Momčad Alpine ostvarila je svoju prvu pobjedu u Svjetskom prvenstvu izdržljivosti (WEC) s bolidom A424 LMDh u kaotičnoj utrci Fuji 6 sati. Zaslužni vozači su Charles Milesi, Paul-Loup Chatin i Ferdinand Habsburg.
Spomenuti bolid #35 slavio je su s prednošću od samo 7,6 sekundi ispred Peugeota 9X8 2024 Hypercar (#93) koji su vozili Mikkel Jensen, Paul di Resta i Jean-Eric Vergne, nakon utrke u kojoj su tri puta izlazili sigurnosni automobili i a pet puta vozilo se u uvjetima Full Course Yellow.
ALPINE WIN 6 HOURS OF FUJI! 🏆🇯🇵
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 28, 2025
Charles Milesi takes the #35 to victory!
#WEC #6HFuji #WEC100 #Alpine @SignatechAlpine pic.twitter.com/arzjHNsF7A
Milesi je u posljednjoj seriji ulazaka u boks skočio s trećeg na prvo mjesto jer je uzeo samo dvije nove gume, dok su vodeći Peugeot i drugoplasirani Penske Porsche 963 LMDh (Kevin Estre i Laurens Vanthoor) uzeli sve četiri.
Taj potez mu je donio čisto vodstvo: nakon zaustavljanja imao je gotovo 8 sekundi prednosti, a tijekom posljednjeg sata ju je povećao na čak 11 sekundi.
Za Alpine je ovo prva WEC pobjeda od srpnja 2022., kada je A480 LMP1 (s Judd motorom) trijumfirao u Monzi. Iako veći dio utrke nisu izgledali kao kandidati za pobjedu, situacija se promijenila.
Habsburg je rano dobio kaznu nakon kontakta sa stražnjim krajem Toyote GR010 HYBRID LMH (#8), zbog čega su već u prvim zaustavljanjima morali mijenjati nos bolida.
Alpine se vratio u igru kada je Chatin ušao u boks tik prije nego što je uveden drugi Full Course Yellow s dva i pol sata do kraja. Pokazalo se da je to bilo presudno, jer su to odradili u savršenom trenutku.
Dok je većina konkurencije vozila samo 80 km/h, Alpine je odradio servis, a neutralizacija se zatim pretvorila u sigurnosni automobil.
Chatin je nastavio na drugom mjestu iza Peugeota, ali ga je prestigao Estre u Porscheu prije završnog ulaska u boks. No, Porsche je dobio kaznu od 5 sekundi zbog nepravilnosti pri zaustavljanju, što ih je vratilo na treće mjesto u posljednjem satu.
Vanthoor je u završnici pritiskao Jensena, ali je ciljem prošao treći, tek pola sekunde iza.
Drugi Penske Porsche (#6) s Mathieuom Jaminetom i Julienom Andlauerom završio je četvrti.
Ovaj rezultat donio je Porscheu veliki broj bodova i održao borbu za naslov konstruktora otvorenom pred posljednju utrku sezone u Bahreinu.
Za Ferrari je bio loš dan, iako i dalje vode u poretku konstruktora i vozača.
Jedini bod donijeli su 11. mjestom bolidom #51 (AF Corse 499P LMH) koji su vozili Alessandro Pier Guidi i James Calado. Dan im je obilježila nesreća u kontaktu s Porscheom Proton Competitiona te dvije kazne zbog prekoračenja granica staze.
Stoffel Vandoorne je u završnici podigao drugi Peugeot (#94), koji je dijelio s Loicom Duvalom i Maltheom Jakobsenom, na peto mjesto.
Aston Martin je spasio šesto mjesto s bolidom #009 (Sorensen i Riberas).
Jota Cadillac završili su sedmi s bolidom #12 (Lynn, Stevens, Nato), unatoč snažnom početku i vodstvu u ranoj fazi utrke. No, prvi sigurnosni automobil i kasnije neutralizacije uništile su im prednost.
Toyota je završila osma s #7 (Kobayashi, de Vries, Conway), ispred BMW-a WRT (#20, Frijns, Rast, van der Linde).
Pobjednici Le Mansa (Kubica, Ye, Hanson) u AF Ferrariju #83 završili su deseti i približili se vodećem #51 u poretku vozača.
Naknadna kazna od 53 sekunde zbog kršenja pravila kod sigurnosnog automobila spustila je Peugeot #94 s petog na deseto mjesto, što je dodatno pogodovalo Ferrariju #83.
CORVETTE WIN 6 HOURS OF FUJI ! 🏆🇯🇵
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 28, 2025
Charlie Eastwood clinches the LMGT3 win for @OfficialTFSport in the last lap!#WEC #6HFuji #WEC100 #Corvette pic.twitter.com/srhyqGYkAN
U LMGT3 klasi slavili su Charlie Eastwood, Rui Andrade i Tom van Rompuy u TF Sport Chevrolet Corvette Z06 GT3.R.
Iako je Eastwood u cilj ušao dvije sekunde iza Ferrarija #21 (Rovera, Mann, Heriau), kazna od 5 sekundi zbog nepravilnosti pri zaustavljanju spustila je #21 na drugo mjesto u klasi.
LMGT3 ⬇️ pic.twitter.com/2cuedyYpsj
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 28, 2025