Noćni show u Singapuru je iza nas. Kao uvertira u utrku nas je dočekala kiša koja je prestala padati uoči samog starta. Utrka je bila suha do kraja, i uz dovoljno zanimljivih trenutaka. Na kraju je do druge pobjede ove sezone došao George Russell u Mercedesu. Drugo mjesto je nakon duge borbe osvojio Max Verstappen u Red Bullu. Treće mjesto je zauzeo Lando Norris u McLarenu, a četvrto mjesto je zauzeo drugi McLarenovac Oscar Piastri. Ovim rezultatom McLaren je osigurao drugu uzastopnu titulu konstruktorskih prvaka.
McLAREN ARE THE 2025 CONSTRUCTORS' CHAMPIONS! 👏
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
In a class of their own 👑#F1 pic.twitter.com/rHrd7jOmsK
Peto mjesto je zauzeo Kimi Antonelli u Mercedesu, a šesti je bio Charles Leclerc u Ferrariju. Na sedmom mjestu je završio Lewis Hamilton u Ferrariju, ali je pod istragom zbog kršenja limita staze. U samoj završnici je ostao bez kočnica i uzastopno je kršio limite staze.
Vrlo blizu iza Hamiltona je završio Fernando Alonso u Aston Martinu na osmom mjestu. Među osvajače bodova još su se progurali odlični Oliver Bearman u Haasu i kao deseti Carlos Sainz u Williamsu nakon starta sa začelja.
Sljedeća utrka je za dva tjedna u Austinu.
George never looked back! 🙌
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Here's your points-finishers from the Singapore Grand Prix 📈#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/ZWENfzdvHo
Tijek utrke
Sve je bilo spremno za start spektakla pod reflektorima. Kako smo naveli, kiša je donijela malo disbalansa, ali je staza bila dovoljno suha za kockanje na gumama za suho. Novosti uoči starta su start Albona i Gaslyja iz boksa.
Everything is taking shape on the grid 🫡
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Let's do this!#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/Onj9QAOllP
Svi vozači su odlučili startati na gumama za suho, iako je bilo dijelova staze koji su bili nešto vlažniji. Od vodećih je Verstappen odabrao meke gume, a ostali na vrhu srednje tvrde gume. Meke gume su još odabrali Hadjar, Alonso, Tsunoda, Stroll i Colapinto, ostali su odabrali srednje tvrde.
Russell je zadržao vodstvo. Verstappen je imao nešto slabiji start ali je zadržao drugo mjesto. Norris je imao odličan start te je prestigao Piastrija kroz prva tri zavoja, pri čemu je oštetio prednje krilo ali nije bilo potrebe mijenjati ga. Leclerc je također imao odličan start i probio se na peto mjesto. Iza navedene petorke su krajem prvog kruga bili Antonelli, Hamiton, Hadjar, Alonso, Bearman.
Kako smo u ponovljenoj snimci vidjeli, Norris je kontaktom s Verstappenom oštetio prednje krilo. Piastri se žalio da je Lando bio preagresivan i da ga je izgurao, ali utrka se nastavila normalnim tempom.
Here's how the race start panned out! ▶️👀#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/LNtqGzwSML
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Nakon deset krugova Russell je stvorio 4.5 sekundi prednosti ispred Verstappena. McLareni su i dalje bili iza Verstappena, a iza njih u tandemu su išli Leclerc, Antonelli i Hamilton. Do 13. kruga prednost Russella je narasla na 6.5 sekundi – meke gume kod Verstappena su počele gubiti prianjanje.
Ulaske u bokseve su otvorili Bortoleto i Tsunoda. Oba su prešla na tvrde gume, a Bortoletu su još promijenili prednje krilo. Na ulazak nekog od vodećih smo čekali do 20. kruga kad je Verstappen ušao u boks. Prešao je na tvrde gume i vratio se na sedmo mjesto, točno ispred Alonsa. Sljedeći je u 22. krugu bio Leclerc, isto je prešao na tvrde gume i vratio se na deseto mjesto, što je kroz par zavoja postalo deveto mjesto kad je prestigao Hulkenberga.
U 25. krugu Hamilton je sljedeći u boksu. Klasika, tvrde gume, i izašao je na deveto mjesto. Krug iza Russell je bio u boksu, kao i Antonelli. Russell se vratio na treće mjesto, a Antonelli na sedmo mjesto iza Leclerca. Nakon toga Norrisa je pitala ekipa je li voljan pustiti Piastrija da prije ode u boks da ne bi izgubio poziciju od Leclerca, a njegov odgovor je bio “Da,… ne bi”. Tako je u 26. krugu upravo Norris otišao u boks i vratio se iza Verstappena na četvrto mjesto. Krug nakon njega je Piastri otišao u boks, ali su imali problema jer zadnja lijeva guma nije lako skinuta s bolida. Ipak, uspio se vratiti ispred Leclerca na četvrto mjesto.
LAP 27/62
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
It's a slow stop for Oscar Piastri, stopped for 5.2 seconds ⏱️
Norris pitted from the race lead the lap before, followed by Piastri a lap later! 🔧#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/tXQHC9LpfH
Nakon odlazaka u bokseve poredak je, taman na pola utrke, bio Russell, Verstappen, Norris, Piastri, Leclerc, Antonelli, Hamilton, Lawson, Stroll, Sainz.
U sljedećih nekoliko krugova Verstappen je počeo smanjivati zaostatak za Russellom, koji je do 35. kruga iznosio 2.8 sekundi, a brži od Russella su bili i McLareni. No, već u iduća tri kruga Russell je vratio prednost na četiri sekunde zbog Verstappenovog blokiranja prednjeg lijevog kotača početkom trećeg sektora. Time je pomogao Norrisu koji je prišao Maxu na 1.6 sekundi.
LAP 37/62
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Verstappen LOCKS UP and *just* keeps his Red Bull out of the barriers, but he's lost a bit of time! 😱
Meanwhile, Hadjar is defending hard against Alonso who eventually finds his way past 💨#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/igNlLQDQd3
No, Verstappen je nakon toga uspio opet povećati prednost pred Norrisom i nešto smanjiti za Russellom ali ne značajno. Norris se požalio kako “prljavi zrak” počinje utjecati na njega. Žalio se i Verstappen na balans bolida, ali izgledalo je da što se više žalio bio je i brži.
Malu situaciju je u 45. krugu imao Hulkenberg, u sedmom zavoju se izvrtio i izletio u zonu izlijetanja. Srećom po njega nije udario u zid i vratio se na stazu. Vodeći su dotad sustigli vozače zaostale za krug što je Russell iskoristio da pobjegne pratiteljima, a Verstappena je zbog toga stigao Norris koji je došao na manje od sekunde iza Maxa. Maxu su dodatne probleme stvarali problemi s bolidom koje je vukao.
Nekako u sjeni, iza svih, Hamilton je iskoristio prednost od 50 sekundi ispred Lawsona na osmom mjestu te otišao preventivno u boks po meke gume. Ostao je sedmi. A u fokusu redatelja prijenosa je bio dvoboj Verstappena i Norrisa. Do 49. kruga su prošli grupu zaostalih za krug.
U 54. krugu Antonelli je uspio prestići Leclerca za peto mjesto, što je prošlo u pozadini dvoboja Verstappena i Norrisa. Redatelj prijenosa se nije puno potrudio prikazati nam odmah taj trenutak pretjecanja Antonellija, tek dva kruga prije kraja smo mogli vidjeti ponovljenu snimku.
Hamilton je nakon prelaska na meke gume rapidno skidao zaostatak za Antonellijem i Leclercom. U 56. krugu Leclerc je propustio Hamiltona na šesto mjesto, i Hamiltona je tada 2.8 sekundi dijelilo od petog mjesta na kojem je bio Antonelli. Jedna pogreška u 59. krugu zbog problema s kočnicama ga je koštala napada na peto mjesto. Odmah nakon toga Hamilton je vratio šesto mjesto Leclercu. Na kraju je jedva zadržao sedmo mjesto ispred Alonsa.
Do kraja utrke se poredak nije mijenjao. Russell je odnio pobjedu ispred Verstappena i Norrisa, a McLaren je odnio konstruktorsku titulu.
GEORGE RUSSELL WINS IN DOMINANT STYLE!! 👏👏
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
What a win for the Mercedes driver! 🏆#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/wsOJUYo65H
Ovi McLarenovci su prejadni… Ništa nisu pokazali, tko god od njih dvojice osvoji naslov nije ga zasluzio.
Russel odlicno odvozio, imao je “pomoć” od Maxa koji je startao na krivim gumama. Max nakon starta na krivim gumama napravio maximum, zadrzati najbolji bolid sa svjezijim gumam iza sebe, svaka cast…
Alonso još uvijek ima vatre, svaka mu čast, nek vozi do 50!!
Ferrari očajan…
Istina. Najbolje da se naslov da maxu…
Citajuci dalje komentar o krivim gumama isa sam opet pogledat trku da nije max slucajno starta na intermedijima…
Ja isto mislim da treba dat naslov Max-u, jer eto na softu je zadrzao 2. mjesto i jos k tome othrvao se prijetnjama Landa sa ostecenim krilom . A tek sto je Russelu napravio koji ima losiji bolid, prijetio mu na 6sec. A da ne spominjemo da je Max imao problem sa kocnicama, ovjesom, balansom, motor je radio na 3 cilinda i mgu-k nije bio u fazi. I treba spomenut da momcadaki kolega bio daleko od njega a ima veci suport momcadi.
Aaaa ti znas da je Max imao bolji bolid od Russella ili dali je Max imao problema… Hvala sto si nam dao informacije, daj nam jos insajderskih informacija… Sta se jos nece naci ovdje za procitati… 😉
Aaaa ti znas da je Max imao losiji bolid od Russella daj nam jos svojih insajderskih informacija, sta se jos nece naci ovdje za procitati…
Bez uvrede, lupetas… Ja ne tvrdim nista, ali ti se postavljas kao da si faca iz RB pa znas sve, dali su imali brzi bolid, dali je Max imao probleme itd… Jbg mozemo tak svi lupetati napamet…bez ljutnje… zivio 😉
Pa ja ovo pisem zato jer Maxovi navijaci cijelu sezonu pisu da je RB cetvrti po brzini, pa ovaj gore na vrhu napise da je Max imao krive gume??? Uglavnom neda mi se vise svadat sa”objektivnim” navijacima
Mislim da ce se Mclaren sada u potpunosti okreniti da Lando osvoji naslov.
Zao mi je Oskara, morat ce malo pokazati zube…. i mislim da ga on vise zasluzuje….. ali Lando je duze u timu pa ima neke prednosti.
Ali nekako mi vuce na to da ce Weber Pijastrija u Aston Martin kada Alonso ode….. To bi bio pun pogodak uz Adriana.
Ma nemoj u to dirati… Papaya rules … 😂
Da cekali bi zadnjih 6 trka da namiste landu naslov…svasta
Da tako je….. njima je bitno da osvoje konstruktorski naslov pa onda tek vozaci dolaze na red…. To je danasnji Mclaren
Sve to ok, ali ne na nacin da ostecujes jednog vozaca…
Da li je netko brojao do kraja utrke koliko puta se Max zalio na bolid, ja sam prestao na 20.
ma sta ima da se zali vozi najbolji bolid na gridu
rasel vozi onu kantu od mercedesa i ne zali se
Nisam stigao od brojanja Piastrijevih kmecanja .
Max trenira team radio za slijedecu sezonu.
Bravo Russell, Max vozačina, dobar Noris, Piastri loš, frendly vozač.
Pozdrav Tsunodi od Sainza.
Utrka za zaborav – uspavanka živa… Ovakve staze treba ukinuti pod hitno!
Jedina zanimljivost je “buđenje” Alonsa i njegov šou kod preticanja Hadjara i ostalih do plasmana na odlično 8 mjesto!
Čestitke Russellu, ostali su u štafetnom nizu doguglali do kraja ovog nakaradnog događaja koji se naziva utrka F1…
Uz sva neslaganja , ovo sto si napisao ti je na mjestu .
Dosadna utrka ove godine uz monako Barcelonu monzu Bahrain kinu Japan nista se Nje dogadalo nista.. Russel je dobro odvozio McLaren je unp adu nakon monze moraju negdje pobijedit moguce da gledamo trio koji se bori za naslov nakon 2010 sada Texas ove godine su mi najbolje utrkebile Miami Montreal Silverstone zaandvort Melbourne Austria baku imola….. spa Monza osrednje hungaroring
Čestitke Russellu, McLarenu…Ne razumijem zbog čega se “forsiraju” utrke tipa Singapur….Vjerovatno “financijski efekt i moć lobija”..A moj Ferrari…Živo rasulo..Da li su sve snage usmjerili na sezonu 2026. pokazat će vrijeme…Činjenica je da ih nigdje nema…Malo “bljesnu” i onda “zaribaju”..Teško razočarenje…Ne zaboravimo starog “lisca” Alonsa..Još uvijek pokazuje da je majstor F1…!!!
Bravo za Russella od početka do kraja !!! Mclarenu čestitke na konstruktorskom . Antonelli odličan danas. Uglavnom staza nula za obilaženje , Norris je mogao voziti iza Maxa do Božića nebi ga prestigao. Ferrari u stanju raspadanja kad se vozi do kraja ali to su talijani jebiga!!!
isto kako Max nije mogao ništa napraviti a u boljem bolidu je od Mercedesa!!
Russell odlican, Max majstorski obranio poziciju od Landa, Lando solidan, Piastri popusio priliku za napad na Landa i Maxa zahvaljujuci “brzom” MCl boxu… sve u svemu ok utrka, nista posebno…
Cestitke Russellu , zasluzeno . Bravo Max , ovi kmecavci su mogli da zamene pozicije zbog loseg pit stopa .