Taman kad je Max u zamahu prema vodećem dvojcu iz McLarena u borbi za vozački naslov, dolazi utrka za VN Singapura koja bi uvelike trebala odgovarati upravo momčadi iz Wokinga, a mogli bi dapače osigurati i momčadski naslov.

Unatoč lošem vikendu za McLaren u Bakuu, situacija za potvrdu konstruktorskog naslova je jednostavnija u Singapuru. Papaya mora ovog vikenda osvojiti 13 bodova i naslov je osiguran. Dakle, mnogo je kombinacija, ali dovoljan je podij barem jednog vozača što je itekako izgledno.
A na temelju dosadašnjih vikenda u Singapuru, izgledna je teška utrka za Maxa Verstappena. Maxu nedostaje pobjeda još samo na ovoj stazi kako bi na svakoj, aktualnoj u trenutnom kalendaru, imao barem po jednu pobjedu. Bio je Nizozemac drugi prošle godine, ali bilo je to s preko 20 sekundi zaostatka za Landom Norrisom.
Formula 1 is at its most beautiful when sparks fly in Singapore ✨#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/IV8yBkSv1E
— Formula 1 (@F1) September 30, 2025
Problemi za bolide Red Bulla uglavnom su se odnosili na nemogućnost dovoljno “niskih postavki” bolida zbog neravnosti staze i grubih pasica. Samim time, barem prema riječima bivšeg šefa momčadi Christiana Hornera, momčad je teško nalazila optimalno upravljanje gumama.
Tu su još naravno i noćni, ali i prilično vlažni uvjeti atmosfere te česti izlasci sigurnosnog automobila. Prošle godine je čak prošlo bez sigurnosnog automobila.
U Red Bullu su imali odgovor na prethodne dvije utrke koje nisu zahtijevale mnogo downforcea. Razliku je naravno činio i Verstappen koji trenutno vozi na razini iznad McLarenovog dvojca. No, Marina Bay Street Circuit je ovog vikenda potpuno druga priča.
Nije da Max neće biti na nivou, nego ostaje za vidjeti koliku razliku će napraviti McLarenovo šaputanje gumama i Red Bullovo mučenje po grbavoj stazi. Postojat će čak 4 DRS zone, ali pretjecanja su radi obilježja ulične utrke ipak dosta teška.

To je jedna je od najzavojitijih staza u kalendaru. Krug je dugačak 4940 metara i ima 19 zavoja, otkako je izmjenama iz 2023. broj smanjen s 23. To je postignuto dodavanjem pravca dugog 400 metara u dionici nakon 16. zavoja. Svejedno, ova utrka je i vremenski jedna od najduljih u kalendaru.
Površina staze ima iste karakteristike vrlo niske hrapavosti. Izletnih zona nema mnogo, a ograde su naravno vrlo blizu, iako je na nekim dijelovima staza zapravo prilično široka. Ograničenje brzine kroz bokseve je 80 km/h, što bi trebalo značajno utjecati na strategiju, pri čemu je zaustavljanje u boksu obavezno, a vrlo vjerojatno i potrebno samo jednom.
U odnosu na prošlu godinu, nema nikakve promjene za gume za suho vrijeme, pri čemu je C3 tvrda, C4 srednja, a C5 meka komponenta.

Iza leđa vodećih, Mercedes i Ferrari vode žestoku bitku za drugo mjesto u poretku konstruktora. Loš vikend u Bakuu za Ferrari te solidan za Mercedes, pomaknuo je njemačko-britansku momčad na drugo mjesto u poretku konstruktora.
Prednost je sada 4 boda ispred trećeplasiranog Ferrarija. No, i Red Bull, konkretnije Max Verstappen, je tu sa samo 14 bodova zaostatka za Ferrarijem. Ali, trebat će mu ipak mala pomoć momčadskog kolege Yukija Tsunode.
Sredina poretka pripada preporođenom Williamsu. Odlično treće mjesto Carlosa Sainza u Bakuu postavilo je temelje za kontrolirani završetak sezone na 5. mjestu za momčad iz Grovea.
Kišni uvjeti su za sada izgledni. Satnica je popodnevna:

Bit će zanimljivo. Vodeći trojac u trku ulazi svak sa svojim problemom. Max u naletu, djeluje sve moćniji, ali ovo nije njegova, kao ni momčadska, staza. Piastri – s vrhunskom sezonom, u kojoj se dokazao stručnjacima i fanovima, u utrku ulazi nakon teškog tjedna – kakvog još nije imao i upitno je kako će nakon njega reagirati. Po onom što je do sada pokazao, iznenadio bi me ponovljeni kiks. Ipak, psiha je zajeban partner. Lando je pod najvećim pritiskom. Barem za sada, od trojke, on je taj koji pod pritiskom najlakše puca. Lanjski je pobjednik, a oponenti, svak na svoj… Read more »
Slazem se od rijeci do rijeci… Nadajmo se zanimljivoj utrci…