Najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Nizozemske je bio Lando Norris u McLarenu. Drugo vrijeme je postigao Fernando Alonso u Aston Martinu, a treće Oscar Piastri u drugom McLarenu.

Tijek treninga:
Drugi trening u Zandvoortu je krenuo u 16 sati po hrvatskom vremenu te je većina vozača odmah izašla na stazu kako bi iskoristili vrijeme do dolaska kiše na stazu koja se očekivala kroz 15-ak minuta od samog početka treninga.
🟢 FP2 GREEN LIGHT 🟢
— Formula 1 (@F1) August 29, 2025
Out come the drivers for 60 minutes of practice 🙌#F1 #DutchGP pic.twitter.com/BeBLx1NX4S
Većina vozača je na stazi bila na medium i hard komponentama guma, a soft se očekivao tek u kasnijem dijelu. Norris je još jednom izgledao odlično u svom McLarenu, a iza njega je bila prilična ‘gužva’ nakon prvih brzih krugova.
U prvih desetak minuta svi su vozači postavili svoja mjerena vremena osim Hadjara koji je zbog problema na svojem bolidu morao ostati duže u boksevima. Nakon malo manje od 15 minuta, u trenutcima kada je većina bila na stazi, Lance Stroll je napravio grešku na ulasku u nagnuti treći zavoj te je završio sa svojim Aston Martinom u zaštitnom zidu.
🔴 RED FLAG 🔴
— Formula 1 (@F1) August 29, 2025
Stroll has gone into the barriers at Turn 3
Lance says he's okay 👍#F1 #DutchGP pic.twitter.com/XjqCfGo1jZ
Direkcija utrke je odmah pokazala crvenu zastavu kako bi se bolid sigurno uklonio i kako bi se počistila staza od tekućina koje su izašle iz bolida. Prekid je potrajao malo manje od 10 minuta, a kiša je prolazila pokraj staze te su se šanse za kišu na stazi drastično smanjile. Nakon povratka bolida na stazu većina se odlučila za još pokoji krug na prvom setu guma.
Nakon nekoliko minuta je na stazu napokon izašao i Isack Hadjar, ali je potrajao samo do drugog sektora kada mu je njegov bolid otkazao poslušnost te je morao zaustaviti bolid jer nije imao snage u pogonskoj jedinici. Direkcija utrke je pokazala virtualni sigurnosni automobil jer je Hadjar zaustavio bolid vrlo blizu jednog prolaza prema sucima koji su u nekoliko minuta uspješno maknuli bolid sa staze.
Hadjar has pulled up at the side of the track triggering a Virtual Safety Car #F1 #DutchGP pic.twitter.com/hGUaS9OyKi
— Formula 1 (@F1) August 29, 2025
Nakon toga je većina vozača odlučila izaći na mekanim gumama kako bi odradili pokoji brzi krug na najmekšem setu guma, a vremena su odmah počela prilično ‘padati’ u odnosu na prve setove guma. Najbrži je još jednom bio Norris ispred Alonsa i Piastrija, ali su zaostatci ostalih vozača bili prilično veliki za ovu stazu. Alonso je odličnim krugom uspio biti vrlo blizu McLarena te je prema viđenom on bio najveći konkurent za ‘best of the rest’ u sutrašnjim kvalifikacijama.
Dvadesetak minuta prije kraja je pokazana još jedna crvena zastava zbog Alexa Albona koji je završio u šljunku na sredini prvog zavoja te je oštetio prednje krilo udarcem u ogradu. Iako to oštećenje nije bilo preveliko, bolid nije mogao van šljunka bez pomoći traktora te je zato direkcija utrke morala zaustaviti akciju na stazi.
More drama in FP2 😮
— Formula 1 (@F1) August 29, 2025
Now Alex Albon has gone off at Turn 1 and bumps the barriers 💥#F1 #DutchGP pic.twitter.com/QtbbDQX4Ub
Nastavak je uslijedio sa 14 minuta do kraja treninga, a vozači su vrlo brzo izašli na stazu te su probali odraditi još pokoji stint kvalifikacija i za utrku, a većina momčadi je podijelila te dužnosti. Do kraja treninga nije bilo većih promjena u poretku te je Norris ostao na vrhu poretka s minimalnom prednosti u odnosu na Alonsa i Piastrija. Suci su nakon treninga odlučili pozvati Norrisa i Russella na saslušanje zbog manjeg incidenta u boksevima koji je prošao bez posljedica.
Ne znam što ste vi to gledali ali je Piastri izazvao sudar (srećom mali) sa Russelom a ne Noris! https://pbs.twimg.com/media/GzhvLSSXAAADh-q?format=jpg&name=900×900
Nije isključeno da će zbog toga dobiti kaznu.
Stjuardi su kaznili momčad s 5000 eura jer je signalizirao Piastriju da zaobiđe posadu, što je moglo rezultirati sudarom ili čak tjelesnim ozljedama. Međutim, to nema daljnjih sportskih posljedica, omogućujući McLarenu da se u potpunosti usredotoči na vlastite performanse.
Ne shvaćam negativne kritike?