Pobjednik VN Nizozemske u Zandvoortu je Oscar Piastri u McLarenu. Drugo mjesto je zauzeo domaći vozač Max Verstappen u Red Bullu, a treće mjesto i prvo pobjedničko postolje u karijeri je ostvario Isack Hadjar u Racing Bullu.
Četvrto mjesto je zauzeo George Russell u Mercedesu, a peto Alex Albon u Williamsu. Šesto mjesto je zauzeo Ollie Bearman u Haasu, a sedmo Lance Stroll u Aston Martinu. Krug desetorice najboljih zatvorili su Fernando Alonso u drugom Aston Martinu, Yuki Tsunoda u Red Bullu te Esteban Ocon u Haasu.
- Nico Hulkenberg (5) – Ispao je u Q1 i izgubio kvalifikacijsku bitku od momčadskog kolege, ali je završio utrku ispred Bortoleta.
- Gabriel Bortoleto (5) – Opet je pobijedio Hulkenberga u kvalifikacijama, ali je izgubio čak šest pozicija na startu. Iz Saubera su objasnili kako se to dogodilo zbog problema s kvačilom, a nakon takvog početka bilo je jasno kako će bodovi za Brazilca biti ravni čudu.
- Carlos Sainz (4) – Činilo se kao da je savršeno ušao u drugu polovicu sezone nakon problematičnog prvog dijela. Ipak, ostao je bez bodova nakon sudara s Lawsonom zbog kojeg je dobio i deset sekundi kazne. Španjolac je vrlo burno reagirao i tražio privatni sastanak sa sucima, ali činjenica je kako je puno tražio u tom zavoju i previše riskirao. Zbog čega je posljedično ostao i bez bodova.
- Alexander Albon (7) – Peto mjesto fantastičan je rezultat za Albona, koji je u 2025. osvojio jednaki broj bodova kao Mercedesov Antonelli (64)! Taj se rezultat činio nemogućim nakon kvalifikacija u kojima je Albon imao 15. vrijeme nakon što nije uspio zagrijati gume kako je trebalo. Ipak, posrećilo mu se već u prvom krugu utrke, kada je spletom okolnosti napredovao za čak pet pozicija. Njegovoj sreći tu nije bio kraj, napredovao je mjesto po mjesto zahvaljujući sudarima i odustajanjima drugih vozača. Rutinska utrka i solidna vožnja koji su nagrađeni sjajnim bodovima.
- Liam Lawson (4) – Što mu znači ako je bio u pravu kod sudara sa Sainzom, ako si je tim potezom upropastio utrku? Novozelanđanin bio je na putu prema dobrim bodovima u Nizozemskoj, ali sve je uprskao agresivnom obranom protiv Sainza. Iako su ga suci, oslobodili krivnje za taj incident, i sam je svjestan kako je puno riskirao i još više izgubio. Lekcija za budućnost.
- Isack Hadjar (10) – Da, Racing Bulls nije loš bolid, ali Francuz je napravio senzacionalni posao u Nizozemskoj. Prije svega, u poziciju da osvoji postolje došao je zahvaljujući sjajnom krugu u Q3 u zahtjevnim uvjetima. Puno iskusniji i etabliraniji vozači griješili su u tim uvjetima, ali ne i Hadjar. A u utrci je odradio maestralan posao, nije popuštao iako su ga napadali Russell i Leclerc u bržim bolidima. Zasluženo je proslavio prvo postolje u karijeri i sve je izglednije kako bi se uskoro mogao naći uz Maxa Verstappena u Red Bullu.
- Oliver Bearman (7) – Iako je završio utrku šesti, a Ocon 10., Englez je dobio manju ocjenu jer je imao lošiju utru, a i vikend od momčadskog kolege, sve do izlaska sigurnosnog automobila kojeg je sjajno iskoristio i osvojio dobre bodove. Istaknuo se i dobrim pretjecanjem Alonsa.
- Esteban Ocon (7,5) – Bio je “za pola koplja” bolji od momčadskog kolege u Nizozemskoj, ali je stao u boksu taman prije izlaska sigurnosnog automobila, kojeg je Bearman bolje uspio iskoristiti. Ipak, odradio je dobru utrku te prestigao Gaslyja za bod.
- Franco Colapinto (6) – Za razliku od Gaslyja, Argentinac je otišao u boks tijekom dva izlaska Safety Cara na stazu. Zbog toga je mogao primijeniti agresivni pristup u posljednja četiri kruga, a možda bi uspio i do boda da mu je Gasly ranije otvorio “vrata” i pustio ga ispred.
- Pierre Gasly (6) – Alpine je djelovao prilično ograničeno u Nizozemskoj, ali je u Gaslyjevim rukovima imao neke bljeskove. Iskusni Francuz kockao se ostankom na stazi, to mu je dalo 10. poziciju u jednom trenutku, ali nije puno mogao u obrani na starim gumama.
- Lance Stroll (5,5) – Iako je utrku završio ispred momčadskog kolege, teško je opravdati bolju ocjenu za Kanađanina. Njegov su vikend obilježila dva velika sudara, prvi u slobodnom treningu, a drugi u Q1, prije nego što je uopće postavio vrijeme. U utrci mu se nasmiješila sreća, otišao je u boks u idealnom trenutku i profitirao izlaskom sigurnosnog automobila. Kasnije ga je Alonso propustio na stazi i izvukao je i više nego solidan rezultat, posebno kada uzmemo u obzir da nije izgledao dobro do nedjelje.
- Fernando Alonso (6,5) – Vidno je bio frustriran zbog strategije u utrci, ali Španjolac je imao i vlastitih propusta ovog vikenda. Primjerice, njegov krug iz Q2 bio je dovoljan za sedmo mjesto na gridu, a kvalificirao se kao 10. Na startu utrke izgubio je tri pozicije i time si dodatno otežao poslijepodne u Nizozemskoj. Iako mu SC-ovi nisu išli pod ruku, odustajanja vodećih vozača jesu, čime je ipak otišao kući s nekim bodovima.
- Kimi Antonelli (1) – Kada sve zbrojimo i oduzmemo, još jedan težak, čak i katastrofalan vikend talijanskog tinejdžera. Već je na prvom treningu krenulo nizbrdo, nije uspio ukrotiti podupravljanje i završio je u šljunku. U kvalifikacijama ga je mala pogreška koštala prolaza u Q3. U utrci je nepromišljenim potezom izbacio Charlesa Leclerca, a kao sol na ranu, prebrzo je vozio kroz boks zbog čega je dobio još jednu kaznu. Sve pozitivno što je učinio u Nizozemskoj poništio je ovim pogreškama.
- George Russell (7) – Kvalificirao se na peto mjesto, što samo po sebi nije loše za Mercedes, ali ga je koštalo što je bio sporiji od Isacka Hadjara. U utrci je dva puta izgubio poziciju od Leclerca i dao je dojam kao da je aktivnije razmišljao o tome kako srediti kaznu drugom vozaču nego osvojiti postolje.
- Yuki Tsunoda (5) – Kvalificirao se na 12. mjesto, iza oba Racing Bullsa. Startao je utrku na softu, što je iskoristio jer je prestigao Alonsa i Antonellija. Ipak, klizio je niz poredak kako je utrka odmicala, a na kraju mu se nasmiješila sreća. Vratio se u kombinaciju za bodove zahvaljujući SC-u, prestigao je Gaslyja koji se mučio sa starim gumama, pa preuzeo deveto mjesto nakon Antonellijeve kazne.
- Max Verstappen (8) – Iskoristio je čudnu formu Mercedesa i Ferrarija te na domaćoj utrci ostvario šesto postolje u sezoni. Jedini se kvalificirao unutar pola sekunde zaostatka za McLarenima, a na startu utrke je hrabrim potezom prestigao Norrisa. Tada je malo nedostajalo da izgubi kontrolu i izazove sudar, ali je obuzdao Red Bull. Norris ga je kasnije prestigao, ali je nakon njegova odustajanja Verstappen ipak osvojio drugo mjesto.
- Charles Leclerc (7,5) – Odustao je u 52. krugu nakon što se u njegov Ferrari zabio Kimi Antonelli. Vozio je solidnu utrku i dvaput prestigao Russella.
- Lewis Hamilton (2) – Istaknuo je kako je vikend u Nizozemskoj za njega bio korak u pravom smjeru. U kvalifikacijama je kasnio pola desetinke za Leclercom, i to je otprilike to što je bilo pozitivno u njegovom vikendu. Izvrtio se dvaput na treninzima, a u utrci je izgubio kontrolu nad bolidom i završio u zaštitnoj ogradi, čime si je završio utrku. Veliki kiks sedmerostrukog svjetskog prvaka koji nije briljirao i na prošloj utrci u Mađarskoj.
- Oscar Piastri (9) – Prošle je godine Lando dominantno slavio u Nizozemskoj, s 22 sekundi prednosti u odnosu na drugoplasiranog Verstappena. S druge strane garaže, Piastri je završio tek četvrti s 27 sekundi zaostatka, a ove je godine napravio veliki korak prema naprijed na stazi koja ga je u prošlosti evidentno mučila. S malom je razlikom osvojio pole position u odnosu na Norrisa, nakon čega je suvereno vodio utrkom. Štoviše, kompletirao je ‘Grand slam’, s obzirom da je osvojio pole position, vodio svaki krug u utrci koju je osvojio te postavio najbrži krug. Unatoč nekoliko prekida zbog sigurnosnog automobila, njegova koncentracija nije popuštala i zasluženo je ostvario sedmu pobjedu u sezoni.
- Lando Norris (7,5) – Izgledao je kao favorit za pole position, ali ga je izgubio za 12 stotinki. Na startu utrke izgubio je drugu poziciju od Verstappena koju je kasnije vratio. Unatoč nekoliko restarta utrke zbog sigurnosnog automobila, nije uspio zaprijetiti Piastriju. Odustao je sedam krugova prije kraja zbog kvara na motoru, ali dobio je ocjenu jer je odradio većinu utrke i prilično je jasno kako bi njegova konačna pozicija vrlo vjerojatno, u najgorem slučaju, bila drugo mjesto.
pazi ovo Max-u 8 i hvali se njegov kao hrabar start a u stvari imao je soft gume pa mu to omogućilo takav start + ni govora o šamaru Max-u tj način i mejsto gdje ga je norris prestigao…sve je jasno ..od prvog dana favoriziranje max-a i pljuvanje po Hamu i po novomee Norrisu..
Max 8? Pa kako te nije sramota novinaru? Šta je uradio na stazi osim kružio znajući da ga Hadjar ne smije preteći i da Mclarenima ne može ništa. Piastri 9 , Max 8?? Zašto?
Cudno kako to nitko nije komentirao a recimo svi vide da Mclaren favorizira Landa i pljuju po Mclarenu. Hadjar je vise puta bio pod pritiskom i bas tada je svaki puta dosao Max-u na 1 sec i manje a kada je pritisak popustio odma 2 sec razmak iza Maxa, bas cudno.
Zamisli da je Piastriu otkazao motor u nedjelju. Pa 70% Maxovih navijača bi imalo srčani udar zbog urote protiv jadnog Piastria…Organizirali bi demonstracije. Mrš od Mclarena.
Moraš shvatiti je da je Tunjić Maxov fan, tako da ma kako da ovaj završi uvijek dobije dobru ocjenu, nema tu objektivnosti.
Maxovo pretjecanje je opasno forsiranje i nije za pohvalu. Za pohvalu, ali ne u ocjenama, pothvat kojim je uspio ostaviti bolid u utrci. Nahvaliti potez koji će 9/10 x izazvati incident, a tek usputno spomenuti Landov doktorski prolaz pored Maxa – nema mi nekog smisla. Piastri – čista 10. Što je više mogao napraviti .. na stazi – na kojoj ga Lando dominira sve do “Q3”? Uzeo kvale, bez panike odradio 101 SC…mislim da bolje ne može.
Maxovo preticanje je prošlo samo zahvaljujuči nagibu staze inače bi Max završio u zidu !!! Uobičajeni samoubilački potez jalovog Maxa pa šta bude koji više ovisi od reakcije protivnika nego o njemu samom .Dočekao ga Lando poslije i to na vanjskoj strani da mu se izbelji !!!
Uobicajeno kvocanje oko bilo cega sto Max napravi… Ako napada kamikaza je, ako izgubi poziciju ili se brani truba je od vozaca… Kako nekima udovoljiti… Nikako … Jbt pa vozaci se utrkuju za sto bolju poziciju sto ocekujete da i pale zmigavce kad obilaze, ali to je Max pa se mora nesto kvocati … Takodjer svakako se slazem da je Lando lijepo pretkao Maxa…
Čitaj s razumijevanjem. Skrivaš se iza neutralnosti, a sve si samo ne neutralan. Upisao sam … kako je smiješno i neprirodno da, ovaj (znalac) što je, baš kao ti, “prikriveni” Max zaljubljenik, glorificira Maxovo pretjecanje – nakon kojeg se 5 bolida moralo “skriti” da ih, ovaj, opasnom vožnjom ne porazbaca, dok je Landov doktorski potez – ispratio sa “vratio poziciju”. Ti, kao, moralan i neutralan F1 fan, trebao bi tu glupost primijetiti. Barem onda kad “te” drugi na glupost upozore. Kad ono, kao i u većini slučajeva, tvoja neutralnost nestaje i pokazuješ tko uistinu jesi . zagriženi Maxov fan koji… Read more »
Bitno da je on stavio nick ” Heel and toe” pa misli da je na konto toga pametniji!!!
Bitno da ti komentar zraci znanjem i inteligencijom… 😂
‘bem ti miša, ovo je zaboljelo … jer zrači argumentacijom, kulturom i moralom. Nema što, opasan igrač si 😉
Mora da si neki “pravednik” i ” “sveznalica”, jer nema gdje te nema … 😂 Jbg nekome treba kratko i jasno reci, jer nema kapaciteta da shvati opsirnije… Da ne shvatis krivo, to nije uvreda…
Uf jebemu misa razotkrio si me iako nemas pojma ni tko sam ni sto sam, niti dali uopce danas navijam u F1 za ikoga s grida, ali eto ti znas, sveznalica mudrac… Malo si rekao nije 5 vozaca moralo paziti na Maxov potez, trebao si reci bar pola grida, dodaj jos malo , Max je to namjerno napravio i zaplesao na prljavoj strani staze da ugrozi ostale, ma sram ga bilo… Inace drugi vozaci to ne rade, nikada ne zaplesu na prljavom dijelu staze, ostali vozaci drze i tada bolid pod potpunom kontrolom i ti mi pricas o realnosti… Odi… Read more »
Dok se kao miš iza svog fanatizma skrivaš … ostale prozivaš. Ostalo ti da brojiš je l’ se 3, 4 ili 5 bolida “zaustavilo” radi nahvaljenog pretjecanja. Bilo bi bolje, ako radi čega, onda radi morala, da argumentacijom “ubiješ” ono što prebacujem novinaru znalcu .. kako hvaliti Maxov potez, a preletjeti Landov. Samo to 😉 p.s Nisam se tebi obraćao … am si se javio. Kao što kažeš… uživaj 😉
Tvoj odgovor je bio meni, jasno se gore vidi, ali ajmo malo opet izvrtati cinjenice… kako god… Nemam namjeru pobijati tvoje prebacivanje novinaru, jer on ocito ima dozu subjektivnosti kao sto imas i ti… Zivio 😉
Kažeš .. jasno se vidi? A ma 🙂
Ovo ti je druže maxgp1.hr. Zato je to tako
Maxovo je opasno forsiranje??? Mislim da si pogriješio šport. Bolje bi bilo da se držiš stolnog tenisa.
Da ti i preskočim forsiranje i kažem da si u pravu, a ja sam za stolni – iako “unanimus” čuđenje što je, uz sreću, Max svojim neupitnim vještinama bolid ostavio na stazi, bacaju sumnju u “ne”forsiranost, jer 9 od 10 ovakvih pokušaja zrače lomom na stazi. Kad smo to riješili, zanima me tvoje mišljenje o onom radi čega sam se uključio u raspravu… je l’ moguće da je Maxov neforsirani, ali očito opasni manevar, hvale vrijedan, a Landovo doktorsko pretjecanje – za preskok?
Nemozes otvorit portal da nema glupih reklama…koma…
Kako li je brzo Hadjar za velike stvari…znalaca odi ima podosta