kao drugi

Bobo2411

na koji si ti drogama? pa evidentno je da je rB u zadnje 3 utrke najbrži bolid…

ZMija2

moramo im gume probusiti
sta se oni imaju vracati u igru
nije ovako zanimljivo

schumy

Točno, sve od Monze naovamo i to dominantno, sa polja gasa!

Heel and toe

Pogledaj prvih 15 utrka pa mi javi dali je Max imao konkurentan bolid… 12:3 odnos Mclarena i ostatka svijeta… Jasno kao dan ako ne nosis masku za zavarivanje … 😉

Hrvoje Kalamar

Trebaš to šapnuti Maxu … ne slaže se s tobom. Slušaj, ustvari, to uopće nije bitno. Ti znaš i to je najbitnije. Podrška.

schumy

Nije istina RB je SADA najbrži i NAJKOMPLETNIJI bolid na gridu!

North33

Nisam siguran da bi i tada Noris uspio, ali sigurno bi bilo teže.

Hrvoje Kalamar

Teško da bi uspio. Max je cijelu godinu dobar, a trenutačno je u top formi. Koncentriran i pun samopouzdanja. Ipak, bilo bi lijepo vidjeti što bi bilo, jer teško nije uvijek gubitna opcija.

ZMija2

ne bih se sloio sa tobom iz nekoliko razloga
prvi i meni ocigledan je da je taj red bulov bolid poboljsan i sada je konkurentan mclarenima
drugi je da i posle preticanja leclera nije uspjeo da smanjuje zaostatak koji je prije mogao lako ponistiti
traci razlog je da je mac jako tezak za obilazenje jer ostavlja malo prostora za isto
ali glavni razlog je bar po meni da je red bul nesto promijenio sto se cak vidi po voznji jukija tsunode
ispravite me ako grijesim

schumy

Nisam baš preuvjeren u tu tvoju tvrdnju, Lec ga je stvarno kočio ali kada ga je Norris prestigao NIJE nadoknadio razliku u vremenu u zaostatku iza Maxa…

west

Govorim pod pred postavkom da ga je Norris pratio od početka , a onda postoji i DRS i undercut jer vidilo se da Max pobjeći ne može. Nije on puno pobjegao ni Leclercu dok je ovaj imao gume u dobrom stanju . Kad je Norris prešao Ferrari tad je bilo već kasno premda je i onda smanjio zaostatak ali to je već završni dio utrke gdje su moguće i kalkulacije sa brzinom bolida. Uglavno da je bio pod pritiskom cijelu trku uvjeren sam da bi je izgubio!!!

Heel and toe

Leclerc zasluzeno vozac dana, odlicna utrka za njega… Max odlican, eto sto se dogadja kad mu isporuce konkurentan bolid, sreca Landa i Oscara sto se to nije dogodilo prije Monze… Lando jako dobar i moze biti jako zadovoljan jer je zavrsio iza loseg Piastria, Hamilton dobar… Sve u svemu ok utrka… Idemo dalje… 🙂

ZMija2

otprilike i moje misljenej
od monze je nesto u red bulu drugacije

F1 fan

Lec usporava norissa 20 krugova u komadu i onaj truli Hamilton im svejedno ne moze prić da ga stisnu u sendvič .. moj ham nadam se da te neće biti sljedeće sezone

ZMija2

mislim da je to ferarijev maximum trenutno
sto ne znaci da se nece poboljsati ili ono drugo

sladjan87

Bravo Max .

F1 fan

A vidi Tsunodu što se razbahatio 🤣

ZMija2

pa da sada je i on poceo koristiti benefite novog red bula

nazareth

GOAT!!!! U 3 bolidu po snazi do nove pobijede!!!!

mika

Samo jedan je Max

Bobo2411

na osnovu koje droge si zaključio da je RB 3 bolid po snazi?? daj podjeli nama ostalima 🙂 ono i slijepci vide da je RB najbrži bolid u zadnje 3 utrke!! jer ako nije kaj to znači da je na početku sezone tj kada nije pobjeđivao MAx zaboravio voziti???

nazareth

Tsunoda 7. mjesto skoro 20 sec iza Russela, 50 sec iza Verstappena! Oba McLarena i Ferrarija daleko ispred Tsunode… Znači u najboljem slučaju bolid na 3. mjestu.

schumy

Tsunoda je drugo/trećerazredni vozač, popunjava broj elem diže ego vodećem vozaču (pogodi kojemu?)

ZMija2

od monze mislim da nije vise treci

schumy

Točno, 1 je i to daleko ispred svih, sada u nastavku sezone može voziti sa pola gasa i čuvati pogonsku jedinicu!

schumy

Koju si ti utrku gledao i koja je tvoja konstatacija da je RB treći bolid po snazi (!!??)
Pročitaj napise ostalih prije i poslije tvoje tvrdnje, mislim da nosiš očale za polarizaciju (vertikalnu i li horizontalnu, sve isto!)

Related Posts
70
0
Would love your thoughts, please comment.x