George Russell (10): Izgledalo je to na kraju dominanto. Bolid Mercedesa ne voli vrućine, ali to se na Russellovoj vožnji (kvalifikacije/utrka) nije osjetilo. Odličan start i postepena gradnja prednosti, što mu je omogućilo da stvori prednost u strategiji guma. Pritiska od strane Verstappena praktički nije bilo.
Max Verstappen (8,5): Vrlo solidna vožnja s nekoliko pogrešaka. Pole position je bio blizu, ali je netipično odustao od brzog kruga radi navodnog utjecaja Landa Norrisa na protok zraka. Kontrolirano je odrađivao pritisak Norrisa koji ga je pratio.
Lando Norris (8): Kontakt s Piastrijem se očito tiče unutar momčadskog upravljanja, ali to je bio potez koji se posebice u ovoj fazi prvenstva mora odraditi. Kvalifikacije pomalo razočaravajuće. Prijetio Verstappenu kroz cijelu utrku, ali konkretnog napada nije bilo.
Oscar Piastri (7): Kao i u slučaju Norrisa, pomalo razočaravajuće kvalifikacije. Proboj Norrisa nije smio dopustiti, tj. toliko otvoriti vrata. Zaostatak za Norrisom i Verstappenom je dosta varirao, tj. prekasno se počeo približavati navedenom dvojcu.
Kimi Antonelli (6,5): Zbog lošeg starta dobar dio utrke morao boriti s Leclercom koji je imao mnogo problema s bolidom. Još uvijek se vidi veliki pritisak te sukladno tome je u Singapuru puno manje riskirao neke stvari. Šteta, momčadski kolega je odradio vožnju za 10.
Charles Leclerc (6): Utrka mu se na kraju svela na preživljavanje (radi bolida). Odlično je startao i držao donekle pod kontrolom Antonellija koji je, kako bi se reklo, vozio pobjednički bolid. No, nije to na kraju bilo niti blizu podija.
Fernando Alonso (7,5): Bile su to solidne kvalifikacije uz dobar napredak na startu. Bilo je tu i problema u boksu. Nakon malo mučenja, prošao je ispred Hadjara i Bearmana.
Lewis Hamilton (5): Potez s prelaskom na mekše gume na kojima je brzo smanjivao razliku je jedino nešto vrijedno spomena. Kvar kočnica, čijom god krivnjom, nije trebao “popravljati” s nesigurnom i prema Alonsu – opasnom vožnjom.
Oliver Bearman (6,5): Solidan kvalifikacijski rezultat na kraju je donio i solidne bodove u utrci. Bilo je tu problema s postavkama bolida, ali i on još uvijek uči. Pretjecanje nad Albonom je najbolje pretjecanje utrke.
Carlos Sainz (8): Doći do bodova nakon diskvalifikacije iz kvalifikacija je odličan rezultat. Kombinacijom medium (većina utrke) i soft guma (finiš utrke) pokazao je koliko je inteligentan vozač u dapače kompliciranim uvjetima.
Isack Hadjar (6): Greška u kvalifikacijama koštala je ga solidnog startnog mjesta u utrci. Imao je probleme s motorom. Solidno se borio s Alonsom i Tsunodom.
Yuki Tsunoda (5): Ispao u Q2 i imao jako loš start u utrku. Oporavio se donekle tijekom utrke. Izgubio je pozicije od vozača od kojih je ipak trebao biti brži.
Lance Stroll (6): Kao i Sainz na mediumu, tako je i Lance na softu napravio podvig sa skoro 40 krugova na toj komponenti. Ispao već u Q1, ali se dobro branio od vozača iza sebe. Dojam donekle popravlja i utisak kako je bio motiviran za probijanje kroz poredak (uglavnom je dojam suprotan jel’).
Alex Albon (6): I on je bio diskvalificiran iz kvalifikacija. Držao se blizu momčadskog kolege Sainza, ali ga je izgubio u prometu. Bilo je nekoliko solidnih pretjecanja.
Liam Lawson (4): Iznimno neuredni slobodni treninzi (njegova krivica) su itekako utjecali na pripremu kvalifikacija i utrke. Nije uspio bolje realizirati probijanje kroz bokseve (opet njegova krivica), iako je jedno vrijeme bio među bodovima.
Franco Colapinto (5): Start na softu se odlično isplatio. Probio se i do 12. mjesta, ali pao u poretku zbog ostalih vozača sa svježijim gumama. Izletio je sa staze na kratko izgubio i imao kontakt s Hülkenbergom.
Gabriel Bortoleto (5): Oštetio prednje krilo na startu i morao ranije u boks. Zapeo je u gužvi sredine poretka i veći dio utrke vozio iza Colapinta.
Esteban Ocon (4,5): Također zapeo u DRS vlaku. Možda je trebalo strategiju bolje prilagoditi bijegu iz te situacije.
Pierre Gasly (4): Startao iz boksa radi tehničkog problema. No, niti treninzi nisu dali naslutiti da bi tempo mogao biti dobar kroz vikend.
Nico Hülkenberg (4): Iako skoro prošao u Q3, utrka mu se također svela na probleme DRS vlaka sredine poretka. Pogreška prema kraju utrke koštala ga je neplaniranim odlaskom u boks.
Russelu pljesak, osim njega najviše mi se dopao Sainz koji se polako privikava na Williams i (opet!) razbucao Albona kojega su neki (!!??) ovdje hvalili na sva usta da raspada Sainza. Ja sam im odgovorio da se u crkvi potiho *rdi, doći će vrijeme kada će Sainz preuzeti kormilo u Williamsu… I došlo je… McLaren polako, ali sigurno gubi dah, Max je jako, jako blizu, biti će tu još svašta (i to sam prognozirao!?)… Iako, ovu sezonu moje simpatije su na strani Piastria… Ferrari ? Totalna katastrofa, navodno su se neki vodeći inženjeri žestoko uvrijedili na kritike Leclerca – po… Read more »
Zandvoort; Albon 5 – Sainz 13 Monza: Albon 7 – Sainz 11 Baku: Albon 13 – Sainz 3 Singapore: Albon 14 – Sainz 10 Albon 70 – Sainz 32 ……… Bez da tvrdim što će biti, ne znam što te ponukalo da tako ponosno najavljuješ Sainza, a usput “prdneš” na one koji hvale Albona? Albon je prvi do velikih. 31 bod ispred pratioca (Hadjar), a ti ga nakon 2 loše utrke “pokopaš”, a u zvijezde dižeš onog tko je zadnju utrku uzeo bod i za “ovim” zaostaje vječnost(38bod) !? Sorry, ali malo mi krivudav taj put logike kojim juriš.
Vise manje ok ocjene, osim sto bi Landu i Pastriju dao jednake ocjene gledajuci cijeli vikend…
Russell i Max realne ocijene, 10 ide zasluzeno Russellu jer mu Max sa boljim bolidom nije mogao nista. Pozdrav.
Max sa boljim bolidom uzme 19 od 22.
Al nikad singapur…
A sa losijim 5 od 22, pozdrav.